Met je 3 turven hoogquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:40 schreef cool15 het volgende:
[..]
ik zou het hebben gedaan, alleen al voor de kick. zeker wanneer ik heb gedronken
[..]
kleine groep mensen, het zou een stuck rustiger zijn gebleven als ze geen charges hadden gedaan
quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:54 schreef aleaiactaest het volgende:
Ik zie dat NRC handelsblad het volledig met mij eens is, is ook een krant van niveau met intelligente medewerkers.Deze mensen weten waar ze over praten.
http://www.nrc.nl/stevend(...)r-gemeente-en-media/
Ik heb een professionele kijk op zaken aangezien de journalisten van NRC handelsblad exact op dezelfde golflengte zitten.quote:
Dat zal het zijnquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:59 schreef aleaiactaest het volgende:
[..]
Ik heb een professionele kijk op zaken aangezien de journalisten van NRC handelsblad exact op dezelfde golflengte zitten.
Jij kijkt vanuit een proletarische visie, geeft niet maar dan zullen we het niet snel met elkaar eens zijn inderdaad.
Je hebt gelijk hoorquote:
Je hebt het er maar moeilijk mee zo te zien.quote:Op zondag 23 september 2012 00:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk hoor*aait ook nog ff over bolletje*
Ja, heel zwaarquote:Op zondag 23 september 2012 00:15 schreef aleaiactaest het volgende:
[..]
Je hebt het er maar moeilijk mee zo te zien.
Zwaar leventje?
Lief van jequote:Op zondag 23 september 2012 00:17 schreef aleaiactaest het volgende:
[..]
Arme meidhoop dat je er snel weer bovenop komt, sterkte met alles.
Dank je voor je vele kusjes en liefkozingen.quote:
Je bent een kat of je bent het niet hequote:Op zondag 23 september 2012 00:24 schreef aleaiactaest het volgende:
[..]
Dank je voor je vele kusjes en liefkozingen.
beetje to much misschien maar ik respecteer je aanhaligheid.
ja, je geeft veel kopjes de hele tijd, mijn kat ging ook wel eens op mijn kloten liggen als hij zijn zin niet kreeg dan ging hij daar met zijn pootjes op mijn lul masseren maar zette soms ook zijn nagels er soms in, dan schopte ik hem wel van mijn kloten af, er zijn grenzen zei ik dan tegen mijn kat.quote:Op zondag 23 september 2012 00:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je bent een kat of je bent het niet he
Je verzint het niet, dit soort goedpraat-bullshit. De meeloper "die even vergeet dat het niet verstandig is om stenen naar de politie te gooien" is net zo fout als de hooligan die het vuurtje opstookt. Iedereen die daar was en daar niks had te zoeken, is fout.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:30 schreef Vasilevski het volgende:
http://www.nrc.nl/stevend(...)r-gemeente-en-media/
OMG, waar plukt een krant als NRC zo'n figuur eigenlijk vandaan? Zo'n man ziet niet het verschil tussen het Journaal dat simpelweg het nieuws verslaat, en een 3FM en Slam FM die actief tegenwerking geven aan de pogingen van de gemeente om chaos te voorkomen. Hij roept gewoon: 'hunnie van de media's heeft het gedaan' en zo heeft hij zijn columnpje weer geschreven.
De burgemeester is niet alleen voorzitter van de raad en voorzitter van het college. Hij is ook zelf bestuursorgaan en heeft eigen bevoegdheden. Deze bevoegdheden hebben vooral betrekking op het gebied van openbare orde en veiligheid. De burgemeester heeft het toezicht op openbare bijeenkomsten en op voor het publiek openstaande gebouwen, zoals horecagelegenheden. In geval van nood is hij bevoegd noodbevelen te geven en noodverordeningen vast te stellen. De burgemeester heeft het opperbevel bij brand en bij ongevallen waarbij de brandweer een taak heeft. Ook heeft de burgemeester representatieve taken. Hij vertegenwoordigt de gemeente "in en buiten rechte", dus als de gemeente partij is in een rechtszaak maar ook als namens de gemeente stukken moeten worden ondertekend.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Politie handelt in opdracht van de Korpschef die verantwoording moet afleggen bij de driehoek.
Jij weet niet wat een burgemeester is???quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij hebt daar écht nog nooit van gehoord???
http://nl.wikipedia.org/wiki/Driehoek_(overheid)
Ga klagen bij de organisatie. Oh wacht die was er helemaal niet.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:29 schreef Tayu het volgende:
[..]
Nee, maar iets niet uitsluiten en wel lichtmasten plaatsen ter voorbereiding van een dergelijk feestje, houdt de optie wel erg open dat er toch een feestje zou kunnen plaatsvinden.
Preciesquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:28 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
KloptMijn moeder gaf me al op m'n 14e een sigaret en zei 'hier, probeer maar'. Wat was dat ranzig zeg! Sindsdien nooit meer een sigaret aangeraakt. En toen ik eenmaal uitging zei ze altijd "Niet voor 3 uur thuis komen he "
waardoor ik nooit de behoefte kreeg om er tegen in te gaan en express later thuis te komen. Meestal was ik dus gewoon om een uur of 1 alweer thuis.
Mijn (half)broertje wordt opgevoed door m'n vader en m'n stiefmoeder die beide wel streng zijn. En ik zie hem gewoon genieten als hij iets doet wat niet magquote:Op zondag 23 september 2012 15:10 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Precies![]()
Mijn ouders hebben nooit een tijd aangegeven dat ik thuis moest zijn..
Eigen verantwoordelijkheid.. als je laat thuis wilt gaan moet je dat lekker zelf weten.
Ja en als je iets gaat verbieden duidelijk maken waarom en niet alleen maar omdat je ouders het zeggen.quote:Op zondag 23 september 2012 15:20 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Mijn (half)broertje wordt opgevoed door m'n vader en m'n stiefmoeder die beide wel streng zijn. En ik zie hem gewoon genieten als hij iets doet wat niet mag![]()
Veel ligt echt aan de opvoeding inderdaad. Iets verboden maken, maakt het alleen maar leuker om te doen en die zie je nog best lang terug in iemands leven.
Achteraf is het makkelijk lullen natuurlijk, het was van tevoren totaal niet duidelijk of er veel mensen zouden komen. Moet je dan het hele dorpsleven op stelten zetten voor iets dat mogelijk kan gebeuren ?quote:Op zondag 23 september 2012 20:34 schreef whosvegas het volgende:
Wat een prutsers![]()
Ze hadden alle toegangs wegen moeten afsluiten en iedereen terug moeten sturen die niet uit het dorp kwam. En ook hadden ze het drank verbod moeten streng handhaven en iedereen moeten checken op legitimatie.
Volgens mij was dit met de juiste maatregelen te voorkomen geweest
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |