SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100km met vervolgens tien rondjes van 16,5km
Ja zoveel jaar staat de ploegentijdrit weer op het programma. 50 ploegen doen mee met de heren. In tegenstelling tot de wegwedstrijd zal de ploegentijdrit worden verreden door de sponsorploegen.
De website http://www.limburg2012.nl
Tot slot natuurlijk nog een stukje WKgeschiedenis.
Aangezien de komende twee weken nu veel nieuws naar buiten zal komen over de selecties etc hier vast het topic![]()
quote:Op zondag 23 september 2012 15:00 schreef Tornadovis het volgende:
Boogerd kan niet eens tetrissen, laat staan pimpampetten
Hij kan wel uitstekend dansen op het ijs.quote:Op zondag 23 september 2012 15:00 schreef Tornadovis het volgende:
Ohja die epische aflevering een poosje geledenquote:Op zondag 23 september 2012 15:00 schreef Tornadovis het volgende:
quote:Op zondag 23 september 2012 15:04 schreef Pino112 het volgende:
Ohja die epische aflevering een poosje geleden
Jij kent meestertacticus Leo van Vliet zeker niet ? Als de kopgroep bijgehaald is gaan ze een kopgroep vormen met 9 Oranje renners. Stond net in code taal op het matrixbord.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onbegrijpelijk vooral.quote:Op zondag 23 september 2012 15:06 schreef Eppie_NL het volgende:
Blijf het zonde vinden dat Luis Leon Sanchez niet is geselecteerd door die Spaanse bondscoach.
Die had hier niks klaargespeeld.quote:Op zondag 23 september 2012 15:06 schreef Eppie_NL het volgende:
Blijf het zonde vinden dat Luis Leon Sanchez niet is geselecteerd door die Spaanse bondscoach.
Die rijden nog onlogischer, die hebben iemand mee die waarschijnlijk ook nog eens bij de snelsten vooraan hoort.quote:Op zondag 23 september 2012 15:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Laat die Belgen gewoon het werk doen.
Omdat hij op de Olympische Spelen helemaal niets voor Valverde gaan heeft misschien? Terwijl Valverde kon winnen.quote:Op zondag 23 september 2012 15:06 schreef Eppie_NL het volgende:
Je kent hem niet zeker?quote:Op zondag 23 september 2012 15:07 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Die had hier niks klaargespeeld.
Als je 'm vorige week zag spartelen in de ploegentijdrit dan heeft ie er ook weinig te zoeken.quote:Op zondag 23 september 2012 15:06 schreef Eppie_NL het volgende:
Nee nog nooit van gehoordquote:
Niet alleen vorige week. Ook in Canada zat hij aan het einde van zijn latijn. Zit gewoon niets meer in de tank.quote:Op zondag 23 september 2012 15:08 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Als je 'm vorige week zag spartelen in de ploegentijdrit dan heeft ie er ook weinig te zoeken.
Kroon heeft wel goeie benenquote:Op zondag 23 september 2012 15:09 schreef Jason22 het volgende:
Nederland rijdt op kop voor Terpstra, in de laatste ronde kan hij dan misschien niet meer mee en dat was het wereldkampioenschap dan voor Nederland.
Ja, zag je ook in de ploegentijdrit, hij gaf ook zelf aan mentaal moe te zijn van het vele koersen dit jaar.quote:Op zondag 23 september 2012 15:08 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Nee nog nooit van gehoord
Maar even serieus: LLS kwam in Canada geen heuvel fatsoenlijk op. Duidelijk dalende vorm
Die andere Sanchez is wel mee die heeft nog minder vorm.quote:Op zondag 23 september 2012 15:08 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Nee nog nooit van gehoord
Maar even serieus: LLS kwam in Canada geen heuvel fatsoenlijk op. Duidelijk dalende vorm
Die was idd ook lekker aan het spartelen in Groot Brittanniequote:Op zondag 23 september 2012 15:10 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Die andere Sanchez is wel mee die heeft nog minder vorm.
Ik zou juist zeggen van wel. Deze groep gaat echt niet vooruit blijven, maar Gesink gaat het wel heel lang volhouden.quote:Op zondag 23 september 2012 15:14 schreef DeMessias het volgende:
Nederland ook niet met de goeie mannen mee.
Idd, die is ook bijna door zijn knechten heen.quote:Op zondag 23 september 2012 15:14 schreef groenen het volgende:
Gilbert wordt nu toch wat zenuwachtig denk ik.
Als deze groep vooruit blijft maakt Gesink weinig kans. Indien hij vooruit gestuurd is, dan zit je wel goed.quote:Op zondag 23 september 2012 15:14 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik zou juist zeggen van wel. Deze groep gaat echt niet vooruit blijven, maar Gesink gaat het wel heel lang volhouden.
Ulissi mee!
Goed moment ook vna deze mannen. Relatief beperkte inspanning en wel gelijk vooraan in grote groep.quote:Op zondag 23 september 2012 15:14 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik zou juist zeggen van wel. Deze groep gaat echt niet vooruit blijven, maar Gesink gaat het wel heel lang volhouden.
Ulissi mee!
Veel beter dan Gesink heeft Nederland nu ook weer niet.quote:Op zondag 23 september 2012 15:15 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Als deze groep vooruit blijft maakt Gesink weinig kans. Indien hij vooruit gestuurd is, dan zit je wel goed.
Nee, niet nodig.quote:Op zondag 23 september 2012 15:15 schreef Pedroso het volgende:
De Kort ook maar een handje toesteken.
Absoluut niet. Gewoon niets doen. Laat het de Spanjaarden, Fransen en Italianen maar doen. Belgen doen ook niets.quote:Op zondag 23 september 2012 15:15 schreef Pedroso het volgende:
De Kort ook maar een handje toesteken.
In deze situatie zou ik Meersman één van de favorieten noemen, maar de situatie is natuurlijk niet ideaal voor de Belgen nee.quote:
Hadden idd beter Moreno meegehad.quote:Op zondag 23 september 2012 15:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
Spanjaarden toch met de verkeerde namen als je 't mij vraagt. Zoveel explosieve finishers en geen enkele mee.
Daarom moeten de belgen gewoon voor die 2 vooraan gaan.quote:Op zondag 23 september 2012 15:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
Spanjaarden toch met de verkeerde namen als je 't mij vraagt. Zoveel explosieve finishers en geen enkele mee.
Oh, ik zie nu pas dat Leukemans ook mee is. Faal van mijquote:Op zondag 23 september 2012 15:18 schreef TheArt het volgende:
[..]
In deze situatie zou ik Meersman één van de favorieten noemen, maar de situatie is natuurlijk niet ideaal voor de Belgen nee.
Het is wel genoeg om te kunnen pokerenquote:Op zondag 23 september 2012 15:19 schreef Pedroso het volgende:
Wel een leuke ontwikkeling. Wat moeten de Belgen nu ?
Leukemans en Meersmans zijn niet de slechste om mee te hebben maar een zekerheidje is het niet.
Eigenlijk hoeft dat ook niet. Ik zie het probleem voor de Belgen niet, zij dus schijnbaar wel.quote:
Matthews redt het echt niet in deze groep.quote:Op zondag 23 september 2012 15:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
Belgen en Australiërs? Met Meersman en Matthews de 2 snelsten vooraan.
Ja maar Matthews gaat er nog wel af een keer op de Cauberg.quote:Op zondag 23 september 2012 15:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
Op basis van dit jaar zou het heel gek zijn als Matthews zou overleven.quote:Op zondag 23 september 2012 15:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
Stond dat op het bord ? Wat een tacticus, die Leo.quote:
Stond dat op het bord van Leo?quote:
Miljoenen mensen zien de teksten van Leo.quote:Op zondag 23 september 2012 15:27 schreef marcodej het volgende:
De rest van de wereld, die geen Nederlands kent, ziet die berichten ook en denkt "WTF?"
Die zal wel denken: "Uran en Henao rijden bij SKY, dus die zullen wel het beste zijn"quote:Op zondag 23 september 2012 15:29 schreef TheArt het volgende:
[..]
De Colombiaanse bondscoach is ook geen tacticus zo te zien, allejezus
Voeckler, Ulissi en Albasini. Denk ik.quote:Op zondag 23 september 2012 15:29 schreef Pedroso het volgende:
Wie is de favoriet als deze groep voor blijft (wat ik niet verwacht) ?
Lijkt me toch Voechler te zijn.
Koen de Kortquote:Op zondag 23 september 2012 15:29 schreef Pedroso het volgende:
Wie is de favoriet als deze groep voor blijft (wat ik niet verwacht) ?
Lijkt me toch Voechler te zijn.
Oh, dus dat is codetaal.quote:Op zondag 23 september 2012 15:30 schreef Zelva het volgende:
[..]
Prima zo
Niet op kop rijden
Voorsprong 50 seconden
Of de ploegleider rijdt normaal gesproken handgeschakeld.quote:Op zondag 23 september 2012 15:31 schreef marcodej het volgende:
De Belgen coderen echt.
"P Vrij" op hun bord.
Misschien is de codetaal wel gewoon dat ze het tegenovergestelde moeten doen van wat er op het bord staatquote:Op zondag 23 september 2012 15:38 schreef Pedroso het volgende:
Koentje rijdt ook mee. Prima de codetaal van Leo begrepen.
Wuyts en Uran begint net zoiets je worden als Karl en Pozzatoquote:Op zondag 23 september 2012 15:42 schreef Van_Poppel het volgende:
Wuyts zit weer over Uran te zeiken.
Terpstra dus niet mee.quote:Op zondag 23 september 2012 15:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zolang Boom en Terpstra maar door zijn, is alles prima.
Nee, Boom sowieso.quote:Op zondag 23 september 2012 15:58 schreef Sheepcidus het volgende:
Alleen Tjallingii nog in het peloton?
Die doet niet mee. Ik zag Boom en volgens mij nog één.quote:Op zondag 23 september 2012 15:58 schreef Sheepcidus het volgende:
Alleen Tjallingii nog in eht peloton?
TJS ook nogquote:Op zondag 23 september 2012 15:58 schreef IbanMayo het volgende:
Boom is door, als enige Nederlander volgens mij.
Snap echt niet dat hij op dit moment van de koers achterin koerst.quote:
De val was halverwege, niet te zeggen dat hij achterin koerste.quote:Op zondag 23 september 2012 15:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Snap echt niet dat hij op dit moment van de koers achterin koerst.
Kan blijkbaar dus niet beter...
Op de Cauberg was er ook geen oranje in de voorste gelederen te bekennen, dus ja ze reden te ver naar achteren.quote:Op zondag 23 september 2012 16:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
De val was halverwege, niet te zeggen dat hij achterin koerste.
Koerst de hele dag al in het achterste deel van het peloton.quote:Op zondag 23 september 2012 16:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
De val was halverwege, niet te zeggen dat hij achterin koerste.
twitter:leovanvliet twitterde op zondag 23-09-2012 om 15:53:04Adrenaline is hoog hier in het torentje. #limburg2012 http://t.co/ezjFTgqn reageer retweet
Die stoelquote:Op zondag 23 september 2012 16:02 schreef Pino112 het volgende:
twitter:leovanvliet twitterde op zondag 23-09-2012 om 15:53:04Adrenaline is hoog hier in het torentje. #limburg2012 http://t.co/ezjFTgqn reageer retweet
Niki rijdt de hele dag al van achteren. Is ook zijn stijl wel een beetje. Doet hij regelmatig.quote:Op zondag 23 september 2012 16:03 schreef 1-0-8 het volgende:
Wat doe je dan ook zover van achter. Man, man...
Op een troon met vlag en sjaal. Godverquote:Op zondag 23 september 2012 16:02 schreef Pino112 het volgende:
Die oranje schoentjes.quote:Op zondag 23 september 2012 16:02 schreef Pino112 het volgende:
Zou iemand die man nog serieus nemen?quote:Op zondag 23 september 2012 16:02 schreef Pino112 het volgende:
Terpstra hoeft voorlopig nog niets te doen. Pas als BJ en Kroon opgerookt zijn en ze zijn nog niet terug, heeft hij een probleemquote:Op zondag 23 september 2012 16:04 schreef Felagund het volgende:
Terpstra mag dus nu gaan knechten voor TJS en Boom. Maar dat zal Leo wel niet snappen.
Hij rijdt nu zelf het gat dicht.quote:Op zondag 23 september 2012 16:07 schreef FredWielergek het volgende:
zag terpstra niet n tweede peloton
eigen schuld toch. hij zit gewoon constant achterin, dan vraag je er bijna om.quote:Op zondag 23 september 2012 16:08 schreef Van_Poppel het volgende:
Als Terpstra straks net iets tekort komt, dan is het wel heel zuur.
Wind in de rug.quote:
Heel zuur voor ons ja, niet voor Terpstra.quote:Op zondag 23 september 2012 16:08 schreef Van_Poppel het volgende:
Als Terpstra straks net iets tekort komt, dan is het wel heel zuur.
Dit dus. En niet alleen Terpstra. Als je iets wilt heb je gewoon meer vooraan te zitten. In dit stadium van de koers Eker. Dat heeft niks met stijl van koersen te maken, maar met nadenken.quote:Op zondag 23 september 2012 16:09 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
eigen schuld toch. hij zit gewoon constant achterin, dan vraag je er bijna om.
Timing klopt al de hele week niet.quote:Op zondag 23 september 2012 16:11 schreef Pedroso het volgende:
Tijdswaarneming niet helemaal goed dus net. 3e groep zou bijna een minuut achter liggen op de 2e groep maar waren in no-time weer terug.
Dan kunnen ze beter niet starten.quote:Op zondag 23 september 2012 16:12 schreef Pedroso het volgende:
Bijna hergroepering. Jammer dat die Duitsers er zo voor rijden. Lijkt me niet dat Degenkolb of Wegmann hier podium gaan rijden.
Of was ook goed, hij zat ver achter, een minuutje heeft hij moeten dicht rijden.quote:
Hij rijdt de plaat van Grabsch tegen de Cauberg opquote:Op zondag 23 september 2012 16:17 schreef Steven184 het volgende:
Voeckler rijdt een versnelling zoals Riis reed in 96..jezus zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |