Ik moet nog beginnen, mijn post zou laat zijn en heb net een kwartiertje geleden gehoord dat het er staat. Moet even mn eten opeten en dan op wegquote:Op donderdag 27 september 2012 12:52 schreef KatrienDuck het volgende:
Nou, hier viel het allemaal nogal mee! Wel heel veel post, maar de TC had maximaal ingezet met personeel, zelfs zaterdagbestellers werden opgetrommeld. Om 11 u. kon ik naar huis gaan, was bijna alles voorbereid. Gelukkig geen HAH!Er was een enorme mailing van Ziggo.
mja, dat hoeft nu ook weer niet. De machine zal het vast wel herkennenquote:Op donderdag 27 september 2012 14:07 schreef Snoepje5 het volgende:
Dank, dan moet ik 'm van de enveloppe gaan krassen..
Misschien heeft ze ze met internetbankieren stopgezet?quote:Op donderdag 27 september 2012 16:18 schreef Herfstblad het volgende:
Hier viel het ook goed mee. Sommige gidsen waren wel kletsnat. Ik doe mijn best, dus ik kan er ook niets aan doen.
En 1 mevrouw liep te mokken dat haar giroafschrift er niet bij zat.
"Geen giroafschrift?"
"Nee, mevrouw."
"Die krijg ik altijd woensdag of donderdag."
"Dat zal dan wel op donderdag zijn."
"Het is toch donderdag?!"
"Wat ik niet bij me heb, kan ik helaas ook niet bezorgen."
"Maar ik verwacht een afschrift."Ik heb maar gezegd dat ik hoop dat 'ie er morgen bij zit. Alsze me morgen weer aanspreekt en ik heb hem niet, dan zeg ik wel dat ze de bank moet bellen of zo.
Op het nieuwe depot is het nog wat behelpen. Wel ideaal dat je binnen kunt laden, dus met regen sta je droog.
quote:Op donderdag 27 september 2012 18:13 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Misschien heeft ze ze met internetbankieren stopgezet?
Sorry. Het was zo druk dat ik nog niet aan lezen toe ben gekomenquote:Op donderdag 27 september 2012 18:15 schreef Jesse_ het volgende:
Verdorie, mijn DD zat niet bij de post vandaag.
Je Duckie? Das balen!quote:Op donderdag 27 september 2012 18:15 schreef Jesse_ het volgende:
Verdorie, mijn DD zat niet bij de post vandaag.
De Donald Duck is niet voor niets het meest gelezen weekblad van Nederlandquote:Op donderdag 27 september 2012 18:32 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Je Duckie? Das balen!
Ik bereid ook post voor in mijn eigen wijk en vind het wel geinig dat bij mensen, die allang geen kleine kinderen meer in huis hebben, toch nog de DD wordt bezorgd!
same herequote:Op donderdag 27 september 2012 12:52 schreef KatrienDuck het volgende:
Nou, hier viel het allemaal nogal mee! Wel heel veel post, .
heeft die sorteerder nog op zijn donder gekregen?quote:Op donderdag 27 september 2012 13:07 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ik moet nog beginnen, mijn post zou laat zijn en heb net een kwartiertje geleden gehoord dat het er staat. Moet even mn eten opeten en dan op weg
Ik denk het wel, want dit was de eerste keer in 3 weken dat mijn post goed gesorteerd was EN goed op volgorde lag. Als het zo blijft kan ik eindelijk mijn wijk normaal lopenquote:Op donderdag 27 september 2012 21:50 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
heeft die sorteerder nog op zijn donder gekregen?
Hahaquote:Op donderdag 27 september 2012 16:18 schreef Herfstblad het volgende:
Hier viel het ook goed mee. Sommige gidsen waren wel kletsnat. Ik doe mijn best, dus ik kan er ook niets aan doen.
En 1 mevrouw liep te mokken dat haar giroafschrift er niet bij zat.
"Geen giroafschrift?"
"Nee, mevrouw."
"Die krijg ik altijd woensdag of donderdag."
"Dat zal dan wel op donderdag zijn."
"Het is toch donderdag?!"
"Wat ik niet bij me heb, kan ik helaas ook niet bezorgen."
"Maar ik verwacht een afschrift."Ik heb maar gezegd dat ik hoop dat 'ie er morgen bij zit. Alsze me morgen weer aanspreekt en ik heb hem niet, dan zeg ik wel dat ze de bank moet bellen of zo.
Op het nieuwe depot is het nog wat behelpen. Wel ideaal dat je binnen kunt laden, dus met regen sta je droog.
Ik hoop voor je dat je niet zelf de tassen in de stellingen (wanneer die er staan) hoeft te zetten. Zelf loop ik vanuit een depot waar 20+ wijken staan. Ben iedere dag met een of twee collega's een kwartier ofzo bezig met uitladen van de karren... onbetaald.quote:Op donderdag 27 september 2012 12:08 schreef Herfstblad het volgende:
Nou, het nieuwe depot is leeg. Helemaal leeg. Er staat nog niets.Je kunt wel je fiets een stuk beter neerzetten.
Op het depot komen ook een aantal nieuwe wijken te staan die ik niet ken, in totaal 15 of 18.
Hier is het ook ontzettend druk. Om 11:30 was er nog niets klaar vanmijn wijk (op zich niet raar, het is een middagwijk), dus het zal hier ook wel een latertje worden. :p
Nee, net alsof je daarop gaat letten! Mensen hebben echt geen idee!quote:Op vrijdag 28 september 2012 06:24 schreef Selestha het volgende:
[..]
Nou sorry, maar ik weet echt niet van 500+ adressen wie er een tros heeft en wie niet hoor..
Ze mogen al blij zijn als je een gezicht bij een bepaald adres kan plaatsen. Heb ook wel eens gehad dat mensen midden op straat aan me vragen "heb je nog wat voor mij?"quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:22 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Nee, net alsof je daarop gaat letten! Mensen hebben echt geen idee!
Mensen met het "ik-ben-het-middelpunt-van-de-wereld-syndroom"!quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:31 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Ze mogen al blij zijn als je een gezicht bij een bepaald adres kan plaatsen. Heb ook wel eens gehad dat mensen midden op straat aan me vragen "heb je nog wat voor mij?"
Uhmm... waar woonde u ook al weer?
In de wijk waar ik loop is het altijd uitgestorven omdat ze allemaal aan het werk zijn dus heel veel mensen herken ik echt niet.
Nou ja, ik zet de middagwijken neer (krijg ik voor betaald) en de ochtendwijken doet iemand anders. Maar de tc moet nog kijken hoe en wat. Nog niet alle wijken staan er. Er staan nu 5 wijken, waarvan 1 mijn eigen is. Volgens mij komt een deel pas als het vbg sluit.quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:09 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je niet zelf de tassen in de stellingen (wanneer die er staan) hoeft te zetten. Zelf loop ik vanuit een depot waar 20+ wijken staan. Ben iedere dag met een of twee collega's een kwartier ofzo bezig met uitladen van de karren... onbetaald.
Bij mij viel de drukte wel mee. Ze waren 's ochtends redelijk op tijd. Gelukkig loop ik in UPC gebied want ik hoor best vaak hier over nare ziggo mailings.
Ze zaten er vandaag allemaal bij, was gister dus kennelijk doorgeschoven naar vandaag. Lekker dagje trouwens, zon!quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:13 schreef Herfstblad het volgende:
Ik weet ook niet wie er allemaal een Tros hebben in mijn wijk. Een deel, maar echt niet iedereen.
Hier slechts 1.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:08 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ze zaten er vandaag allemaal bij, was gister dus kennelijk doorgeschoven naar vandaag. Lekker dagje trouwens, zon!
Straks moet je daar net zo langs sluipen als de postbode van Hyacint in "Schone Schijn".quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:59 schreef Herfstblad het volgende:
[..]
Hier slechts 1.
Geen bankafschrift voor die mevrouw.Ben benieuwd of ze morgen aanhoudt. Vandaag heb ik haar niet gezien en ben snel weggelopen.
Lekker, ik helaas niet en verwacht ook geen rustig dagje met de makro en 1 of 2 HaH...quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:09 schreef Atmosphere82 het volgende:
Morgen heb ik gelukkig een keer vrij!
Vorige week had ik er 3 bij de ene autowijk, en 2 bij de ander. Bart Smit, AH en een klein rotding van het Parool geloof ik, die viel er natuurlijk steeds tussenuit...quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:21 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ja crap, maar dat heb ik ook elke week. Laatst zelfs vier dunne HAH rotfoldertjes...
Ja vooral dat is zo stuitend hè, folders die uit de stapels vallen!quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:27 schreef Taneli het volgende:
[..]
Vorige week had ik er 3 bij de ene autowijk, en 2 bij de ander. Bart Smit, AH en een klein rotding van het Parool geloof ik, die viel er natuurlijk steeds tussenuit...![]()
Lekker over nagedacht van tevoren iig...quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:27 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Ja vooral dat is zo stuitend hè, folders die uit de stapels vallen!![]()
ik gooi m er morgen tussen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:12 schreef Jesse_ het volgende:
Ja verdorie, vandaag had ik mijn DD toch echt wel willen hebben
Incident politiekquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:02 schreef ophaling10 het volgende:
Ik vernam net, dat een pb elders in het land,zichzelf opgehangen had,
het gaat in ieder geval niet goed met de post, de mensen kunnen het soms gewoon niet meer verwerken..
Vanuit het management mogen ze wel meer naar de mensen als individu gaan kijken.
Ik hoop dat het morgen meevalt, want ik ben een beetje grieperig!quote:
Ah alleen binnen hoeven werken scheelt wel, zeker als je je niet helemaal goed voeltquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:47 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Ik hoop dat het morgen meevalt, want ik ben een beetje grieperig!Maar met een paar paracetamols achter de kiezen zal het wel lukken. Hoef alleen maar binnen te werken, dus.
Over bankafschriften... Ik had vandaag een hele lading ING afschriften die eigenlijk door Sandd bezorgd hadden moeten worden met in het venster snd code en heel groot bovenaan POSTNL PORT BETAALD. Wat is dat dan weer? Heb vandaag ook geen Sanddman gezien.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:59 schreef Herfstblad het volgende:
[..]
Hier slechts 1.
Geen bankafschrift voor die mevrouw.Ben benieuwd of ze morgen aanhoudt. Vandaag heb ik haar niet gezien en ben snel weggelopen.
Ja, dat had ik ook!quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:08 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Over bankafschriften... Ik had vandaag een hele lading ING afschriften die eigenlijk door Sandd bezorgd hadden moeten worden met in het venster snd code en heel groot bovenaan POSTNL PORT BETAALD. Wat is dat dan weer? Heb vandaag ook geen Sanddman gezien.
Morgen hier weer 4 HAH. Minder dan 3 stuks op zaterdag is echt een uitzondering hier.
Mazzelaar! Zaterdag heb ik standaard iig Deen, C1000 en de appie. Dinsdag meestal nog een keer de C1000 en de bonus en wat ze verder nog hebben liggen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb de laatste tijd voor 1 wijk 1 HAH en de andere 2 HAH
Afgelopen week wel 4HAH, maar dat was eigenlijk wel goed te doen.
Wauw, standaard 4HAHquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:24 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Mazzelaar! Zaterdag heb ik standaard iig Deen, C1000 en de appie. Dinsdag meestal nog een keer de C1000 en de bonus en wat ze verder nog hebben liggen.
Ben er inmiddels zo aan gewend dat minder dan die 3 HAH gewoon niet lekker loopt. Ze weten het trouwens wel altijd zo te plannen dat we zelden meer dan die 150 gram op een dag hebben. Stel je voor dat je weer 4 minuten per 100 adressen extra moet betalen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |