zullen er nog wel wat bijkomen als ik die beelden bekijkquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dman, en 35 mensen gepakt, dat is dan een dure grap voor ze.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:15 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ze is de aanstichter hiervan.
Jij bent niet zo van de verantwoording voor je daden, niet?
Miljoen delen door 35, heb je gelijk de boete.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dman, en 35 mensen gepakt, dat is dan een dure grap voor ze.
Organiseerd...quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:12 schreef Pietverdriet het volgende:
Daarom moet je dat gewoon zo regelen dat als jij een facebookfeest organiseerd je verantwoordelijk bent voor de kosten daarvan.
Wil je dat niet, moet je die oproep niet plaatsen.
Haha ik hoop rond de 100, dan zijn ze wel ff bezig met betalen, en dan hoop ik dat het lesje geleerd is.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
zullen er nog wel wat bijkomen als ik die beelden bekijk
Precies, lappen zullen zequote:Op zaterdag 22 september 2012 20:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Miljoen delen door 35, heb je gelijk de boete.
Vind je het te hoog, verlink dan je vriendjes maar die erbij waren, wordt de deler groter
quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vind je het te hoog, verlink dan je vriendjes maar die erbij waren, wordt de deler groter
Nee, default is prive, dat moet je uitzettenquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:17 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]Ze is vergeten iets aan/uit te vinken, dus laten we nu een miljoenenrekening naar haar sturen
![]()
Pak gewoon zoveel mogelijk daders en verdeel de totale rekening over hun.
Hier ben ik het dan wel mee eens.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik heb geen FB, dus geen idee hoe het gaat, maar stuur de rekening (inclusief kosten van politie e.d.) gewoon naar de echte daders. Dit meisje heeft een foutje gemaakt en het ver van te voren afgeblazen, om haar dan voor de kosten op te laten draaien gaat nergens over.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, default is prive, dat moet je uitzetten
En die slordige 30.000 is wel te verhalen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:20 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hier ben ik het dan wel mee eens.
PPquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:21 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En die slordige 30.000 is wel te verhalen.
Net wist je nog prima hoe het zat, nu geen idee?quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:21 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ik heb geen FB, dus geen idee hoe het gaat, maar stuur de rekening (inclusief kosten van politie e.d.) gewoon naar de echte daders. Dit meisje heeft een foutje gemaakt en het ver van te voren afgeblazen, om haar dan voor de kosten op te laten draaien gaat nergens over.
Idd net als bij voetbal..... (Maar dat is goed, want dat is voetbal...quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:03 schreef freecell het volgende:
[..]
En dan de gemeente verplichten een feest te organiseren?
Ja,als het een tof feest wordt, is het voor herhaling vatbaar..... En als een dorp niet meewerkt slaan we het kort en klein
Straf komt er uiteraard bovenop.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:23 schreef Devv het volgende:
Verwacht geen zware straffen. Die gaan hooguit een paar uur schoffelen.
Groot deel van de kosten valt onder de verzekering. Reken maar dat een verzekeringsmaatschappij niet zomaar gaat uitkeren als er overduidelijk daders aan te wijzen zijn.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:23 schreef Devv het volgende:
Verwacht geen zware straffen. Die gaan hooguit een paar uur schoffelen.
Ik zei toch dat ze iets niet aan/uit had gevinkt? Dat klopt toch gewoon?quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:23 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Net wist je nog prima hoe het zat, nu geen idee?
Diefstal/inbraak lijkt me toch ook een straf opleveren? Al had je 1 ei gejat...quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:24 schreef ddx het volgende:
Krijg je advocaten van mijn client heeft alleen maar 1 artikel meegenomen uit de supermarkt dus maximale vergoeding is 10 euro ofzo.
Klinkt leuk die 30k schadevergoeding per persoon die ze hebben opgepakt, maar gaat nooit gebeuren helaas.
Beetje verzekeraar gaat het verhalen op de daders.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:25 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Groot deel van de kosten valt onder de verzekering. Reken maar dat een verzekeringsmaatschappij niet zomaar gaat uitkeren als er overduidelijk daders aan te wijzen zijn.
Denk niet dat zij bang zijn om dit heel hard te spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |