quote:Uit(17): Vertonghen, Anita, Janssen, Aissati, Lodeiro, Bulykin, Özbiliz, Ooijer, Verhoeven, Cvitanich, El Hamdaoui, Castillion, Sneijder, Bizot, Jozefzoon en Silva en van der Wiel.
In(9): Sana, Moisander, Poulsen, Schøne, Boccara, Hoesen, Babel, Andersen en Meleg*
Doorgestroomd uit jeugdopleiding(6): Denswil, Veltman, Fischer, Dijks, Klaassen en van der Hart.
In: ¤26.655.000
Uit: ¤6.500.000
* = per 1 januari 2013.
Enohquote:Op zondag 23 september 2012 12:49 schreef Pedroso het volgende:
Nu met Poulsen er in zal het wel beter staan.
Hoppa Schone, een kaart. Vind ik toch al niet het niveau van Ajax hebben overigens. Zal blij zijn als Enoh er weer bij is.
Enoh is niet veel beter, beiden niet goed genoegquote:Op zondag 23 september 2012 12:49 schreef Pedroso het volgende:
Nu met Poulsen er in zal het wel beter staan.
Hoppa Schone, een kaart. Vind ik toch al niet het niveau van Ajax hebben overigens. Zal blij zijn als Enoh er weer bij is.
geen enkele ajacied niet hequote:
Voetballend niet, physiek wel. Wint zijn duels tenminste wel.quote:Op zondag 23 september 2012 12:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Enoh is niet veel beter, beiden niet goed genoeg
je moet hier ook niet kijken tijdens zulke wedstrijden, teveel spoilersquote:
Als ze gewoon goed voetballen en geen domme fouten maken wel ja, en 1-1 maken voor rust haalt de winst binnen.quote:Op zondag 23 september 2012 12:52 schreef Pedroso het volgende:
Toch heb ik wel het idee dat als Ajax even aanzet ze makkelijk aan kansen gaan komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |