SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)quote:OmniRocket (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Iets met Ezel en 2x en een steen.quote:Op zondag 23 september 2012 13:34 schreef KrAlex het volgende:
Als ik Firefox open krijg ik de neiging om te tamperen
Ik gebruik Firefox voor de rest nooit, had hem puur voor dat tamperen geïnstalleerd. Goeie ouwe tijd man!quote:Op zondag 23 september 2012 13:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Iets met Ezel en 2x en een steen.
Heb een handicap (1-0) met winnen Udinese. Denk wel dat Udinese overigens gaat winnen ook zonder handicap.quote:
Jij volgt dus echt geen ballie..quote:Op zondag 23 september 2012 13:35 schreef vandermar het volgende:
Logisch dat gouweleeuw niet in de verdediging staat, hij kan ook niet verdedigen.
NAAIERquote:Op zondag 23 september 2012 13:25 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn eerste goede investering
Ik was 1 van de eerste (maar niet de eerste) en ik heb het zelf uitgevonden. Daar ben ik wel trots opquote:Op zondag 23 september 2012 13:31 schreef TheFastOne het volgende:
Eerste keer CE + 150BIN, wie dat heeft verzonnen verdient echt een FUT-medaille
Waar is hij eigenlijk?quote:
Harregarre woont nu toch in China?quote:Op zondag 23 september 2012 13:39 schreef Rijst het volgende:
Harregarre verdient de creditsHij gebruikte het als eerste hier. Ik mocht het toen nog niet zeggen van hem.
Jij volgt zeker geen ballie....quote:
Als je ingehaald wordt door Moisander, durf te wedden dat ik meer ballie volg dan jouquote:Op zondag 23 september 2012 13:41 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Jij volgt zeker geen ballie....
Post hier niet meer. Was toen een ruzie met de Xbox clubsers.. ik zie hem nog regelmatig in het Feijenoord topic postenquote:
Oké we leggen een wedje dan.quote:Op zondag 23 september 2012 13:41 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Als je ingehaald wordt door Moisander, durf te wedden dat ik meer ballie volg dan jou
Je hebt geld teveel denk ik.quote:Op zondag 23 september 2012 13:42 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Oké we leggen een wedje dan.
Jij durft te wedden dus jij dan ook.quote:
klopt.quote:Op zondag 23 september 2012 13:44 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Jij durft te wedden dus jij dan ook.
Pertinent onwaarquote:Op zondag 23 september 2012 13:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
die rondjes zijn fucking vet man
Nee dat lukt niet zo goed, gewoon handelenquote:
wie is ze?quote:Op zondag 23 september 2012 13:50 schreef vandermar het volgende:
En ineens zijn ze hier weer. Het verbaast mij ook totaal niet:')
Van de B tot de A tot de B E L wil je rollen over straatquote:Op zondag 23 september 2012 13:49 schreef GekkeGerrit- het volgende:
journalisten lullen veel maar ik heb schijt aan dat.
Oh nee hé.quote:Op zondag 23 september 2012 13:49 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Beter dat je zelf speelt voor je mij aanpakt, wat moet jij nou gap, hou je muil oké? Zag je ooit een voetballer met een stijl als deeees?quote:Op zondag 23 september 2012 13:49 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Jij anders ookquote:Op zondag 23 september 2012 13:50 schreef vandermar het volgende:
En ineens zijn ze hier weer. Het verbaast mij ook totaal niet:')
Henquote:
Wat weet jij nou gap?quote:Op zondag 23 september 2012 13:49 schreef GekkeGerrit- het volgende:
moet ik dan een live commentary gaan geven a la marcie? Kan ook hoor.quote:Op zondag 23 september 2012 13:51 schreef Thorb het volgende:
Je hoort ze 50 minuten niet maar als ze scoren zijn ze er weer he
Joest may know itquote:
Nee want hij gaat tenminste naar het stadion!!!11!!quote:Op zondag 23 september 2012 13:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
moet ik dan een live commentary gaan geven a la marcie? Kan ook hoor.
Gebeurde eerst wel altijd maar toen stond ajax ook altijd voor.quote:Op zondag 23 september 2012 13:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Voor hoeveel heb je dat feyenoord shirt gekocht? Eikel.quote:Op zondag 23 september 2012 13:52 schreef Fuszy het volgende:
Ik dacht ik maak een leuke hybrid, die ik al had maar dan iets goedkoper. Dus de nif versies. Zijn die versies al fucking duur. Hummels 10k, santana 7k, subotic 4k (nee ik ga niet met 3 verdedigers spelen). Skrtel wil ik niet eens bekijken. Neuer zal ook wel gruwelijk duur zijn
Oké dan zal ik voortaan een live commentary doen ongeacht de stand.quote:Op zondag 23 september 2012 13:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Gebeurde eerst wel altijd maar toen stond ajax ook altijd voor.
Neequote:
Is die op de Xbox of Ps3?quote:Op zondag 23 september 2012 13:53 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Voor hoeveel heb je dat feyenoord shirt gekocht? Eikel.![]()
900c. Heb ik je daarnet overboden danquote:Op zondag 23 september 2012 13:53 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Voor hoeveel heb je dat feyenoord shirt gekocht? Eikel.![]()
Post anders nog een keerquote:
Je mag nu wel weer gewoon je mond houden.quote:Op zondag 23 september 2012 13:54 schreef Dudeweiser het volgende:
afschuwelijk kutcorner van eriksen, die heeft duidelijk zijn dag niet.
O shit wacht evenquote:
quote:Op zondag 23 september 2012 13:55 schreef Toefjes het volgende:
Ik kan er niet meer tegen. 2 kaarten van 20 euro kopen en ik ga lekker Futten
Niet het tegendoelpunt vermelden maar wel de goal hequote:Op zondag 23 september 2012 13:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Wel met stijl en klasse dan.quote:Op zondag 23 september 2012 13:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Succes!quote:Op zondag 23 september 2012 13:55 schreef Toefjes het volgende:
Haha, gelijk heb je!quote:Op zondag 23 september 2012 13:55 schreef Toefjes het volgende:
quote:Op zondag 23 september 2012 13:51 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Nee want hij gaat tenminste naar het stadion!!!11!!
dat denk ik ook altijd als jij iets post.quote:Op zondag 23 september 2012 13:55 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Je mag nu wel weer gewoon je mond houden.
Die stond lang droog!quote:Op zondag 23 september 2012 13:55 schreef Dudeweiser het volgende:
ryan babel heeft sinds 2007 niet meer gescoord voor ajax. Vicento gaat invallen voor ado
Nee, maar ik kan die dingen nooit vindenquote:Op zondag 23 september 2012 13:53 schreef Fuszy het volgende:
[..]
900c. Heb ik je daarnet overboden dan?
Stil jij.quote:Op zondag 23 september 2012 13:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat denk ik ook altijd als jij iets post.
Waarom steel je mijn plaatjenquote:
Je bent goed bezigquote:
Ja, voor 25 euro ben je ook slechts 8 minuten onder de pannen bij de hoeren. Heb je hier langer plezier vanquote:
Oh no you didn'tquote:Op zondag 23 september 2012 13:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
net zo lang als jij waarschijnlijk.
Ik post 'm nog een keer voor je.quote:Op zondag 23 september 2012 13:56 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Waarom steel je mijn plaatjen?
Ja, hiero!quote:Op zondag 23 september 2012 13:56 schreef OmniRocket het volgende:
DUSSSSS donderdag ... wie doet er mee met clubs op de PS3?
Ja, hoop ook dat Ado wint.quote:Op zondag 23 september 2012 13:57 schreef Dudeweiser het volgende:
Nog 20 minuten voor de 2-1. Het kan nog. WIJ ZIJN AJAX.
Onnodig hoor.quote:Op zondag 23 september 2012 13:57 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik post 'm nog een keer voor je.
Oh jatoch, lekker huilen dat je met 3k moest beginnen ipv wat coins krijgen van andere mensenquote:Op zondag 23 september 2012 13:57 schreef zerokil het volgende:
[..]
Ga jij maar eerst de FUT Quiz doen!
quote:Op zondag 23 september 2012 13:56 schreef OmniRocket het volgende:
Ja 1. Ja.quote:Op zondag 23 september 2012 13:57 schreef DavidPSV het volgende:
Als je Early Access koopt krijg je dan meteen een aantal pakjes? En krijg je trouwens óók wanneer je Early Access koopt + FIFA 13 Ultimate Edition 2x het aantal pakjes?
Je krijgt 1 pakje van je season pass. Ultimate edition krijg je ook 1 pakje per week en die gana pas volgende week in.quote:Op zondag 23 september 2012 13:57 schreef DavidPSV het volgende:
Als je Early Access koopt krijg je dan meteen een aantal pakjes? En krijg je trouwens óók wanneer je Early Access koopt + FIFA 13 Ultimate Edition 2x het aantal pakjes?
Ik haal hem s'nachts bij de Saturn voor 38 euro.quote:Op zondag 23 september 2012 13:58 schreef poker4lifee het volgende:
[..]wel pas avond voor mij, hele dag school dan
Als ze hem donderdagmiddag al verkopen tenminste.
Stream hetquote:Op zondag 23 september 2012 13:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik wil ook wel een live commentary doen van mijn bronze packs maar ik denk niet dat jullie dat willen lezen
Ik zie het al voor me:quote:Op zondag 23 september 2012 13:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik wil ook wel een live commentary doen van mijn bronze packs maar ik denk niet dat jullie dat willen lezen
Ga je weer youtube filmpjes maken? Die oude zijn zo leukquote:Op zondag 23 september 2012 13:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
You go always deepquote:Op zondag 23 september 2012 14:01 schreef vandermar het volgende:
Frenk de farmer raaskalt in het buitenlands dik trom iets toe
Nee, ik kan niet meer opnemen. Dat jullie die oude hebben bekeken is wel grappigquote:Op zondag 23 september 2012 14:01 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ga je weer youtube filmpjes maken? Die oude zijn zo leuk
Oh, dat is zeker niet verkeerd.. want bij Gamemania is de Ultimate Edition uitverkocht..quote:Op zondag 23 september 2012 13:59 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Je krijgt 1 pakje van je season pass. Ultimate edition krijg je ook 1 pakje per week en die gana pas volgende week in.
2 pakjes per week zal je dan krijgen
quote:Op zondag 23 september 2012 13:56 schreef OmniRocket het volgende:
Dan krijg je maar 1 pakje per week door die season pass. Als je ultimate edition erbij had, dan kreeg je er 2.quote:Op zondag 23 september 2012 14:02 schreef DavidPSV het volgende:
[..]
Oh, dat is zeker niet verkeerd.. want bij Gamemania is de Ultimate Edition uitverkocht..
Hoeveel heb jij al?quote:Op zondag 23 september 2012 14:03 schreef Thorb het volgende:
Spelers zijn zo'n 2x zo duur als 2 dagen geleden, diegene die ik een beetje volg tenminste. Nu kan ik ze al helemaal niet meer betalen
Jij hebt ook geen season pass toch?quote:Op zondag 23 september 2012 14:04 schreef Thorb het volgende:
[..]
6k en een paar goedkope spelers voor mijn team en 352 kaartjes. Doe dan ook bijna niets.
Neuh. Ozil is wel chill.quote:Op zondag 23 september 2012 14:05 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Jij hebt ook geen season pass toch?
Ik heb nu 5k +Ajax vdw en Ozil. Nu doe ik ook niks, valt weinig winst te maken.
Mijn innerlijke voetballiefhebber ook.quote:Op zondag 23 september 2012 14:07 schreef Dudeweiser het volgende:
Mijn glazen bol zegt dat Ajax dit nog gaat verliezen op de counter.
100k?quote:Op zondag 23 september 2012 14:06 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Hoop dat ie tegen vrijdag tegen de 100k zit. VDW is nu ook al 10k
Het werd wel gezegd over Benzema 2 dagen geledenquote:Op zondag 23 september 2012 14:08 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
100k?
Gewoon 4x zoveel waard worden alsof het niets is.
Benzema is een spitsquote:Op zondag 23 september 2012 14:09 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Het werd wel gezegd over Benzema 2 dagen geleden
quote:Op zondag 23 september 2012 14:09 schreef Der_Rudi het volgende:
[..]
Drie keer duurder als je hier op het terras blijft zitten hè?
quote:
quote:Op zondag 23 september 2012 14:10 schreef stoereboii het volgende:
[..]![]()
Als ik Ozil en Van der Wiel verkoop kan ik Benzema halen. Zou dat verstandiger zijn?
En ik heb hemquote:
Misschien wel, misschien niet. Niemand heeft een glazen bol.quote:
ik wel.quote:Op zondag 23 september 2012 14:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Misschien wel, misschien niet. Niemand heeft een glazen bol.
Dudeweiser welquote:Op zondag 23 september 2012 14:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik ga het doen denk ik.quote:Op zondag 23 september 2012 14:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dan gaat SB je denk ik veel DM's sturenquote:
Goedkoopste BIN is nu 41.750. Je zal m maar voor 20K gekocht hebbenquote:Op zondag 23 september 2012 14:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
nee dat gaan ze niet, ze verliezen op de counter.quote:Op zondag 23 september 2012 14:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dan gaat SB je denk ik veel DM's sturen
Ajax gaat dit nog winnen
Is gewoon logisch ook. Barcelona heeft niet echt een spits, Falcoa is de andere goede Liga BBVA spits. Voor CAM zijn zoveel opties daar.quote:Op zondag 23 september 2012 14:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Goedkoopste BIN is nu 41.750. Je zal m maar voor 20K gekocht hebbenMoet de grootste stijging nog er aan komen.
Tja, die komt een aantal weken na release toch?quote:Op zondag 23 september 2012 14:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Goedkoopste BIN is nu 41.750. Je zal m maar voor 20K gekocht hebbenMoet de grootste stijging nog er aan komen.
k chill. zelf pas rond 5 uur uit ofzo dan, hopen dat ze heme rgens verkopen in de stad hier anders wel kut.quote:Op zondag 23 september 2012 13:59 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ik haal hem s'nachts bij de Saturn voor 38 euro.
WAAR IS DE WIJN?quote:Op zondag 23 september 2012 14:14 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Boerrigter---Persie---Narsingh
Sneijder-----Fer----VD Vaart
Buttner---Donk---Douglas/heitinga---VD Wiel
Zoiets wordt het denk ik.
quote:Op zondag 23 september 2012 14:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vorig jaar wel. Ik hoop dit jaar ook uiteraard.quote:Op zondag 23 september 2012 14:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Tja, die komt een aantal weken na release toch?
Kan je opzich beter Huntelaar in de spits zetten en dan RVP verkopen voor the money.quote:Op zondag 23 september 2012 14:15 schreef GekkeGerrit- het volgende:
En dan heb ik nog heul veul coins over
87 spits, maar zijn geen een stat dit dat haaltquote:
Ik weet een goed doelquote:Op zondag 23 september 2012 14:15 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Moet je die van Huntelaar zienquote:Op zondag 23 september 2012 14:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
87 spits, maar zijn geen een stat dit dat haaltEigenlijk een bietje vreemd.
*mompelt iets over in-game stats*quote:Op zondag 23 september 2012 14:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
87 spits, maar zijn geen een stat dit dat haaltEigenlijk een bietje vreemd.
Mehh, ik wacht met Van Persie nog een weekje of wat, even zijn prijs afwachten.quote:Op zondag 23 september 2012 14:16 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Kan je opzich beter Huntelaar in de spits zetten en dan RVP verkopen voor the money.
Ik hoop niet dat hij naar je luistert, want RvP gaat nog een beste stijging krijgenquote:Op zondag 23 september 2012 14:16 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Kan je opzich beter Huntelaar in de spits zetten en dan RVP verkopen voor the money.
Ja maar het blijft toch vreemd OFNIE DANquote:Op zondag 23 september 2012 14:17 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
*mompelt iets over in-game stats*
Ja ik bedoel dat hij na de stijging RVP moet verkopen, niet nu al natuurlijkquote:Op zondag 23 september 2012 14:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat hij naar je luistert, want RvP gaat nog een beste stijging krijgen
Ja, uurtje of 3 wachten. Maar ja, kan ik nog AZ kijken, en moet nog wat dingen in huis doen. Ben reuze benieuwd hoe het gaat bevallenquote:Op zondag 23 september 2012 14:16 schreef poker4lifee het volgende:
Dus je bent nu die season ticket al aan het downloaden Toefjes?
Lol die stats iddquote:
quote:Op zondag 23 september 2012 14:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, uurtje of 3 wachten. Maar ja, kan ik nog AZ kijken, en moet nog wat dingen in huis doen. Ben reuze benieuwd hoe het gaat bevallen
Oooww, ja, ik heb ook een Robin, maar daar ga ik eerst lekker mee spelen, en als hij genoeg coins heeft binnengeschopt, dan ga ik m bedanken voor bewezen diensten, en de coins in ontvangst nemenquote:Op zondag 23 september 2012 14:17 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja ik bedoel dat hij na de stijging RVP moet verkopen, niet nu al natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kut, ik had nog een aardige speler voor je maar die heb ik al verkocht.quote:Op zondag 23 september 2012 14:15 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Januari TOTY is minder belangrijk voor dalingen.quote:Op zondag 23 september 2012 14:19 schreef UltimateTeam het volgende:
Maar na hoeveel weken na de release ongeveer gaan de prijzen weer dalen. Pas met de toty of al eerder.
oh maakt niet uitquote:Op zondag 23 september 2012 14:19 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Kut, ik had nog een aardige speler voor je maar die heb ik al verkocht.
quote:Op zondag 23 september 2012 14:18 schreef Dudeweiser het volgende:
Een waardeloos optreden van heel Ajax. Heel erg jammer.Hele matige 1e helft en Serero raakte geblesseerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Conclusie: kut wedstrijd.
De TOTY's komen best wel over een paar maanden pas dus ik denk dat dan de prijzen al lang gedaald zijnquote:Op zondag 23 september 2012 14:19 schreef UltimateTeam het volgende:
Maar na hoeveel weken na de release ongeveer gaan de prijzen weer dalen. Pas met de toty of al eerder.
Heb 1 speler verkocht, was brons maar had een belachelijke hoge pace.quote:Op zondag 23 september 2012 14:20 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
oh maakt niet uit
Lukt het al een beetje met handelen?
STREAM?quote:
Klinkt als fut 12quote:Op zondag 23 september 2012 14:21 schreef Confetti het volgende:
Nee, dit is echt niet meer leuk. Pace is zwaar overpowered en spelsnelheid ligt verschrikkelijk hoog.
Even H2H proberen..
Welke pakjes zijn het?quote:Op zondag 23 september 2012 14:03 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dan krijg je maar 1 pakje per week door die season pass. Als je ultimate edition erbij had, dan kreeg je er 2.
Nicequote:Op zondag 23 september 2012 14:21 schreef Confetti het volgende:
Nee, dit is echt niet meer leuk. Pace is zwaar overpowered en spelsnelheid ligt verschrikkelijk hoog.
Even H2H proberen..
quote:
quote:Op zondag 23 september 2012 14:21 schreef Confetti het volgende:
Even H2H proberen..
Kan de snelheid wel sneller vind ik..quote:
Zozo, niet te snel hoor, straks breekt ie nog wat.quote:Op zondag 23 september 2012 14:22 schreef Gtaboy107 het volgende:
57 RM met 80 pace, die gaat er ook binnen een dag uit.
Not my problem.quote:Op zondag 23 september 2012 14:22 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Zozo, niet te snel hoor, straks breekt ie nog wat.
Koop het dan nu want die download duurt echt 5 uur.quote:Op zondag 23 september 2012 14:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik denk dat ik vanavond de Early acces maar ga kopen
Fuck u studie
Ik ben niet thuisquote:Op zondag 23 september 2012 14:23 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Koop het dan nu want die download duurt echt 5 uur.
duurde een uurtjequote:Op zondag 23 september 2012 14:23 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja op PS3 welquote:Op zondag 23 september 2012 14:23 schreef detennismaster het volgende:
[..]
MLSquote:Op zondag 23 september 2012 14:26 schreef bombmannl het volgende:
Wat is de beste / goedkoopste (prijskwaliteitverhouding ) competitie om een bronze team uit te maken??
quote:
Ik vraag me af of ie er al is danquote:
Een hond op de PS3 heeft 8 te koop staan voor 20K BIN.quote:Op zondag 23 september 2012 14:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
Iemand op het EA forum had een Chikhaoui (1 van de nieuwe 5* skillers) voor 400c
Vorig jaar kwam ie ook officieel vrijdag uit en woensdag had ik em al. denk wel dat het hetzelfde is en anders donderdag wel.quote:Op zondag 23 september 2012 14:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ie er al is dan
die onder rundll30 oidquote:Op zondag 23 september 2012 14:28 schreef Doublepain het volgende:
Weet iemand welke chrome ik moet kiezen in CE? Zijn stuk of 30 van
Zoek lekker zelf uitquote:Op zondag 23 september 2012 14:28 schreef DavidPSV het volgende:
Waar kan je voor weinig, veel winst opmaken atm? Rond 4k
quote:Op zondag 23 september 2012 14:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
Die dikke vent met zijn twente shirt onder zijn jasje
Die Timmy Turner met z'n grappige opmerkingenquote:Op zondag 23 september 2012 14:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
Die dikke vent met zijn twente shirt onder zijn jasje
quote:Op zondag 23 september 2012 14:28 schreef stoereboii het volgende:
Is die EA tax er eigenlijk nog? Nog niks van gezien eigenlijk.
2 op de ps3quote:
Heujquote:Op zondag 23 september 2012 14:31 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Die Timmy Turner met z'n grappige opmerkingen
1kquote:Op zondag 23 september 2012 14:29 schreef Confetti het volgende:
Voor hoeveel gaat een brons Squad Fitness kaartje zo ongeveer?
Die bedoelde ik natuurlijk niet. Maar er liep zo'n toffe vent achter, met een Twente shirt aan ook even lekker alle spelers een handje te geven.quote:Op zondag 23 september 2012 14:32 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Desmond_Tutu
Lekker hoor!quote:
ah okquote:Op zondag 23 september 2012 14:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die bedoelde ik natuurlijk niet. Maar er liep zo'n toffe vent achter, met een Twente shirt aan ook even lekker alle spelers een handje te geven.
Heb ik ook gehad.quote:Op zondag 23 september 2012 14:35 schreef diedjuh het volgende:
Ik kreeg net een 40 rated speler uit een pakje
Die zijn veel waard, over paar weken.quote:Op zondag 23 september 2012 14:35 schreef diedjuh het volgende:
Ik kreeg net een 40 rated speler uit een pakje
Was mijn enige bronze die ik bewaard had van mijn starterspackquote:Op zondag 23 september 2012 14:35 schreef diedjuh het volgende:
Ik kreeg net een 40 rated speler uit een pakje.
Dat heb je nou eenmaal met traden begin van het seizoen.quote:Op zondag 23 september 2012 14:36 schreef Maver24 het volgende:
ik heb nu 34k,
gaat niet echt hard, haha, beetje me gouden spelers max contracten gaan geven
Heb ik ook gehad.quote:Op zondag 23 september 2012 14:37 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik kreeg er vandaag 500 coins bij zonder iets te verkopen. En het was niet eens mn daily gift.
Jij krijgt zeker EA bonus omdat je gesnitched hebtquote:Op zondag 23 september 2012 14:37 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik kreeg er vandaag 500 coins bij zonder iets te verkopen. En het was niet eens mn daily gift.
oh bij EL zeiden ze 5atbquote:Op zondag 23 september 2012 14:38 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Heul niet. Gouweleeuw CDM voor zover ik begrepen heb.
Ik denk dat ie zelf ook wel begrijpt dat als ie op de bank blijft zitten hij nooit bij dat zinkende schip weg komtquote:Op zondag 23 september 2012 14:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
oh bij EL zeiden ze 5atb
Wil Golden Lion nu ineens wel op het middenveld spelen dan? Hij voelde zich daar toch te goed voor?
ja ik heb rik ingelicht gr grquote:Op zondag 23 september 2012 14:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jij krijgt zeker EA bonus omdat je gesnitched hebt
6,5-7k op ps3quote:Op zondag 23 september 2012 14:37 schreef Snorrenbaard het volgende:
Ik had Opara uit mijn starterpack, alleen geen idee wat ie ongeveer waard is :p
Heb je season pass?quote:Op zondag 23 september 2012 14:42 schreef over_hedge het volgende:
Beetje jammer dat pac weer overpowerd is
Gaat gewoon straks voor 4-8m weer weg hoor naar een zogenaamde NL 'topclub', die ook al jaren niks meer presteren.quote:Op zondag 23 september 2012 14:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik denk dat ie zelf ook wel begrijpt dat als ie op de bank blijft zitten hij nooit bij dat zinkende schip weg komt
Inderdaad, nu hebben mensen zonder een enkele skill ook kans. Wordt weer hetzelfde als fut12quote:Op zondag 23 september 2012 14:42 schreef over_hedge het volgende:
Beetje jammer dat pac weer overpowerd is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |