SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat dus. Ik zou er ook kriebels van krijgen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:42 schreef Troel het volgende:
Ik twijfel mee met Asyniur over melding maken en ben het eens met wat r_one zegt.
een traktatie is wel even wat anders dan een kind meenemen naar een voetbalveld edquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:08 schreef Troel het volgende:
Overigens: toen hier een van de chauffeurs jarig was, kregen alle kinderen een traktatie. Dat vind ik niet buiten het boekje gaan. Een van de kinderen meer aanbieden dan de andere kinderen vind ik wel buiten het boekje gaan!
maar als het gewoon in de haak is, dan is er toch geen probleem als het taxi bedrijf het weet? als het wel een probleem voor die man wordt, betekend dat dat ie iets doet wat niet mag in zijn beroep. dat is het zn eigen schuld. iedereen weet dat dit soort zaken erg gevoelig liggen tegenwoordig. alleen daarom al zou hij het juist niet moeten doen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:15 schreef ElizabethR het volgende:
Wat is er eigenlijk mis met het gewoon met die man bespreken? Als je het meteen aanhangig maakt bij het taxibedrijf breng je wellicht een persoon die alleen maar het beste voorheeft met die kinderen in een lastig parket, hoewel ik moet toegeven dat ik dezelfde onderbuikgevoelens zou hebben in dit specifieke geval. De schijn is in ieder geval tegen hem.
Als hij echter geen kwaad in de zin heeft zal ie waarschijnlijk begrijpen dat je hem erop aanspreekt. Per slot van rekening heeft ie het ook gewoon aan je man gevraagd, hij speelt dus open kaart.
Ik heb overigens mijn kinderen op precies dezelfde manier 'voorgelicht' over ongewenste intimiteiten.
Dát. Je gevoel volgen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:01 schreef debuurvrouw het volgende:
lang verhaal kort. volg je intuitie, het is hoe dan ook niet volgens de regels.
En juist omdat dit soort zaken erg gevoelig liggen tegenwoordig, maak je met je melding aan het taxibedrijf meteen slapende honden wakker. Je wekt wantrouwen bij de leiding van zo'n taxibedrijf en de chauffeur, ook al was ie volledig te goeder trouw, zal voortaan altijd scheef aangekeken worden. Hij kan niet meer onbekommerd werken. Hij is getekend.quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:39 schreef okiokinl het volgende:
[..]
maar als het gewoon in de haak is, dan is er toch geen probleem als het taxi bedrijf het weet? als het wel een probleem voor die man wordt, betekend dat dat ie iets doet wat niet mag in zijn beroep. dat is het zn eigen schuld. iedereen weet dat dit soort zaken erg gevoelig liggen tegenwoordig. alleen daarom al zou hij het juist niet moeten doen.
Ja nou, dat vind ik dus maar niks. Ik zal vragen aan de organisatie of de route veranderd kan worden, maar ik vrees dat ze dat niet doen. Ze hebben al zulke logistieke problemen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:01 schreef debuurvrouw het volgende:
maareuh, hoe voel je je nu over het feit dat Thies als laatste nog alleen met hem in het busje zit?
Oh ja, dat doen wij ook. Soms best confronterend voor opa, want die wil hij vaak geen kus of knuffel geven ( "wel een hand hoor mama"). Maar dwingen doen wij zeer zeker ook niet.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:41 schreef miss_sly het volgende:
Wij blijven bijvoorbeeld ook telkens bevestigen dat ze geen knuffel of kus hoeft te geven als ze dat niet wil. Zelfs niet aan ons als wij weggaan en ze heeft er op dat moment geen zin in. Een kus of nuffen geef je omdat je dat wil.
Hm, daar zou ik ook niet blij mee zijn. Ondergaat ze het gelaten?quote:Helaas vindt mijn schoonfamilie dat nogal moeilijk te accepteren en nemen dan toch die kus of knuffel, waarmee ze naar mijn idee een verkeerde boodschap afgeven: jij wil niet knuffelen, maar dat maakt niet uit, want ik doe het toch.
Het is toch niet het een of het ander! Ik leer ze hoe zich te gedragen in het verkeer én ik waarschuw ze voor mensen die over je grenzen kunnen gaan. Zoals jij gepraat hebt met Thies, zo'n soort gesprek heb ik ook met mijn kinderen gehad. Ze op het hart gedrukt dat ze altijd álles tegen me kunnen zeggen, ook al heeft iemand erge dreigementen geuit als je dat 'geheim' zou vertellen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:34 schreef Moonah het volgende:
Ik heb het er eens met een vriendin over gehad, en zij liet blijken het nogal overdreven te vinden. Zij wil haar kinderen geen onnodige angsten aanpraten. Letterlijk: "Ik leer ze liever hoe zich te gedragen in het verkeer, want dat is een veel reëler gevaar."
Vertel eens, hoe doen jullie dat?
Nee, ze is niet zo gelaten, gelukkig, maar dat komt ook omdat ze hen dan weer goed genoeg kent om aan t durven geven dat ze niet wil. Ze draait dan weg enzo.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:44 schreef Moonah het volgende:
[..]
Oh ja, dat doen wij ook. Soms best confronterend voor opa, want die wil hij vaak geen kus of knuffel geven ( "wel een hand hoor mama"). Maar dwingen doen wij zeer zeker ook niet.
[..]
Hm, daar zou ik ook niet blij mee zijn. Ondergaat ze het gelaten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |