Zou mooi zijn als Feyenoord wint, PSV nog dieper in de zorgenquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:21 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Gelijk op Feyenoord zetten die 10 euro, gratis geld.

Die gast woont in een soortgelijk dorp. Dan is dit wel het gekste wat er kan gebeuren ja.quote:

En hij is pas 16, dus zoveel kan die nog niet meegemaakt hebben.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Die gast woont in een soortgelijk dorp. Dan is dit wel het gekste wat er kan gebeuren ja.

Inderdaad we gingen er ook gewoon heen omdat we ons anders verveelde. Was niet eens van plan om heen te gaan, maar kwam van school op het station en zag vrienden van mij die naar Haren gingen en die vroegen me mee, tas weggebracht en toen meegegaan.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Die gast woont in een soortgelijk dorp. Dan is dit wel het gekste wat er kan gebeuren ja.

Oh, oke. Dan is het goed.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gebeurd hier anders indd nooit iets, je moet je toch vermaken.

Dit was toch wel kleuterklas hooliganwerk allemaal, het was wel leuk om te zienquote:

Ik weet niet hoe facebook werkt man. Ik heb z'n facebook wel gevonden, maar ik zie tekst nergens terug.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:28 schreef j0rdiiii het volgende:
De hele tekst lijkt wel gephotoshopt volgens mij, onderzoek het eens GGMM.

Nee is via printscreen (daarna paint) gedaan, daarom ziet het zo eruit.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:28 schreef j0rdiiii het volgende:
De hele tekst lijkt wel gephotoshopt volgens mij, onderzoek het eens GGMM.

Mensen zonder pushquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee is via printscreen (daarna paint) gedaan, daarom ziet het zo eruit.

Kan je vaak alleen ziet als je vriend (of vriend van vriend) bent toch.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe facebook werkt man. Ik heb z'n facebook wel gevonden, maar ik zie tekst nergens terug.

Vaag ja.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee is via printscreen (daarna paint) gedaan, daarom ziet het zo eruit.

Ah oke. Ik heb geen vrienden dus dat zou ik niet weten.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan je vaak alleen ziet als je vriend (of vriend van vriend) bent toch.

heet gyazo?quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja, dat heb ik ook. Maar dat heet gyazo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |