http://m.gpupdate.net/nl/(...)-inhalen-onder-rood/quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:00 schreef Libris het volgende:
Pic heeft een dag werkstraf gekregen vanwege het inhalen onder de rode vlag schijnt..
Yup, zal ook wel tussen die twee gaan voor pole.quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:13 schreef Googolplexian het volgende:
Nette ronde van Hamilton & Vettel
En anders hebben we Maldonado en Grosjean nog.quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:19 schreef chufi het volgende:
Die muur gaat wel voor een aantal SC's zorgen morgen
Een Renault blijft n Renault he :-)quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:34 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Alvast aan het oefenen voor morgen om Maldonado te laten winnen.
het is geen Renault of Lotus hequote:Op zaterdag 22 september 2012 15:34 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Alvast aan het oefenen voor morgen om Maldonado te laten winnen.
??? Serieus?quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:36 schreef LWD-Godius het volgende:
Bruno maakt zijn achternaam echt belachelijk met zijn optreden in F1
Welquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
het is geen Renault of Lotus he
Of Piquet jr.
een Renault-motor, maar niet het team Renault met Flavio aan het roerquote:
Het ging ook al te lang goed bij hem dit weekend. Mercedes.quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:54 schreef _Administr8or_ het volgende:
Schumi zijn DRS lijkt voor de verandering weer eens niet te werken..
Glock zegt het nu ook op RTL
High downforce circuit is slecht voor Ferrari, wel leuk voor het kampioenschap als Hamilton en Vettel morgen 1&2 kunnen worden.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:20 schreef Fir3fly het volgende:
Zeer matig. Wat is er met Ferrari aan de hand?
Alonso was vandaag gewoon niet snel genoegquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:20 schreef Fir3fly het volgende:
Zeer matig. Wat is er met Ferrari aan de hand?
Op Barcelona, Valencia en Hockenheim deed die auto het anders prima.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:22 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
High downforce circuit is slecht voor Ferrari
Valencia lijkt het meeste op Singapore, toen was Alonso 11e in de kwalificatie, Barcelona en Hockenheim hebben high speed corners die heb je hier niet.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:23 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Op Barcelona, Valencia en Hockenheim deed die auto het anders prima.
Is het dan McLaren die een flinke stap voorwaarts heeft gezet? Te laat, zoals altijd.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:24 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Valencia lijkt het meeste op Singapore, toen was Alonso 11e in de kwalificatie, Barcelona en Hockenheim hebben high speed corners die heb je hier niet.
Die hebben sinds de zomerstop duidelijk iets gevonden...quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:26 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Is het dan McLaren die een flinke stap voorwaarts heeft gezet? Te laat, zoals altijd.
mja, Hamilton in deze vorm krijgt het gat op Alonso wel dicht, zelfs als Alonso telkens direct achter de Brit finishtquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:26 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Is het dan McLaren die een flinke stap voorwaarts heeft gezet? Te laat, zoals altijd.
En daar tot nu toe optimaal gebruik van gemaakt. Ik ben benieuwd hoe lang het nog duurt, Ferrari en Red Bull zijn ook nog niet klaar.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:29 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Die hebben sinds de zomerstop duidelijk iets gevonden...
Het is zeker nog niet te laat, voor zowel Hamilton als Button, om het gat met Alonso te dichten. Kan nog spannend worden.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:26 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Button moet gewoon in dienst gaan rijden voor Hamilton, is niet snel genoeg en heeft een nog grotere achterstand.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:37 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Het is zeker nog niet te laat, voor zowel Hamilton als Button, om het gat met Alonso te dichten. Kan nog spannend worden.
Als Lewis telkens eerste wordt en Alfonso telkens 2de (verschil van 7 punten) dan heeft ie het gat van 37 punten gedicht na de GP van Amerika.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mja, Hamilton in deze vorm krijgt het gat op Alonso wel dicht, zelfs als Alonso telkens direct achter de Brit finisht
Labiele Lewis gaat het toch weer verkloten zodra het echt spannend wordt. Alonso is ook niet gek en noemt hem niet voor niks zijn grote concurrent, hoe meer druk hoe sneller hoe beter. Die weet ook wel dat Vettel zijn grootste concurrent is, weer gewoon dik een halve seconde sneller dan Webber, die 2 puntjes voordeel van Hamilton zijn niet waar het om gaat en hebben ook weinig van doen met de snelheidsverhouding.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:40 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Button moet gewoon in dienst gaan rijden voor Hamilton, is niet snel genoeg en heeft een nog grotere achterstand.
quote:Wordt de GP van Singapore verkort?
Pedro de la Rosa heeft bevestigd dat er coureurs naar de FIA zijn gestapt om de race te verkoren. Veel coureurs hebben dit verzoek ingediend omdat er zowel fysiek als metaal, ontzettend veel van de coureur wordt gevraagd.
Hoge temperaturen, hoge luchtvochtigheid percentage en een race onder kunstmatig licht. Naar mening is de GP in Singapore wellicht de zwaarste race van de 20 circuits op de Formule 1 kalender.
Spanjaard Pedro de la Rosa weet deze geruchten te bevestigen, ook al is dit waarschijnlijk het eerste weekend op Singapore waar Marussia competitief zal zijn.
"Ik ben naar diverse bijeenkomsten geweest bij de GPDA en dit is het enige circuit waar de coureurs klagen over de lengte van de race. Veel coureurs vragen dan ook aan Charlie om de race in te korten," legt de la Rosa uit.
De la Rosa benadrukt dat het circuit dezelfde eisen stelt aan de coureurs als in Monaco: veel inspanning en concentratie. Het grootste verschil met Monaco is dat de temperaturen hoger zijn dan normaal en de totale race afstand. "Hier rijden we in totaal 309km, in Monaco slechts 260km" aldus de la Rosa.
Voor de GP op zondag zijn nog geen uitspraken gedaan door Charlie Whiting. Zoals het nu lijkt zullen de coureurs de volledige race uitrijden die vastgesteld staat op 61 ronden en een totale afstand van 309km.
als je te oud word moet je met pensioen gaanquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:23 schreef leroytje het volgende:
Wat lees ik nou?
Een eventuele mogelijkheid dat de race verkort wordt?
[..]
stelletje watjes!quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:23 schreef leroytje het volgende:
Wat lees ik nou?
Een eventuele mogelijkheid dat de race verkort wordt?
[..]
Is dat niet juist het hele idee van de Formule 1?quote:Veel coureurs hebben dit verzoek ingediend omdat er zowel fysiek als metaal, ontzettend veel van de coureur wordt gevraagd.
Ja, kom op zegquote:
Hoezo? Als je pusht kan het wel eens verkeerd gaan.quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:36 schreef LWD-Godius het volgende:
Bruno maakt zijn achternaam echt belachelijk met zijn optreden in F1
Mee eens. Laat ze maar lekker op de limiet gaat. Dat is de manier waarop je je naar succes moet vechten. Button is wel leuk en aardig, maar hoeveel mensen zullen hem 10 jaar na zijn carrière echt nog kennen? Hoe lang is Ayrton Senna wel niet geleden, maar we hebben het maar al te vaak over hem. Spektakel en topprestaties willen we zien. Gewoon mensen die het maximale eruit proberen te halen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:42 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Hoezo? Als je pusht kan het wel eens verkeerd gaan.
Hamilton raakte ook de muur in de kwalificatie!
Liever zo, dan er niet voor gaan. En dat wordt op deze manier afgestraft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | [img]https://lh5.googleusercontent.com/-tK1HogF8IWE/T200Glwtz6I/AAAAAAAAACM/1i6fNAfTIgA/s550/Fok%2520F1%252014%2520sin.png[/img] thnx 2 Googolplexian voor de banners die hij voor alle GP's heeft ontworpen ^O^ [img]http://cache.boston.com/universal/site_graphics/blogs/bigpicture/f1_09_29/f101_16539203.jpg[/img] Ja BBC zendt het uit dit weekend, vanaf 13.10 *O* Game on :P |
Toch gok ik op minimaal 2 live interviewtjes met Bruno op de BBC morgen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:27 schreef Sinister-D- het volgende:
Net gekeken naar de quali, enige wat ik kan zeggen: Bruno4 sessies gehad, 3x de muur geraakt.
Een voor de start en een nadat ie gecrasht is?quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:56 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Toch gok ik op minimaal 2 live interviewtjes met Bruno op de BBC morgen.
Einde verhaal voor hem na dit seizoen in ieder geval bij Williams, benieuwd waar hij zijn zak BRL R$ heen gaat brengenquote:Op zondag 23 september 2012 10:46 schreef LWD-Godius het volgende:
Bruno,!! Hij begint zo onderhand deel uit te maken van de vaste crew van BBC en of SKY.
Ik zit nog aan de quotaquote:Op zondag 23 september 2012 11:01 schreef Sinister-D- het volgende:
GVD vergeet ik wéér de GP2
Zie ik net GvdG nog winnen![]()
twitter:f1fanatic_co_uk twitterde op zondag 23-09-2012 om 11:05:58#F1: Senna falls to 22nd with gearbox change penalty http://t.co/NpGL7qfV reageer retweet
Voor tijden altijd zorgen dat ie op Nederlands staat, anders kijk je misschien naar Britse tijden (+1).. Hoe vaak ik zelf die fout niet heb gemaaktquote:Op zondag 23 september 2012 11:02 schreef Haarklip het volgende:
Stond dat het om 11:10 begon op GPUpdateZie ik net dat het al bijna een uur bezig is
Visitekaartjes heb je weinig aan zonder blanco check tegenwoordigquote:Op zondag 23 september 2012 11:11 schreef Sinister-D- het volgende:
Dat was dus alweer wachten sinds Spanje voor het WilhelmusTe lang
Maar goed, dit was eeen goede poging van Giedo om zijn visite kaartje alsnog af te geven voor volgend jaar.
Daarvoor zei ik ook: ''een goede poging''quote:Op zondag 23 september 2012 11:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Visitekaartjes heb je weinig aan zonder blanco check tegenwoordig
quote:Op zondag 23 september 2012 11:14 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Daarvoor zei ik ook: ''een goede poging''
Dat was volgens mij ook al in Spanje, maar ik dacht ergens gelezen te hebben dat hij na dit weekend meerdere vrije trainingen mocht gaan doen.quote:Op zondag 23 september 2012 11:16 schreef Tarado het volgende:
[..]Hij heeft ook meer 1 weekend op vrijdag F1 gereden toch of is dat inmiddels alweer meer?
Maakt niet uit, al start 'ie 14e en eindigt 18e dan nog is hij de tweede of derde coureur die na de race live geïnterviewd wordt door de BBC/SKY.quote:Op zondag 23 september 2012 00:13 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Een voor de start en een nadat ie gecrasht is?
Maar valt nooit uit.quote:Op zondag 23 september 2012 12:42 schreef Nober het volgende:
Frijns moet toch gewoon die plek van Senna overnemen, Randstad is daar (hoofd?)sponsor dus die moeten dat eisen. Maldonado gaat toch naar Mercedes (bron: gevoel) dan kan Williams zijn geliefde Bottas alsnog laten debuteren.
Overigens Hamilton vs Vettel voor de titel, Ferrari is niet snel genoeg waardoor Alonso geen kampioen zal worden.
Twee brokkenmakers op de eerste rij, ik hoop dat ze doen waar ze goed in zijn.quote:Op zondag 23 september 2012 13:22 schreef Breaker.Faker het volgende:
Bah Maldonado op TV ik hoop dat hij geen brokken maakt dit keer.
zag er wel lelijk uit, de GFX :/quote:Op zondag 23 september 2012 13:28 schreef Breaker.Faker het volgende:
Ik zit weer naar BBC te kijken het is weer lachen vooral toen ze tegen mekaar gingen rijden met de computerspel f1 2012 van Codemaster.
eerste bocht denk ikquote:Op zondag 23 september 2012 13:47 schreef Scrutinizer het volgende:
In welke ronde zal Senna crashen volgens jullie? Ik gok op rondje 14.
Ik denk ronde 9. Tegen Riccardo.quote:Op zondag 23 september 2012 13:47 schreef Scrutinizer het volgende:
In 2004? Toen Ferrari alles won. Brawn wil niet eens zeggen op welke banden ze beginnen.quote:Op zondag 23 september 2012 13:47 schreef zoem het volgende:
De 4-stopstrategie van Schumi op Magny Cours
Jep, die van 2004.quote:Op zondag 23 september 2012 13:49 schreef Nober het volgende:
[..]
In 2004? Toen Ferrari alles won. Brawn wil niet eens zeggen op welke banden ze beginnen.
Zal wel Webber zijn.quote:Op zondag 23 september 2012 13:51 schreef PennyWise84 het volgende:
hoorde net op bbc bij newey dat er een probleem was met 1 van de red bulls naar de grid te krijgen?
Regende het?quote:Op zondag 23 september 2012 13:52 schreef Eenskijken het volgende:
ik reed 1.42 in f1 2011 bij singapore
Rondje 1 of niet denk ik dan maarquote:Op zondag 23 september 2012 13:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Dan liever Kimi. Die verdient het ondertussen wel.quote:Op zondag 23 september 2012 14:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Grote jan gaat vandaag gewoon winnen
Grosjean gaat wachten op het sein ready for take off.......maldonado podium hoop ikquote:Op zondag 23 september 2012 14:01 schreef Xebber het volgende:
Nou, ben benieuwd wat Knaldonaldo en Crossjean gaan doen dit keer.
Notabene Jordan die daarover zat te zeiken, met zijn overhemden.quote:
Frijns in de Ferrari ik zeg het je!quote:
ftfuquote:Op zondag 23 september 2012 14:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Frijns in de Ferrari ik zeg het je!
Het leek mij ook dat hij eerder gas gaf, dan van het gas af ging.quote:Op zondag 23 september 2012 14:16 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik vond het er anders verdacht veel op lijken dat Rosberg het nodige voordeel pakte bij die eerste bocht...
Webber vond ik ook dubieus.quote:Op zondag 23 september 2012 14:16 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik vond het er anders verdacht veel op lijken dat Rosberg het nodige voordeel pakte bij die eerste bocht...
Iedereen race-ban zeg ik jequote:
Ja zoietsquote:
quote:
Glock jaquote:Op zondag 23 september 2012 14:21 schreef Sinister-D- het volgende:
Vergne Een Marussia tegen de muur?
en hard ook aan die streep te zien of die zat er al........quote:
Met een minder saaie race jaquote:Op zondag 23 september 2012 14:22 schreef Sinister-D- het volgende:
Wat is dit btw, Valencia by Night?![]()
lijkt erop, tijd dat er wat gebeurd.quote:Op zondag 23 september 2012 14:22 schreef Sinister-D- het volgende:
Wat is dit btw, Valencia by Night?![]()
minder?quote:Op zondag 23 september 2012 14:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met een minder saaie race ja
Afgelopen jaren ja.quote:
Webber. Toch Vettel.quote:
jupsquote:
Dat vroeg ik me ook af.quote:
In de Ferrariquote:
Dan moet ie toch wel beter zijn dan iedereen denkt, want dat lukte zelfs Alonso niet paar jaar terugquote:
Jij bent zeker net gaan kijken?quote:Op zondag 23 september 2012 14:35 schreef THEFXR het volgende:
Massa op p20![]()
schijnbaar te horen gekregen dat ie kan moven next year!
Hun updates schenen niet te werken.quote:Op zondag 23 september 2012 14:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sauber heeft het vandaag niet.
In de pits dus valt weer weg.quote:
mee eenschquote:
Ja, ik zag het. Maar anders was Koba hem wel voorbij gegaan. Was aardig wat sneller dan Massa.quote:Op zondag 23 september 2012 14:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In de pits dus valt weer weg.
Nee gek, die rijdt al de hele tijd op regen bandenquote:Op zondag 23 september 2012 14:45 schreef ElmarO het volgende:
Karthikeyan pas in ronde 20 gestopt om zijn supersofts te wisselen. Wat een bandenmeester.
kan je lekker je cluppie zien verliezenquote:Op zondag 23 september 2012 14:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ben blij dat ik zometeen naar het Philips Stadion kan.
Hoor je om half 7 nog welquote:Op zondag 23 september 2012 14:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ben blij dat ik zometeen naar het Philips Stadion kan.
kap nou eens met je hamilton haat, idiootquote:Op zondag 23 september 2012 14:48 schreef Weltschmerz het volgende:
Jammer, ik had hem graag zelf een fout zien maken.
Er zijn nog max 150 punten te verdelenquote:
Vettel stond maar 2 punten achter op Hamilton hoor, het wensdenken van de BBC is wat anders dan de feiten.quote:
Als er iemand constant is, dan is het Alonso wel!quote:Op zondag 23 september 2012 14:49 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Er zijn nog max 150 punten te verdelen![]()
![]()
Zou ideaal zijn voor Alonso.quote:Op zondag 23 september 2012 14:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wordt Button deze race overigens
wedden dat Alonso hem binnenhaalt in het 2de deel van de race?quote:Op zondag 23 september 2012 14:50 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Vettel stond maar 2 punten achter op Hamilton hoor, het wensdenken van de BBC is wat anders dan de feiten.
Feit, Maar die werd er in Spa ook al uitgeknald dat kan altijd nog eens gebeuren, en technische problemen kunnen ook altijd voorkomen.quote:Op zondag 23 september 2012 14:50 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Als er iemand constant is, dan is het Alonso wel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |