Dit is niet de beschadigde radiator; de beschadigde radiator hebben we heel bruut per ongeluk uit onze handen laten glippen..quote:Op zondag 23 september 2012 10:29 schreef Buikboor het volgende:
Misschien een likje verf geven, is ook als nieuw. Scheelt gauw 100 euro denk ik.
Hij is geloof ik 80x60.quote:Op zondag 23 september 2012 10:40 schreef blomke het volgende:
Brugman kan ook nog. Wat zijn z'n afmetingen?
Zo oud kunnen ze nog niet zijn; max. een jaar of 4quote:Op zondag 23 september 2012 10:39 schreef tiho1 het volgende:
Dat is zo t zien al een oud beestje. Die koop je niet meer in de winkel. Als je mazzel hebt misschien MP ofzo.
Google geeft mij geen bruikbare resultatenquote:
Heb er al even door heen geklikt; maar dat geeft mij absoluut geen duidelijkheid..quote:Op zondag 23 september 2012 10:51 schreef blomke het volgende:
Kijk eens op de site van "warmteservice". Die voeren behoorlijk wat merken. Dat dit een oud model is, zie ik nergens aan. Laats nog zoiets nieuw gekocht en opgehangen.
Ik zal later vanmiddag eens kijken of er nog een streepjescode ergens opstaat..quote:Op zondag 23 september 2012 12:27 schreef cvboer het volgende:
http://www.warmteservice.(...)neelradiator-800w.do
Dit is hem.
Aan het model te zien is het een Henrad, standaard paneel radiator, type 11.
Zit er nog iets van een streepjescode op?
Op de foto is duidelijk een streepjescode te zien...............quote:Op zondag 23 september 2012 13:18 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Ik zal later vanmiddag eens kijken of er nog een streepjescode ergens opstaat..
volgens mij wel namelijk...
Daarom refereer ik daar ook naar, wellicht dat op de beschadigde radiator ook eentje aanwezig is.quote:Op zondag 23 september 2012 13:21 schreef klipper het volgende:
[..]
Op de foto is duidelijk een streepjescode te zien...............
Dat hij van een andere radiator is maakt niet uit, aan de hand van de code weet je het merk en serie, de maat en type kun je dan zelf wel uitzoeken.quote:Op zondag 23 september 2012 13:22 schreef cvboer het volgende:
[..]
Daarom refereer ik daar ook naar, wellicht dat op de beschadigde radiator ook eentje aanwezig is.
Ook daar heb je gelijk inquote:Op zondag 23 september 2012 13:24 schreef klipper het volgende:
[..]
Dat hij van een andere radiator is maakt niet uit, aan de hand van de code weet je het merk en serie, de maat en type kun je dan zelf wel uitzoeken.
Even kijken op de sticker staan twee code's.quote:Op zondag 23 september 2012 13:27 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ook daar heb je gelijk in, even wachten op Vonkie dan maar.
ik kan niks met de getallen, maar ik weet voor 99.9 procent zeker dat het een Henrad radiator is.quote:Op zondag 23 september 2012 17:45 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Even kijken op de sticker staan twee code's.
Bovenaan staat 11.0600.0.800.EB1
En onderaan staat het getal 000007972647
Zo, op het oog lijkt dat hij idd. heel erg op de standaard serie van Henrad.quote:Op zondag 23 september 2012 17:49 schreef cvboer het volgende:
[..]
ik kan niks met de getallen, maar ik weet voor 99.9 procent zeker dat het een Henrad radiator is.
Oke, duidelijkquote:Op maandag 24 september 2012 18:21 schreef cvboer het volgende:
Ze zijn er in verschillende afmetingen, bij de Rensa alleen al 22 pagina's Het zijn echter altijd hele getallen, geen halve zoals 55 of 75.
http://www.warmteservice.(...)andbediende-kraan.doquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |