abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117301022
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 14:43 schreef Momo... het volgende:
Breedtbikes is wel altijd netjes, toen iets niet goed werd gerepareerd. Wilde ze het binnen 2 dagen meteen weer maken en als goedmakertje mijn standaard ook maken voor niks. Ze zijn volgens mij wel alleen duurder.
Zoals gezegd: de fietsendief.

Een kennis van mij had een perfecte fiets gevonden, helemaal naar zijn smaak. Alleen moesten er nog wat mankementen hersteld worden.
Hij bracht zijn fiets naar Breet Bikes en komt twee weken later terug: is zijn fiets verkocht aan een andere klant.
Tja, als je je fiets hier zo lang laat staan, verkoop ik hem. Heel normaal toch?
Uiteindelijk kon hij, tegen forse betaling, een andere fiets krijgen van een heel ander model. GVD! Een verkeerd model.

Kortom: de fietsendief!
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_117301036
Ik ben zelf heel tevreden over de fietsenmaker achter de Emmaus.
Maar die is eigenlijk veel te goedkoop, dat is genant. Voor 10 euro had hij een achterwiel gespaakt.
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  donderdag 27 september 2012 @ 08:05:02 #28
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_117301981
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 02:11 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Een kennis van mij had een perfecte fiets gevonden, helemaal naar zijn smaak. Alleen moesten er nog wat mankementen hersteld worden.
Hij bracht zijn fiets naar Breet Bikes en komt twee weken later terug: is zijn fiets verkocht aan een andere klant.
Tja, als je je fiets hier zo lang laat staan, verkoop ik hem. Heel normaal toch?
Uiteindelijk kon hij, tegen forse betaling, een andere fiets krijgen van een heel ander model. GVD! Een verkeerd model.

WTF dat is echt slecht . Nouja mijn ervaring was goed so far .. :')
pi_117319537
Na 2 weken is inderdaad wel snel, maar zeg nou zelf, de fietsenmaker kan een fiets die niet wordt opgehaald ook niet eeuwig laten staan. Er is van tevoren vast gezegd hoe lang het ongeveer zou duren (en anders krijg je in elk geval een mailtje/sms als de fiets klaar is). Als er bijvoorbeeld wordt gezegd dat de fiets na 2 dagen klaar is, en je weet dat je pas over 2 weken de tijd hebt om hem weer op te halen dan zeg je dat toch gewoon? Die fietsenmaker kan niet weten of de fiets nog wordt opgehaald.
Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
pi_117339352
quote:
7s.gif Op donderdag 27 september 2012 17:42 schreef dralion13 het volgende:
Na 2 weken is inderdaad wel snel, maar zeg nou zelf, de fietsenmaker kan een fiets die niet wordt opgehaald ook niet eeuwig laten staan. Er is van tevoren vast gezegd hoe lang het ongeveer zou duren (en anders krijg je in elk geval een mailtje/sms als de fiets klaar is). Als er bijvoorbeeld wordt gezegd dat de fiets na 2 dagen klaar is, en je weet dat je pas over 2 weken de tijd hebt om hem weer op te halen dan zeg je dat toch gewoon? Die fietsenmaker kan niet weten of de fiets nog wordt opgehaald.
Ik was erbij en ben best redelijk. Maar was stomverbaasd over zijn reactie.
Van de door jou geopperde verzachtende omstandigheden was geen sprake.
En er zit nogal een gat tussen eeuwig en twee weken, zelfs als dat al afgesproken zou zijn.
Hij had gewoon een fiets van een klant aan een ander verkocht en bood de originele klant uiteindelijk een heel ander (en ongewenst) model aan, waar de klant nog voor moest betalen ook.
  vrijdag 28 september 2012 @ 11:20:48 #31
359127 Mantel
Kiek m shinen!
pi_117345635
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 00:45 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Ik was erbij en ben best redelijk. Maar was stomverbaasd over zijn reactie.
Van de door jou geopperde verzachtende omstandigheden was geen sprake.
En er zit nogal een gat tussen eeuwig en twee weken, zelfs als dat al afgesproken zou zijn.
Hij had gewoon een fiets van een klant aan een ander verkocht en bood de originele klant uiteindelijk een heel ander (en ongewenst) model aan, waar de klant nog voor moest betalen ook.
Het mag een wonder heten dat die nog bestaat..
Business or pleasure?
pi_117347549
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 02:11 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Dan heeft die kennis van je zich wel heel makkelijk laten afpoeieren. In mijn geval had ik de rechtsbijstandsverzekering ingeschakeld en bij de politie aangifte gedaan. Laat staan dat ik zou betalen voor een andere fiets :P
Profiel opgeheven.
pi_117351086
http://www.wetenschap24.n(...)arheid-en-Smaak.html

Erg leuke uitzending over houdbaarheid en smaak!
pi_117378816
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 11:20 schreef Mantel het volgende:

[..]

Het mag een wonder heten dat die nog bestaat..
Brutalen hebben de halve wereld. En geld is een machtig medium.
pi_117378939
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 12:21 schreef Bierie het volgende:

[..]

Dan heeft die kennis van je zich wel heel makkelijk laten afpoeieren. In mijn geval had ik de rechtsbijstandsverzekering ingeschakeld en bij de politie aangifte gedaan. Laat staan dat ik zou betalen voor een andere fiets :P
Ik stond erbij en was stomverbaasd. Had echt zo gauw geen antwoord. En heb me laten overbluffen. Toen nog wel.
Ik heb jouw suggesties overwogen, maar heb gegokt op zijn redelijkheid.
Die vals bleek te zijn, maar dat was pas later, toen de aangeboden fiets van een verkeerd model was en bovendien geld moest kosten.

En ik was ook derde partij, geen belanghebbende.
En ook nog: hij was een nieuwkomer en die gun ik wel een redelijke start.

Kortom: ik was week en onoplettend.
Maar dat doet aan de diefstal niks af.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kees22 op 01-10-2012 00:39:32 ]
  zaterdag 29 september 2012 @ 14:10:43 #36
359127 Mantel
Kiek m shinen!
pi_117388008
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 01:07 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Brutalen hebben de halve wereld. En geld is een machtig medium.
Money money money c_/
Business or pleasure?
pi_117722092
Het mag hier zo langzaam aan wel weer drukker worden, de zelfstudieweek komt eraan!
pi_117722169
oh nee! :(
pi_117725692
Nee? JA :o
pi_117725970
Meer een oh nee als in "neeeeee, ik wil nog geen tentamens leren!"
pi_117726077
Haha eens, het is echt super snel gegaan!
pi_117727318
Ja, voor mijn gevoel zitten we net in week 3 ofzo :P
pi_117755489
Ik zal jullie gerust stellen, tijdens de zelfstudieweek zal ik niet op fok komen. Dan ben ik op vakantie :@
Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 07:16:44 #44
163216 bioloogje
Meneer Bioloogje voor jou!
pi_117762363
Ik zal jullie ook geruststellen ik doe ook niet aan tentamenweken. Ik krijg de tentamens gewoon tussen de lessen door. Eerst toets daarna tot 16.45 les. Volgende ochtend gewoon de volgende toets...
pi_117763966
Geruststellen? Dat is juist ongezellig! :O

Maar bioloogje, dat lijkt me wel iets waar je heel erg aan moet wennen of niet?
  woensdag 10 oktober 2012 @ 20:06:52 #46
359127 Mantel
Kiek m shinen!
pi_117827113
ik moet tentamens vanuit huis maken... en dat noemt men een premaster!? Dat is pas teveel vrije tijd.
Business or pleasure?
pi_117842716
@Mantel: aan Wageningen Universiteit teveel vrije tijd? Nog nooit van gehoord. ;)

:W hoi allen, trouwens.
  donderdag 11 oktober 2012 @ 15:23:31 #48
163216 bioloogje
pi_117855538
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 09:28 schreef Reflectionne het volgende:
Geruststellen? Dat is juist ongezellig! :O

Maar bioloogje, dat lijkt me wel iets waar je heel erg aan moet wennen of niet?
Ach het is wel wennen, maar het niveau is nog niet heel hoog. Het is de tijdsdruk die het zwaar maakt. Maar sta iig na 3 toetsen nog een 8 gemiddeld. Dus het gaat wel lekker ^O^
pi_117868200
quote:
2s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 15:23 schreef bioloogje het volgende:

[..]

Ach het is wel wennen, maar het niveau is nog niet heel hoog. Het is de tijdsdruk die het zwaar maakt. Maar sta iig na 3 toetsen nog een 8 gemiddeld. Dus het gaat wel lekker ^O^
Dat zijn mooie cijfers :) Is het ook leuk?
  donderdag 11 oktober 2012 @ 20:20:29 #50
163216 bioloogje
pi_117868414
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 20:16 schreef Reflectionne het volgende:

[..]

Dat zijn mooie cijfers :) Is het ook leuk?
Ook dat. Heb al 1 weekje stage gelopen en het beviel erg goed :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')