Heb geen torenhoge huurkosten dus dan heb ik wat geld over he.quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:01 schreef Lorrelies het volgende:
Zoek een sportschool dichterbij?
Ik weet niet hoeveel geld je hebt, maar om een auto aan te schaffen voor minder dan die 100km per maand die je zou rijden, lijkt mij zonde van je geld... Ik fiets binnen 2 weken al 100 km
er stond hier overigens wel een héle leuke oude Mini te koopmaar ja, daar heb je enorm veel onderhoudskosten aan
Hoe ver is het dan?quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:18 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Heb geen torenhoge huurkosten dus dan heb ik wat geld over he.![]()
![]()
En er zijn geen goede sportscholen dichterbij.Daarnaast heb ik geen zin om een uur in de sneeuw/regen oid te fietsen.
Inclusief bontjassen?quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:54 schreef SosuaCafe het volgende:
-edit- verkocht aan aldie.
[ afbeelding ]
travis patrana is that you?quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:36 schreef shaderon het volgende:
Heel me knie is verrot, in maart een nieuwe kruisband gekregen. Maar die heb ik 2 weken geleden weer gescheurd, ook is er miniscus schade en kraakbeen schade geconstateerd dmv een mri scan.
Wat doe je er mee danquote:Op dinsdag 25 september 2012 13:36 schreef shaderon het volgende:
Heel me knie is verrot, in maart een nieuwe kruisband gekregen. Maar die heb ik 2 weken geleden weer gescheurd, ook is er miniscus schade en kraakbeen schade geconstateerd dmv een mri scan.
Doosquote:Op dinsdag 25 september 2012 13:36 schreef shaderon het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |