Ja maar als niemand voor MC servers zou betalen kon jij het niet online spelenquote:Op maandag 24 september 2012 23:01 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Nee, maar zo bijzonder is WoW toch niet![]()
Een spel koop je één keer in mijn ogen.
Ik geloof dat ze 'inhoudelijk niet bijzonder' bedoelde. Dat het zoveel mensen bindt is een mooie prestatie ja.quote:Op maandag 24 september 2012 23:04 schreef Timwonnacott het volgende:
Een spel wel ja, een spel dat door ontwikkeld wordt, ook gratis content levert en servers bijhoudt mag je best wat voor betalen.
En WoW niet bijzonder noemen is niet echt reëel. Tot op heden is er nog geen MMO uitgekomen die zijn spelers aantal kan evenaren. In dat opzicht is het zeker wel wat bijzonders.
Mwa, tijdens de launch was WoW ook heel anders dan de huidige MMO's in die tijd. Mede daardoor is het ook zo enorm populair geworden. Tegenwoordig valt dat inderdaad wel mee ja, maar dat is meer omdat een hoop MMO's hebben geprobeerd die formule, tevergeefs, te kopiëren.quote:Op maandag 24 september 2012 23:06 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze 'inhoudelijk niet bijzonder' bedoelde. Dat het zoveel mensen bindt is een mooie prestatie ja.
Ik bleef het behoorlijk heel lang spelen omdat ik 4-5 jaar in dezelfde guild had gezeten. Die mensen leer je kennen, hebben ook paar RL meets gehad en er bestond gewoon een vaste harde kern van gezellig mensen. Dan hoeft het spel zelf nog niet eens zo super goed te zijn om gezamelijk gewoon een hoop lol te beleven.quote:Op maandag 24 september 2012 23:10 schreef Lorrelies het volgende:
Ik snap gewoon nu inderdaad niet waarom mensen elke maand dat geld blijven betalen
Maar ja, misschien ligt dat dan wel aan mij.
Wat Wow voornamelijk heeft gedaan is het MMO genre op het juiste moment (breedband) onder westerlingen populair heeft gemaakt. Ik denk dat de stijl van het spel een belangrijke factor hierin geweest is. Ja de kwaliteit is vergeleken met games als Crysis extreem laag maar de stijl is zo goed dat dit eigenlijk amper opvalt. (dat vind ik dan, andere kotsen eropquote:Op maandag 24 september 2012 23:09 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Mwa, tijdens de launch was WoW ook heel anders dan de huidige MMO's in die tijd. Mede daardoor is het ook zo enorm populair geworden. Tegenwoordig valt dat inderdaad wel mee ja, maar dat is meer omdat een hoop MMO's hebben geprobeerd die formule, tevergeefs, te kopiëren.
Toen de tijd legde je daar graag wel wat geld voor neer, tegenwoordig zou ik het ook niet meer doen.
Bellen kan ook niet ofwat?quote:Op dinsdag 25 september 2012 07:36 schreef drumstickNL het volgende:
Ik probeer dus zo'n id pasje aan te vragen bij de gemeente echter kan ik overdag niets aanvragen/ophalen ivm stage. Op donderdag avond zijn ze wel open maar dan moet ik ook werken.![]()
Dus dacht ik.. dan ga ik er s'ochtends wel even langs! Maar nee hoor; dat kutvolk begint pas om half tien.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 09:34 schreef drumstickNL het volgende:
maar ik ben vrij groot dus een echt klein karretje lijkt mij ook niet wat. [/sub]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |