Ja zo stond ik ook toen ik op de klok keekquote:
Als dat al zo is, dan niet met Rokjequote:
Schijnbaar had je het nodigquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja zo stond ik ook toen ik op de klok keek
[..]
Als dat al zo is, dan niet met Rokje
quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:12 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Schijnbaar had je het nodig
En hoezo niet met Rokje dan?
quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Naamtopic
Maareh, je weet dat rokje op vrouwen valt?
Uhhh, nee, dat wist ik nietquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Naamtopic
Maareh, je weet dat rokje op vrouwen valt?
met rokjequote:
Zal het doorgevenquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:13 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Uhhh, nee, dat wist ik niet![]()
Maar soms is verandering van spijs toch goed?
quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
met rokje![]()
dan maakt ze een meisje van hem
rokje wil jou wel maar je vriendje nietquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:14 schreef Mistress_X het volgende:
[..]![]()
Nee, serieus, ik wist het echt niet![]()
Zo lang zit ik nog niet hier
hehehehequote:Op zaterdag 22 september 2012 14:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
rokje wil jou wel maar je vriendje niet![]()
hij mag wel kijken maar niet aankomen
Op wat voor types val jij eigenlijk?quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sorry, je bent niet mijn type
ik wel danquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
en dat zeggen er vaak nietquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:18 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Maar ze zegt het tenminste wel eerlijk
Mjah, maar ik ken Lola ook al, dus dat scheelt, had ook niet verwacht dat ze er volmondig (whihi) ja op zou zeggenquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:18 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Maar ze zegt het tenminste wel eerlijk
Dat scheelt inderdaadquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, maar ik ken Lola ook al, dus dat scheelt, had ook niet verwacht dat ze er volmondig (whihi) ja op zou zeggen
Ik maar een paar hoor.. Lola, Cryo, JJH en Knetter en Samzzquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:20 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Dat scheelt inderdaad
Ik ken niemand hier persoonlijk
Ik tot nu toe alleen Samzz, Knetter en TGNDquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:20 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Dat scheelt inderdaad
Ik ken niemand hier persoonlijk
quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik tot nu toe alleen Samzz en TGND
En op die Sex Meet kan ik niet komen, dan komt mijn vriend thuisquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik maar een paar hoor.. Lola, Cryo, JJH en Knetter..
Samzz zou ik wel eens willen ontmoeten, net als anderen, maar haar in het speciaalquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik tot nu toe alleen Samzz, Knetter en TGND
to late.. je was me vergeten...quote:
ik alleen Lovely en Samzzquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik maar een paar hoor.. Lola, Cryo, JJH en Knetter en Samzz
quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
to late.. je was me vergeten...![]()
weet ik gelijk hoe zo'n indruk ik heb gemaakt
zoveel mis je niet aan mij hoorquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik alleen Lovely en Samzz
Dan heb je wel een sex meetquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:21 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
En op die Sex Meet kan ik niet komen, dan komt mijn vriend thuis
Hoop dat je dit niet meentquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
to late.. je was me vergeten...![]()
weet ik gelijk hoe zo'n indruk ik heb gemaakt
dat bepaal ik zelf welquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zoveel mis je niet aan mij hoor
*schuift glas rose vice je kant op * Komt wel goed schatjequote:Op zaterdag 22 september 2012 14:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Goddomme, zit te wachten tot rokje aankomt, is nog spannend ook
Thanks, lekkerquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:27 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
*schuift glas rose vice je kant op * Komt wel goed schatje
is ze al wakker danquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Goddomme, zit te wachten tot rokje aankomt, is nog spannend ook
dat verschilt.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:16 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Op wat voor types val jij eigenlijk?
Issie alquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
met rokje![]()
dan maakt ze een meisje van hem
Hoho, kalm aan, ik heb ook weekend, en hoofdpijn, dus lekker op m'n gemak eerst aankleden!quote:
ghegheghequote:Op zaterdag 22 september 2012 15:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoho, kalm aan, ik heb ook weekend, en hoofdpijn, dus lekker op m'n gemak eerst aankleden!
Nee, ze wilde naar een Markt, en ze woont in Almere en heeft vandaag besloten naar Amsterdam op de Dappermarkt inkopen te gaan doen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:06 schreef Tom_Joad het volgende:
Amsterdam, daar wil je nog niet dood gevonden worden. Doe eens gek en ga naar Alkmaar. Weer eens wat anders.
Idee voor eten: Pastasalade met rode bieten
Lijstjes en prioriteiten schatquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
meh stress omdat ik niet alles af ga krijgen wat ik wil
nu eerst maar eens even logisch op een rijtje zetten.. dingen die van een winkel moeten moet ik eerst maar eens doen want die zijn op een gegeven moment dicht
Geen stressquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
meh stress omdat ik niet alles af ga krijgen wat ik wil
nu eerst maar eens even logisch op een rijtje zetten.. dingen die van een winkel moeten moet ik eerst maar eens doen want die zijn op een gegeven moment dicht
ja maar maar.. ik heb maar 2 dagen vrij en ik wil alles dan doen want doordeweeks ben ik te moe en en en.. zucht..quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Lijstjes en prioriteiten schat
ik heb geen weekend.. dit is mijn weekend.. alles moet dan gebeuren.. dus ik heb geen tijd voor weekend ( dat is iig mijn gevoelquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:09 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Geen stress![]()
Het is bijna weekend voor jou
pffff, ik ben nu al moe na het lezen wat jij nog moet doenquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja maar maar.. ik heb maar 2 dagen vrij en ik wil alles dan doen want doordeweeks ben ik te moe en en en.. zucht..
rundvlees staat iig lekker te sudderen nu
babykamer is zo goed als leeg.
was van de hele week bijna opgevouwen, nieuwe was opgehangen en er zit nu 1 in de trommel.
stofzuigen done.
zo eerst nieuwe bh's halen en vergeten boodschappen want dat kan ik niet te lang uitstellen.
dan dweilen, afwassen, de keuken gaat hem niet worden denk ik
en dan heb ik nog een stuk of wat dingen die ik wil doen ;')
Wat begrijp je er niet aan? Ik moet eerst met de auto naar het station. Maar dus file!quote:
Ahquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat begrijp je er niet aan? Ik moet eerst met de auto naar het station. Maar dus file!
dat is het nadeel van zwanger zijn atm.. doordeweeks geen puf hebben dus moet alles in het weekend.quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:12 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
pffff, ik ben nu al moe na het lezen wat jij nog moet doen
Wil je een zweepje van me lenen hem van de bank te krijgen en eens wat te gaan meehelpen in het huishouden?quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat is het nadeel van zwanger zijn atm.. doordeweeks geen puf hebben dus moet alles in het weekend.
En jjh is het type van ik heb weekend dus ik hoef niets te doen.. en ik ben van het type ik heb weekend dus alles moet gebeuren
Ik heb een zweepje en hij zou er teveel van genietenquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:20 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Wil je een zweepje van me lenen hem van de bank te krijgen en eens wat te gaan meehelpen in het huishouden?
Ach, dan kunnen we elkaar kussen, mijn vriend doet ook geen flikkerquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik heb een zweepje en hij zou er teveel van genieten
doordeweeks houdt hij de was bij (meestal zonder opvouwen)
en doet hij de afwasdus tis niet zo dat hij niets doet
Mij toch wel??quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:23 schreef Faxie het volgende:
Hm ik ken geen enkele dame hier volgens mij
quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Op zoek naar lelijke bh's toedels
Huh wat?quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:26 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ben je vergeten dat ik je 9 jaar terug eens ontmoet had?
Buiten Fok om jaquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Huh wat?
Uhm je gezicht ziet er een beetje bekend uit....
Was het buiten Fok om, en was je blond? En kende ik je vanwege je neef?
Huh?quote:
Daar twijfel ik nu dus inderdaad aanquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Huh?
Ik ken geen Sandra volgens mij hoor....![]()
Je lijkt wel heel erg op Linda hehe![]()
Uhm refresh my memory
Weet je zeker dat je de goede hebt?
Was het een leuke jongen?quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:31 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Daar twijfel ik nu dus inderdaad aan
Jij lijkt erg veel, althans op jouw fotoboek dan, op een kennis die ik kende. Met die pet op, jij lijkt sprekend op hem. Zijn naam was Robert.quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Was het een leuke jongen?
Waar zouden we dan ontmoet hebben?
Vinniieequote:Op zaterdag 22 september 2012 15:34 schreef Vinniiee het volgende:
GoedeMIDDAG![]()
Pannenkoek met spek als ontbijt gehad
En later nog rijstevlaai en chocolademelk met slagroom
Ow sorry, ik ben Ronaldquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:34 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Jij lijkt erg veel, althans op jouw fotoboek dan, op een kennis die ik kende. Met die pet op, jij lijkt sprekend op hem. Zijn naam was Robert.
Lekker in de ochtendquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:34 schreef Vinniiee het volgende:
GoedeMIDDAG![]()
klinkt goedquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:34 schreef Vinniiee het volgende:
GoedeMIDDAG![]()
quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow sorry, ik ben Ronald
Maar we kunnen het nog wel goedmaken natuurlijk, het is nog niet te laat
(Je had al een vriend he?)
jaloers??quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:36 schreef kingtoppie het volgende:
Ik heb een schijthekel aan wijven in een aso bak...
Het zijn altijd van die wijven met te grote kapsones, stel parasieten die leven van rijke mannen zijn het...
Waar ze het mee doen? Geen idee, denk dat seks een hoop opleverd voor die wijven.
Jammerquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:35 schreef Mistress_X het volgende:
[..]![]()
ja, al jaren met mijn stoere vriend![]()
Een vrouw erbij geen punt
wat is een aso bakquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:36 schreef kingtoppie het volgende:
Het zijn altijd van die wijven met te grote kapsones, stel parasieten die leven van rijke mannen zijn het...
Waar ze het mee doen? Geen idee, denk dat seks een hoop opleverd voor die wijven.
Zal wel een kern van waarheid in zitten....quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:36 schreef kingtoppie het volgende:
Mistressquote:
Neuh, was laat ontbijtquote:
Hadden ze nietquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
klinkt goed
ik had voor een pannenkoek met slagroom gekozen
niks mis met opelquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:38 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Inderdaad, dan denk ik aan die bak van New Kids Turbo, een Opel manta
Dat is een tokkie bakquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:38 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Inderdaad, dan denk ik aan die bak van New Kids Turbo, een Opel manta
Wie weet wat je nog terug gaat vindenquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
niks mis met opel
![]()
Ik ga eens even een bureau leeghalen
Waar is die middelvinger voor nodig met geblindeerde ruiten?quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:40 schreef Dr.Sexy het volgende:
Een aso bak:
Golf 1 , met extra brede banden achter , bumpers van glasvezel, dubbele pijp er onder, helemaal opgefokt, geblindeerde ruiten achter, middelvinger op een veer op de hoedenplank.
En de bestuurder met het petje achterstevoren, arm half uit het raam, peuk in z;n mondhoek en scheefzittend, bonkende muziek en mistlichten aanquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:40 schreef Dr.Sexy het volgende:
Een aso bak:
Golf 1 , met extra brede banden achter , bumpers van glasvezel, dubbele pijp er onder, helemaal opgefokt, geblindeerde ruiten achter, middelvinger op een veer op de hoedenplank.
De achterruit mag niet geblindeerd zijnquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waar is die middelvinger voor nodig met geblindeerde ruiten?
Waar heb je dat voor nodig? Krijg je alleen maar een ski-hoofd vanquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:39 schreef Tamashii het volgende:
Oehhh, lekker weeeeeeer. En ik ben mijn zonnebril vergeten.
Geblindeerd betekend niet compleet donker. Maximaal 20 procent dacht ik.quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waar is die middelvinger voor nodig met geblindeerde ruiten?
Deze dame heeft het door.quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:41 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
En de bestuurder met het petje achterstevoren, arm half uit het raam, peuk in z;n mondhoek en scheefzittend, bonkende muziek en mistlichten aan
Achter mogen ze volgens mij volledig donker zijn. Voor echter niet.quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:42 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Geblindeerd betekend niet compleet donker. Maximaal 20 procent dacht ik.
[..]
Deze dame heeft het door.
Nee, dat mag dus niet, ik geloof enkel tot 30%quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Achter mogen ze volgens mij volledig donker zijn. Voor echte niet.
dobbelstenen bungelend aan de achteruitkijkspiegelquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:40 schreef Dr.Sexy het volgende:
Een aso bak:
quote:Op grond van Europese regelgeving en APK-normen mag het lichtverlies in geval van getint glas gemeten naar de uitgangswaarde met helder (ongetint) glas nooit meer bedragen dan 25 procent voor de voorruiten en 30% voor de zijruiten voorzijde. Aangezien veel auto’s al getint warmtewerend glas hebben, waarmee ze al een eind in de richting van die 25% komen, valt met het aanbrengen van extra folie maar weinig winst te behalen.
Ford capri niet, die heeft mijn vader nog, voor erbijquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:43 schreef Faxie het volgende:
Ik denk dat eerder een dikke BMW, Mercedes, Porsche of Audi bedoeld wordt...
Die andere zijn tokkie bakken
Onduidelijk dusquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat gaat dus alleen over de voorzijde.
Pokerface!quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waar heb je dat voor nodig? Krijg je alleen maar een ski-hoofd van
Maar ik snap het wel hoor.quote:
Als boer zijnde kan ik het me voorstellen, of als je dagelijks in landelijk gebied moet werken.quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:49 schreef Dr.Sexy het volgende:
Oh en sowieso mensen met een 4x4 in Nederland![]()
![]()
Mwah ik denk dat boeren daar een anders soort 4x4 voor hebben. Lekker op de trekkerquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:50 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Als boer zijnde kan ik het me voorstellen, of als je dagelijks in landelijk gebied moet werken.
Maar in een grote stad?
Kloptquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:48 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Maar ik snap het wel hoor.
Sommige vrouwen rijden door de weeks in van die megalomane grote wagens rond waarvan je denkt of dat nu echt nodig is.
Nee, toch niet hoorquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:52 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Mwah ik denk dat boeren daar een anders soort 4x4 voor hebben. Lekker op de trekker
Have funquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:52 schreef Vinniiee het volgende:
Zo mooi nog even een stukje rijden
Ja op die manier ja. Crossmotorquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:53 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Nee, toch niet hoor
Bij onraad willen ze snel ter plekke zijn, bijvoorbeeld veediefstal. Dan ben je daar niet snel met een tractor
Quadquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:53 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ja op die manier ja. Crossmotor
Watquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hoe zielig kun je zijn, vannacht is de achterruitenwisser van m'n auto gejat
geloof me, veediefstal komt vaker voor dan je denktquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:53 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ja op die manier ja. Crossmotor
Triest ja, vannacht bij mij mijn linker spiegeltje eraf getraptquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
Je zal er maar eentje nodig hebbenquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik geloof je wel hoor !quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:54 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
geloof me, veediefstal komt vaker voor dan je denkt
En met een crossmotor veegt die dief, die ook een 4x4 heeft je een voetveeg.
Zo stond ik ook toen ik de achterklep open ging doen "Wat?quote:
Als je nou een ding in dit land totaal niet nodigt hebt.quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:49 schreef Dr.Sexy het volgende:
Oh en sowieso mensen met een 4x4 in Nederland![]()
![]()
Dit is gewoon slopen, want nergens in de buurt staat een andere Swift van mijn bouwjaar..quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:55 schreef Tom_Joad het volgende:
[..]
Je zal er maar eentje nodig hebben
Is dat domme opmerkingen over geen 4x4 nodig hebben in Nederland.quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Als je nou een ding in dit land totaal niet nodigt hebt.
Je woont in Haren?quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:55 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Triest ja, vannacht bij mij mijn linker spiegeltje eraf getrapt
Ik vind het diep triest dat mensen dat doen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dit is gewoon slopen, want nergens in de buurt staat een andere Swift van mijn bouwjaar..
Criminelen doen nooit iets in hun eigen buurt. Om veilig te wonen kan je ook het best in een tokkiebuurt gaan wonen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dit is gewoon slopen, want nergens in de buurt staat een andere Swift van mijn bouwjaar..
Wow wow wowwwww wat is dit nouquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gaat Gitaarman daarmee neuken ja?
Nee, gefrustreerd, godver je zou je moeten schamen ben je zo een wijf met kapsones.quote:
Dat valt wel mee hoor. Gewoon traag voor ze rijdenquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, gefrustreerd, godver je zou je moeten schamen ben je zo een wijf met kapsones.
Niet veel eigenlijk, beetje voetbal kijken.quote:
ben je uitgeweest?quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Beetje moe. Hoe is het met jou?
wie spelen er vandaag dan?quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet veel eigenlijk, beetje voetbal kijken.
Ik ben ook moe, maar an sich alles prima. maar mijn Twingootjequote:Op zaterdag 22 september 2012 16:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Beetje moe. Hoe is het met jou?
wat is er mee gebeurd?quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:02 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ik ben ook moe, maar an sich alles prima. maar mijn Twingootje
En eigen rechter mogen spelen lijkt me soms ook wel wat..quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:57 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ik vind het diep triest dat mensen dat doen.
CCTV zoals in Engeland zouden ze hier moeten hebben.
Wat is er met de Twingo?quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:02 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ik ben ook moe, maar an sich alles prima. maar mijn Twingootje
Het is maar waar je je druk over maakt...quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, gefrustreerd, godver je zou je moeten schamen ben je zo een wijf met kapsones.
Mijn vriend zat al te denken aan het oprichten van een buurtwachtquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En eigen rechter mogen spelen lijkt me soms ook wel wat..
lijkt me leuk, maar zit vandaag in Nijmegen, dus dat gaat hem helaas niet worden. Als het een andere dag was geweest was ik meegegaanquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Naar de 2e dag van TodaysArt in Den Haag
Wie gaat mee?
quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:03 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Spiegeltje eraf getrapt door een paar onverlaten
En bij een dubbele rotonde ff flink gassen zodat je voor blijftquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:01 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor. Gewoon traag voor ze rijden
Van alles, maar ze hebben mijn linker spiegeltje eraf getrapt vannacht, en gekotst voor ons portiekquote:
Loop je daar dronken tegen een auto aan te leunen. Bats! 2 commando teams boven op je.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:04 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Mijn vriend zat al te denken aan het oprichten van een buurtwacht
Ik was er gisteren ookquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
lijkt me leuk, maar zit vandaag in Nijmegen, dus dat gaat hem helaas niet worden. Als het een andere dag was geweest was ik meegegaan
Gadverdammequote:Op zaterdag 22 september 2012 16:04 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Van alles, maar ze hebben mijn linker spiegeltje eraf getrapt vannacht, en gekotst voor ons portiek
Nu spelen Schalke-Bayern en HSV-Dortmund.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
wie spelen er vandaag dan?
Ja, normaal woon ik in Rotterdam, dus dan is Den Haag prima te doen namelijk en ik vind kunst altijd wel interessantquote:
Dat zei ik ook al.quote:
jammer dat mijn vriend er niet bij was, die slaapt met 1 oog open. Die had die gasten totaal lens getrapt en zelf naar de politie gebracht.quote:
Voetbalquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Nu spelen Schalke-Bayern en HSV-Dortmund.
Zeg, je ziet mij toch ook niet haten op dingen die mij niet boeien?quote:
Als hij ze lens had getrapt was hij in dezelfde gegooid als hij ze was gaan brengen. Er moet echt wat anders in dit land.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:07 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
jammer dat mijn vriend er niet bij was, die slaapt met 1 oog open. Die had die gasten totaal lens getrapt en zelf naar de politie gebracht.
Dan doe je nu toch ff een dutjequote:Op zaterdag 22 september 2012 16:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
Pff, broertje vraagt of ik vanavond mee wil stappen, ik heb nieteens de fut om normaal rechtop te zitten
Deze man weetquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:10 schreef Tom_Joad het volgende:
Nijmegen is een leuke stad om uit te gaan. Mooie vrouwen en geen gespannen sfeer in kroegen, ook niet als NEC verloren heeft.
No shitquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Als hij ze lens had getrapt was hij in dezelfde gegooid als hij ze was gaan brengen. Er moet echt wat anders in dit land.
Is ook veel leuker om te doenquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:09 schreef Mistress_X het volgende:
Voetballers zijn overbetaalde mietjes die gaan ligen bij de minste overtreding.
Nee, dan liever Rugby![]()
Dat zijn pas echte mannen.
Ik heb 16 uur geslapen, van een dutje wordt het echt niet beterquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dan doe je nu toch ff een dutje
[..]
Deze man weet
quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:11 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Is ook veel leuker om te doen![]()
![]()
Voetballers die in de rust hun kapsel veranderen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voetbal...quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:09 schreef Mistress_X het volgende:
Voetballers zijn overbetaalde mietjes die gaan liggen bij de minste overtreding.
Nee, dan liever Rugby![]()
Dat zijn pas echte mannen.
Dus nee zeggenquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
Pff, broertje vraagt of ik vanavond mee wil stappen, ik heb nieteens de fut om normaal rechtop te zitten
Dan moet je niet aanstellen en gewoon mee uitgaanquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb 16 uur geslapen, van een dutje wordt het echt niet beter
Ja dan heb je het over die huilende ubernicht van een Ronaldo.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:11 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alles voor de camera en hun media uiterlijk, maar wel mietje zijn als ze gevloerd worden en smeken om een kaartquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:11 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Ik denk dat goed eten sowieso een betere oplossing is, dan zie ik vanavond wel verder..quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dan moet je niet aanstellen en gewoon mee uitgaanOf heb je Pfeiffer?
Tja vraag en aanbod....quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Voetbal...
Het perfecte argument eigenlijk om tegen compleet liberaal te zijn...
Ze presteren geen flikker en moeten wel meer dan 2ton opeiesen
Morgen de echte wedstrijd pas toch?quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:14 schreef LovelyLady het volgende:
Beter kijk je gewoon F1 dat is pas leuk
Dat is inderdaad nog leuker om naar te kijken dan naar voetbal, al ben ik er zelf niet zo vanquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:14 schreef LovelyLady het volgende:
Tis niet normaal als er mensen in armoede leven dat je zoveel moet verdienen echt niet.quote:
Dikke like voor deze damequote:Op zaterdag 22 september 2012 16:15 schreef Samzz het volgende:
Voetbal. Rugby
. IJshockey
. Lacrosse
.
En natuurlijk paardensportquote:
Stiekem had je dit kunnen verwachten hier Loefje.. Het is Relaties niet.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:16 schreef heloef het volgende:
Had ik iedereen gevraagd om vooral zijn mening te geven over voetbal. Jezus zeg.
Jij kwam ermee.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:16 schreef heloef het volgende:
Had ik iedereen gevraagd om vooral zijn mening te geven over voetbal. Jezus zeg.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:14 schreef LovelyLady het volgende:
quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Morgen de echte wedstrijd pas toch?
Ankiequote:Op zaterdag 22 september 2012 16:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
En natuurlijk paardensport. De enige sport waarin mannen tegen vrouwen rijden en vrouwen regelmatig winnen ook
.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:17 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Jij kwam ermee.
Kom jij ook al juichend klaar als je zit te neuken en zegt dat het 2-1 is?
Ik heb geen fanquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Van wie ben jij Fan?
ALONSO
Rondje achterop?quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:18 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Veel plezier, ik mag weer als vriend thuis is achterop de Moto Guzzi
ik gun het vettel en hamilton nietquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb geen fan![]()
Maar in het fok management team zit raikonen en hamilton
Ik gun het iedereen om te winnen, ik vind het gewoon leuk om te kijken
Tof wijf is dat.quote:
Sex SC , waar de vrouwen mannelijker zijn dan alle voetballers bij elkaarquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:16 schreef heloef het volgende:
*proest* sorry, maar na wat je erover vertelde weet ik niet of je daar blij mee moet zijnquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:18 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Veel plezier, ik mag weer als vriend thuis is achterop de Moto Guzzi
Iemand vroeg me wie er speelde. Meer heb ik niet over voetbal gezegd. Opeens mondt dat uit in een wij haten voetbal discussie. Nee dat zag ik niet aankomen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Stiekem had je dit kunnen verwachten hier Loefje.. Het is Relaties niet.
Waarom niet?quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik gun het vettel en hamilton niet
Dank je voor het complimentquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:19 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Sex SC , waar de vrouwen mannelijker zijn dan alle voetballers bij elkaar
quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:19 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Sex SC , waar de vrouwen mannelijker zijn dan alle voetballers bij elkaar
Mooi schouwspel dusquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tof wijf is dat.
Ik zit op het bankje in de zon, hondje is op het uitlaatveld aan het spelen.
Is best leuk hoor, maar achterop een Moto Guzzi zitten is niet comfortabel nee, rauwe kut krijg ik er van.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
*proest* sorry, maar na wat je erover vertelde weet ik niet of je daar blij mee moet zijn
Vettel is een arrogante Duitser, en hamiltonquote:
In Haren zagen ze een feest wat geen feest was ook niet aankomenquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Iemand vroeg me wie er speelde. Meer heb ik niet over voetbal gezegd. Opeens mondt dat uit in een wij haten voetbal discussie. Nee dat zag ik niet aankomen.
Nogmaals iemand vroeg mij wie er nu speelde. Dat was het.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:17 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Jij kwam ermee.
Kom jij ook al juichend klaar als je zit te neuken en zegt dat het 2-1 is?
ikkuhquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Nogmaals iemand vroeg mij wie er nu speelde. Dat was het.
Mwehehe.... En dan na de rit je vriend seks ontzeggen, omdat het zeer doetquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:21 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Is best leuk hoor, maar achterop een Moto Guzzi zitten is niet comfortabel nee, rauwe kut krijg ik er van.
Je hebt 'm liever goed gaar?quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:21 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Is best leuk hoor, maar achterop een Moto Guzzi zitten is niet comfortabel nee, rauwe kut krijg ik er van.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mwehehe.... En dan na de rit je vriend seks ontzeggen, omdat het zeer doet
ALONSOquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:22 schreef LovelyLady het volgende:
Alonso heeft ook een attitudeen loopt altijd te miepen over de regeltjes dus zo heeft iedere rijder wel wat
quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:22 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
In Haren zagen ze een feest wat geen feest was ook niet aankomen
Ik kan wel wat hebben hoorquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mwehehe.... En dan na de rit je vriend seks ontzeggen, omdat het zeer doet
quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ALONSO
beste rijder in dit veldIk ben al alonsofan sinds dat hij bij Minardi reed
Tja, ik was toen iets van 8 ofzo en vond de minardi's een mooie kleurquote:
Sowieso autosport.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:14 schreef LovelyLady het volgende:
Weet ik.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat is een MotoGP rijder schat, geen F1
Waarom sta jij in een weiland en ben je niet Knetter aan 't helpen?quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Sowieso autosport.
*in weiland net buiten Rijssen staat.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Waarom sta jij in een weiland en ben je niet Knetter aan 't helpen?
Ik ben ook altijd voor de auto met de mooiste kleur.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Tja, ik was toen iets van 8 ofzo en vond de minardi's een mooie kleur
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omdat ik het huis uit moest.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Waarom sta jij in een weiland en ben je niet Knetter aan 't helpen?
Ik vind het nummer een beetje saai en eentonig. Maar haar stem is niet slecht.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:27 schreef Mistress_X het volgende:
Ik vind haar niet eens echt onverdienstelijk zingen
Het was zo ongeveer het eerste wat ik hoorde toen ik wakker werd.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je stond/zat/liep haar in de weg?
die ING-Renaults van een paar jaar terugquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben ook altijd voor de auto met de mooiste kleur.
*proest*quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Het was zo ongeveer het eerste wat ik hoorde toen ik wakker werd.
die belt nooit meerquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
*proest*
Nu mag je niet meer naar huis totdat ze je belt?
O, vanavond nog voetbal kijken, voor die tijd sowieso nog.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
*proest*
Nu mag je niet meer naar huis totdat ze je belt?
Jezus ik moest lachen.quote:
Voor jou? Onbetaalbaar.quote:
Welke club?quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:35 schreef JJH het volgende:
[..]
O, vanavond nog voetbal kijken, voor die tijd sowieso nog.
hoezo? je hebt toch een vriend?quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:37 schreef Mistress_X het volgende:
Seks, geen seks voor mij, nog 2 weken
Dat doe je echt zelf hoorquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:37 schreef Mistress_X het volgende:
Vind je jezelf zo zielig dat je dat 2x moet melden?quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:37 schreef Mistress_X het volgende:
ja, maar die is op oefening, die is de helft van het jaar in het buitenlandquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hoezo? je hebt toch een vriend?
jaquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vind je jezelf zo zielig dat je dat 2x moet melden?
quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vind je jezelf zo zielig dat je dat 2x moet melden?
Niet aanstellen, je telt nog niet in maanden, laat staan jaren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |