quote:Uit(17): Vertonghen, Anita, Janssen, Aissati, Lodeiro, Bulykin, Özbiliz, Ooijer, Verhoeven, Cvitanich, El Hamdaoui, Castillion, Sneijder, Bizot, Jozefzoon en Silva en van der Wiel.
In(9): Sana, Moisander, Poulsen, Schøne, Boccara, Hoesen, Babel, Andersen en Meleg*
Doorgestroomd uit jeugdopleiding(6): Denswil, Veltman, Fischer, Dijks, Klaassen en van der Hart.
In: ¤26.655.000
Uit: ¤6.500.000
* = per 1 januari 2013.
Enohquote:Op zondag 23 september 2012 12:49 schreef Pedroso het volgende:
Nu met Poulsen er in zal het wel beter staan.
Hoppa Schone, een kaart. Vind ik toch al niet het niveau van Ajax hebben overigens. Zal blij zijn als Enoh er weer bij is.
Enoh is niet veel beter, beiden niet goed genoegquote:Op zondag 23 september 2012 12:49 schreef Pedroso het volgende:
Nu met Poulsen er in zal het wel beter staan.
Hoppa Schone, een kaart. Vind ik toch al niet het niveau van Ajax hebben overigens. Zal blij zijn als Enoh er weer bij is.
geen enkele ajacied niet hequote:
Voetballend niet, physiek wel. Wint zijn duels tenminste wel.quote:Op zondag 23 september 2012 12:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Enoh is niet veel beter, beiden niet goed genoeg
je moet hier ook niet kijken tijdens zulke wedstrijden, teveel spoilersquote:
Als ze gewoon goed voetballen en geen domme fouten maken wel ja, en 1-1 maken voor rust haalt de winst binnen.quote:Op zondag 23 september 2012 12:52 schreef Pedroso het volgende:
Toch heb ik wel het idee dat als Ajax even aanzet ze makkelijk aan kansen gaan komen.
Welk niveau? Met veel concentratie je best doen om niet volledig overlopen te worden? Dat is niet hetgene waarmee je van ADO moet winnen hoor.quote:
Dat is altijd het punt, met een beetje scherpte sta je met 3-0 voor maar dat kunnen de heren niet opbrengen dusquote:
dat heb ik niet gezegd, ik rekende wel op een 1-4, kan nogquote:Op zondag 23 september 2012 12:58 schreef Pedroso het volgende:
Wie zei er ook alweer dat we makkelijk gingen winnen vandaag ?
Laat het maar 1-4 worden danquote:Op zondag 23 september 2012 12:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat heb ik niet gezegd, ik rekende wel op een 1-4, kan nog
Iedereen met een slecht lange termijngeheugen.quote:Op zondag 23 september 2012 12:58 schreef Pedroso het volgende:
met diezelfde concentratie maak je ook geen onnodige fouten en kan die ene pass net even wat beter aankomen..quote:Op zondag 23 september 2012 12:57 schreef Merkie het volgende:
[..]
Welk niveau? Met veel concentratie je best doen om niet volledig overlopen te worden? Dat is niet hetgene waarmee je van ADO moet winnen hoor.
Iedereen die verwacht dat ze net zoveel inzet en concentratie hebben als wij op de tribune normaal.quote:Op zondag 23 september 2012 12:58 schreef Pedroso het volgende:
je moet er wel rekening mee houden dat het half 1 is en ze dus bagger kunnen zijnquote:Op zondag 23 september 2012 13:00 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Iedereen die verwacht dat ze net zoveel inzet en concentratie hebben als wij op de tribune normaal.
Laat die wedstrijd gewoon lopen. Die Serero is nog vaker geblesseerd van Boerrigter en mensen willen hem in het eerste zien voetballenquote:Op zondag 23 september 2012 13:03 schreef tammepiet het volgende:
Ik krijg al de kriebels van Utrecht - Ajax aankomende woensdag
quote:Op zondag 23 september 2012 13:09 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Mogen aub die 2 de jong plaatjes uit de openingspost![]()
2 leuke acties maakt nog geen zomer blijkbaar
Heb je toch veel gemist.quote:Op zondag 23 september 2012 13:10 schreef TIM-846 het volgende:
1e schot van de wedstrijd van Ajax: '42
Jij wou dit toch zien? Nou hier is je antwoord waarom ik vind dat dit geen goed idee is.quote:Op zondag 23 september 2012 13:12 schreef Pedroso het volgende:
Overigens vraag je ook wel om problemen als je met het trio Schone, Eriksen en Serero begint.
Werkt alleen als je heer en meester bent op het veld maar dat kun je niet verwachten als je bij ADO speelt.
Wou ik dat zien ? Ik zou zeker niet met Schone beginnen, die mag van mij sowieso op de tribune zitten. Op die plek Poulsen of Enoh (als ie weer fit is).quote:Op zondag 23 september 2012 13:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij wou dit toch zien? Nou hier is je antwoord waarom ik vind dat dit geen goed idee is.
Als je de bal snel rond speelt ben je heer en meester maar dat doen ze niet, geen van allenquote:Op zondag 23 september 2012 13:12 schreef Pedroso het volgende:
Overigens vraag je ook wel om problemen als je met het trio Schone, Eriksen en Serero begint.
Werkt alleen als je heer en meester bent op het veld maar dat kun je niet verwachten als je bij ADO speelt.
Dacht dat jij een middenveld met Eriksen en Serero wou zien?quote:Op zondag 23 september 2012 13:15 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Wou ik dat zien ? Ik zou zeker niet met Schone beginnen, die mag van mij sowieso op de tribune zitten. Op die plek Poulsen of Enoh (als ie weer fit is).
Als ze met Enoh of Poulsen er achter spelen wel. Niet met Schone waar je verdedigend niets aan hebt en ieder duel verliest.quote:Op zondag 23 september 2012 13:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dacht dat jij een middenveld met Eriksen en Serero wou zien?
Moet inderdaad de tweede helft heel anders worden...quote:Op zondag 23 september 2012 13:18 schreef kurk_droog het volgende:
Geen passie, helemaal niks te zien waarmee ze nog gaan winnen
Is voor Enoh of Poulsen ook niet 90 minuten te belopen.quote:Op zondag 23 september 2012 13:18 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Als ze met Enoh of Poulsen er achter spelen wel. Niet met Schone waar je verdedigend niets aan hebt en ieder duel verliest.
quote:Op zondag 23 september 2012 13:09 schreef DrommelsDrommels het volgende:
Babel laat ook weer zien waarom die overal mislukt is
quote:Op zondag 23 september 2012 13:10 schreef TIM-846 het volgende:
Nee hoorquote:Op zondag 23 september 2012 13:10 schreef TIM-846 het volgende:
Zou me niets verbazen als Babel maar een helft wil spelen hij zat er tegen Dortmund na een helft ook al helemaal doorheenquote:Op zondag 23 september 2012 13:26 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
EXIT schone, babel in de spit, de jong middenveld en boerrigter links
Beetje over het paard getild die gast..quote:Op zondag 23 september 2012 13:36 schreef DrommelsDrommels het volgende:
juffrouw Blind en 'Deens Dynamiet' Eriksen
van Rhijn raakte hem niet goed iddquote:Op zondag 23 september 2012 13:48 schreef Burrito het volgende:
Baas Babel![]()
Goede actie en dan die bal over die verdedigers heen naar de rechterkant (Rhijn dacht ik)
Wel slechte voorzet, gelukkig prutste ADO
quote:Op zondag 23 september 2012 13:50 schreef Monolith het volgende:
Blind snapt nog niet helemaal hoe je een schwalbe maakt.
quote:Op zondag 23 september 2012 13:52 schreef Artillerieschaap het volgende:
Poulsen en Babel en vooral Poulsen
Zijn wel de wedstrijden waar het om gaat.quote:Op zondag 23 september 2012 13:51 schreef Pedroso het volgende:
Zou wel lekker zijn als je zo een slechte wedstrijd nog wint ook.
vanouds? O.oquote:Op zondag 23 september 2012 13:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat speelt die jongen toch weer vanouds top
Ajax is zijn plafond.quote:Op zondag 23 september 2012 13:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat speelt die jongen toch weer vanouds top
sowieso, sereroquote:Op zondag 23 september 2012 13:58 schreef Pedroso het volgende:
Denk dat Frank nooit meer gaat beginnen met het middenveld waarmee ie nu begonnen is.
Spijbelen van stage?quote:Op zondag 23 september 2012 13:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax kan hij nog kampioen maken
Geef hem af of trek naar links, maar nee gewoon bij je houden en naar de andere twee ajax spelers draaien..quote:
Eens. Die corners zijn ook echt drama.quote:Op zondag 23 september 2012 14:01 schreef Burrito het volgende:
Eriksen is zo slecht, verlos die jongen uit z'n lijden svp![]()
ZEG DAT NOU NIET!quote:Op zondag 23 september 2012 14:03 schreef Pedroso het volgende:
Het is eigenlijk wachten op de goal van Ajax. Zal je zien dat ADO nog uit een counter scoort.
of Hollaquote:Op zondag 23 september 2012 14:03 schreef Pedroso het volgende:
Het is eigenlijk wachten op de goal van Ajax. Zal je zien dat ADO nog uit een counter scoort.
Als het doel 10 meter hoger was wel jaquote:Op zondag 23 september 2012 14:04 schreef Pedroso het volgende:
Holla scoorde tegen RKC strak in de kruising op deze afstand.
Dat die een keer niet lopen is nog te accepteren, maar het nonchalante balverlies en dergelijke is toch ook wel een mentale kwestie mi.quote:Op zondag 23 september 2012 14:03 schreef TheArt het volgende:
[..]
Eens. Die corners zijn ook echt drama.
Was geen Holla he, die schoot.quote:Op zondag 23 september 2012 14:04 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Als het doel 10 meter hoger was wel ja
Captain obvious to the rescue!quote:Op zondag 23 september 2012 14:05 schreef Sephael het volgende:
10 minuten. Er moet er nog echt eentje bij!
Zou ook liever zeggen dat die 5e goal een beauty was.quote:
Dat is voetbal van deze tijd helaas..quote:Op zondag 23 september 2012 14:07 schreef kurk_droog het volgende:
Wat een pussy's met dat vallen telkens.
Dit ja, vooral Poepon. Maar als de scheidsrechter er steeds in trapt geef hem eens ongelijk.quote:Op zondag 23 september 2012 14:07 schreef kurk_droog het volgende:
Wat een pussy's met dat vallen telkens.
Schei toch uit man, hij is compleet ongevaarlijk. Verprutst gewoon letterlijk elke bal.quote:Op zondag 23 september 2012 14:12 schreef Burrito het volgende:
Boerrigter mist die kans maar hij is wel gevaarlijk
Ja, Boerrigter was slecht..quote:Op zondag 23 september 2012 14:15 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Schei toch uit man, hij is compleet ongevaarlijk. Verprutst gewoon letterlijk elke bal.
hij scoort op belangrijke momenten nietquote:Op zondag 23 september 2012 14:15 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Schei toch uit man, hij is compleet ongevaarlijk. Verprutst gewoon letterlijk elke bal.
Goede voorzetten?!quote:Op zondag 23 september 2012 14:16 schreef Burrito het volgende:
Hij komt tenminste zijn man voorbij en geeft goede voorzetten. Dat niemand hem nou inkopt is niet zijn schuld
Heb jij denk ik een andere wedstrijd gekeken dan ikquote:Op zondag 23 september 2012 14:16 schreef Burrito het volgende:
Hij komt tenminste zijn man voorbij en geeft goede voorzetten. Dat niemand hem nou inkopt is niet zijn schuld
Wat? Boerrigter viel meer dan prima in.quote:Op zondag 23 september 2012 14:18 schreef ValHallen het volgende:
Eriksen lekker laten banken volgende wedstrijd. Boerrigter nooit meer opstellen.
Haal die plaat voor je kopquote:Op zondag 23 september 2012 14:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat? Boerrigter viel meer dan prima in.
quote:Op zondag 23 september 2012 14:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat? Boerrigter viel meer dan prima in.
Laat hem maar weer spelen zoals vorig seizoen.quote:Op zondag 23 september 2012 14:19 schreef Pedroso het volgende:
Boerrigter speelt beter dan de laatste weken, nu nog de kansen afmaken.
Eriksenquote:Op zondag 23 september 2012 14:20 schreef TweeGrolsch het volgende:
Nou jongens waar lag het deze keer aan? Het veld, het weer, de scheids, jomanda? Zeg het maar.
Het ligt aan alle negatieve jankers hier.quote:Op zondag 23 september 2012 14:20 schreef TweeGrolsch het volgende:
Nou jongens waar lag het deze keer aan? Het veld, het weer, de scheids, jomanda? Zeg het maar.
Lees het topic maar even door en flikker dan weer opquote:Op zondag 23 september 2012 14:20 schreef TweeGrolsch het volgende:
Ah, Blind heeft het weer gedaan. Lekker makkelijk altijd om Blind maar weer de schuld te geven.quote:Op zondag 23 september 2012 14:19 schreef DenXD het volgende:
Eriksen, Blind en Boerrigter speelden echt weer als een natte dweil :/
Jouw moeder?quote:Op zondag 23 september 2012 14:20 schreef TweeGrolsch het volgende:
Zo vroeg spaghetti eten is niet lekker man.quote:Op zondag 23 september 2012 14:20 schreef TweeGrolsch het volgende:
Dit ja, als hij wat wedstrijdritme op gaat doen en ontdekt dat zijn lichaam het weer aankan kotm die nog wel goed in vorm denk ik. Zal alleen nog een paar weken duren ben ik bangquote:Op zondag 23 september 2012 14:19 schreef DJWeisz het volgende:
Boerrigter loopt op t veld alsof hij in zn broek heeft gekakt, lijkt alsof hij al zn snelheid is hij kwijt is.
Blind deed het gewoon weer prima, ging 2 keer op z'n bek maar verder prima.quote:Op zondag 23 september 2012 14:21 schreef peaceman het volgende:
Ik weet dat het mode is om blind af te zeiken, maar ik vond er zeker 4 die slechter waren.
Dat dan weer wel..quote:Op zondag 23 september 2012 14:21 schreef Ajacied422 het volgende:
En ik zeg,
Al sinds 6 februari ongeslagen
Wat heb jij gezien dan?quote:Op zondag 23 september 2012 14:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het ligt aan alle negatieve jankers hier.
Ik vind het al heel erg lang duren op dit moment...quote:Op zondag 23 september 2012 14:21 schreef RvS-Coldplay het volgende:
[..]
Dit ja, als hij wat wedstrijdritme op gaat doen en ontdekt dat zijn lichaam het weer aankan kotm die nog wel goed in vorm denk ik. Zal alleen nog een paar weken duren ben ik bang
wie moet ipv eriksen spelen?quote:Op zondag 23 september 2012 14:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Eriksen moet je echt niet meer opstellen dit seizoen. Laat hem maar lekker ballen in Jong Ajax ofzo. Opgetyft
Schone en de Jong op het middenveld is ook niet goed, wie blijft er over dan?quote:Op zondag 23 september 2012 14:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Serero en Eriksen op een middenveld mag hopen dat we dat nooit meer zien.
Exact.quote:Op zondag 23 september 2012 14:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Blind deed het gewoon weer prima, ging 2 keer op z'n bek maar verder prima.
Als je die 2 kansen die ADO nog heeft gekregen bekijkt (die Alderwereld moet oplossen) zul je zien waarom ik Blind in het rijtje heb gezet.quote:Op zondag 23 september 2012 14:21 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ah, Blind heeft het weer gedaan. Lekker makkelijk altijd om Blind maar weer de schuld te geven.
Niks mis mee, maar dat weet jij ook wel. Moet er wel de juiste speler achter staan.quote:Op zondag 23 september 2012 14:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Serero en Eriksen op een middenveld mag hopen dat we dat nooit meer zien.
quote:Op zondag 23 september 2012 14:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Maakt geen reet uit. Iedereen is beter dan Eriksen.
NEE MET ERIKSEN IS ALLES MIS, HIJ SCOORT NIET 5 GOALS, OKE HIJ MAAKT ELKE WEDSTRIJD DE MEESTE METERS MAAR HIJ MOET MEER, MEER ASSISTS KUTSPELERquote:Op zondag 23 september 2012 14:22 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Niks mis mee, maar dat weet jij ook wel. Moet er wel de juiste speler achter staan.
Prachtige voorzetten? Wanneer heeft hij gericht een bal voorgegeven? Ik heb slechts doelloze, zielloze ballen in de 16 zien schieten door Boerrigter, en in 9 van de 10 gevallen stond er niemand, en wanneer er wel iemand stond, gaf hij niet goed voor.quote:Op zondag 23 september 2012 14:21 schreef KingRoland het volgende:
Boerrigter gaf prachtige voorzetten alleen als hij zelf een kans had schoot hij wel slecht.
Boerrigter heeft sowieso een paar goede voorzetten gegeven hoor.quote:Op zondag 23 september 2012 14:23 schreef Your_honor het volgende:
[..]
Prachtige voorzetten? Wanneer heeft hij gericht een bal voorgegeven? Ik heb slechts doelloze, zielloze ballen in de 16 zien schieten door Boerrigter, en in 9 van de 10 gevallen stond er niemand, en wanneer er wel iemand stond, gaf hij niet goed voor.
Wat wel weer in het voordeel van Boerrigter spreekt is dat hij enorm veel voor heeft gegeven.
Als je ziet hoeveel balverlies je al lijdt met Eriksen dan is dat al pijnlijk om te zien en dan wil je Serero die hier nog een schepje bovenop doet ernaast zetten. Denk eens na man dat is ook voor Enoh of Poulsen niet te belopen.quote:Op zondag 23 september 2012 14:22 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Niks mis mee, maar dat weet jij ook wel. Moet er wel de juiste speler achter staan.
Eerst doordeweeks utregquote:Op zondag 23 september 2012 14:25 schreef Pedroso het volgende:
Nou ja, niet verloren ieder geval. Twente moet ook nog maar winnen van Heerenveen.
Volgende week winnen van Twente en deze wedstrijd is weer vergeten.
Goed excuus manquote:Op zondag 23 september 2012 14:25 schreef Tyron het volgende:
Normaal verloren we dit soort wedstrijden
Stel daar de 2e keus maar op. Zo'n beker is niet echt belangrijk en de 2e keus is ook niet slecht.quote:
Blind ookquote:Op zondag 23 september 2012 14:26 schreef kurk_droog het volgende:
Babel / Poulsen![]()
![]()
![]()
Toby
De rest
Schone![]()
Boerrigter 5,5quote:Op zondag 23 september 2012 14:25 schreef Wessiej het volgende:
Vermeer 6
Van rhijn 5,5
Alderweireld 6
Moisander 4,5
Blind 6,5
Schone 3
Eriksen 4
De jong 5,5
Poulsen 6
Lukoki 4,5
Babel 7
Boerrigter 4
Excuus? Dit is alles behalve een excuus, zoek het even op in een woordenboek ofzo. Ik probeer alleen een positief randje te geven aan deze wanvertoning.quote:
Die snelheid van Babelquote:Op zondag 23 september 2012 14:27 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ben het wel met Bruggink eens. Die Babel is wel echt een aanwinst. Had niet verwacht dat hij zo goed zou zijn.
Geeft ook wel meteen het niveauverschil tussen onze vaderlandse competitie en de grote competities
Omdat we eerst Schone zagen. Mijn ogenquote:Op zondag 23 september 2012 14:27 schreef S0nic het volgende:
Waarom is iedereen zo blij met Poulsen?
Geen idee.quote:Op zondag 23 september 2012 14:27 schreef S0nic het volgende:
Wie wou jij dan op CVM?quote:Op zondag 23 september 2012 14:27 schreef S0nic het volgende:
Vind 'm ook niet geweldig nee.quote:Op zondag 23 september 2012 14:27 schreef S0nic het volgende:
Omdat Schone er niks van kon, werd omver gelopen. Poulsen niet ..quote:Op zondag 23 september 2012 14:27 schreef S0nic het volgende:
Omdat ie veel rust aan de bal heeft.quote:Op zondag 23 september 2012 14:27 schreef S0nic het volgende:
Liever Tainio dan Schonequote:Op zondag 23 september 2012 14:28 schreef Your_honor het volgende:
[..]
Omdat Schone er niks van kon, werd omver gelopen. Poulsen niet ..
Ik heb nog liever Lindgren ipv Schone..
Af en toe? Hij speelt elke bal lang.quote:Op zondag 23 september 2012 14:29 schreef kurk_droog het volgende:
Poulsen doet niks verkeerds met de Bal, verliest hem niet en geeft hem aan medespelers met af en toe ziek goede ballen over de verdediging
Poulsen speelt gewoon goed ja. Lekker fel ook somsquote:Op zondag 23 september 2012 14:29 schreef kurk_droog het volgende:
Poulsen doet niks verkeerds met de Bal, verliest hem niet en geeft hem aan medespelers met af en toe ziek goede ballen over de verdediging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |