ja, echt grappig man, andermans spul slopen. Als het jouw huis of auto was dacht je er wel anders over.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:55 schreef Pakspul het volgende:
Stiekem vind ik het wel bijzonder grappig
Ze waren in ieder geval zo slim om zich te realiseren dat zo'n straatnaambord een prooi wordt, in tegenstelling tot menige internetslimmerik.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:59 schreef Darklight het volgende:
[..]
idd, en halen ze het straatnaam bordje wegMaar sluiten wel de straat zelf af, weet je alsnog waar je moet zijn
Er werden 's ochtends al straatborden weggehaald door de politie zodat niemand wist waar het nou was.quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:02 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Trofee, sukkel begrijp dat dan....
quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:02 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Of iedereen T-Mobile laten nemen. Die doen namelijk niet aan internet als er meer dan 5 mensen op 10 vierkant meter staan.
Met apps als NavFree kun je gewoon van te voren kaarten downloaden. Daar heb je tijdens het gebruik geen bereik voor nodig.quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Een paar flinke cellphone jammers op strategische punten ophangen en dat euvel is ook verholpen.
Bron?quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Er werden 's ochtends al straatborden weggehaald door de politie zodat niemand wist waar het nou was.
Ik schat de overgrote meerderheid van het tuig niet slim genoeg in om daar aan te denken.quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:03 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Met apps als NavFree kun je gewoon van te voren kaarten downloaden. Daar heb je tijdens het gebruik geen bereik voor nodig.
Het tuig hoeft de kleine minderheid die daar wel aan denkt alleen maar te volgen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik schat de overgrote meerderheid van het tuig niet slim genoeg in om daar aan te denken.Jij wel?
quote:
http://www.telegraaf.nl/b(...)eg_naar_Haren__.htmlquote:De gemeente heeft verschillende straatbordjes in de buurt van het huis weggehaald, in de hoop dat jongeren niet weten waar ze heen moeten.
Dat perkje was nog heel en moest ook stuk? Wat planten ze daar, het facebooklogo?quote:
Een swastika.quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:05 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat perkje was nog heel en moest ook stuk? Wat planten ze daar, het facebooklogo?
is gezegd op rtv noordquote:
Tuurlijk, zo hypocriet ben ik wel, maar dat is dus niet het geval. Dus vind ik het grappigquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:03 schreef stijn_ het volgende:
[..]
ja, echt grappig man, andermans spul slopen. Als het jouw huis of auto was dacht je er wel anders over.
Leuk man, maar daar gaat maandag natuurlijk gewoon een maaimachine van de gemeente overheen.quote:
precies. Er komen dagelijks open events voorbij.quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:04 schreef Asphias het volgende:
overigens staan evenementen die ik op facebook maak altijd op `iedereen die gaat kan andere uitnodigen`, wat erg handig is als iemand is die een vriend mee wilt nemen, of als ik voor mn studentenvereniging iets moet organiseren zodat iemand die ik vergeten ben ook makkelijk uitgenodigd kan worden.
dat gaat bij mij altijd goed, en zo hoort het ook te gaan.
dat er blijkbaar mensen zijn die de mogelijkheid tot het uitnodigen van anderen als een opdracht beschouwen, is te idioot voor woorden, en als het een keer fout gaat, is niet diegene die het evenement heeft aangemaakt aansprakelijk, maar alle idioten die besluiten naar een feestje te komen waar ze niet welkom zijn.
een Xquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:05 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat perkje was nog heel en moest ook stuk? Wat planten ze daar, het facebooklogo?
het is een leuk gebaar iigquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:05 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik denk dat die stemmen eerder naar de piratenpartij waren gegaan, die wat meer van social media begrijpen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:06 schreef Caland het volgende:
Toch jammer voor de 50+ partij dat die verkiezingen niet een paar weken later waren. Had ze weer een paar extra zetels opgeleverd.
Dat inderdaad. Ze hadden ze beter aan buurtbewoners kunnen aanbieden.quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:06 schreef nietzman het volgende:
[..]
Leuk man, maar daar gaat maandag natuurlijk gewoon een maaimachine van de gemeente overheen.
is in eerste instantie ook gedaanquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:07 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Ze hadden ze beter aan buurtbewoners kunnen aanbieden.
want de tuinman van de gemeente heeft natuurlijk nooit eerder om leuke bloemperkjes heen moeten maaien?quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:07 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Ze hadden ze beter aan buurtbewoners kunnen aanbieden.
Die wilden het niet hebben?quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:08 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
is in eerste instantie ook gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |