Heel ver, wat ik voorstel is de praktijk hier in Dquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
een oproep tot crimineel gedrag is net zo goed strafbaar als het gedrag zelf
nu is dit nieuw want internet en facebook enzo maar laat ze maar uitzoeken hoever ze kunnen komen met het aanpakken van die gast(en), ik hoop heel ver
kan wel, kost wat moeitequote:Op zaterdag 22 september 2012 20:06 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
je kunt de zee niet tegenhouden wel geleiden
En nu ze de woonwijken inrenden had hij de verantwoording niet? Ik denk dat dit de allerergst mogelijke afloop was. Als je ze allemaal naar een vaste plek had geleid, had je in elk geval nog de controle.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:05 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En daarmee de verantwoording nemen voor als het alsnog misgaat
Droom lekker verderquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:07 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
dan kan er niets kapot, hooguit het gras of elkaar
Er is helemaal geen sprake van oproep tot crimineel gedrag.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
een oproep tot crimineel gedrag is net zo goed strafbaar als het gedrag zelf
nu is dit nieuw want internet en facebook enzo maar laat ze maar uitzoeken hoever ze kunnen komen met het aanpakken van die gast(en), ik hoop heel ver
Hebben we in Duisburg gezien.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:08 schreef kiezer het volgende:
[..]
En nu ze de woonwijken inrenden had hij de verantwoording niet? Ik denk dat dit de allerergst mogelijke afloop was. Als je ze allemaal naar een vaste plek had geleid, had je in elk geval nog de controle.
natuurlijk welquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:08 schreef betyar het volgende:
[..]
Er is helemaal geen sprake van oproep tot crimineel gedrag.
Na de oproep. Wat die mongolen dan gaan doen staat buiten de aanstichtster.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
natuurlijk wel
het 'feestje' was verboden door de burgemeester
Interessant, hier wordt vermeld dat er wel degelijk geprobeerd is mensen op dat veld te krijgen. Of dat waar is is natuurlijk moeilijk te controleren zonder verdere bronnen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:56 schreef WebHawkjuh het volgende:
Project-X Haren: FOK!kers vertellen
Met speciale aandacht aan de posticon.
als je ophoud met aanstichten misschien maar het lijkt er niet op dat dat gebeurt isquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:11 schreef betyar het volgende:
[..]
Na de oproep. Wat die mongolen dan gaan doen staat buiten de aanstichtster.
Ja. Om ze vanaf daar verder te vervoeren.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:11 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Interessant, hier wordt vermeld dat er wel degelijk geprobeerd is mensen op dat veld te krijgen. Of dat waar is is natuurlijk moeilijk te controleren zonder verdere bronnen.
Dat meisje heeft toch niks meer gedaan?quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:12 schreef sp3c het volgende:
[..]
als je ophoud met aanstichten misschien maar het lijkt er niet op dat dat gebeurt is
Er stonden ook nogal wat bussen klaar om mensen naar Groningen te vervoeren geloof ik.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja. Om ze vanaf daar verder te vervoeren.
Ze is de aanstichter hiervan.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:13 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat meisje heeft toch niks meer gedaan?
ik bedoel toch niet dat meisjequote:Op zaterdag 22 september 2012 20:13 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat meisje heeft toch niks meer gedaan?
natuurlijk is zij niet de aanstichter hiervanquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:15 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ze is de aanstichter hiervan.
Jij bent niet zo van de verantwoording voor je daden, niet?
Dat is natuurlijk onzin.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:15 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ze is de aanstichter hiervan.
Jij bent niet zo van de verantwoording voor je daden, niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |