quote:Uit(17): Vertonghen, Anita, Janssen, Aissati, Lodeiro, Bulykin, Özbiliz, Ooijer, Verhoeven, Cvitanich, El Hamdaoui, Castillion, Sneijder, Bizot, Jozefzoon en Silva en van der Wiel.
In(9): Sana, Moisander, Poulsen, Schøne, Boccara, Hoesen, Babel, Andersen en Meleg*
Doorgestroomd uit jeugdopleiding(6): Denswil, Veltman, Fischer, Dijks, Klaassen en van der Hart.
In: ¤26.655.000
Uit: ¤6.500.000
* = per 1 januari 2013.
Enohquote:Op zondag 23 september 2012 12:49 schreef Pedroso het volgende:
Nu met Poulsen er in zal het wel beter staan.
Hoppa Schone, een kaart. Vind ik toch al niet het niveau van Ajax hebben overigens. Zal blij zijn als Enoh er weer bij is.
Enoh is niet veel beter, beiden niet goed genoegquote:Op zondag 23 september 2012 12:49 schreef Pedroso het volgende:
Nu met Poulsen er in zal het wel beter staan.
Hoppa Schone, een kaart. Vind ik toch al niet het niveau van Ajax hebben overigens. Zal blij zijn als Enoh er weer bij is.
geen enkele ajacied niet hequote:
Voetballend niet, physiek wel. Wint zijn duels tenminste wel.quote:Op zondag 23 september 2012 12:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Enoh is niet veel beter, beiden niet goed genoeg
je moet hier ook niet kijken tijdens zulke wedstrijden, teveel spoilersquote:
Als ze gewoon goed voetballen en geen domme fouten maken wel ja, en 1-1 maken voor rust haalt de winst binnen.quote:Op zondag 23 september 2012 12:52 schreef Pedroso het volgende:
Toch heb ik wel het idee dat als Ajax even aanzet ze makkelijk aan kansen gaan komen.
Welk niveau? Met veel concentratie je best doen om niet volledig overlopen te worden? Dat is niet hetgene waarmee je van ADO moet winnen hoor.quote:
Dat is altijd het punt, met een beetje scherpte sta je met 3-0 voor maar dat kunnen de heren niet opbrengen dusquote:
dat heb ik niet gezegd, ik rekende wel op een 1-4, kan nogquote:Op zondag 23 september 2012 12:58 schreef Pedroso het volgende:
Wie zei er ook alweer dat we makkelijk gingen winnen vandaag ?
Laat het maar 1-4 worden danquote:Op zondag 23 september 2012 12:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat heb ik niet gezegd, ik rekende wel op een 1-4, kan nog
Iedereen met een slecht lange termijngeheugen.quote:Op zondag 23 september 2012 12:58 schreef Pedroso het volgende:
met diezelfde concentratie maak je ook geen onnodige fouten en kan die ene pass net even wat beter aankomen..quote:Op zondag 23 september 2012 12:57 schreef Merkie het volgende:
[..]
Welk niveau? Met veel concentratie je best doen om niet volledig overlopen te worden? Dat is niet hetgene waarmee je van ADO moet winnen hoor.
Iedereen die verwacht dat ze net zoveel inzet en concentratie hebben als wij op de tribune normaal.quote:Op zondag 23 september 2012 12:58 schreef Pedroso het volgende:
je moet er wel rekening mee houden dat het half 1 is en ze dus bagger kunnen zijnquote:Op zondag 23 september 2012 13:00 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Iedereen die verwacht dat ze net zoveel inzet en concentratie hebben als wij op de tribune normaal.
Laat die wedstrijd gewoon lopen. Die Serero is nog vaker geblesseerd van Boerrigter en mensen willen hem in het eerste zien voetballenquote:Op zondag 23 september 2012 13:03 schreef tammepiet het volgende:
Ik krijg al de kriebels van Utrecht - Ajax aankomende woensdag
quote:Op zondag 23 september 2012 13:09 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Mogen aub die 2 de jong plaatjes uit de openingspost![]()
2 leuke acties maakt nog geen zomer blijkbaar
Heb je toch veel gemist.quote:Op zondag 23 september 2012 13:10 schreef TIM-846 het volgende:
1e schot van de wedstrijd van Ajax: '42
Jij wou dit toch zien? Nou hier is je antwoord waarom ik vind dat dit geen goed idee is.quote:Op zondag 23 september 2012 13:12 schreef Pedroso het volgende:
Overigens vraag je ook wel om problemen als je met het trio Schone, Eriksen en Serero begint.
Werkt alleen als je heer en meester bent op het veld maar dat kun je niet verwachten als je bij ADO speelt.
Wou ik dat zien ? Ik zou zeker niet met Schone beginnen, die mag van mij sowieso op de tribune zitten. Op die plek Poulsen of Enoh (als ie weer fit is).quote:Op zondag 23 september 2012 13:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij wou dit toch zien? Nou hier is je antwoord waarom ik vind dat dit geen goed idee is.
Als je de bal snel rond speelt ben je heer en meester maar dat doen ze niet, geen van allenquote:Op zondag 23 september 2012 13:12 schreef Pedroso het volgende:
Overigens vraag je ook wel om problemen als je met het trio Schone, Eriksen en Serero begint.
Werkt alleen als je heer en meester bent op het veld maar dat kun je niet verwachten als je bij ADO speelt.
Dacht dat jij een middenveld met Eriksen en Serero wou zien?quote:Op zondag 23 september 2012 13:15 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Wou ik dat zien ? Ik zou zeker niet met Schone beginnen, die mag van mij sowieso op de tribune zitten. Op die plek Poulsen of Enoh (als ie weer fit is).
Als ze met Enoh of Poulsen er achter spelen wel. Niet met Schone waar je verdedigend niets aan hebt en ieder duel verliest.quote:Op zondag 23 september 2012 13:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dacht dat jij een middenveld met Eriksen en Serero wou zien?
Moet inderdaad de tweede helft heel anders worden...quote:Op zondag 23 september 2012 13:18 schreef kurk_droog het volgende:
Geen passie, helemaal niks te zien waarmee ze nog gaan winnen
Is voor Enoh of Poulsen ook niet 90 minuten te belopen.quote:Op zondag 23 september 2012 13:18 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Als ze met Enoh of Poulsen er achter spelen wel. Niet met Schone waar je verdedigend niets aan hebt en ieder duel verliest.
quote:Op zondag 23 september 2012 13:09 schreef DrommelsDrommels het volgende:
Babel laat ook weer zien waarom die overal mislukt is
quote:Op zondag 23 september 2012 13:10 schreef TIM-846 het volgende:
Nee hoorquote:Op zondag 23 september 2012 13:10 schreef TIM-846 het volgende:
Zou me niets verbazen als Babel maar een helft wil spelen hij zat er tegen Dortmund na een helft ook al helemaal doorheenquote:Op zondag 23 september 2012 13:26 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
EXIT schone, babel in de spit, de jong middenveld en boerrigter links
Beetje over het paard getild die gast..quote:Op zondag 23 september 2012 13:36 schreef DrommelsDrommels het volgende:
juffrouw Blind en 'Deens Dynamiet' Eriksen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |