quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Gewoon alle mensen die "fan" zijn van buitenlandse clubs. [FC TWENTE] #136: Wij staan bovenaan! deze kan ook dicht dus.
quote:
Dat is echt iets wat ik waarschijnlijk nooit ga begrijpen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Gewoon alle mensen die "fan" zijn van buitenlandse clubs. [FC TWENTE] #136: Wij staan bovenaan! deze kan ook dicht dus.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind dat Project GGMM snel doorgevoerd moet worden.
quote:
Dat Puush vergroot dingen bij mij, in beeld is de tekst niet zo groot.quote:
Wegroeien ja. Ik heb helemaal geen boot.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind dat Project Callie; Roei BarçaMadridgehalte weg snel doorgevoerd moet worden.
Ik vind dat GGMM moet stoppen met zijn verkapte ''IK HAAT USERS'' project.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:28 schreef GGMM het volgende:
Ik vind dat Project Stijn; dingen project noemen terwijl het nergens op slaat snel afgeschaft moet worden.
Gewoon gyazo gebruiken.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat Puush vergroot dingen bij mij, in beeld is de tekst niet zo groot.
Project Stijn is ook VBL sluiten en KRF en DRT openen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:28 schreef GGMM het volgende:
Ik vind dat Project Stijn; dingen project noemen terwijl het nergens op slaat snel afgeschaft moet worden.
pleurt opquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Project Stijn is ook VBL sluiten en KRF en DRT openen.
Jij hebt gewoon alle junglespelers geselecteerd?quote:
Hoe bedoel je.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon alle junglespelers geselecteerd?
Weet niet, vind junglevoetballers wel een leuk woord.quote:
Hij is vandaag jarig.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
De enige echte Ronaldo.
Acda? Die is altijd bezopen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:35 schreef napoleonfour het volgende:
is deze man dronken bij dit was het nieuws?
nee die naast die andere goos zit.quote:
Ik neem het op, kijk het zo terug zonder reclame.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nee die naast die andere goos zit.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:40 schreef mrstylo het volgende:
[Darts] European Championship #1 het debuut van Jerry Hendriks op TV
A422 wil je tong80 zo graag inhalen?
Bijzonder vermoeiend.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:45 schreef j0rdiiii het volgende:
Ajacied422 die bij elk door hem benoemd 'relletje' popiejopie gaat doen.![]()
stijntje is ook de populaire jongen hier op foks.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:45 schreef j0rdiiii het volgende:
Ajacied422 die bij elk door hem benoemd 'relletje' popiejopie gaat doen.![]()
Gevreesd persoon ook, iedereen noemt zijn naam ook altijd even zodra ze zien dat hij aanwezig is.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
stijntje is ook de populaire jongen hier op foks.
Hij hoort ook alles, maarja hij heeft ook goede oren.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Gevreesd persoon ook, iedereen noemt zijn naam ook altijd even zodra ze zien dat hij aanwezig is.
Maar wel altijd opvallend stil als hij het onderwerp is.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hij hoort ook alles, maarja hij heeft ook goede oren.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hij hoort ook alles, maarja hij heeft ook goede oren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |