Die gast die dat filmde is zelfs inelkaar geslagen daar. Vanavond in Debat op 2 (21:10) om het te vertellenquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:24 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Respect voor die lui van StukTV dat ze dit gefilmd hebben, voor hetzelfde geld was er geen goed beeldmateriaal van die plunderaars en kwamen die lui er mee weg.
Tevens: Gubbels (Goebbels), dan heb je je achternaam ook niet echt mee

Euhm, misschien snapte je me verkeerd.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:34 schreef freecell het volgende:
[..]
Bij voorbaat kansloos, een denktank met mij erin
Daarom,als ZELFS IK kan bedenken dat het niet echt een plan is....

Moet ie ook vooral blijven staan op zo'n plek.......quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:34 schreef Tware het volgende:
[..]
Die gast die dat filmde is zelfs inelkaar geslagen daar. Vanavond in Debat op 2 (21:10) om het te vertellen

Wat een lafbek.quote:Jesse Hobson
It's a shame I missed it. Sounds like it was a riot, does anyone have any links to video/news articles?

Nu maar hopen dat Arie presentator is.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:34 schreef Tware het volgende:
[..]
Die gast die dat filmde is zelfs inelkaar geslagen daar. Vanavond in Debat op 2 (21:10) om het te vertellen

tof dat hij blijft postenquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:36 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Reactie van degene die het event op fb is gestart:
[..]
Wat een lafbek.

Dat je je niet schaamt dat je erbij was.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:36 schreef boem-dikkie het volgende:
Er werd ook nog iemand vlak voor me door twee gasten in elkaar getrapt omdat hij een vlag had gejat van hun.

Wat is daar vreemd aan..?quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:36 schreef boem-dikkie het volgende:
Er werd ook nog iemand vlak voor me door twee gasten in elkaar getrapt omdat hij een vlag had gejat van hun.

Boem dikkie schaamt zich zelden tot nooit, zelfs niet wanneer dat wel het beste zou zijn.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat je je niet schaamt dat je erbij was.

quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat je je niet schaamt dat je erbij was.

Ah, het is nu ook al de eigen schuld van de reporter.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:36 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Moet ie ook vooral blijven staan op zo'n plek.......

Was meer bedoeld dat ik het niet vreemd vind. Hoezo jat je een vlag van gasten die ook bereid zijn een half dorp af te breken, wat denk je in godsnaam wat er gebeurd als je zoiets doet.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:38 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Wat is daar vreemd aan..?
Je krijgt van mij ook een acute dwarslaesie als je niet van mijn spullen kunt afblijven..

Idd..quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:38 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ah, het is nu ook al de eigen schuld van de reporter.

Als je daar aan de zijkant staan hoor je in elkaar geslagen te worden, meisjes die rokjes dragen moeten verkracht worden, en als je savonds over straat gaat kan je er maar beter vanuit gaan dat ze je zullen beroven.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:38 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ah, het is nu ook al de eigen schuld van de reporter.

en als er geen muziek is dan mag je de hele fok!king tent afbreken ... wat denken die boeren wel niet in Haren!quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als je daar aan de zijkant staan hoor je in elkaar geslagen te worden, meisjes die rokjes dragen moeten verkracht worden, en als je savonds over straat gaat kan je er maar beter vanuit gaan dat ze je zullen beroven.

Exact. Smerige snobs die bewoners. Niet eens bier koud zetten en soundsystems opzetten.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
en als er geen muziek is dan mag je de hele fok!king tent afbreken ... wat denken die boeren wel niet in Haren!

nou!quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:40 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Is die gast die op 1:14 van onderstaand filmpje loopt te filmen en te brullen dezelfde gast als op deze foto?

Volgens mij wel.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:40 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Is die gast die op 1:14 van onderstaand filmpje loopt te filmen en te brullen dezelfde gast als op deze foto?

Een vlag? Wat waren ze daarmee van plan? Verbranden?quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:36 schreef boem-dikkie het volgende:

Wapperen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:44 schreef Darklight het volgende:
[..]
Een vlag? Wat waren ze daarmee van plan? Verbranden?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |