Ze zaten er vandaag allemaal bij, was gister dus kennelijk doorgeschoven naar vandaag. Lekker dagje trouwens, zon!quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:13 schreef Herfstblad het volgende:
Ik weet ook niet wie er allemaal een Tros hebben in mijn wijk. Een deel, maar echt niet iedereen.
Hier slechts 1.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:08 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ze zaten er vandaag allemaal bij, was gister dus kennelijk doorgeschoven naar vandaag. Lekker dagje trouwens, zon!
Straks moet je daar net zo langs sluipen als de postbode van Hyacint in "Schone Schijn".quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:59 schreef Herfstblad het volgende:
[..]
Hier slechts 1.
Geen bankafschrift voor die mevrouw.Ben benieuwd of ze morgen aanhoudt. Vandaag heb ik haar niet gezien en ben snel weggelopen.
Lekker, ik helaas niet en verwacht ook geen rustig dagje met de makro en 1 of 2 HaH...quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:09 schreef Atmosphere82 het volgende:
Morgen heb ik gelukkig een keer vrij!
Vorige week had ik er 3 bij de ene autowijk, en 2 bij de ander. Bart Smit, AH en een klein rotding van het Parool geloof ik, die viel er natuurlijk steeds tussenuit...quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:21 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ja crap, maar dat heb ik ook elke week. Laatst zelfs vier dunne HAH rotfoldertjes...
Ja vooral dat is zo stuitend hè, folders die uit de stapels vallen!quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:27 schreef Taneli het volgende:
[..]
Vorige week had ik er 3 bij de ene autowijk, en 2 bij de ander. Bart Smit, AH en een klein rotding van het Parool geloof ik, die viel er natuurlijk steeds tussenuit...![]()
Lekker over nagedacht van tevoren iig...quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:27 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Ja vooral dat is zo stuitend hè, folders die uit de stapels vallen!![]()
ik gooi m er morgen tussen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:12 schreef Jesse_ het volgende:
Ja verdorie, vandaag had ik mijn DD toch echt wel willen hebben
Incident politiekquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:02 schreef ophaling10 het volgende:
Ik vernam net, dat een pb elders in het land,zichzelf opgehangen had,
het gaat in ieder geval niet goed met de post, de mensen kunnen het soms gewoon niet meer verwerken..
Vanuit het management mogen ze wel meer naar de mensen als individu gaan kijken.
Ik hoop dat het morgen meevalt, want ik ben een beetje grieperig!quote:
Ah alleen binnen hoeven werken scheelt wel, zeker als je je niet helemaal goed voeltquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:47 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Ik hoop dat het morgen meevalt, want ik ben een beetje grieperig!Maar met een paar paracetamols achter de kiezen zal het wel lukken. Hoef alleen maar binnen te werken, dus.
Over bankafschriften... Ik had vandaag een hele lading ING afschriften die eigenlijk door Sandd bezorgd hadden moeten worden met in het venster snd code en heel groot bovenaan POSTNL PORT BETAALD. Wat is dat dan weer? Heb vandaag ook geen Sanddman gezien.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:59 schreef Herfstblad het volgende:
[..]
Hier slechts 1.
Geen bankafschrift voor die mevrouw.Ben benieuwd of ze morgen aanhoudt. Vandaag heb ik haar niet gezien en ben snel weggelopen.
Ja, dat had ik ook!quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:08 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Over bankafschriften... Ik had vandaag een hele lading ING afschriften die eigenlijk door Sandd bezorgd hadden moeten worden met in het venster snd code en heel groot bovenaan POSTNL PORT BETAALD. Wat is dat dan weer? Heb vandaag ook geen Sanddman gezien.
Morgen hier weer 4 HAH. Minder dan 3 stuks op zaterdag is echt een uitzondering hier.
Mazzelaar! Zaterdag heb ik standaard iig Deen, C1000 en de appie. Dinsdag meestal nog een keer de C1000 en de bonus en wat ze verder nog hebben liggen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb de laatste tijd voor 1 wijk 1 HAH en de andere 2 HAH
Afgelopen week wel 4HAH, maar dat was eigenlijk wel goed te doen.
Wauw, standaard 4HAHquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:24 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Mazzelaar! Zaterdag heb ik standaard iig Deen, C1000 en de appie. Dinsdag meestal nog een keer de C1000 en de bonus en wat ze verder nog hebben liggen.
Ben er inmiddels zo aan gewend dat minder dan die 3 HAH gewoon niet lekker loopt. Ze weten het trouwens wel altijd zo te plannen dat we zelden meer dan die 150 gram op een dag hebben. Stel je voor dat je weer 4 minuten per 100 adressen extra moet betalen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |