SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100km met vervolgens tien rondjes van 16,5km
Ja zoveel jaar staat de ploegentijdrit weer op het programma. 50 ploegen doen mee met de heren. In tegenstelling tot de wegwedstrijd zal de ploegentijdrit worden verreden door de sponsorploegen.
De website http://www.limburg2012.nl
Tot slot natuurlijk nog een stukje WKgeschiedenis.
Aangezien de komende twee weken nu veel nieuws naar buiten zal komen over de selecties etc hier vast het topic![]()
quote:Op zondag 23 september 2012 15:00 schreef Tornadovis het volgende:
Boogerd kan niet eens tetrissen, laat staan pimpampetten
Hij kan wel uitstekend dansen op het ijs.quote:Op zondag 23 september 2012 15:00 schreef Tornadovis het volgende:
Ohja die epische aflevering een poosje geledenquote:Op zondag 23 september 2012 15:00 schreef Tornadovis het volgende:
quote:Op zondag 23 september 2012 15:04 schreef Pino112 het volgende:
Ohja die epische aflevering een poosje geleden
Jij kent meestertacticus Leo van Vliet zeker niet ? Als de kopgroep bijgehaald is gaan ze een kopgroep vormen met 9 Oranje renners. Stond net in code taal op het matrixbord.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onbegrijpelijk vooral.quote:Op zondag 23 september 2012 15:06 schreef Eppie_NL het volgende:
Blijf het zonde vinden dat Luis Leon Sanchez niet is geselecteerd door die Spaanse bondscoach.
Die had hier niks klaargespeeld.quote:Op zondag 23 september 2012 15:06 schreef Eppie_NL het volgende:
Blijf het zonde vinden dat Luis Leon Sanchez niet is geselecteerd door die Spaanse bondscoach.
Die rijden nog onlogischer, die hebben iemand mee die waarschijnlijk ook nog eens bij de snelsten vooraan hoort.quote:Op zondag 23 september 2012 15:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Laat die Belgen gewoon het werk doen.
Omdat hij op de Olympische Spelen helemaal niets voor Valverde gaan heeft misschien? Terwijl Valverde kon winnen.quote:Op zondag 23 september 2012 15:06 schreef Eppie_NL het volgende:
Je kent hem niet zeker?quote:Op zondag 23 september 2012 15:07 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Die had hier niks klaargespeeld.
Als je 'm vorige week zag spartelen in de ploegentijdrit dan heeft ie er ook weinig te zoeken.quote:Op zondag 23 september 2012 15:06 schreef Eppie_NL het volgende:
Nee nog nooit van gehoordquote:
Niet alleen vorige week. Ook in Canada zat hij aan het einde van zijn latijn. Zit gewoon niets meer in de tank.quote:Op zondag 23 september 2012 15:08 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Als je 'm vorige week zag spartelen in de ploegentijdrit dan heeft ie er ook weinig te zoeken.
Kroon heeft wel goeie benenquote:Op zondag 23 september 2012 15:09 schreef Jason22 het volgende:
Nederland rijdt op kop voor Terpstra, in de laatste ronde kan hij dan misschien niet meer mee en dat was het wereldkampioenschap dan voor Nederland.
Ja, zag je ook in de ploegentijdrit, hij gaf ook zelf aan mentaal moe te zijn van het vele koersen dit jaar.quote:Op zondag 23 september 2012 15:08 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Nee nog nooit van gehoord
Maar even serieus: LLS kwam in Canada geen heuvel fatsoenlijk op. Duidelijk dalende vorm
Die andere Sanchez is wel mee die heeft nog minder vorm.quote:Op zondag 23 september 2012 15:08 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Nee nog nooit van gehoord
Maar even serieus: LLS kwam in Canada geen heuvel fatsoenlijk op. Duidelijk dalende vorm
Die was idd ook lekker aan het spartelen in Groot Brittanniequote:Op zondag 23 september 2012 15:10 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Die andere Sanchez is wel mee die heeft nog minder vorm.
Ik zou juist zeggen van wel. Deze groep gaat echt niet vooruit blijven, maar Gesink gaat het wel heel lang volhouden.quote:Op zondag 23 september 2012 15:14 schreef DeMessias het volgende:
Nederland ook niet met de goeie mannen mee.
Idd, die is ook bijna door zijn knechten heen.quote:Op zondag 23 september 2012 15:14 schreef groenen het volgende:
Gilbert wordt nu toch wat zenuwachtig denk ik.
Als deze groep vooruit blijft maakt Gesink weinig kans. Indien hij vooruit gestuurd is, dan zit je wel goed.quote:Op zondag 23 september 2012 15:14 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik zou juist zeggen van wel. Deze groep gaat echt niet vooruit blijven, maar Gesink gaat het wel heel lang volhouden.
Ulissi mee!
Goed moment ook vna deze mannen. Relatief beperkte inspanning en wel gelijk vooraan in grote groep.quote:Op zondag 23 september 2012 15:14 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik zou juist zeggen van wel. Deze groep gaat echt niet vooruit blijven, maar Gesink gaat het wel heel lang volhouden.
Ulissi mee!
Veel beter dan Gesink heeft Nederland nu ook weer niet.quote:Op zondag 23 september 2012 15:15 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Als deze groep vooruit blijft maakt Gesink weinig kans. Indien hij vooruit gestuurd is, dan zit je wel goed.
Nee, niet nodig.quote:Op zondag 23 september 2012 15:15 schreef Pedroso het volgende:
De Kort ook maar een handje toesteken.
Absoluut niet. Gewoon niets doen. Laat het de Spanjaarden, Fransen en Italianen maar doen. Belgen doen ook niets.quote:Op zondag 23 september 2012 15:15 schreef Pedroso het volgende:
De Kort ook maar een handje toesteken.
In deze situatie zou ik Meersman één van de favorieten noemen, maar de situatie is natuurlijk niet ideaal voor de Belgen nee.quote:
Hadden idd beter Moreno meegehad.quote:Op zondag 23 september 2012 15:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
Spanjaarden toch met de verkeerde namen als je 't mij vraagt. Zoveel explosieve finishers en geen enkele mee.
Daarom moeten de belgen gewoon voor die 2 vooraan gaan.quote:Op zondag 23 september 2012 15:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
Spanjaarden toch met de verkeerde namen als je 't mij vraagt. Zoveel explosieve finishers en geen enkele mee.
Oh, ik zie nu pas dat Leukemans ook mee is. Faal van mijquote:Op zondag 23 september 2012 15:18 schreef TheArt het volgende:
[..]
In deze situatie zou ik Meersman één van de favorieten noemen, maar de situatie is natuurlijk niet ideaal voor de Belgen nee.
Het is wel genoeg om te kunnen pokerenquote:Op zondag 23 september 2012 15:19 schreef Pedroso het volgende:
Wel een leuke ontwikkeling. Wat moeten de Belgen nu ?
Leukemans en Meersmans zijn niet de slechste om mee te hebben maar een zekerheidje is het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |