SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)quote:OmniRocket (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Iets met Ezel en 2x en een steen.quote:Op zondag 23 september 2012 13:34 schreef KrAlex het volgende:
Als ik Firefox open krijg ik de neiging om te tamperen
Ik gebruik Firefox voor de rest nooit, had hem puur voor dat tamperen geïnstalleerd. Goeie ouwe tijd man!quote:Op zondag 23 september 2012 13:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Iets met Ezel en 2x en een steen.
Heb een handicap (1-0) met winnen Udinese. Denk wel dat Udinese overigens gaat winnen ook zonder handicap.quote:
Jij volgt dus echt geen ballie..quote:Op zondag 23 september 2012 13:35 schreef vandermar het volgende:
Logisch dat gouweleeuw niet in de verdediging staat, hij kan ook niet verdedigen.
NAAIERquote:Op zondag 23 september 2012 13:25 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn eerste goede investering
Ik was 1 van de eerste (maar niet de eerste) en ik heb het zelf uitgevonden. Daar ben ik wel trots opquote:Op zondag 23 september 2012 13:31 schreef TheFastOne het volgende:
Eerste keer CE + 150BIN, wie dat heeft verzonnen verdient echt een FUT-medaille
Waar is hij eigenlijk?quote:
Harregarre woont nu toch in China?quote:Op zondag 23 september 2012 13:39 schreef Rijst het volgende:
Harregarre verdient de creditsHij gebruikte het als eerste hier. Ik mocht het toen nog niet zeggen van hem.
Jij volgt zeker geen ballie....quote:
Als je ingehaald wordt door Moisander, durf te wedden dat ik meer ballie volg dan jouquote:Op zondag 23 september 2012 13:41 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Jij volgt zeker geen ballie....
Post hier niet meer. Was toen een ruzie met de Xbox clubsers.. ik zie hem nog regelmatig in het Feijenoord topic postenquote:
Oké we leggen een wedje dan.quote:Op zondag 23 september 2012 13:41 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Als je ingehaald wordt door Moisander, durf te wedden dat ik meer ballie volg dan jou
Je hebt geld teveel denk ik.quote:Op zondag 23 september 2012 13:42 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Oké we leggen een wedje dan.
Jij durft te wedden dus jij dan ook.quote:
klopt.quote:Op zondag 23 september 2012 13:44 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Jij durft te wedden dus jij dan ook.
Pertinent onwaarquote:Op zondag 23 september 2012 13:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
die rondjes zijn fucking vet man
Nee dat lukt niet zo goed, gewoon handelenquote:
wie is ze?quote:Op zondag 23 september 2012 13:50 schreef vandermar het volgende:
En ineens zijn ze hier weer. Het verbaast mij ook totaal niet:')
Van de B tot de A tot de B E L wil je rollen over straatquote:Op zondag 23 september 2012 13:49 schreef GekkeGerrit- het volgende:
journalisten lullen veel maar ik heb schijt aan dat.
Oh nee hé.quote:Op zondag 23 september 2012 13:49 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Beter dat je zelf speelt voor je mij aanpakt, wat moet jij nou gap, hou je muil oké? Zag je ooit een voetballer met een stijl als deeees?quote:Op zondag 23 september 2012 13:49 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Jij anders ookquote:Op zondag 23 september 2012 13:50 schreef vandermar het volgende:
En ineens zijn ze hier weer. Het verbaast mij ook totaal niet:')
Henquote:
Wat weet jij nou gap?quote:Op zondag 23 september 2012 13:49 schreef GekkeGerrit- het volgende:
moet ik dan een live commentary gaan geven a la marcie? Kan ook hoor.quote:Op zondag 23 september 2012 13:51 schreef Thorb het volgende:
Je hoort ze 50 minuten niet maar als ze scoren zijn ze er weer he
Joest may know itquote:
Nee want hij gaat tenminste naar het stadion!!!11!!quote:Op zondag 23 september 2012 13:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
moet ik dan een live commentary gaan geven a la marcie? Kan ook hoor.
Gebeurde eerst wel altijd maar toen stond ajax ook altijd voor.quote:Op zondag 23 september 2012 13:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Voor hoeveel heb je dat feyenoord shirt gekocht? Eikel.quote:Op zondag 23 september 2012 13:52 schreef Fuszy het volgende:
Ik dacht ik maak een leuke hybrid, die ik al had maar dan iets goedkoper. Dus de nif versies. Zijn die versies al fucking duur. Hummels 10k, santana 7k, subotic 4k (nee ik ga niet met 3 verdedigers spelen). Skrtel wil ik niet eens bekijken. Neuer zal ook wel gruwelijk duur zijn
Oké dan zal ik voortaan een live commentary doen ongeacht de stand.quote:Op zondag 23 september 2012 13:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Gebeurde eerst wel altijd maar toen stond ajax ook altijd voor.
Neequote:
Is die op de Xbox of Ps3?quote:Op zondag 23 september 2012 13:53 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Voor hoeveel heb je dat feyenoord shirt gekocht? Eikel.![]()
900c. Heb ik je daarnet overboden danquote:Op zondag 23 september 2012 13:53 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Voor hoeveel heb je dat feyenoord shirt gekocht? Eikel.![]()
Post anders nog een keerquote:
Je mag nu wel weer gewoon je mond houden.quote:Op zondag 23 september 2012 13:54 schreef Dudeweiser het volgende:
afschuwelijk kutcorner van eriksen, die heeft duidelijk zijn dag niet.
O shit wacht evenquote:
quote:Op zondag 23 september 2012 13:55 schreef Toefjes het volgende:
Ik kan er niet meer tegen. 2 kaarten van 20 euro kopen en ik ga lekker Futten
Niet het tegendoelpunt vermelden maar wel de goal hequote:Op zondag 23 september 2012 13:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Wel met stijl en klasse dan.quote:Op zondag 23 september 2012 13:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Succes!quote:Op zondag 23 september 2012 13:55 schreef Toefjes het volgende:
Haha, gelijk heb je!quote:Op zondag 23 september 2012 13:55 schreef Toefjes het volgende:
quote:Op zondag 23 september 2012 13:51 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Nee want hij gaat tenminste naar het stadion!!!11!!
dat denk ik ook altijd als jij iets post.quote:Op zondag 23 september 2012 13:55 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Je mag nu wel weer gewoon je mond houden.
Die stond lang droog!quote:Op zondag 23 september 2012 13:55 schreef Dudeweiser het volgende:
ryan babel heeft sinds 2007 niet meer gescoord voor ajax. Vicento gaat invallen voor ado
Nee, maar ik kan die dingen nooit vindenquote:Op zondag 23 september 2012 13:53 schreef Fuszy het volgende:
[..]
900c. Heb ik je daarnet overboden dan?
Stil jij.quote:Op zondag 23 september 2012 13:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat denk ik ook altijd als jij iets post.
Waarom steel je mijn plaatjenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |