Ja zo stond ik ook toen ik op de klok keekquote:
Als dat al zo is, dan niet met Rokjequote:
Schijnbaar had je het nodigquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja zo stond ik ook toen ik op de klok keek
[..]
Als dat al zo is, dan niet met Rokje
quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:12 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Schijnbaar had je het nodig
En hoezo niet met Rokje dan?
quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Naamtopic
Maareh, je weet dat rokje op vrouwen valt?
Uhhh, nee, dat wist ik nietquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Naamtopic
Maareh, je weet dat rokje op vrouwen valt?
met rokjequote:
Zal het doorgevenquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:13 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Uhhh, nee, dat wist ik niet![]()
Maar soms is verandering van spijs toch goed?
quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
met rokje![]()
dan maakt ze een meisje van hem
rokje wil jou wel maar je vriendje nietquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:14 schreef Mistress_X het volgende:
[..]![]()
Nee, serieus, ik wist het echt niet![]()
Zo lang zit ik nog niet hier
hehehehequote:Op zaterdag 22 september 2012 14:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
rokje wil jou wel maar je vriendje niet![]()
hij mag wel kijken maar niet aankomen
Op wat voor types val jij eigenlijk?quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sorry, je bent niet mijn type
ik wel danquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
en dat zeggen er vaak nietquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:18 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Maar ze zegt het tenminste wel eerlijk
Mjah, maar ik ken Lola ook al, dus dat scheelt, had ook niet verwacht dat ze er volmondig (whihi) ja op zou zeggenquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:18 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Maar ze zegt het tenminste wel eerlijk
Dat scheelt inderdaadquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, maar ik ken Lola ook al, dus dat scheelt, had ook niet verwacht dat ze er volmondig (whihi) ja op zou zeggen
Ik maar een paar hoor.. Lola, Cryo, JJH en Knetter en Samzzquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:20 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Dat scheelt inderdaad
Ik ken niemand hier persoonlijk
Ik tot nu toe alleen Samzz, Knetter en TGNDquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:20 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Dat scheelt inderdaad
Ik ken niemand hier persoonlijk
quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik tot nu toe alleen Samzz en TGND
En op die Sex Meet kan ik niet komen, dan komt mijn vriend thuisquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik maar een paar hoor.. Lola, Cryo, JJH en Knetter..
Samzz zou ik wel eens willen ontmoeten, net als anderen, maar haar in het speciaalquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik tot nu toe alleen Samzz, Knetter en TGND
to late.. je was me vergeten...quote:
ik alleen Lovely en Samzzquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik maar een paar hoor.. Lola, Cryo, JJH en Knetter en Samzz
quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
to late.. je was me vergeten...![]()
weet ik gelijk hoe zo'n indruk ik heb gemaakt
zoveel mis je niet aan mij hoorquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik alleen Lovely en Samzz
Dan heb je wel een sex meetquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:21 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
En op die Sex Meet kan ik niet komen, dan komt mijn vriend thuis
Hoop dat je dit niet meentquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
to late.. je was me vergeten...![]()
weet ik gelijk hoe zo'n indruk ik heb gemaakt
dat bepaal ik zelf welquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zoveel mis je niet aan mij hoor
*schuift glas rose vice je kant op * Komt wel goed schatjequote:Op zaterdag 22 september 2012 14:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Goddomme, zit te wachten tot rokje aankomt, is nog spannend ook
Thanks, lekkerquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:27 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
*schuift glas rose vice je kant op * Komt wel goed schatje
is ze al wakker danquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Goddomme, zit te wachten tot rokje aankomt, is nog spannend ook
dat verschilt.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:16 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Op wat voor types val jij eigenlijk?
Issie alquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
met rokje![]()
dan maakt ze een meisje van hem
Hoho, kalm aan, ik heb ook weekend, en hoofdpijn, dus lekker op m'n gemak eerst aankleden!quote:
ghegheghequote:Op zaterdag 22 september 2012 15:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoho, kalm aan, ik heb ook weekend, en hoofdpijn, dus lekker op m'n gemak eerst aankleden!
Nee, ze wilde naar een Markt, en ze woont in Almere en heeft vandaag besloten naar Amsterdam op de Dappermarkt inkopen te gaan doen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:06 schreef Tom_Joad het volgende:
Amsterdam, daar wil je nog niet dood gevonden worden. Doe eens gek en ga naar Alkmaar. Weer eens wat anders.
Idee voor eten: Pastasalade met rode bieten
Lijstjes en prioriteiten schatquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
meh stress omdat ik niet alles af ga krijgen wat ik wil
nu eerst maar eens even logisch op een rijtje zetten.. dingen die van een winkel moeten moet ik eerst maar eens doen want die zijn op een gegeven moment dicht
Geen stressquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
meh stress omdat ik niet alles af ga krijgen wat ik wil
nu eerst maar eens even logisch op een rijtje zetten.. dingen die van een winkel moeten moet ik eerst maar eens doen want die zijn op een gegeven moment dicht
ja maar maar.. ik heb maar 2 dagen vrij en ik wil alles dan doen want doordeweeks ben ik te moe en en en.. zucht..quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Lijstjes en prioriteiten schat
ik heb geen weekend.. dit is mijn weekend.. alles moet dan gebeuren.. dus ik heb geen tijd voor weekend ( dat is iig mijn gevoelquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:09 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Geen stress![]()
Het is bijna weekend voor jou
pffff, ik ben nu al moe na het lezen wat jij nog moet doenquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja maar maar.. ik heb maar 2 dagen vrij en ik wil alles dan doen want doordeweeks ben ik te moe en en en.. zucht..
rundvlees staat iig lekker te sudderen nu
babykamer is zo goed als leeg.
was van de hele week bijna opgevouwen, nieuwe was opgehangen en er zit nu 1 in de trommel.
stofzuigen done.
zo eerst nieuwe bh's halen en vergeten boodschappen want dat kan ik niet te lang uitstellen.
dan dweilen, afwassen, de keuken gaat hem niet worden denk ik
en dan heb ik nog een stuk of wat dingen die ik wil doen ;')
Wat begrijp je er niet aan? Ik moet eerst met de auto naar het station. Maar dus file!quote:
Ahquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat begrijp je er niet aan? Ik moet eerst met de auto naar het station. Maar dus file!
dat is het nadeel van zwanger zijn atm.. doordeweeks geen puf hebben dus moet alles in het weekend.quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:12 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
pffff, ik ben nu al moe na het lezen wat jij nog moet doen
Wil je een zweepje van me lenen hem van de bank te krijgen en eens wat te gaan meehelpen in het huishouden?quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat is het nadeel van zwanger zijn atm.. doordeweeks geen puf hebben dus moet alles in het weekend.
En jjh is het type van ik heb weekend dus ik hoef niets te doen.. en ik ben van het type ik heb weekend dus alles moet gebeuren
Ik heb een zweepje en hij zou er teveel van genietenquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:20 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Wil je een zweepje van me lenen hem van de bank te krijgen en eens wat te gaan meehelpen in het huishouden?
Ach, dan kunnen we elkaar kussen, mijn vriend doet ook geen flikkerquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik heb een zweepje en hij zou er teveel van genieten
doordeweeks houdt hij de was bij (meestal zonder opvouwen)
en doet hij de afwasdus tis niet zo dat hij niets doet
Mij toch wel??quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:23 schreef Faxie het volgende:
Hm ik ken geen enkele dame hier volgens mij
quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Op zoek naar lelijke bh's toedels
Huh wat?quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:26 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ben je vergeten dat ik je 9 jaar terug eens ontmoet had?
Buiten Fok om jaquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Huh wat?
Uhm je gezicht ziet er een beetje bekend uit....
Was het buiten Fok om, en was je blond? En kende ik je vanwege je neef?
Huh?quote:
Daar twijfel ik nu dus inderdaad aanquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Huh?
Ik ken geen Sandra volgens mij hoor....![]()
Je lijkt wel heel erg op Linda hehe![]()
Uhm refresh my memory
Weet je zeker dat je de goede hebt?
Was het een leuke jongen?quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:31 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Daar twijfel ik nu dus inderdaad aan
Jij lijkt erg veel, althans op jouw fotoboek dan, op een kennis die ik kende. Met die pet op, jij lijkt sprekend op hem. Zijn naam was Robert.quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Was het een leuke jongen?
Waar zouden we dan ontmoet hebben?
Vinniieequote:Op zaterdag 22 september 2012 15:34 schreef Vinniiee het volgende:
GoedeMIDDAG![]()
Pannenkoek met spek als ontbijt gehad
En later nog rijstevlaai en chocolademelk met slagroom
Ow sorry, ik ben Ronaldquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:34 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Jij lijkt erg veel, althans op jouw fotoboek dan, op een kennis die ik kende. Met die pet op, jij lijkt sprekend op hem. Zijn naam was Robert.
Lekker in de ochtendquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:34 schreef Vinniiee het volgende:
GoedeMIDDAG![]()
klinkt goedquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:34 schreef Vinniiee het volgende:
GoedeMIDDAG![]()
quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow sorry, ik ben Ronald
Maar we kunnen het nog wel goedmaken natuurlijk, het is nog niet te laat
(Je had al een vriend he?)
jaloers??quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:36 schreef kingtoppie het volgende:
Ik heb een schijthekel aan wijven in een aso bak...
Het zijn altijd van die wijven met te grote kapsones, stel parasieten die leven van rijke mannen zijn het...
Waar ze het mee doen? Geen idee, denk dat seks een hoop opleverd voor die wijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |