Een vlag? Wat waren ze daarmee van plan? Verbranden?quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:36 schreef boem-dikkie het volgende:
Er werd ook nog iemand vlak voor me door twee gasten in elkaar getrapt omdat hij een vlag had gejat van hun.
Wapperen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:44 schreef Darklight het volgende:
[..]
Een vlag? Wat waren ze daarmee van plan? Verbranden?
Zo van "waar is dat feestje?"quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zodat mensen weten waar het feestje is.
Haha, beetje de onschuld spelenquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:36 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Reactie van degene die het event op fb is gestart:
[..]
Wat een lafbek.
Geen idee.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:44 schreef Darklight het volgende:
[..]
Een vlag? Wat waren ze daarmee van plan? Verbranden?
Ik ben heel beniewd wat we nog van haar (ouders) gaan horen. Durft ze zich uberhaupt nog wel te vertonen in het dorp? Ik denk wel dat de meeste mensen snappen dat het niet haar schuld is natuurlijk maar toch.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:51 schreef kiezer het volgende:
Vraag me zo af hoe die Merthe zich nu moet voelen. Kan ik me echt niet voorstellen.
Godzijdank zijn er geen doden gevallen, anders kwam ze hier nooit meer overheen.
inderdaad!quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:54 schreef Pietverdriet het volgende:
Les die getrokken mag worden is dat oproepen voor een facebookfeest keihard moeten worden aangepakt.
Censuurquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:54 schreef Pietverdriet het volgende:
Les die getrokken mag worden is dat oproepen voor een facebookfeest keihard moeten worden aangepakt.
dat is wat andersquote:
Maar hoe ga je dat doen? Want er zijn ook heel veel openbare Facebook feesten die gewoon (semi)officieel zijn. Dat moet je allemaal controleren dan. Ik heb ook wel eens een openbaar feest georganiseerd voor een waterballonnen gevecht in het park. Kwamen uiteindelijk 300 man op af maar na 10 minuten gooien ging iedereen weer rustig weg.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:54 schreef Pietverdriet het volgende:
Weet niet of dat haalbaar en effectief is. Dan scheep je Assen of Groningen op met honderden geïrriteerde idioten die misschien wel daar in de stad in trekken. Of ze gaan vanaf station Groningen lopen. Je kunt een dorp niet hermetisch af gaan zetten...quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:53 schreef One_of_the_few het volgende:
Volgende keer noodverordening waarmee niemand het dorp in mag die er niet woont. Kan je iedereen aanhouden. Blijven de mensen die niks doen maar de straat vullen wel weg. En hebben de relschoppers niks om voor te rellen.
Nee hoor, gewoon de rekening van de politieinzet daar neerleggen.quote:
ja maar je mag niet te pas en te onpas met honderden mensen op straat gaan staan zuipen zonder redenquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:56 schreef betyar het volgende:
[..]
Vind ik niet, je mag posten en schrijven wat je wilt wat mij betreft.
De media die dit zo hypen dragen ook een hoop bij aan de ellende. Verder hebben de autoriteiten het gewoon verkeerd aangepakt. Ze hadden gewoon een noodverordening uit moeten geven dat er niemand naar Haren mocht komen. Toegangswegen afsluiten voor buitenstaanders. Zo moeilijk is dat niet, gebeurt ook wel eens bij voetbalwedstrijden of motorclub-bijeenkomsten.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:54 schreef Pietverdriet het volgende:
Waarom? dat er mensen zijn die zich als kuddedieren gedragen valt buiten de verantwoordelijkheid van een persoon die een post zet.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:57 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon de rekening van de politieinzet daar neerleggen.
Wedden dat ze binnen 2 weken ergens in een praatprogramma zit ?quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:53 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik ben heel beniewd wat we nog van haar (ouders) gaan horen. Durft ze zich uberhaupt nog wel te vertonen in het dorp? Ik denk wel dat de meeste mensen snappen dat het niet haar schuld is natuurlijk maar toch.
Dat is natuurlijk wat anders.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:57 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja maar je mag niet te pas en te onpas met honderden mensen op straat gaan staan zuipen zonder reden
Ik denk het ook ja, bij DWDD of Paul en Witteman.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:58 schreef macca728 het volgende:
[..]
Wedden dat ze binnen 2 weken ergens in een praatprogramma zit ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |