abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 22 september 2012 @ 21:52:24 #51
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_117129967
quote:
6s.gif Op zaterdag 22 september 2012 21:50 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

Of juist hele strenge opvoeding en nu eindelijk vrij zijn en dit niet kunnen handelen.
Dat kan ook ja :D In Londen deden rijkelui's kinderen ook gewoon mee met plunderingen enzo.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  zaterdag 22 september 2012 @ 21:53:15 #52
305827 cool15
ik ben hoger dan bazen
pi_117129990
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 21:45 schreef Neroje het volgende:

[..]

Serieus? Winkels plunderen, andermans spullen kapotmaken, politieagenten proberen te verwonden? Voor "de kick"? :{

Dan klopt er echt ergens iets niet in je opvoeding :s)
me ouders hebben me heel beschermt opgevoed. daar gaat het niet om, ooit gehoord van het gezegde verboden vruchten smaken beter. iets doen wat verboden/niet mag is leuk want de adrenaline die door je lichaam ruist, het is een soort van natuurlijke drugs. verder is het ook gewoon kudde gedrag, je wilt erbij horen dus doe je me.
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 21:43 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Wat heeft dat er mee te maken? Ik vind wel dat de politie harder had mogen optreden tegen deze relschoppers. Als je half optreedt met 500 politieagenten kun je echt geen zoden aan de dijk leggen. Voortaan gewoon het leger inzetten desnoods. Duizend militairen even letterlijk en figuurlijk met grof geweld de straten van Haren laten schoonvegen. Ik geloof niet dat er dan nog snel dat soort rellen zullen komen.
ja want we willen dat de jeugd in opstand komt
i gave my bitch a comment
yhea
bitches love comments
pi_117130064
quote:
2s.gif Op zaterdag 22 september 2012 21:52 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Dat kan ook ja :D In Londen deden rijkelui's kinderen ook gewoon mee met plunderingen enzo.
Klopt, hier ook, van ongeschoold tot universitair niveau, ze waren er allemaal bij.
pi_117130192
quote:
2s.gif Op zaterdag 22 september 2012 21:52 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 21:53 schreef cool15 het volgende:

[..]

me ouders hebben me heel beschermt opgevoed. daar gaat het niet om, ooit gehoord van het gezegde verboden vruchten smaken beter. iets doen wat verboden/niet mag is leuk want de adrenaline die door je lichaam ruist, het is een soort van natuurlijke drugs. verder is het ook gewoon kudde gedrag, je wilt erbij horen dus doe je me.

[..]

ja want we willen dat de jeugd in opstand komt
Zie je :P
Zie je wel vaker.
Beter geen strenge opvoeding.
  zaterdag 22 september 2012 @ 22:01:36 #55
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_117130297
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
  zaterdag 22 september 2012 @ 22:08:26 #56
305827 cool15
ik ben hoger dan bazen
pi_117130546
quote:
verkeerd topic?
yhea
bitches love comments
  zaterdag 22 september 2012 @ 22:09:35 #57
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_117130591
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:08 schreef cool15 het volgende:

[..]

verkeerd topic?
Meer met een knipoog naar het meisje...
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
  zaterdag 22 september 2012 @ 22:28:50 #58
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_117131254
quote:
6s.gif Op zaterdag 22 september 2012 21:58 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

[..]

Zie je :P
Zie je wel vaker.
Beter geen strenge opvoeding.
Klopt :D Mijn moeder gaf me al op m'n 14e een sigaret en zei 'hier, probeer maar'. Wat was dat ranzig zeg! Sindsdien nooit meer een sigaret aangeraakt. En toen ik eenmaal uitging zei ze altijd "Niet voor 3 uur thuis komen he " :D waardoor ik nooit de behoefte kreeg om er tegen in te gaan en express later thuis te komen. Meestal was ik dus gewoon om een uur of 1 alweer thuis.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_117131802
Iedereen die hier de gemeente Haren of de politie (gedeeltelijk) de schuld geeft :')

Gezond verstand bestaat niet meer?
"Pools are perfect for holding water"
pi_117132069
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:43 schreef probeer het volgende:
Iedereen die hier de gemeente Haren of de politie (gedeeltelijk) de schuld geeft :')

Gezond verstand bestaat niet meer?
Politie kun je hier per definitie niet de schuld geven.

De gemeente uiteraard wel, weet niet of jij het nieuws gevolgd hebt maar de gemeente heeft beloofd de jongeren een alternatief te bieden, vanaf dat moment gingen vele jongeren overstag en besloten naar Haren toe te komen.

Ze hebben een belofte gedaan die ze niet zijn nagekomen, dat was gewoon niet handig, beloof dan niets of kom je belofte na.

De gemeente heeft totaal niet tactisch gehandeld hier.
  zaterdag 22 september 2012 @ 22:50:09 #61
305827 cool15
ik ben hoger dan bazen
pi_117132112
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:49 schreef aleaiactaest het volgende:

[..]

De gemeente uiteraard wel, weet niet of jij het nieuws gevolgd hebt maar de gemeente heeft beloofd de jongeren een alternatief te bieden, vanaf dat moment gingen vele jongeren overstag en besloten naar Haren toe te komen.

Ze hebben een belofte gedaan die ze niet zijn nagekomen, dat was gewoon niet handig, beloof dan niets of kom je belofte na.

politie ook niet hoor.
yhea
bitches love comments
pi_117132152
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:50 schreef cool15 het volgende:

[..]

politie ook niet hoor.
Politie handelt in opdracht van de gemeente.
pi_117132321
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:49 schreef aleaiactaest het volgende:

[..]

kan je me ff een linkje geven naar het nieuwsbericht waar ze dat alternatief aankondigen dan? Het enige wat ik gelezen heb was 'er is hier geen feest, kom niet naar Haren'.
  zaterdag 22 september 2012 @ 22:56:02 #64
305827 cool15
ik ben hoger dan bazen
pi_117132353
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:51 schreef aleaiactaest het volgende:

[..]

ik denk dat de gemeente niet heeft gezegt dat ze die charges moesten uitvoeren, anders treft de politie geen blaam.
yhea
bitches love comments
pi_117132432
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:56 schreef cool15 het volgende:

[..]

ik denk dat de gemeente niet heeft gezegt dat ze die charges moesten uitvoeren, anders treft de politie geen blaam.
Als ze de zooi gaan vernielen hebben ze geen andere keus.
pi_117132467
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:55 schreef probeer het volgende:

[..]

kan je me ff een linkje geven naar het nieuwsbericht waar ze dat alternatief aankondigen dan? Het enige wat ik gelezen heb was 'er is hier geen feest, kom niet naar Haren'.
Het zure is dat Dagblad van het Noorden dat artikel om de een of andere reden verwijderd heeft.
je kan er nog wel op googlen.

Maar het bericht hebben ze verwijderd, waarschijnlijk in opdracht van de gemeente Haren....

Oud-voetbalterrein aangewezen als alternatieve locatie Haren
www.dvhn.nl/.../Oud-voetbalterrein-aangewezen-als-alternatieve-locatie-Haren - In cache
1 dag geleden ... Gorecht is het voormalig voetbalpark van de VV Gorecht. De gemeente Haren is
inmiddels bezig om twee mobiele lichtmasten op het terrein te ...
pi_117132566
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:51 schreef aleaiactaest het volgende:

[..]

Politie handelt in opdracht van de Korpschef die verantwoording moet afleggen bij de driehoek.
pi_117132607
quote:
9s.gif Op zaterdag 22 september 2012 23:01 schreef Specularium het volgende:

[..]

Politie handelt in opdracht van de Korpschef die verantwoording moet afleggen bij de driehoek.
En waar bestaat die driehoek volgens jou uit?
pi_117132611
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:58 schreef aleaiactaest het volgende:

[..]

Het zure is dat Dagblad van het Noorden dat artikel om de een of andere reden verwijderd heeft.
je kan er nog wel op googlen.

Maar het bericht hebben ze verwijderd, waarschijnlijk in opdracht van de gemeente Haren....

Oud-voetbalterrein aangewezen als alternatieve locatie Haren
www.dvhn.nl/.../Oud-voetbalterrein-aangewezen-als-alternatieve-locatie-Haren - In cache
1 dag geleden ... Gorecht is het voormalig voetbalpark van de VV Gorecht. De gemeente Haren is
inmiddels bezig om twee mobiele lichtmasten op het terrein te ...
http://www.nu.nl/binnenla(...)-andere-locatie.html

Quote me even de zin waarin staat dat de gemeente Haren dit als alternatieve locatie aanwijst. En dan is er nog een groot verschil tussen een alternatieve locatie om de meute heen te sturen, en de belofte tot een feest.

"Er is geen feest in Haren. We verwachten wel bezoekers", schrijft de gemeente. "Hoeveel, kunnen we niet goed inschatten. We houden rekening met verschillende scenario’s, van een kleine groep nieuwsgierigen tot een grote groep met een paar raddraaiers." De gemeente zegt 'passende maatregelen' te zullen nemen.
pi_117132688
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:55 schreef probeer het volgende:

[..]

De gemeente Haren was bezig met het plaatsen van 2 mobiele lichtmasten, en Yellow Claw en Kraantje Pappie zouden komen optreden. Maar ze kregen het allemaal niet voor elkaar om de een of andere reden.

Veel mensen zijn naar haren gegaan voor Yellow Claw en kraantje Pappie.
  zaterdag 22 september 2012 @ 23:04:41 #71
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_117132692
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 23:02 schreef aleaiactaest het volgende:

[..]

Jij hebt daar écht nog nooit van gehoord???

http://nl.wikipedia.org/wiki/Driehoek_(overheid)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_117132729
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 23:04 schreef aleaiactaest het volgende:

[..]

De gemeente Haren was bezig met het plaatsen van 2 mobiele lichtmasten, en Yellow Claw en Kraantje Pappie zouden komen optreden. Maar ze kregen het allemaal niet voor elkaar om de een of andere reden.

En wat whiskers hieronder ook al zegt..
  zaterdag 22 september 2012 @ 23:05:38 #73
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_117132732
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 23:04 schreef aleaiactaest het volgende:

[..]

Geloof er geen barst van.. En waarom zijn ze dan niet gewoon weggegaan? Of denk je dat je mag gaan rellen als je je zin niet krijgt??
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_117132773
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 23:02 schreef aleaiactaest het volgende:

[..]

Diezelfde Korpschef, Burgemeester Bats en de OvJ.
pi_117132800
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 23:02 schreef probeer het volgende:

[..]

http://www.nu.nl/binnenla(...)-andere-locatie.html

Quote me even de zin waarin staat dat de gemeente Haren dit als alternatieve locatie aanwijst. En dan is er nog een groot verschil tussen een alternatieve locatie om de meute heen te sturen, en de belofte tot een feest.

"Er is geen feest in Haren. We verwachten wel bezoekers", schrijft de gemeente. "Hoeveel, kunnen we niet goed inschatten. We houden rekening met verschillende scenario’s, van een kleine groep nieuwsgierigen tot een grote groep met een paar raddraaiers." De gemeente zegt 'passende maatregelen' te zullen nemen.
De gemeente had al besloten dit als alternatieve locatie open te stellen, alles moest ad hoc geregeld worden. De bezoekers zouden later op de avond de invulling van het programma te horen krijgen, de gemeente kon daar van te voren nog niets zinnigs over zeggen.

Wel stonden er al 200 mensen te wachten op het terrein.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')