1 2 3 4 5 6 7 8 9 | [img]https://lh5.googleusercontent.com/-tK1HogF8IWE/T200Glwtz6I/AAAAAAAAACM/1i6fNAfTIgA/s550/Fok%2520F1%252014%2520sin.png[/img] thnx 2 Googolplexian voor de banners die hij voor alle GP's heeft ontworpen ^O^ [img]http://cache.boston.com/universal/site_graphics/blogs/bigpicture/f1_09_29/f101_16539203.jpg[/img] Ja BBC zendt het uit dit weekend, vanaf 13.10 *O* Game on :P |
thnxquote:Op zondag 23 september 2012 14:53 schreef Sinister-D- het volgende:
hier fix de OP
[ code verwijderd ]
Zien we toch nog een Mercedes vooraan.quote:
Zelfde geldt voor Vettel.quote:Op zondag 23 september 2012 13:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Vrijwel niet nee maar McLaren is het beste momenteel dus Lewis moet zorgen dat 'ie finisht.
Gearbox kapot.quote:Op zondag 23 september 2012 15:05 schreef Paul99 het volgende:
Wat is er gebeurd met Hamilton? Heb ik even gemist...
opeens, bewwwww, versnellingen wegquote:Op zondag 23 september 2012 15:05 schreef Paul99 het volgende:
Waarschijnlijk een kapotte versnellingsbak.quote:Op zondag 23 september 2012 15:05 schreef Paul99 het volgende:
eindelijk bedoel jequote:
gek joh als je door een vangrail heen probeert te rijdenquote:
nicequote:Op zondag 23 september 2012 15:08 schreef Nober het volgende:
Narain komt zonneschijn, ik zie Maldonado en Alonso elkaar ook nog wel raken.
Thankyoumorepleasequote:Op zondag 23 september 2012 15:09 schreef PennyWise84 het volgende:
Front is broken Please serve me tandoori chicken
Maar Vettel helaas op P1, ik hoop dat Button hem nog voorbij zal gaan. Di Resta ook goed trouwens.quote:
Ik vind dat een belachelijke regel..quote:Op zondag 23 september 2012 15:16 schreef Nober het volgende:
Al die achterblijvers er voorbij laten, kunnen ze dadelijk weer massaal blauwe vlaggen gaan zwaaien.
ik blijf het raar vinden dat ze met een safety car de achterblijvers niet hoeven in te halen die ze zonder een safety car wel moeten inhalen. ik noem dat competitievervalsing. De koploper wordt hierdoor dubbel genaaid.quote:Op zondag 23 september 2012 15:16 schreef Nober het volgende:
Al die achterblijvers er voorbij laten, kunnen ze dadelijk weer massaal blauwe vlaggen gaan zwaaien.
Sowieso geen punten voor hun als die nog naar binnen moeten.quote:Op zondag 23 september 2012 15:17 schreef LWD-Godius het volgende:
Als ik HUL of PER was dan zou ik pas in de laatste ronde de verplichte stop naar de Options maken.
Inderdaad een goede actie van Button om hem uiteindelijk nog te ontwijken.quote:Op zondag 23 september 2012 15:22 schreef Atreidez het volgende:
WTF @ reactievermogen Button .. Ik dacht dat ie m er echt in schoof, jezus.
Passende naam, Michael Safety Carquote:
quote:Op zondag 23 september 2012 15:24 schreef Atreidez het volgende:
Weer zo'n "bejaarde in t verkeer" ongeluk
mensen die nog naar blinde mol kijkenquote:Op zondag 23 september 2012 15:25 schreef Stiggie het volgende:
Olav: WAAR ZIT JE CONCENTRATIE IN 2012Rest van het seizoen doet ie het gewoon goed
Maar dit was gewoon dom
Olavquote:Op zondag 23 september 2012 15:25 schreef Stiggie het volgende:
Olav: WAAR ZIT JE CONCENTRATIE IN 2012Rest van het seizoen doet ie het gewoon goed
Maar dit was gewoon dom
Ik kijk wel naar zijn beelden.. maar t geluid staat uitquote:Op zondag 23 september 2012 15:26 schreef THEFXR het volgende:
[..]
mensen die nog naar blinde mol kijken
Oh joh BBC zend deze race ook uitquote:Op zondag 23 september 2012 15:26 schreef THEFXR het volgende:
[..]
mensen die nog naar blinde mol kijken
wel een mooie bakquote:Op zondag 23 september 2012 15:28 schreef Paul99 het volgende:
Je zou daar maar voor een hoop geld een kaartje gekocht hebben. Zit je de hele middag naar een safetycar te kijken
goeiemorgenquote:Op zondag 23 september 2012 15:27 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Oh joh BBC zend deze race ook uitIk zit weer op BBC, thanks
Hij ligt al op P10 op het moment.quote:Op zondag 23 september 2012 15:30 schreef Nober het volgende:
BBC
Maldonado
RTL7 dan maar
[..]
Dat niet maar wel punten.
liever niet. Alonso heeft dit seizoen al zoveel geluk gehad, dat hij het kampioenschap niet in zijn schoot geworpen móet krijgen.quote:
QFTquote:Op zondag 23 september 2012 15:32 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
liever niet. Alonso heeft dit seizoen al zoveel geluk gehad, dat hij het kampioenschap niet in zijn schoot geworpen móet krijgen.
Ik support dan ook voor Button.quote:Op zondag 23 september 2012 15:32 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
liever niet. Alonso heeft dit seizoen al zoveel geluk gehad, dat hij het kampioenschap niet in zijn schoot geworpen móet krijgen.
massa bedoel je.quote:
Nee ze waren met Maldonado in gesprek en ik zag Team Radio bij Button maar dat kon je dus niet horen.quote:
Ayrton draait zich echt om in zijn graf!quote:
massa wilde inhalen op een plek waar het niet kan. senna bleef op de racelijn voor de volgende bocht, waar hij alle recht op heeft omdat hi ervoor lag.quote:
die rijdt inderdaad alsof hij al weet dat hij vervangen wordt. Neemt niet weg dat Senna hem er gewoon naast duwde.quote:Op zondag 23 september 2012 15:37 schreef zoem het volgende:
Massa rijdt er slordig vind ik. Snijdt hier en daar bochten ietwat af.
dat was imo niet de racelijn. Hij gaat onnodig ver naar links, maar vergeet even dat er nog een muur staat.quote:Op zondag 23 september 2012 15:38 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
massa wilde inhalen op een plek waar het niet kan. senna bleef op de racelijn voor de volgende bocht, waar hij alle recht op heeft omdat hi ervoor lag.
Massa sneed voorafgaand aan die aanval ook de bocht behoorlijk af (3 banden naast de baan).quote:Op zondag 23 september 2012 15:39 schreef Cheiron het volgende:
[..]
dat was imo niet de racelijn. Hij gaat onnodig ver naar links, maar vergeet even dat er nog een muur staat.
dat doen ze allemaal..al de hele wedstrijdquote:Op zondag 23 september 2012 15:40 schreef zoem het volgende:
[..]
Massa sneed voorafgaand aan die aanval ook de bocht behoorlijk af (3 banden naast de baan).
Er zit een flauwe bocht naar rechts voor een scherpere bocht naar links.. Als hij niet wat naar links gaat daar (racelijn), komt hij niet goed uit voor de bocht naar links die na de flauwe bocht komt.quote:Op zondag 23 september 2012 15:39 schreef Cheiron het volgende:
[..]
dat was imo niet de racelijn. Hij gaat onnodig ver naar links, maar vergeet even dat er nog een muur staat.
dat mag gewoonquote:Op zondag 23 september 2012 15:40 schreef zoem het volgende:
[..]
Massa sneed voorafgaand aan die aanval ook de bocht behoorlijk af (3 banden naast de baan).
Die engineer heeft duidelijk bij Ferrari gewerktquote:
"Romain, Kimi is faster than you"quote:Op zondag 23 september 2012 15:43 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Die engineer heeft duidelijk bij Ferrari gewerkt
Er is op dat punt sowieso geen ruimte om in te halen.quote:Op zondag 23 september 2012 15:43 schreef sasquatsch het volgende:
de coureur voorop mag zijn lijn kiezen. alleen niet de ander van de baan duwen en er was nog genoeg ruimte voor massa.
Yup, en dan is het ook direct gedaanquote:
die van perez is niet kapotquote:Op zondag 23 september 2012 15:47 schreef Sinister-D- het volgende:
2 Saubers, 2 ronden, 2 kapotte voovleugels![]()
Klopt, is toch logisch dat dat stukje vleugel van Kobayashi er nog ligt en ze daar overheen rijden, maar goed, commentatoren vinden dat natuurlijk lastig.quote:
Gedeelte van de wingendplate, of zo'n flap op de vleugel zelfquote:
Kijk nu dan maar eens rechtsquote:
Die zitten er soms al in de buurt met een P13 als beste resultaat.quote:Op zondag 23 september 2012 15:49 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Marussia maakt dan eerder een kans. Zijn 13e en 14e.
kan je een jas aan ophangen aan dat opstaande stukquote:
webber deed niets verkeerd?quote:Op zondag 23 september 2012 15:51 schreef LWD-Godius het volgende:
Ik verwacht nog een DTP voor Webber en Perez.
4 wielen buiten de baan en gaf de plek niet terug.quote:
buiten de baan inhalen.quote:
Ik vraag me alleen af wat er nou in die eerste ronde gebeurde waardoor hij zover terug viel.quote:Op zondag 23 september 2012 16:08 schreef kepler het volgende:
Goede race van Ferrari, Massa heeft het goed gedaan:)
mja, achteraan rijden en achtste worden is gewoon erg netjes. Hij deed het toch maar evenquote:
Iets met zijn banden.quote:Op zondag 23 september 2012 16:10 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik vraag me alleen af wat er nou in die eerste ronde gebeurde waardoor hij zover terug viel.
Di Resta met zijn beste finish ooit.4de.quote:Op zondag 23 september 2012 16:07 schreef Sinister-D- het volgende:
Man of the match: Senna! Omdat ie de muur niet heeft geraakt![]()
Vooral dankzij de SC dat hij nog zover wist te komen. Als die er niet was geweest had hij P10+.quote:Op zondag 23 september 2012 16:11 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mja, achteraan rijden en achtste worden is gewoon erg netjes. Hij deed het toch maar even
Iemand verremde zich bij de eerste bocht en raakte zijn achterband, die vervolgens langzaam leeg liep.quote:Op zondag 23 september 2012 16:10 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik vraag me alleen af wat er nou in die eerste ronde gebeurde waardoor hij zover terug viel.
lekke band waarschijnlijk.quote:Op zondag 23 september 2012 16:10 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dank.quote:Op zondag 23 september 2012 16:12 schreef kepler het volgende:
[..]
Iemand verremde zich bij de eerste bocht en raakte zijn achterband, die vervolgens langzaam leeg liep.
Hij heeft best een aantal mensen zelf ingehaald, gewoon een goede race gezien hij van plaats 22 kwamquote:Op zondag 23 september 2012 16:11 schreef zoem het volgende:
[..]
Vooral dankzij de SC dat hij nog zover wist te komen. Als die er niet was geweest had hij P10+.
Beter dan alle anderen die we tot nu toe hebben gehad!quote:Op zondag 23 september 2012 16:16 schreef Sinister-D- het volgende:
Ow god! Eddie als interviewer_!!!_
![]()
gaat nog heeeeeeel lastig worden dan voor Caterham!quote:Op zondag 23 september 2012 16:22 schreef ElmarO het volgende:
Overigens Glock P12.Volgens mij hun beste resultaat.
Nee niet dat ik weet. Was het incident met Schumacher nog under investigation? Vond het maar een vreemd ongelukquote:Op zondag 23 september 2012 16:22 schreef Weltschmerz het volgende:
Heeft Webber nou nog straf gekregen?
Bij Mercedes in ieder geval wel.quote:Op zondag 23 september 2012 16:39 schreef kepler het volgende:
[..]
Nee niet dat ik weet. Was het incident met Schumacher nog under investigation? Vond het maar een vreemd ongeluk
Schumi zei achteraf dat ie een technisch probleem had vlak voor het ongeluk.quote:Op zondag 23 september 2012 16:39 schreef kepler het volgende:
[..]
Nee niet dat ik weet. Was het incident met Schumacher nog under investigation? Vond het maar een vreemd ongeluk
quote:Schumi: It was unavoidable
Sunday 23rd September 2012
Schumi: It was unavoidable
Michael Schumacher has apologised for Jean-Eric Vergne after he slammed into the back of him during Sunday's Singapore GP.
For the second year running, Schumacher's night in Singapore came to an abrupt end with the nose of his Mercedes meeting the back of a rival's car.
Last year it was Sauber's Sergio Perez, this year it was Toro Rosso's Vergne.
With the race resuming on lap 39 after a Safety Car period the field was bunched up with Vergne and Perez fighting for position ahead of Schumacher.
But while those two braked for the corner, Schumacher instead locked up and drove into the back of the Toro Rosso at speed, putting both himself and the Frenchman out of the car.
"After the Safety Car I broke a little early, then the car didn't accelerate and then I just went straight on the brakes and it locked up," Schumacher explained to the BBC.
"The accident was unavoidable.
"I feel sorry for Jean-Eric and for his team but we need to find out what happened now."
Marussia staat door dit resultaat nu 10e bij de constructeurs, dus boven Caterham. Deze P12 van Glock kan dus weleens doorslaggevend zijn.quote:Op zondag 23 september 2012 16:25 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
gaat nog heeeeeeel lastig worden dan voor Caterham!
Volgens de letter der wet had Vettel daar op zijn allerminst een officiële waarschuwing voor mogen krijgen. Me dunkt. Klootvioolquote:Op zondag 23 september 2012 17:05 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Schumi zei achteraf dat ie een technisch probleem had vlak voor het ongeluk.
Overigens wel mazzel dat Button niet hetzelfde is overkomen want dat met Vettel scheelde ook niet veel.
Welke letter van welke wet is dat?quote:Op zondag 23 september 2012 17:15 schreef vosss het volgende:
[..]
Volgens de letter der wet had Vettel daar op zijn allerminst een officiële waarschuwing voor mogen krijgen. Me dunkt. Klootviool
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |