Het is ook een kwestie van normen en waarden.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Uhm, nee? Vroeg het me gewoon af. Maar ik lijd hier niet onder hoor.
Wat ben jij dom zeg.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Alsof ik ook maar iets van die miljoen schade ga merken in mijn portemonnee.
Onze troepen hebben concentratie, training, discipline en coördinatie nodig.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Een soort kamp waar dat volk zich kan leren concentreren ofzo?
Je meent het? Heb je nog meer van dit soort interessante stellingen?quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:11 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Het is ook een kwestie van normen en waarden.
Dat iemand aangeven niet hem naaien is.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Je meent het? Heb je nog meer van dit soort interessante stellingen?
Ok man. Je moet hier echt iets mee doen, want je hebt er een bepaalde gave voor.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:13 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Dat iemand aangeven niet hem naaien is.
Daar hebben ze op zich wel een punt.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:18 schreef S95Sedan het volgende:
Lol @ debat op 2; 'wij waren uitgenodigd'
Ze waren niet uitgenodigd want er was geen feest.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:20 schreef Devv het volgende:
[..]
Daar hebben ze op zich wel een punt.
Die jongen net vergat ook te vertellen dat Merthe de uitnodiging had ingetrokken.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ze waren niet uitgenodigd want er was geen feest.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:24 schreef Caland het volgende:
Oh, hij jat ze niet uit de schappen maar pakt ze van de grond. Wel een essentieel verschil ja.
Gubbels van de achternaam, ja dat klinkt al niet al te bestquote:
ik pak alleen vanuit schappen die op de grond staan.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:24 schreef Caland het volgende:
Oh, hij jat ze niet uit de schappen maar pakt ze van de grond. Wel een essentieel verschil ja.
"ik pak alleen maar pakjes van de vloer"quote:
Deel bekennen om de straf te beperken. Slimquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |