misschien in de competitie? Of zijn daar ook pics van.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kutkind dat je bent. Ik dacht serieus dat het niet mocht wegens sponserbelangen.
Dat is Nike.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Prachtige adidas schoenen.
Ik ga het niet lezen hoor. Ik vertel het je alvast.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:11 schreef RensAjacied het volgende:
Zo'n kut reactie van mij slecht onderbouwd en dan op de FP
Volgens mij boeit het niemand iets dat je er geweest bent, misschien kun je er over ophouden?quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:12 schreef RensAjacied het volgende:
Heb die gast trouwens zelf toestemming gegeven hoor. Zo maar weer feesten zonder slooptochten
quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Project-X Haren: FOK!kers vertellen
Welke organisatie.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:15 schreef GGMM het volgende:
"De fout ligt allemaal bij de organisatie."![]()
Was slecht georganiseerd door de politie hoor. Eerst ergens heen begeleiden en vervolgens mag je alsnog overal heen lopenquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:15 schreef GGMM het volgende:
De fout ligt bij de mensen die er al 3 dagen van te voren over schreven en dat nu weer doen. Die halen al die kanker debieltjes over om te gaan, niet zo'n facebook event opzichzelf.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:15 schreef GGMM het volgende:
Ja dat zijn uitzonderingen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die NSB'er plaatjes enzo mag van mij nog wel, dat is wel leuk.
quote:
Nog 1, het kan nog goedkomen, ik hoop Bonyquote:
Gelijk op Feyenoord zetten die 10 euro, gratis geld.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nog 1, het kan nog goedkomen, ik hoop Bony
Zou mooi zijn als Feyenoord wint, PSV nog dieper in de zorgenquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:21 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Gelijk op Feyenoord zetten die 10 euro, gratis geld.
Die gast woont in een soortgelijk dorp. Dan is dit wel het gekste wat er kan gebeuren ja.quote:
En hij is pas 16, dus zoveel kan die nog niet meegemaakt hebben.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Die gast woont in een soortgelijk dorp. Dan is dit wel het gekste wat er kan gebeuren ja.
Inderdaad we gingen er ook gewoon heen omdat we ons anders verveelde. Was niet eens van plan om heen te gaan, maar kwam van school op het station en zag vrienden van mij die naar Haren gingen en die vroegen me mee, tas weggebracht en toen meegegaan.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Die gast woont in een soortgelijk dorp. Dan is dit wel het gekste wat er kan gebeuren ja.
Oh, oke. Dan is het goed.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gebeurd hier anders indd nooit iets, je moet je toch vermaken.
Dit was toch wel kleuterklas hooliganwerk allemaal, het was wel leuk om te zienquote:
Ik weet niet hoe facebook werkt man. Ik heb z'n facebook wel gevonden, maar ik zie tekst nergens terug.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:28 schreef j0rdiiii het volgende:
De hele tekst lijkt wel gephotoshopt volgens mij, onderzoek het eens GGMM.
Nee is via printscreen (daarna paint) gedaan, daarom ziet het zo eruit.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:28 schreef j0rdiiii het volgende:
De hele tekst lijkt wel gephotoshopt volgens mij, onderzoek het eens GGMM.
Mensen zonder pushquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee is via printscreen (daarna paint) gedaan, daarom ziet het zo eruit.
Kan je vaak alleen ziet als je vriend (of vriend van vriend) bent toch.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe facebook werkt man. Ik heb z'n facebook wel gevonden, maar ik zie tekst nergens terug.
Vaag ja.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee is via printscreen (daarna paint) gedaan, daarom ziet het zo eruit.
Ah oke. Ik heb geen vrienden dus dat zou ik niet weten.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan je vaak alleen ziet als je vriend (of vriend van vriend) bent toch.
heet gyazo?quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja, dat heb ik ook. Maar dat heet gyazo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |