quote:Op zondag 10 oktober 2049 21:34 schreef Elfletterig het volgende:
YES!! Eindelijk prijs: 100.000 euro. Ik kan eerder stoppen met werken nu... Oh wacht, ik ben al met pensioen.
Wat ik dus zei.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:07 schreef Cardozo het volgende:
Als ik aan een loterij mee zou doen, zou dat de Postcodeloterij zijn. Puur omdat ik het niet kan verkroppen dat andere mensen in mijn straat wel winnen en ik niet.
Verder, loterijen:
als je elke week of maand (wanneer je die loterijen ook maar betaald) dat bedrag opzij legt heb je in 2049 ook wel 100.000 bij elkaar gespaard.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:08 schreef Elfletterig het volgende:
Ik doe mee aan de Staatsloterij en ook aan het Miljoenenspel. Het levert bar weinig op, maar goed... de aanhouder wint. En de kans dat ik een grote prijs win, komt statistisch gezien steeds dichterbij....
[..]
En de wijsheid die ik je meegeef: Als je niet meedoet, weet je zeker dat je niet verliest. En aangezien de deelnemers in totaal aanzienlijk meer verliezen dan winnen geef ik de voorkeur aan mijn eigen wijsheidquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:21 schreef Elfletterig het volgende:
Een wijsheid die mijn vader ooit meegaf: Als je niet meedoet, weet je zeker dat je niks wint...
Iemand die niet meedoet verliest ook nooit.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:21 schreef Elfletterig het volgende:
Een wijsheid die mijn vader ooit meegaf: Als je niet meedoet, weet je zeker dat je niks wint...
Prima toch... - Niemand moet verplicht meedoen. Iemand die ik ken heeft pas nog 20.000 euro gewonnen met het Miljoenenspel.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:38 schreef KwisatzHaderach het volgende:
[..]
En de wijsheid die ik je meegeef: Als je niet meedoet, weet je zeker dat je niet verliest. En aangezien de deelnemers in totaal aanzienlijk meer verliezen dan winnen geef ik de voorkeur aan mijn eigen wijsheid
Mijn broer dit jaar ¤70.000 bij de postcodeloterij.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Prima toch... - Niemand moet verplicht meedoen. Iemand die ik ken heeft pas nog 20.000 euro gewonnen met het Miljoenenspel.
20.000 bij het Miljoenenspel.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Prima toch... - Niemand moet verplicht meedoen. Iemand die ik ken heeft pas nog 20.000 euro gewonnen met het Miljoenenspel.
Is toch een mooi bedrag?quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:03 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
20.000 bij het Miljoenenspel.
Dat zeer zeker, maar dan slaat de naam: Miljoenenspel ook nergens op. Hij/zij heeft helemaal geen miljoen gewonnen.quote:
Ja en? Iemand die aan de Postcodeloterij meedoet, wint toch ook geen postcode?quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:09 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Dat zeer zeker, maar dan slaat de naam: Miljoenenspel ook nergens op. Hij/zij heeft helemaal geen miljoen gewonnen.
Dus diegene had al een miljoen?quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja en? Iemand die aan de Postcodeloterij meedoet, wint toch ook geen postcode?
"elke week 1000en prijzen!" Ja zo wel jaquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:19 schreef Vasiliov het volgende:
''Gefeliciteerd,u heeft 1,20 Euro gewonnen!''
Loterijen
quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:06 schreef Dimens het volgende:
De postcodeloterij.![]()
Je wordt bijna verplicht mee te doen want als de jouw postcode wint en je doet niet mee, dan kun je gaan verhuizen.
Vertel?quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:44 schreef 75020 het volgende:
Postcodeloterij begin ik niet aan. Ik weet dat de trekkingen van de postcodes niet helemaal gaan zoals ze dat de mensen willen doen geloven.
quote:
390 euro als je 5 jaar lid bent. En je wint toch niets. Ligt ook aan je inkomen natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:19 schreef DeLuna het volgende:
Ik doe mee aan de Lotto. Die 1,50 per week kan ik nog wel missen.
Toch ooit eens 7200 euro gewonnen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:58 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
390 euro als je 5 jaar lid bent. En je wint toch niets. Ligt ook aan je inkomen natuurlijk.
Wow. Dat wist ik niet.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:00 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Toch ooit eens 7200 euro gewonnen.
Kreeg je trouwens PRECIES 7200 of ging er ook wat af?quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:00 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Toch ooit eens 7200 euro gewonnen.
Ik heb misschien al teveel gezegd.quote:
Was eigenlijk 50.000 euro alleen er wonnen nog 11 anderen geloof ik en er ging nog kansspelbelasting af. Gelukkig kregen we nog wat terug van de belasting. Maar toch, mooi meegenomen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:01 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Wow. Dat wist ik niet.
Nice
quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:02 schreef 75020 het volgende:
[..]
Ik heb misschien al teveel gezegd.Hou het hier op, een postcode van een pauperstraatje in Schilderswijk maakt minder kans dan een andere wijk. Ik ken mensen die er vroeger aan mee hebben gewerkt en hier hou ik het bij.
Maar dat "wist" ik al. Heb wel eens gekeken waar er gewonnen wordt, en dat is veel vaker in het westen en zuiden dan in het noorden.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:44 schreef 75020 het volgende:
Postcodeloterij begin ik niet aan. Ik weet dat de trekkingen van de postcodes niet helemaal gaan zoals ze dat de mensen willen doen geloven.
Staatsloterij doen we af en toe.
Hou toch op. Daar hebben ze geen hol belang bij.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:02 schreef 75020 het volgende:
[..]
Ik heb misschien al teveel gezegd.Hou het hier op, een postcode van een pauperstraatje in Schilderswijk maakt minder kans dan een andere wijk. Ik ken mensen die er vroeger aan mee hebben gewerkt en hier hou ik het bij.
Surequote:Op zaterdag 22 september 2012 22:02 schreef 75020 het volgende:
[..]
Misschien omdat er daar ook statistisch meer mensen wonen die lid zijn?quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Maar dat "wist" ik al. Heb wel eens gekeken waar er gewonnen wordt, en dat is veel vaker in het westen en zuiden dan in het noorden.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:40 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb 6 maanden aan de Postcode Loterij meegedaan, met veel succes.
Opbrengst
200 euro
1 Ben en Jerry´s bon
1 Postcode Loterij fiets
Daarna direct opgezegd omdat het statistisch onwaarschijnlijk zou zijn dat ik nog meer zou winnen
Staatsloterij nooit meer dan 15 euro gewonnen, vaak 7,5 euro. Daar doe ik nooit meer aan mee.
Dat is geen verkeerde opbrengst inderdaad!quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:40 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb 6 maanden aan de Postcode Loterij meegedaan, met veel succes.
Opbrengst
200 euro
1 Ben en Jerry´s bon
1 Postcode Loterij fiets
Daarna direct opgezegd omdat het statistisch onwaarschijnlijk zou zijn dat ik nog meer zou winnen
Staatsloterij nooit meer dan 15 euro gewonnen, vaak 7,5 euro. Daar doe ik nooit meer aan mee.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:02 schreef 75020 het volgende:
[..]
Klaarkomen in katja schuurman terwijl die nuchter is...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |