Stiekem was ik een heel klein beetje aan het trollen.quote:Op zondag 23 september 2012 17:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Weet ik.
Maar ik kom hier eigenlijk ook niet echt omdat ik moeite heb om aan de vrouw te komen.
Meer om toffe kerels als heloef en koffie bij te staan, en wellicht te helpen.
Al heeft heloef volgens mij helemaal geen hulp nodig.
Daar hebben er meer last van.quote:Op zondag 23 september 2012 17:31 schreef Joysa het volgende:
[..]
fax moet ophouden met desperate overkomen en dan komt alles goed.
Faxie wil mij niet in zijn auto laten.quote:
Mensen stellen toch vaak juist dat mensen die zo overkomen dat doen uit onzekerheid? En we moeten het doen met wat je ziet.. je weet niet altijd wat er in de ander omgaat... dus het lijkt wel samen te kunnen gaan... althans hoor je zovaak dat de grootbekjes juist onzeker zijnquote:Op zondag 23 september 2012 17:31 schreef Volgut het volgende:
[..]
Niet zo projecteren. Je kunt geen overweldigend ego hebben en tegelijkertijd onzeker zijn.
Nouja, heb je wel eens aan mensen gevraagd hoe je overkomt? Of zeggen mensen wel eens uit zichzelf hoe je overkomt? Iedereen die autisme heeft reageert weer anders en komt ook anders over dus geen idee.quote:Op zondag 23 september 2012 17:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hork? Weet ik niet. Ik ben wel autistisch, dat komt toch wel een beetje in de buurt?
Geen idee. Kun je beter de anderen vragen, die hebben me wel eens gezien (bij een meet of op TC)quote:Op zondag 23 september 2012 17:32 schreef Volgut het volgende:
[..]
Nouja, heb je wel eens aan mensen gevraagd hoe je overkomt? Of zeggen mensen wel eens uit zichzelf hoe je overkomt? Iedereen die autisme heeft reageert weer anders en komt ook anders over dus geen idee.
Dat kan prima, een opgeblazen ego om de onzekerheid te verbergen is niet iets onlogisch.quote:Op zondag 23 september 2012 17:31 schreef Volgut het volgende:
[..]
Niet zo projecteren. Je kunt geen overweldigend ego hebben en tegelijkertijd onzeker zijn.
Goh waarom verbaasd me dat nu niks?quote:Op zondag 23 september 2012 17:31 schreef julia222 het volgende:
[..]
Stiekem was ik een heel klein beetje aan het trollen.
Ik zal weer normaal doen.quote:Op zondag 23 september 2012 17:33 schreef Michielos het volgende:
[..]
Goh waarom verbaasd me dat nu niks?
Takes 1 to know 1quote:Op zondag 23 september 2012 17:33 schreef Michielos het volgende:
[..]
Goh waarom verbaasd me dat nu niks?
Hij komt heel rustig over, erg relaxed. Een leuk persoon zonder gezeik.quote:Op zondag 23 september 2012 17:32 schreef Volgut het volgende:
[..]
Nouja, heb je wel eens aan mensen gevraagd hoe je overkomt? Of zeggen mensen wel eens uit zichzelf hoe je overkomt? Iedereen die autisme heeft reageert weer anders en komt ook anders over dus geen idee.
Maar je weet toch wel hoe je overkomt? Bij mij wordt altijd wel gezegd hoe ik overkom of als ik met mensen spreek dat die dan een mening over mij geven, enzovoort.quote:Op zondag 23 september 2012 17:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geen idee. Kun je beter de anderen vragen, die hebben me wel eens gezien (bij een meet of op TC)
Nee, maar het is één van de twee. Ik heb geen opgeblazen ego, ik vind mensen gewoon snel oninteressant. Heb jij een opgeblazen ego?quote:Op zondag 23 september 2012 17:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat kan prima, een opgeblazen ego om de onzekerheid te verbergen is niet iets onlogisch.
Maar wellicht heb je dat niet? Ik ken je verder ook niet, reageer enkel op wat ik hier lees.
Vraag je daadwerkelijk aan mensen "hoe kom ik over"?quote:Op zondag 23 september 2012 17:34 schreef Volgut het volgende:
[..]
Maar je weet toch wel hoe je overkomt? Bij mij wordt altijd wel gezegd hoe ik overkom of als ik met mensen spreek dat die dan een mening over mij geven, enzovoort.
Ja, dat is waar -_-quote:Op zondag 23 september 2012 17:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hij komt heel rustig over, erg relaxed. Een leuk persoon zonder gezeik.
Enkel zijn kledingkeuze mag een update krijgen.
Niet zozeer opgeblazen, wel groot.quote:Op zondag 23 september 2012 17:34 schreef Volgut het volgende:
[..]
Nee, maar het is één van de twee. Ik heb geen opgeblazen ego, ik vind mensen gewoon snel oninteressant. Heb jij een opgeblazen ego?
Klinkt goed toch. Werken aan de kledingkeuze en een beetje de vrouwen benaderen tijdens leuke gelegenheden en je komt al een heel eind. Zou je denken. Misschien via een datingsite.quote:Op zondag 23 september 2012 17:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hij komt heel rustig over, erg relaxed. Een leuk persoon zonder gezeik.
Enkel zijn kledingkeuze mag een update krijgen.
Nee, dat weet ik eigenlijk niet. Alleen maar als ik er toevallig feedback over krijg en dat krijg ik vrijwel nooit.quote:Op zondag 23 september 2012 17:34 schreef Volgut het volgende:
[..]
Maar je weet toch wel hoe je overkomt? Bij mij wordt altijd wel gezegd hoe ik overkom of als ik met mensen spreek dat die dan een mening over mij geven, enzovoort.
Nee. Ik heb alleen twee baantjes waar ik simpelweg moet reflecteren omdat ik met mensen omga. Ik moet letten op mijn houding, presentatie, enzovoort. Daarom krijg ik super vaak te horen hoe ik overkom. Verder weet ik gewoon van mezelf hoe ik overkom. En ik krijg ook wel eens te horen van vreemden hoe ik overkom. Dat is toch niet super raar?quote:Op zondag 23 september 2012 17:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vraag je daadwerkelijk aan mensen "hoe kom ik over"?
Nee ik weet nu wel het moet na anderhalf jaar in dit topic.quote:Op zondag 23 september 2012 17:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Weet ik.
Maar ik kom hier eigenlijk ook niet echt omdat ik moeite heb om aan de vrouw te komen.
Meer om toffe kerels als heloef en koffie bij te staan, en wellicht te helpen.
Al heeft heloef volgens mij helemaal geen hulp nodig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
En nu wel benieuwd, hoe kom je over? Aangezien sommigen graag willen geloven dat je minder vriendelijk overkomt hier volgens mijquote:Op zondag 23 september 2012 17:37 schreef Volgut het volgende:
[..]
Nee. Ik heb alleen twee baantjes waar ik simpelweg moet reflecteren omdat ik met mensen omga. Ik moet letten op mijn houding, presentatie, enzovoort. Daarom krijg ik super vaak te horen hoe ik overkom. Verder weet ik gewoon van mezelf hoe ik overkom. En ik krijg ook wel eens te horen van vreemden hoe ik overkom. Dat is toch niet super raar?
Dan niet, maar je hebt meisjes die dat daadwerkelijk vragen, meestal 15 jarige zeer onzekere types, dus ik vond het al vreemd.quote:Op zondag 23 september 2012 17:37 schreef Volgut het volgende:
[..]
Nee. Ik heb alleen twee baantjes waar ik simpelweg moet reflecteren omdat ik met mensen omga. Ik moet letten op mijn houding, presentatie, enzovoort. Daarom krijg ik super vaak te horen hoe ik overkom. Verder weet ik gewoon van mezelf hoe ik overkom. En ik krijg ook wel eens te horen van vreemden hoe ik overkom. Dat is toch niet super raar?
Altijd verschillend. Maar nooit onaardig. Ik werf dus ik moet wel lief en heel sociaal doen.quote:Op zondag 23 september 2012 17:38 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
En nu wel benieuwd, hoe kom je over? Aangezien sommigen graag willen geloven dat je minder vriendelijk overkomt hier volgens mij
Oke goed om te wetenquote:Op zondag 23 september 2012 17:39 schreef Volgut het volgende:
[..]
Altijd verschillend. Maar nooit onaardig. Ik werf dus ik moet wel lief en heel sociaal doen.
O, dat lijkt mij wel iets wat je zou moeten/willen weten. Al helemaal als je autisme hebt.quote:Op zondag 23 september 2012 17:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik eigenlijk niet. Alleen maar als ik er toevallig feedback over krijg en dat krijg ik vrijwel nooit.
Of ik ben het weer vergeten
Ik heb geen werk, op het moment ook geen vrijwilligerswerk. Ben pas sinds vorige week weer gaan sporten.quote:Op zondag 23 september 2012 17:41 schreef Volgut het volgende:
[..]
O, dat lijkt mij wel iets wat je zou moeten/willen weten. Al helemaal als je autisme hebt.Ook niet op je werk als je eens feedback krijgt?
Oke. Ga je wel weer eens werken? Dat kan ook meespelen, ik denk dat veel mensen iemand die niet werkt enzo toch wel onaantrekkelijk vinden.quote:Op zondag 23 september 2012 17:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb geen werk, op het moment ook geen vrijwilligerswerk. Ben pas sinds vorige week weer gaan sporten.
Ja, maar jij bent ook gewoon leuk om mee om te gaan heloef. Je hebt humorquote:Op zondag 23 september 2012 17:47 schreef heloef het volgende:
Het kan me echt niks schelen hoe ik over kom, ik heb toch geen intentie om te veranderen als ik niet goed overkom.
Ik zal niet afschrikwekkend zijn want mensen zoeken me nog steeds regelmatig op.
Klopt, maar das iets waar ik momenteel niks aan veranderen kan. Ik ben bezig het op te bouwen allemaal. Ik ben na een jarenlange weg van ellende in de ziektewet terecht gekomen (zit nu in de wajong).quote:Op zondag 23 september 2012 17:47 schreef Volgut het volgende:
[..]
Oke. Ga je wel weer eens werken? Dat kan ook meespelen, ik denk dat veel mensen iemand die niet werkt enzo toch wel onaantrekkelijk vinden.
Hoe oud ben jij?quote:Op zondag 23 september 2012 17:47 schreef Volgut het volgende:
[..]
Oke. Ga je wel weer eens werken? Dat kan ook meespelen, ik denk dat veel mensen iemand die niet werkt enzo toch wel onaantrekkelijk vinden.
Best helder dit.quote:Op zondag 23 september 2012 17:47 schreef heloef het volgende:
Het kan me echt niks schelen hoe ik over kom, ik heb toch geen intentie om te veranderen als ik niet goed overkom.
Ik zal niet afschrikwekkend zijn want mensen zoeken me nog steeds regelmatig op.
Ik vind het vreemd dat het iemand niet kan schelen hoe 'ie overkomt.quote:
Ik merk bij veel mensen dat ze eerst proberen de omgeving zoveel mogelijk tevreden te stellen en dan merken dat het om zichzelf gaat. Dan vormen ze zich ineens om.quote:Op zondag 23 september 2012 17:52 schreef Volgut het volgende:
[..]
Ik vind het vreemd dat het iemand niet kan schelen hoe 'ie overkomt.Misschien ben ik wel een zeikwijf dat ik mijn presentatie en houding enzo heel belangrijk vind.
Stoere praat waarschijnlijk. "Het interesseert me geen fuck wat mensen over me denken." En ondertussen 's nachts huilend in slaap vallen.quote:Op zondag 23 september 2012 17:52 schreef Volgut het volgende:
[..]
Ik vind het vreemd dat het iemand niet kan schelen hoe 'ie overkomt.Misschien ben ik wel een zeikwijf dat ik mijn presentatie en houding enzo heel belangrijk vind.
bij heloef? nee.quote:Op zondag 23 september 2012 17:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Stoere praat waarschijnlijk. "Het interesseert me geen fuck wat mensen over me denken." En ondertussen 's nachts huilend in slaap vallen.
Nah, meer in het algemeen.quote:
Nou ja dat weet ik niet hoor. Is een mindset die ontstaat door of veel teleurstellingen of juist succes. De gedachte is misschien wel wat geforceerd bij hen erin gekomen maar toch kan ik me wel voorstellen dat genoeg mensen zo denken, zolang niet de hele wereld hen niet mag. Deels zelfverdedigingsmechanisme. Maar ja ook wel mensen ertussen die wel zoiets zeggen uit grootspraak ja. Maar toch weet ik niet echt hoeveel die verhoudingen zullen zijn.. mij maakt het wel uit wat mensen vinden in ieder geval maar lig er niet zo wakker van omdat het nooit echt erg negatief lijkt te zijn.quote:Op zondag 23 september 2012 17:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Stoere praat waarschijnlijk. "Het interesseert me geen fuck wat mensen over me denken." En ondertussen 's nachts huilend in slaap vallen.
In een persoonlijke aanval mag je je wel verdedigen.quote:Op zondag 23 september 2012 17:58 schreef Fascination het volgende:
M'n vader zegt ook altijd dat het hem geen fuck interesseert wat andere mensen over hem denken. Maar toch extreem fel worden als iemand iets persoonlijks over hem opmerkt waar hij het niet mee eens is....
Heb je enig idee waarom je vader dit doet?quote:Op zondag 23 september 2012 17:58 schreef Fascination het volgende:
M'n vader zegt ook altijd dat het hem geen fuck interesseert wat andere mensen over hem denken. Maar toch extreem fel worden als iemand iets persoonlijks over hem opmerkt waar hij het niet mee eens is....
Dat dacht ik wel.quote:Op zondag 23 september 2012 17:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent ook gewoon leuk om mee om te gaan heloef. Je hebt humor
Ik probeer niemand te kwetsen en behandel iedereen zoals zij mij behandelen. Voor de rest ben ik zoals ik ben. Dan hoef ik me er vrij weinig zorgen over te maken wat mensen nou van mij vinden.quote:
quote:Op zondag 23 september 2012 17:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heloef heeft een bazige zelfkennis.
Ok.quote:Op zondag 23 september 2012 18:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik probeer niemand te kwetsen en behandel iedereen zoals hij mij behandelt. Voor de rest ben ik zoals ik ben. Dan hoef ik me er vrij weinig zorgen over te maken wat mensen nou van mij vinden.
Dit had ik ook, ik ben een tijd lang behoorlijk paranoia geweest of mensen me wel aardig vonden.quote:Op zondag 23 september 2012 17:53 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik merk bij veel mensen dat ze eerst proberen de omgeving zoveel mogelijk tevreden te stellen en dan merken dat het om zichzelf gaat. Dan vormen ze zich ineens om.
Naja, bij mij is het schijnbaar m'n kleding, al denk ik dat het niet hebben van een baan ook een rol meespeelt.quote:Op zondag 23 september 2012 18:15 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ik moet zeggen ik krijg het idee dat genoeg mensen er hier normaal genoeg tot knap uit zien en zich ook normaal gedragen, volwassen zijn, het meeste wel begrijpen e.d. Lastig om wat de vinger te leggen op wat er nou precies gaande is
Je moet natuurlijk ook net diegene tegenkomen waar je gelukkig mee kan worden, en die ook gelukkig van jou kan worden. Dan moet het contact nog gemaakt worden, de omgeving/interesses moeten overeen komen.quote:Op zondag 23 september 2012 18:15 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ik moet zeggen ik krijg het idee dat genoeg mensen er hier normaal genoeg tot knap uit zien en zich ook normaal gedragen, volwassen zijn, het meeste wel begrijpen e.d. Lastig om wat de vinger te leggen op wat er nou precies gaande is
Ja baan maakt sowieso uit ja. Vrouwen praten heel graag over emancipatie maar geld van de man blijft erg handig. En nou ja kleding aanpassen dan een optie?quote:Op zondag 23 september 2012 18:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Naja, bij mij is het schijnbaar m'n kleding, al denk ik dat het niet hebben van een baan ook een rol meespeelt.
Ik ben echt geen onaangenaam persoon verder!
Ik denk dat dat een heel grote rol speelt.quote:Op zondag 23 september 2012 18:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Naja, bij mij is het schijnbaar m'n kleding, al denk ik dat het niet hebben van een baan ook een rol meespeelt.
Ik ben echt geen onaangenaam persoon verder!
Ja maar dat heeft iedereen. Maar genoeg krijgen wel vrouwtjes. Dus ja dan is er wat extra naast die factoren die er ook voor zorgt dat het hen niet lukt.. en ja is logisch en onnodige info maar lijkt me wel beetje van toepassing op je post..quote:Op zondag 23 september 2012 18:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk ook net diegene tegenkomen waar je gelukkig mee kan worden, en die ook gelukkig van jou kan worden. Dan moet het contact nog gemaakt worden, de omgeving/interesses moeten overeen komen.
Bij mij is het heel simpel en ik weet het allang.quote:Op zondag 23 september 2012 18:15 schreef Hiergaanwedan het volgende:
En is die angst terecht of? Dat is een beetje de hamvraagquote:Op zondag 23 september 2012 18:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Bij mij is het heel simpel en ik weet het allang.
Angst om: heel vaak afgewezen te worden > dan weer onzeker te worden > dan weer ongelukkig te worden.
Dat is een beetje hoe het zit bij mij.
Omdat ik en kleding een moeilijk iets is. Het meeste past me niet of zit niet lekker en ik heb de schurft aan shoppen (en dan vooral kleding shoppen).quote:Op zondag 23 september 2012 18:18 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja baan maakt sowieso uit ja. Vrouwen praten heel graag over emancipatie maar geld van de man blijft erg handig. En nou ja kleding aanpassen dan een optie?Als dat het is.. dan waarom niet?
quote:Op zondag 23 september 2012 18:20 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Maar genoeg krijgen wel vrouwtjes.
Ja oke maar ja soms moet je offers maken tochquote:Op zondag 23 september 2012 18:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Omdat ik en kleding een moeilijk iets is. Het meeste past me niet of zit niet lekker en ik heb de schurft aan shoppen (en dan vooral kleding shoppen).
En ik kan al lange tijd geen goeie afritsbroeken meer vinden.
Ik kan dus gewoon -geen- goeie afritsbroeken vinden.quote:Op zondag 23 september 2012 18:24 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja oke maar ja soms moet je offers maken tochniet alles is leuk. Maar ja als je het gedaan hebt dan heb je er misschien maanden profijt van. Is ook wat waard toch
Afritsbroeken?quote:Op zondag 23 september 2012 18:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik kan dus gewoon -geen- goeie afritsbroeken vinden.
Kutzaandam
Speciaalzaak ook geen idee?quote:Op zondag 23 september 2012 18:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik kan dus gewoon -geen- goeie afritsbroeken vinden.
Kutzaandam
En terecht! Die hoor je ook niet te dragen.quote:Op zondag 23 september 2012 18:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Omdat ik en kleding een moeilijk iets is. Het meeste past me niet of zit niet lekker en ik heb de schurft aan shoppen (en dan vooral kleding shoppen).
En ik kan al lange tijd geen goeie afritsbroeken meer vinden.
Je weet wel, van die broeken met veel extra zakken en zo.quote:
Ehm de laatste keer dat ik afgewezen werd ben ik huilend in slaap gevallen in een bus. Labiel ben ik misschien wel.quote:Op zondag 23 september 2012 18:23 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
En is die angst terecht of? Dat is een beetje de hamvraag
Gelukkig maar.quote:Op zondag 23 september 2012 18:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je weet wel, van die broeken met veel extra zakken en zo.
Een paar jaar geleden vond ik nog geregeld zulke broeken, maar ze zijn uit de mode dus onvindbaar.
Ik heb er al langer aan zitten denken om daar te gaan shoppen (en dan een hele zooi broeken in te slaan zodat ik voorlopig niet meer hoefquote:Op zondag 23 september 2012 18:27 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Speciaalzaak ook geen idee?En Amsterdam en Rotterdam bestaan ook hé
Dan zou ik als ik een vrouw was zeggen dat je dan andere broeken beter kan kopen die wel wat modieus zijnquote:Op zondag 23 september 2012 18:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je weet wel, van die broeken met veel extra zakken en zo.
Een paar jaar geleden vond ik nog geregeld zulke broeken, maar ze zijn uit de mode dus onvindbaar.
Ik droeg vroeger spijkerbroeken, maar 1x probeerde ik zo'n afritsbroek en was meteen om! Sindsdien weet ik eindelijk hoe ongelovelijk klote spijkerbroeken eigenlijk zitten...kutdingen.quote:Op zondag 23 september 2012 18:27 schreef Joysa het volgende:
[..]
En terecht! Die hoor je ook niet te dragen.
Ik draag gewoon wat ik goed/lekker vind zitten.quote:Op zondag 23 september 2012 18:28 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Dan zou ik als ik een vrouw was zeggen dat je dan andere broeken beter kan kopen die wel wat modieus zijn
Oke nou dan zorgen dat je zeker weet dat ze wil of gewoon de eerste paar keer niet met de insteek van een relatie met een meid omgaan.. Als je minder verwachtingen hebt word je ook minder teleurgesteld en wordt het wel wat dan merk je dat vanzelf toch. Angst om blauwtjes te lopen is wel wat te ontwijken lijkt mequote:Op zondag 23 september 2012 18:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Ehm de laatste keer dat ik afgewezen werd ben ik huilend in slaap gevallen in een bus. Labiel ben ik misschien wel.![]()
Okee ik was toen wel verliefd en bij een afwijzing van een griet in een kroeg die ik een uur ken ben ik er binnen een minuut overheen. Maar als ik bijvoorbeeld 20 keer een nee op het rekest zou krijgen zou ik natuurlijk aan mezelf gaan twijfelen.
Om doodmoe van te worden.quote:Op zondag 23 september 2012 18:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Dit had ik ook, ik ben een tijd lang behoorlijk paranoia geweest of mensen me wel aardig vonden.
En dan continu bevestiging zoeken of ik wel aardig was en niet afschrikwekkend lelijk.
quote:Op zondag 23 september 2012 18:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik draag gewoon wat ik goed/lekker vind zitten.
Maar effe serieus, wat voor broeken had je in gedachten dan?
Mooie jeansquote:Op zondag 23 september 2012 18:32 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets ofzo. Je hoeft ook niet met gaten en leipe bleekkleuren erin te hebben, maar zo'n broek vind ik wel mooi altijd
Ja, spijkerbroeken draag ik dus niet meer. Vind die dingen zo waanzinnig klote zitten. Ze zijn loodzwaar, blijven nog urenlang zijknat als je door de regen gegaan bent en ze zitten voor geen meter.quote:Op zondag 23 september 2012 18:32 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets ofzo. Je hoeft ook niet met gaten en leipe bleekkleuren erin te hebben, maar zo'n broek vind ik wel mooi altijd
Ik had een keer het gevoel dat iemand me echt leuk vond, maandenlang had ik dat gevoel.quote:Op zondag 23 september 2012 18:30 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Oke nou dan zorgen dat je zeker weet dat ze wil of gewoon de eerste paar keer niet met de insteek van een relatie met een meid omgaan.. Als je minder verwachtingen hebt word je ook minder teleurgesteld en wordt het wel wat dan merk je dat vanzelf toch. Angst om blauwtjes te lopen is wel wat te ontwijken lijkt me
Ik vind een mooie pantalon ook veel mooier staan bij een man.quote:Op zondag 23 september 2012 18:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, spijkerbroeken draag ik dus niet meer. Vind die dingen zo waanzinnig klote zitten. Ze zijn loodzwaar, blijven nog urenlang zijknat als je door de regen gegaan bent en ze zitten voor geen meter.
En ze gaat net zo snel kapot als elke andere broek.
Waar?quote:Op zondag 23 september 2012 18:36 schreef Joysa het volgende:
magnetron:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2012/J01_1521_999RC_0.jpg]&set=key[rotate],value[-0.05]&set=key[width],value[4221]&set=key[height],value[4936]&set=key[x],value[84]&set=key[y],value[356]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
29,95
Geen afrits.. wel die stijl.
Sommige zitten zo heerlijk zacht dat het bijna een pyama lijkt.quote:Op zondag 23 september 2012 18:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind een mooie pantalon ook veel mooier staan bij een man.
Oke nou kijk. Het is gewoon de afweging van wat jij prettig vind en graag wil vs. wat meiden mooi vinden en willen dat je doet. Dat is niet altijd gelijk en dan kan je ervoor kiezen om voor jezelf te kiezen en dan krijg je het meisje niet zo snel. Je kan ervoor kiezen om te doen wat het meisje wat leuk vind (in het geval van jeans enzo is dat niks raars van een meid om een beetje te verlangen van een man) of je kan gematigd iets doen (bij jeans werkt dat niet zo goed maar bij genoeg andere dingen moet je soms water bij de wijn doen als je wat wil krijgen). Dus ja gewoon of je accepteert dat je minder een snel een meid krijgt en behoudt je eigen kledingkeuze (o.a.) of je doet wat water bij de wijn en offert wat op om toch een beetje net rond te lopen en eerder een meid aan te trekken.quote:Op zondag 23 september 2012 18:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, spijkerbroeken draag ik dus niet meer. Vind die dingen zo waanzinnig klote zitten. Ze zijn loodzwaar, blijven nog urenlang zijknat als je door de regen gegaan bent en ze zitten voor geen meter.
En ze gaat net zo snel kapot als elke andere broek.
En dat is best een toffe broek.quote:Op zondag 23 september 2012 18:36 schreef Joysa het volgende:
magnetron:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2012/J01_1521_999RC_0.jpg]&set=key[rotate],value[-0.05]&set=key[width],value[4221]&set=key[height],value[4936]&set=key[x],value[84]&set=key[y],value[356]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
29,95
Oke nou ja sommige mensen hebben niet altijd alles door. Dan kan je ze gewoon rechtstreeks vragen. Is niet subtiel maar soms wel wat nodig als je zelf signalen mist. Maar als je zo blij bent is het goedquote:Op zondag 23 september 2012 18:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had een keer het gevoel dat iemand me echt leuk vond, maandenlang had ik dat gevoel.
Bleek toch iets anders uit te pakken.![]()
Dus mijn gevoel voor dat soort dingen is dat, laten we zeggen onderontwikkeld.
Maar ik heb nu een paar meisjes waar ik gewoon vriendschappelijk mee omga, vind het prima zo.
Zo leer je ze wel beter kennen ja.quote:Op zondag 23 september 2012 18:38 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Oke nou ja sommige mensen hebben niet altijd alles door. Dan kan je ze gewoon rechtstreeks vragen. Is niet subtiel maar soms wel wat nodig als je zelf signalen mist. Maar als je zo blij bent is het goedgewoon vriendschappelijke omgang met meiden is ook heel wat waard
Ow no he didn't!quote:Op zondag 23 september 2012 18:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zo leer je ze wel beter kennen ja.
Heloef, heb jij eigenlijk zussen?
Mijn beste vriend is een meisje, steek ik toch heel wat van op.quote:Op zondag 23 september 2012 18:38 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Oke nou ja sommige mensen hebben niet altijd alles door. Dan kan je ze gewoon rechtstreeks vragen. Is niet subtiel maar soms wel wat nodig als je zelf signalen mist. Maar als je zo blij bent is het goedgewoon vriendschappelijke omgang met meiden is ook heel wat waard
Nee, ik ben enigst kind.quote:Op zondag 23 september 2012 18:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zo leer je ze wel beter kennen ja.
Heloef, heb jij eigenlijk zussen?
Zo bedoelde hij het niet!quote:
Die broek is op de foto leuk gecombineerd, volgens mij is dat los nog steeds een lelijke broek. Maar eerlijk gezegd snap ik zulke broeken toch niet, al is het een verbetering in vergelijking met afritsbroeken.quote:Op zondag 23 september 2012 18:36 schreef Joysa het volgende:
magnetron:
29,95
Gewoon niet aantrekkelijk. Doe je niks tegen. Je kunt gespierd enz zijn, als je dat ene beetje niet hebt is het over and out, hoeveel moeite je ook doet. Daarom zeg ik: ga wat nuttigs doen ofzo. Waarom altijd teleurstelling willen?"quote:Op zondag 23 september 2012 18:15 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Vooral pech waarschijnlijk. En het de moed verliezen.quote:Op zondag 23 september 2012 18:15 schreef Hiergaanwedan het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |