abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117133608
Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen
pi_117133858
Oef leuk !
Blij dat ik meeschrijf, voel me erg welkom. ^O^
Reageer later, kleine heeft vandaag een obesitas aanval erg veel honger........... drinkt opeens om het uur als een peuter.
Mijn hemel................ Net (laatste dacht ik) voeding gegeven, nu weer klaar wakker...................
Effe luiertje verschonen en de nacht in.

Truste lieve dames, later of morgen meer !
( en dus reactie op eerdere postings)
ps. Mis ook een lijstje, maar is al in FB besproken en afgeschaft dus, jammer ( als newbornmoeder :D )
xx
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_117134134
Nog even wat laatste posts uit het vorige topic :)

quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 21:13 schreef Deepfreeze het volgende:
Lastig Zoé, hier ging het met Chris op-en-af, maar dan richting papa. De fases duurden in het begin nooit lang, paar dagen, tot weekje of 2. Beetje net als sprongen..

Sprongetjes herken ik hier niet zo, bij Chris wel, maar nooit op de tijden, en zeker niet de dingen die voorspeld werden. Daan doet nieuwe dingen ook wel zonder mopperdagen ;)

Het gaat hard met die kleintjes.. Hier gisteren de 9-maand-mijlpaal.
Vandaag zijn we wezen zwemmen. En Daan is echt een waterratje. Hij tijgerde zo door het water, ook richting te diep water. bij spetters en plonzen bleef hij vrolijk kijken. Heerlijk O+
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:26 schreef Zoë23 het volgende:
Kleinzusje,
Tinuviel's en Xanteh's baby en mijn baby zijn ongv even oud.

Tinu
:D dat met het duimpje doet S ook haha

Phaidra
O+ lief

Leuk DF!

Tijd gaat idd snel, S gaat al richting mt 74
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:39 schreef Tinuviel het volgende:
Wow Zoe, wat groeit jouw meid snel en ze is natuurlijk best lang.

Onze uk zit tussen 62 en 68 in, hij is echt niet erg groot of lang volgens mij. Tenminste als ik hoor hoe snel de wat jongere baby's hier al in deze maten zitten.
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:41 schreef Troeta het volgende:
Kan je geen co-sleeper nemen dan son? Ik vind het zo handig.
Weet ook niet waarom ik zo nodig de babykamer af moest hebben voor de bevalling, kom er bijna nooit :')

Duimt je ukkie verder ook tinu??

Ik mis de lijstjes wel zeg bovenaan het topic, zo onhandig als je niet weet hoe oud een baby is als er iemand over praat!
pi_117134760
Oh leuk, regeldagje KZ? :*
Ik was net klaar met de nachtvoeding hier, maar ze werd net weer wakker. Ze ligt nu half te drinken/sabbelen. Hoop dat ze zo in slaap valt en tot een uur of zes door slaapt ;)
pi_117139886
Troeta, dat past niet in onze kamer. Oké, dat is best lomp om te zeggen als je de ruimte in de slaapksmer ziet :') maar naast mijn bed staan de kasten. Dus met een cosleeper kan ik niet bij mn kleren :) (wiegje kan ik wegrijden en/of opzij zetten)
Zat wel te denken om ledikant op onze kamer te zetten ofzo, mja is ook weer zo'n gesleep vanaf zolder.

Babykamer kom k alleen om dr kleren te pakken en soms om Floris te verschonen.
Maar hij is ook nog niet af. Ledikant moeten we nog gaan verhuizen. Die kan nu bij Floris weg.

Hier heeft ze trouwens ook dr handjes ontdekt. Nadeel, volgens mij heb ik dr net wakker gemaakt voor de voedingen terwijl t nog niet echt nodig was. Althans ze was aan t smakken en handjes sabbelen, maar dat laatste kan ook zijn omdat ze dr duim dus zocht. Ze sliep dus nog toen ik haar eruit haalde. Ik dacht dat ze dr ogen open deed.
Nja goed voor de productie zullen we maar zeggen :P
En denk dat ze snel genoeg wakker was geworden ook wel. Gelukkig drinkt ze snel en slaapt ze ook wel snel in.
pi_117140045
Troeta, ja hij duimt wel vaker. Sowieso stopte hij al langer gelijk na het drinken de duim in de mond, bij dwarszittende boertjes ging hij ook heel wild zuigen op de duim en als hij moe is en in slaap valt ook.

Son jammer dat een co-sleeper niet past. Ik vind het zo handig. Zo krijg iktenminste nog wat meer slaap. Gaap, zie tijd van mijn post en weet dat ik al. Wel een uur/ anderhalf ofzo wakker ben. Eerst voeden, dan kwamener steeds boertjes uit. Peuter ligt ook sinds na de voeding bij ons in bed. Het werd er helaas niet beter op. Oh en nu nog een poeperd, dat verklaart ook wel wat.
En het ledikantje van stokke, wel duur, maar met wieltjes en niet veel groter dan een wieg?

Kz, regeldagje lekker is dat ;)
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_117140083
Wel schattig dat duimen, alleen tijdens het drinken kan dat natuurlijk niet haha

Hier was het 12,3 en 6 uur, ze word echt wakker van de snottebellen. Toen ze weer in slaap viel kwam d'r grote broer. Die bleef zowaar een keer liggen bij me een uurtje, maar ikzelf kon niet meer slapen van m'n eigen verkoudheid.
Ach ja, heb de nachten erger gehad :P

Past het ook niet als je alle meubels anders zet sonnetje? Hier staat de cosleeper ook wel in de weg en ik kan niet meer bij m'n nachtkastje, maar het gaat net.
pi_117140239
Hier idem, kan niet meer bij de lades van ons nachtkastje en de onder-het-bed opberglade. En de wieg staat ook nog in de weg, dat maakt het soms moeilijk om om het bed heen te lopen naar de ramen/ balcon. Maar de wieg gaat denk ik gauw weg.

Mijn uk kan ook een seconde zelf zitten, al zit hij dan bijna dubbel gevouwen. En hij ging vanochtend in het wippertje ook helemaal naar voren leunen met zo'n starende blik, er was blijkbaar iets heel boeiends :)
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_117140252
Midas slaapt al maaaaanden niet meer in zijn wieg en hij staat nog steeds -in de weg- naast mijn bed. Ideale bergruimte voor kleertjes die niet meer passen en nog opgeruimd moeten worden. Geen idee of we ook 2 wiegjes kwijt kunnen....
pi_117140412
Mn nachkastje interesseert me niet. Maar bij mn kleren kunnen is wel prettig :')
We hebben een kastenwand, dus om heel de slaapkamer te verbouwen voor die paar maanden vind k ook onzin :)
Ze,hoeft morgen ook nog niet naar dr eigen kamer, ik moet alleen even wennen aan t idee van mn kleine baby die groot wordt en aangezien t de laatste is doet dat wat meer 'pijn'.
Floris ging met 11 weken en daar had k eigenlijk niet zoveel moeite mee
pi_117140609
Tinu
Schattig, S duimt heel soms. Vind ik wel fijn want speen oid wil ze niet.
Ze is idd lang, een aantal shirtjes heeft ze nu mt 74 aan. Broekjes kunnen nog wel mt 68 gelukkig.
En ^O^ voor het zitten!

Kleinzusje
:D je geeft dus bv?
We hebben ook een borstvoeding topic, ook erg leuk/handig.

Soms wil ik S nog wel op mijn kamer :@ deze week is mijn vriend weer weg dus komt haar ledikant weer naast mijn kant van het bed.
pi_117140808
aha, ik snap. Ja, ik laat de cosleeper een paar jaar staan, dus de verbouwing wel waard.

Hard gaat het zeker! Probeer ook zo min mogelijk te doen en zoveel mogelijk te genieten, Verjaardagen en feestjes gaan we volgend jaar wel weer heen. En vind het ook erg veel gedoe met 2 kindjes hoor dat soort dingen.
  zondag 23 september 2012 @ 10:55:00 #13
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_117141622
Mocht er hier stiekum ooit een 2de komen (totaal nog niet mee bezig!) dan dan zou ik ook een co-sleeper willen.

Voor nu heb ik Anouk zojuist huilend in slaap moeten wiegen, ze was helemaal overstuur. Ik vermoed dat de 2 boventanden nu echt op knappen staan, arm ding. Lang geleden dat ik zo met haar op bed heb gezeten en dat ze al snikkend in slaap is gevallen ;(
Ritme is ook even weg nu, dus we zien wel hoe de dag verder loopt, we hoeven lekker niets, dus dat is fijn (en heb gelukkig ook geen kater van gisteren :P)
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_117142312
Co-sleeper leek mij ook wel wat maar dat past hier niet naast het bed.

Arme Anouk. Wat sneu.... Hopelijk heeft ze snel minder last van de tandjes.

Ik vraag me serieus af hoe mensen kunnen slapen met een baby van een maand of 8 naast je. In het weekend ligt Midas 's ochtends altijd tussen ons in, voordat hij weer naar zijn eigen bedje gaat. Maar echt, hij kan geen seconde stil liggen of zijn mond houden. Heel schattig hoor maar slapen ho maar. Maar dit zijn wel de meest O+ O+ O+ momentjes van de week. Het wordt volgend jaar nog druk in bed ;)
pi_117147565
Kyara dat hebben wij hier nu ook, de bergruimte :). Als er weer ruimte is wil ik daarvoor in de plaats wel zo'n kledingstandaard.
En de co-sleeper mag wat mij betreft nog wel even blijven, maar op een gegeven moment is zijn eigen kamer denk ik idd voor iedereen rustiger.

Son, als je niet meer bij je kleding kan is het idd geen ootie.

Susie, beterschap voor Anouk. Sneu is dat! Wel een fijn knuffelmoment denk ik O+

Zoe, 68 vind ik ook al groot, hoewel de 68 broekjes idd handiger zijn om de benen mooi warm te houden.

Heb net ook onze Maxicosi voetenzak teruggekregen van de vrienden aan wie we ze hebben geleend. Dat is dan wel ergfijn voor de echt koude periode.
Carpe Diem- Pluk de Dag
  zondag 23 september 2012 @ 14:22:44 #16
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_117148823
Het moment dat ze in slaap viel haalde wel weer wat herinneringen boven O+ Ze heeft goed geslapen in ieder geval en is nu weer heerlijk aan het gillen van enthousiasme :X
pi_117149476
Fijn dat ze goed geslapen heeft Susie! En dat gegil... herkenbaar..... :X
pi_117150483
Arme Anouk! hoeveel tandjes heeft ze nu??
Mijn baby heeft er 3! 2 onder en 1 boven :D ziet er zo grappig uit!

Kyara, onze mops slaapt ook nooit meer in onze bed, ze is echt veel te druk nu en sowieso ze kan kruipen dus als ik haar op onze bed laat slapen gaat ze binnen no time op de grond vallen vermoed ik
Ze slaapt dus in haar ledikantje naast me
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  zondag 23 september 2012 @ 15:08:28 #19
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_117150611
Ben alleen benieuwd hoe het straks gaat, of ze nog een slaapje gaat doen of dat ze het uit gaat zingen tot 19.30.. En als ze dan een slaapje gaat doen, wil ze dan wel slapen straks...
Lief is nu met haar fietsen, het is nog droog!
pi_117158516
Susie O+. En heeft ze nog geslapen na het fietsen?

bitterend, wordt je meisje dan niet van jullie wakker?

Mijn baby wil alleen bij mij aan deborst in slaap vallen. Dus dan maar zo opgelost. Na het voeden heb ik hem voorzichtig in het voedingskussen op de bank geschoven:

Hij heeft vandaag tot nu toe ook maar 1uur en 45 min. geslapen overdag, is niet erg veel, dus geen wonder dat hij zo moe is.
Carpe Diem- Pluk de Dag
  zondag 23 september 2012 @ 18:30:12 #21
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_117160637
Ohw, Tinu, wat lief! O+ En zo klein nog! Hier heeft Anouk ook menig uurtjes op de bank op een voedingskussen doorgebracht, heb daar ook een hele mooie foto van (die komt wel in de foto-spam tzt ;) )
En nee, niet geslapen nog, nu lekker met papa gek doen op de grond en nu naar mama kruipen, want mobiel in mijn hand :D
Nog even volhouden, straks lekker naar bed!
pi_117162108
Arme Anouk :(

Tinu O+ lief!

*O* s heeft de fles gehad! Eindelijk.
Heb haar uitgelegd wat er in zit en waarom ze het krijgt, en toen dronk ze opeens wel :+ m'n vriend heeft haar net in slaap gevoed.
( het was een hele tijd niet echt nodig om de fles te geven, en daardoor wilde ze het ook niet meer, soms nam ze een slok dus ze kon het wel, maar duwde hem daarna weg)
pi_117162374
Zoe *O*
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_117162499
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 19:10 schreef Tinuviel het volgende:
Zoe *O*
:D ben echt zo blij. Woensdag heb ik een gesprek (over hoe het gaat en hoe ik me voel enz) en (8> heeft zorgverlof gekregen, maar dan moet iemand oppassen en het is zo rot als ze de fles niet wil en veel huilt. Mijn moeder gaat dan lang wandelen maar niet iedereen luistert naar dat advies ( helaas )
pi_117162616
Zoe fijn!!

Tinu neuh wordt ze niet wakker, we zijn niet luidruchtig :D en wat is L toch een schatje!! ik wil weer meeten O+
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')