Uhm, nee? Vroeg het me gewoon af. Maar ik lijd hier niet onder hoor.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:09 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Uiteindelijk lijdt iedereen eronder, ga je hem nou verdedigen?
betaal je geen belasting?quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Uhm, nee? Vroeg het me gewoon af. Maar ik lijd hier niet onder hoor.
we moeten onszelf niet overschatten. We beginnen met een dorp als Haren en dan steeds een stapje groter. We verliezen zo natuurlijk wel het verrassingseffect maar dat weegt niet op tegen de ervaring die we op zullen doen. Als einddoel pakken we Roffa. In die stad zullen veel mensen spontaan mee gaan doen. En hebben aan een goed gecoördineerde groep van 4 a 5 honderd man genoeg om doelgericht gaten te slaan in de linies van de oproerpolitie.quote:
Alsof ik ook maar iets van die miljoen schade ga merken in mijn portemonnee.quote:
Het is ook een kwestie van normen en waarden.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Uhm, nee? Vroeg het me gewoon af. Maar ik lijd hier niet onder hoor.
Wat ben jij dom zeg.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Alsof ik ook maar iets van die miljoen schade ga merken in mijn portemonnee.
Onze troepen hebben concentratie, training, discipline en coördinatie nodig.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Een soort kamp waar dat volk zich kan leren concentreren ofzo?
Je meent het? Heb je nog meer van dit soort interessante stellingen?quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:11 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Het is ook een kwestie van normen en waarden.
Dat iemand aangeven niet hem naaien is.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Je meent het? Heb je nog meer van dit soort interessante stellingen?
Ok man. Je moet hier echt iets mee doen, want je hebt er een bepaalde gave voor.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:13 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Dat iemand aangeven niet hem naaien is.
Daar hebben ze op zich wel een punt.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:18 schreef S95Sedan het volgende:
Lol @ debat op 2; 'wij waren uitgenodigd'
Ze waren niet uitgenodigd want er was geen feest.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:20 schreef Devv het volgende:
[..]
Daar hebben ze op zich wel een punt.
Die jongen net vergat ook te vertellen dat Merthe de uitnodiging had ingetrokken.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ze waren niet uitgenodigd want er was geen feest.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:24 schreef Caland het volgende:
Oh, hij jat ze niet uit de schappen maar pakt ze van de grond. Wel een essentieel verschil ja.
Gubbels van de achternaam, ja dat klinkt al niet al te bestquote:
ik pak alleen vanuit schappen die op de grond staan.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:24 schreef Caland het volgende:
Oh, hij jat ze niet uit de schappen maar pakt ze van de grond. Wel een essentieel verschil ja.
"ik pak alleen maar pakjes van de vloer"quote:
Deel bekennen om de straf te beperken. Slimquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |