Naked editionquote:
minecraft bij aldie.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:15 schreef maurisioo het volgende:
Ah verveel me. Vroeger kon ik dan altijd iets van warcraft (niet wow) of cod2 spelen. Nu weet ik niks leuks meer om te doen.
warcraft II toch wat te oud nu en online speelt ook niemand meer, warcraft III heb ik ooit weggegeven (quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:17 schreef Timwonnacott het volgende:
Kan nu nog steeds warcraft of CoD2 doen hoor.
Vraag wat vrienden en ga met hun The hidden doen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:15 schreef maurisioo het volgende:
Ah verveel me. Vroeger kon ik dan altijd iets van warcraft (niet wow) of cod2 spelen. Nu weet ik niks leuks meer om te doen.
Ah stond er wel bij. Nouja, ik probeer het wel even.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:48 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Heb je niet nodig
Alleen steam en hij download dan automatisch Source SDK 2006
Borderlands kan hij wss toch niet aan. Maar goed idee.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:58 schreef Snorrenbaard het volgende:
Maurisio download Borderlands II, en delete als je sociale netwerksites. En doe je deur op slot en slik de sleutel in, in de tijd dat hij er weer uitkomt heb je Borderlands wel ongeveer uitgespeeld.
Hmm hij geeft een error aan als ik een server wil joinen. Iets met steam id en ticket. Is er echt niks anders nodig?quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:48 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Heb je niet nodig
Alleen steam en hij download dan automatisch Source SDK 2006
hihi lisanne.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:28 schreef Lorrelies het volgende:
Ik moet naar een bakkersvergadering![]()
dafuq moet ik nou vergaderen over broden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |