quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:13 schreef Deepfreeze het volgende:
Lastig Zoé, hier ging het met Chris op-en-af, maar dan richting papa. De fases duurden in het begin nooit lang, paar dagen, tot weekje of 2. Beetje net als sprongen..
Sprongetjes herken ik hier niet zo, bij Chris wel, maar nooit op de tijden, en zeker niet de dingen die voorspeld werden. Daan doet nieuwe dingen ook wel zonder mopperdagen
Het gaat hard met die kleintjes.. Hier gisteren de 9-maand-mijlpaal.
Vandaag zijn we wezen zwemmen. En Daan is echt een waterratje. Hij tijgerde zo door het water, ook richting te diep water. bij spetters en plonzen bleef hij vrolijk kijken. Heerlijk
quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:26 schreef Zoë23 het volgende:
Kleinzusje,
Tinuviel's en Xanteh's baby en mijn baby zijn ongv even oud.
Tinudat met het duimpje doet S ook haha
Phaidralief
Leuk DF!
Tijd gaat idd snel, S gaat al richting mt 74
quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:39 schreef Tinuviel het volgende:
Wow Zoe, wat groeit jouw meid snel en ze is natuurlijk best lang.
Onze uk zit tussen 62 en 68 in, hij is echt niet erg groot of lang volgens mij. Tenminste als ik hoor hoe snel de wat jongere baby's hier al in deze maten zitten.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:41 schreef Troeta het volgende:
Kan je geen co-sleeper nemen dan son? Ik vind het zo handig.
Weet ook niet waarom ik zo nodig de babykamer af moest hebben voor de bevalling, kom er bijna nooit![]()
Duimt je ukkie verder ook tinu??
Ik mis de lijstjes wel zeg bovenaan het topic, zo onhandig als je niet weet hoe oud een baby is als er iemand over praat!
quote:
Zie net dat ik je vraag over het hoofd heb gezienquote:Op zondag 23 september 2012 15:06 schreef bitterend het volgende:
Arme Anouk! hoeveel tandjes heeft ze nu??
Mijn baby heeft er 3! 2 onder en 1 bovenziet er zo grappig uit!
Kyara, onze mops slaapt ook nooit meer in onze bed, ze is echt veel te druk nu en sowieso ze kan kruipen dus als ik haar op onze bed laat slapen gaat ze binnen no time op de grond vallen vermoed ik
Ze slaapt dus in haar ledikantje naast me
Hier bijna 2 maanden in maat 50 (56 soms) en dan nu als een speer richting 62 !quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:20 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Mijn mini heeft ook nog ruim een maand in maat 50 gepast. Was 3530 bij 50 cm bij geboorte (bij 41+1). Ik heb nog pakjes maat 50 bijgekocht want ze had maar 5 outfits en dat kon natuurlijk niet ;-). Het gaat nu wel hard want maat 62 past eigenlijk al heel goed! Ze wordt groot! Dinsdag weer naar het CB (prikjes), ben benieuwd naar haar stats.
De nachten gaan hier qua slapen een stuk beter dan overdag. Ze wordt meestal 1x wakker (zonder huilen, heel fijn) en slaapt meteen weer in. Vannacht was helemaal fijn, van 23:00 tot 05:00 sliep ze en daarna tot 08:00 uur. Heerlijk!
Oei ik groei gaat idd uit van de uitgerekende datum. Wij zitten, uiteraard, ook midden in die langdurende 8 weken sprong. Ik neem die vaardigheden met een korrel zout. Ze geven zelf ook in de app aan dat niet ieder kind dezelfde vaardigheden meteen heeft geleerd en toepast. Hier worden de handjes overigens wel flink ontdekt, in de mond gestopt, in elkaar gevouwen, ze houdt dingen (bijv mijn shirt of haarvast en 'frummelt' er de hele dag mee.
Ik ben blij als deze sprong even voorbij is want ze wordt er niet gezelliger op!
Hier 3200 bij de geboorte en dus te vroeg. Meten deden ze niet ;-)quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:50 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]![]()
Wat woog ze bij dr geboorte? Dat scheelt natuurlijk ook al![]()
Mijn uk was bijna 2 weken te laat en woog al 3930 bij dr geboorte![]()
Maat 50 pastte ze niet lang, maar had ook niet veel. Mn oudste pastte ook niet echt in maat 50 (althans t pakje dat ie in die maat had was te klein gelijk al, hij was 3570 bij geboorte).
Hier zijn de nachten steeds langer. Eergisteren was het van 8 tot half 5 (geloof ik of 5 uur). Gisteren van half 10 tot half 5.
Maar de langere nachten is denk ik sinds een week of 2.
Hahahaha, hier ook !quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:08 schreef Troeta het volgende:
Mijnes is ook bijna 2 maanden(!) En we moeten ook alnaar de 62, doe alles van 56 wat past nog 1x aan,haha
Dat laatste gelukkig nog niet, gaat wel te snel ja. Maar om op te vreten blijft ze.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:02 schreef Sonnetje85 het volgende:
Hier zitten we vooral al in 62![]()
Ze past.nog.t een en ander in 56, maar voornamelijk broekjes. Hoewel de meeste broekjes 62 ook al veel te goed zitten![]()
Ze wordt veel te snel groot. Ze groeit ook al uit de wiegen ik wil dr nog helemaal niet op dr eigen kamer
Gaat veel te hard!
Leuk !!quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:26 schreef Phaidra het volgende:
KZ, mijn mini was 2 weken te vroeg en ik merk echt goed de sprongetjes, steeds 2 weken later dan aangegeven. Klopt hier dus wel.
Mijn ukkie is trouwens 14,5 week. Hij heeft inmiddels door hoe hij speeltjes kan vastpakken, alles wat hij vast heeft gaat naar zijn mond en hij kan vol verwondering naar zijn handjes kijken.
Fotootje ter illustratie:
Aha, het wordt steeds duidelijker !quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:26 schreef Zoë23 het volgende:
Kleinzusje,
Tinuviel's en Xanteh's baby en mijn baby zijn ongv even oud.
quote:
Kan dat ook met fles? Net gestopt met BVquote:
Nope, wel gedaan, maar nu gestopt.quote:
feli meidenquote:Op maandag 24 september 2012 09:01 schreef Tinuviel het volgende:
Susie, gefeliciteerd met 11 maanden
En Kuukske met 6 maanden
Feliquote:Op maandag 24 september 2012 11:06 schreef Scorpionsworld het volgende:
Gisteren was het dan dan zo ver, Destin is 1 jaar geworden
Allen veel geluk en plezier met de kleine hummels en tot in het dreumestopic
Dank en tot over een paar maandenquote:Op maandag 24 september 2012 12:32 schreef Phaidra het volgende:
Scorpion, gefeliciteerd met DevinDestin!!Tot over een paar maanden bij de dreumesjes.
Billie en Anouk vandaag hun vermaanddag!
KZ, misschien is het voor je mini ook even wennen aan de fles?
Ik doe mijn best om haar te vermaken, alleen te laten spelen, afwisselen met speelgoed etc.quote:Op maandag 24 september 2012 12:47 schreef Deepfreeze het volgende:[/quote]
Zoé, fijn dat je meer vertrouwen hebt!
Die prikkels hoeven helemaal niet zo, ze hebben thuis al genoeg om te ontdekken. Straks overprikkel je haar, en is ze weer onrustiger. Dat kan ook de bedoeling niet zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |