abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 22 september 2012 @ 22:50:09 #61
305827 cool15
ik ben hoger dan bazen
pi_117132112
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:49 schreef aleaiactaest het volgende:

[..]

Politie kun je hier per definitie niet de schuld geven.

De gemeente uiteraard wel, weet niet of jij het nieuws gevolgd hebt maar de gemeente heeft beloofd de jongeren een alternatief te bieden, vanaf dat moment gingen vele jongeren overstag en besloten naar Haren toe te komen.

Ze hebben een belofte gedaan die ze niet zijn nagekomen, dat was gewoon niet handig, beloof dan niets of kom je belofte na.

De gemeente heeft totaal niet tactisch gehandeld hier.
politie ook niet hoor.
i gave my bitch a comment
yhea
bitches love comments
pi_117132152
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:50 schreef cool15 het volgende:

[..]

politie ook niet hoor.
Politie handelt in opdracht van de gemeente.
pi_117132321
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:49 schreef aleaiactaest het volgende:

[..]

Politie kun je hier per definitie niet de schuld geven.

De gemeente uiteraard wel, weet niet of jij het nieuws gevolgd hebt maar de gemeente heeft beloofd de jongeren een alternatief te bieden, vanaf dat moment gingen vele jongeren overstag en besloten naar Haren toe te komen.

Ze hebben een belofte gedaan die ze niet zijn nagekomen, dat was gewoon niet handig, beloof dan niets of kom je belofte na.

De gemeente heeft totaal niet tactisch gehandeld hier.
kan je me ff een linkje geven naar het nieuwsbericht waar ze dat alternatief aankondigen dan? Het enige wat ik gelezen heb was 'er is hier geen feest, kom niet naar Haren'.
"Pools are perfect for holding water"
  zaterdag 22 september 2012 @ 22:56:02 #64
305827 cool15
ik ben hoger dan bazen
pi_117132353
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:51 schreef aleaiactaest het volgende:

[..]

ik denk dat de gemeente niet heeft gezegt dat ze die charges moesten uitvoeren, anders treft de politie geen blaam.
i gave my bitch a comment
yhea
bitches love comments
pi_117132432
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:56 schreef cool15 het volgende:

[..]

ik denk dat de gemeente niet heeft gezegt dat ze die charges moesten uitvoeren, anders treft de politie geen blaam.
Als ze de zooi gaan vernielen hebben ze geen andere keus.
pi_117132467
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:55 schreef probeer het volgende:

[..]

kan je me ff een linkje geven naar het nieuwsbericht waar ze dat alternatief aankondigen dan? Het enige wat ik gelezen heb was 'er is hier geen feest, kom niet naar Haren'.
Het zure is dat Dagblad van het Noorden dat artikel om de een of andere reden verwijderd heeft.
je kan er nog wel op googlen.

Maar het bericht hebben ze verwijderd, waarschijnlijk in opdracht van de gemeente Haren....

Oud-voetbalterrein aangewezen als alternatieve locatie Haren
www.dvhn.nl/.../Oud-voetbalterrein-aangewezen-als-alternatieve-locatie-Haren - In cache
1 dag geleden ... Gorecht is het voormalig voetbalpark van de VV Gorecht. De gemeente Haren is
inmiddels bezig om twee mobiele lichtmasten op het terrein te ...
pi_117132566
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:51 schreef aleaiactaest het volgende:

[..]

Politie handelt in opdracht van de Korpschef die verantwoording moet afleggen bij de driehoek.
pi_117132607
quote:
9s.gif Op zaterdag 22 september 2012 23:01 schreef Specularium het volgende:

[..]

Politie handelt in opdracht van de Korpschef die verantwoording moet afleggen bij de driehoek.
En waar bestaat die driehoek volgens jou uit?
pi_117132611
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:58 schreef aleaiactaest het volgende:

[..]

Het zure is dat Dagblad van het Noorden dat artikel om de een of andere reden verwijderd heeft.
je kan er nog wel op googlen.

Maar het bericht hebben ze verwijderd, waarschijnlijk in opdracht van de gemeente Haren....

Oud-voetbalterrein aangewezen als alternatieve locatie Haren
www.dvhn.nl/.../Oud-voetbalterrein-aangewezen-als-alternatieve-locatie-Haren - In cache
1 dag geleden ... Gorecht is het voormalig voetbalpark van de VV Gorecht. De gemeente Haren is
inmiddels bezig om twee mobiele lichtmasten op het terrein te ...
http://www.nu.nl/binnenla(...)-andere-locatie.html

Quote me even de zin waarin staat dat de gemeente Haren dit als alternatieve locatie aanwijst. En dan is er nog een groot verschil tussen een alternatieve locatie om de meute heen te sturen, en de belofte tot een feest.

"Er is geen feest in Haren. We verwachten wel bezoekers", schrijft de gemeente. "Hoeveel, kunnen we niet goed inschatten. We houden rekening met verschillende scenario’s, van een kleine groep nieuwsgierigen tot een grote groep met een paar raddraaiers." De gemeente zegt 'passende maatregelen' te zullen nemen.
pi_117132688
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:55 schreef probeer het volgende:

[..]

De gemeente Haren was bezig met het plaatsen van 2 mobiele lichtmasten, en Yellow Claw en Kraantje Pappie zouden komen optreden. Maar ze kregen het allemaal niet voor elkaar om de een of andere reden.

Veel mensen zijn naar haren gegaan voor Yellow Claw en kraantje Pappie.
  zaterdag 22 september 2012 @ 23:04:41 #71
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_117132692
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 23:02 schreef aleaiactaest het volgende:

[..]

Jij hebt daar écht nog nooit van gehoord???

http://nl.wikipedia.org/wiki/Driehoek_(overheid)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_117132729
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 23:04 schreef aleaiactaest het volgende:

[..]

De gemeente Haren was bezig met het plaatsen van 2 mobiele lichtmasten, en Yellow Claw en Kraantje Pappie zouden komen optreden. Maar ze kregen het allemaal niet voor elkaar om de een of andere reden.

En wat whiskers hieronder ook al zegt..
  zaterdag 22 september 2012 @ 23:05:38 #73
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_117132732
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 23:04 schreef aleaiactaest het volgende:

[..]

Geloof er geen barst van.. En waarom zijn ze dan niet gewoon weggegaan? Of denk je dat je mag gaan rellen als je je zin niet krijgt??
pi_117132773
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 23:02 schreef aleaiactaest het volgende:

[..]

Diezelfde Korpschef, Burgemeester Bats en de OvJ.
pi_117132800
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 23:02 schreef probeer het volgende:

[..]

Quote me even de zin waarin staat dat de gemeente Haren dit als alternatieve locatie aanwijst. En dan is er nog een groot verschil tussen een alternatieve locatie om de meute heen te sturen, en de belofte tot een feest.

"Er is geen feest in Haren. We verwachten wel bezoekers", schrijft de gemeente. "Hoeveel, kunnen we niet goed inschatten. We houden rekening met verschillende scenario’s, van een kleine groep nieuwsgierigen tot een grote groep met een paar raddraaiers." De gemeente zegt 'passende maatregelen' te zullen nemen.
De gemeente had al besloten dit als alternatieve locatie open te stellen, alles moest ad hoc geregeld worden. De bezoekers zouden later op de avond de invulling van het programma te horen krijgen, de gemeente kon daar van te voren nog niets zinnigs over zeggen.

Wel stonden er al 200 mensen te wachten op het terrein.
pi_117132841
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 23:04 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Jij hebt daar écht nog nooit van gehoord???

http://nl.wikipedia.org/wiki/Driehoek_(overheid)
Inderdaad, de gemeente dus, dankje :)
pi_117132867
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 23:07 schreef aleaiactaest het volgende:

[..]

De gemeente had al besloten dit als alternatieve locatie open te stellen, alles moest ad hoc geregeld worden. De bezoekers zouden later op de avond de invulling van het programma te horen krijgen, de gemeente kon daar van te voren nog niets zinnigs over zeggen.

Wel stonden er al 200 mensen te wachten op het terrein.
... is dit te moeilijk voor je?

BRON!!!?!?!???!?!>>!??!?

Edit:

Yellow Claw

De band Yellow Claw, bekend van de hit Krokobil, treedt vanavond op bij het Facebookfeest. Ook Kraantje Pappie zegt op Twitter aanwezig te zullen zijn. De bandleden van Yellow Claw zeiden op Twitter bereid te zijn om op te treden als iemand anders een feest organiseert.

Verschillende organisatoren lieten weten geïnteresserd te zijn, al is nog niet precies duidelijk waar en wanneer de band zal gaan optreden. "Alles over tijd en locatie hoor je kort voor de show", schrijft de band op Twitter.

Bandlid Nils zegt tegen NU.nl: "We kregen de hele tijd berichten van 'Yellow Claw moet komen draaien op Project X Haren.'" Hij noemt het 'heel erg vet' om op te treden 'op een uit de hand gelopen Facebookfeest'. Het is nog niet duidelijk of er een muziekinstallatie beschikbaar zal zijn op het voetbalterrein.

En NERGENS zie ik staan dat de gemeente daar ook maar iets mee te maken heeft.
pi_117132950
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 23:05 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Geloof er geen barst van.. En waarom zijn ze dan niet gewoon weggegaan? Of denk je dat je mag gaan rellen als je je zin niet krijgt??
wat een aannames :') , jammer dat je het nieuws niet gevolgd hebt.
Maar als je een beetje goed bent in googlen kun je er genoeg over terug vinden.

Daarnaast mag je ook geen oorlog voeren, dat hoort niet zo maar mensen doen het toch, waarom snap ik ook niet, vaak omdat ze hun zin niet krijgen :') :') :')
  zaterdag 22 september 2012 @ 23:11:21 #79
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_117132977
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 23:10 schreef aleaiactaest het volgende:

[..]

Daarnaast mag je ook geen oorlog voeren, dat hoort niet zo maar mensen doen het toch, waarom snap ik ook niet, vaak omdat ze hun zin niet krijgen :') :') :')
Ik heb het zeker gevolgd, maar ben het gewoon niet met je eens.. Jammer dan
pi_117132993
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 23:10 schreef aleaiactaest het volgende:

[..]

BRON? ik heb gegoogled, maar nog steeds niet de zin kunnen vinden waarin staat dat de GEMEENTE een alternatief feest organiseert.

Dat jij gewoon graag de gemeente de schuld wil geven, tsja.. maar kom met daadwerkelijke bronnen in plaats van die hear-say van je.

Ow en fijn dat 'omdat het nou eenmaal gebeurt' voor jou genoeg reden/motivatie is om te rellen / geweld te gebruiken.
pi_117133081
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 23:08 schreef probeer het volgende:

[..]

... is dit te moeilijk voor je?

BRON!!!?!?!???!?!>>!??!?

Edit:

Yellow Claw

De band Yellow Claw, bekend van de hit Krokobil, treedt vanavond op bij het Facebookfeest. Ook Kraantje Pappie zegt op Twitter aanwezig te zullen zijn. De bandleden van Yellow Claw zeiden op Twitter bereid te zijn om op te treden als iemand anders een feest organiseert.

Verschillende organisatoren lieten weten geïnteresserd te zijn, al is nog niet precies duidelijk waar en wanneer de band zal gaan optreden. "Alles over tijd en locatie hoor je kort voor de show", schrijft de band op Twitter.

Bandlid Nils zegt tegen NU.nl: "We kregen de hele tijd berichten van 'Yellow Claw moet komen draaien op Project X Haren.'" Hij noemt het 'heel erg vet' om op te treden 'op een uit de hand gelopen Facebookfeest'. Het is nog niet duidelijk of er een muziekinstallatie beschikbaar zal zijn op het voetbalterrein.

En NERGENS zie ik staan dat de gemeente daar ook maar iets mee te maken heeft.
Ik heb je al een link gegeven, het staat in een cache bestand frustie ^O^
Denk je nu echt dat het dagblad van het noorden dit soort artikelen laat staan? Meeste journalisten van het dagblad van het noorden wonen in Haren :')
pi_117133149
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 23:11 schreef probeer het volgende:

[..]

BRON? ik heb gegoogled, maar nog steeds niet de zin kunnen vinden waarin staat dat de GEMEENTE een alternatief feest organiseert.

Dat jij gewoon graag de gemeente de schuld wil geven, tsja.. maar kom met daadwerkelijke bronnen in plaats van die hear-say van je.

Ow en fijn dat 'omdat het nou eenmaal gebeurt' voor jou genoeg reden/motivatie is om te rellen / geweld te gebruiken.
Als de gemeente 2 lichtmasten gaat plaatsen op het alternatief voetbalterrein, dan is het wel een heel duidelijk signaal dat ze een poging gewaagd hebben denk je niet? die conclusie kun je zelf ook wel trekken. :')
pi_117133192
quote:
DVHN | Gepubliceerd op 21 september 2012, 13:43 Laatst bijgewerkt op 21 september 2012, 14:47

HAREN - Het oude voetbalterrein Gorecht bij de Oosterweg in Haren wordt gebruikt als locatie waar feestgangers en nieuwsgierigen voor Project X Haren door de politie naar toe zullen worden geleid. Gorecht is het voormalig voetbalpark van de VV Gorecht. De gemeente Haren is inmiddels bezig om twee mobiele lichtmasten op het terrein te zetten.

Het is de bedoeling dat iedereen die op het Project X-feest in Haren afkomt, naar het voetbalterrein zal worden geleid.

Momenteel is er nog niet zo veel te doen. Het is nog steeds koffiedik kijken hoeveel mensen nu daadwerkelijk op het Facebookfeest afkomen. Op Facebook hebben zo'n 30.000 mensen zich aangemeld.

Project X Haren vloeit voort uit een uitnodiging voor een verjaardagsfeestje van een 16-jarig meisje uit Haren dat zich als een olievlek over het internet verspreidt. Duizenden mensen kondigen aan naar Haren te gaan.

De stationsweg in Haren – waar het meisje woont – zal worden afgesloten door de politie. Meerdere jongeren komen even langs en laten zich voor het huis op de foto zetten.
Ik lees nog steeds niets over een alternatief feest. Alleen over een locatie waar men naartoe geleid wordt om zo drukte/rellen in het centrum te voorkomen. Dat ze daar lichtmasten opzetten is lief, maar zegt nog steeds he-le-maal niets over het opzetten van een alternatief feest.
pi_117133245
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 23:16 schreef probeer het volgende:

[..]

Ik lees nog steeds niets over een alternatief feest. Alleen over een locatie waar men naartoe geleid wordt om zo drukte/rellen in het centrum te voorkomen.
Je geloofd zelf dat de gemeente zo naïef is dat ze denken de menigte tevreden kunnen stellen met 2 lichtmasten zonder muziek?

Als dat zo is dan zijn ze al helemaal fout en moet meneer Bats per direct zijn functie neerleggen. :{w
pi_117133345
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 23:17 schreef aleaiactaest het volgende:

[..]

Je geloofd zelf dat de gemeente zo naïef is dat ze denken de menigte tevreden kunnen stellen met 2 lichtmasten zonder muziek?
Nee dat geloof ik inderdaad niet. DAAROM is het ook geen alternatief feest, maar gewoon ALLEEN MAAR EEN VERLICHTE VERZAMELPLAATS VOOR HET TUIG.

Anders was er inderdaad naast die lichtmasten ook wel sprake van het opzetten van audio apparatuur, dranghekken / ordebewaking, (alcoholische) versnaperingen, etc. Dan had de gemeente zelf wel contact opgenomen met die 2 grafbands.

Maar als de gemeente Haren ergens het licht aanzet is dat blijkbaar voor jou een feestje. Een feestje zonder muziek, zonder drank, op een felverlicht voetbalveld. Als dat in jouw ogen een feestje is..

Er was dus helemaal geen sprake van een alternatief aangeboden door de gemeente Haren. En de gemeente Haren heeft dit dus ZEKER NIET als zodanig aangekondigd.

maw: van de gemeente moest iedereen gewoon wegblijven. dat verlichte voetbalveld was er puur en alleen om de mensen die niet luisterden en toch kwamen, weg te kunnen sturen uit het centrum.

Hoe moeilijk is begrijpend lezen voor je?
  zaterdag 22 september 2012 @ 23:21:14 #86
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_117133383
Hoe toepasselijke en toevallig ook. Ze hebben ook een film gemaakt naar het verhaal in Haren. Voor het gemak hebben ze de film maar Project X genoemd. :')

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_117133396
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 23:20 schreef probeer het volgende:

[..]

Nee dat geloof ik inderdaad niet. DAAROM is het ook geen alternatief feest, maar gewoon ALLEEN MAAR EEN VERLICHTE VERZAMELPLAATS VOOR HET TUIG.

Anders was er inderdaad naast die lichtmasten ook wel sprake van het opzetten van audio apparatuur, dranghekken / ordebewaking, (alcoholische) versnaperingen, etc.

Maar als de gemeente Haren ergens het licht aanzet is dat blijkbaar voor jou een feestje.
De gemeente heeft zeer fout gehandeld, ik ben dat helemaal met je eens :)
Overigens kwam het tuig niet naar die verzamelplaats toe maar ging het tuig rellen in het dorp, de mensen die een feestje wilde gingen naar het terrein toe.

En het licht ergens op een willekeurige plaats aanzetten of georganiseerd 2 lichtmasten opzetten met de overweging er zelf een feestje te gaan organiseren is wel een heel andere klemtoon natuurlijk.
pi_117133418
Er was wel degelijk sprake van een alternatief feest dat door de gemeente georganiseerd zou worden:

"Zij sluit niet uit dat de gemeente zelf een feest gaat organiseren om ongeregeldheden te voorkomen. Wel benadrukt ze dat er nog geen concrete plannen zijn, maar dat dit een optie is die wordt overwogen"

http://www.gelderlander.n(...)lternatief-feest.ece
pi_117133491
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 23:22 schreef Tayu het volgende:
Er was wel degelijk sprake van een alternatief feest dat door de gemeente georganiseerd zou worden:

"Zij sluit niet uit dat de gemeente zelf een feest gaat organiseren om ongeregeldheden te voorkomen. Wel benadrukt ze dat er nog geen concrete plannen zijn, maar dat dit een optie is die wordt overwogen"

http://www.gelderlander.n(...)lternatief-feest.ece
Juist
pi_117133574
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 23:21 schreef aleaiactaest het volgende:

[..]

De gemeente heeft zeer fout gehandeld, ik ben dat helemaal met je eens :)
Overigens kwam het tuig niet naar die verzamelplaats toe maar ging het tuig rellen in het dorp, de mensen die een feestje wilde gingen naar het terrein toe.
Ik heb nergens gezegd dat ik vind dat de gemeente fout gehandeld heeft. Het had veel beter geregeld kunnen worden ja, maar fout? nope. Dat zijn alleen de mensen die niet luisterden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')