atijd proberen. ff helder mailtje maken in eenvoudige taal.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:23 schreef nodig het volgende:
[..]
Hoe zit dat met de Jiayu, moet ik daar ook een mailtje achteraan sturen naar lightake, heb daar namelijk niks van vermeld over wat ze erop moeten zetten
Ik ook wel hoor, ik kan ook op elke hersenscheet gaan reageren (zoals nu eigenlijk, waarmee ik je nu eigenlijk direct weer beledig en daarvoor sorry). Maar geen zin meer in.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:15 schreef shiznuts het volgende:
Pfff, screw kwantiteit... ... ...
Wat? Ik combineer gewoon beide...
Mwah, valt nog wel mee. Opzich kan ik 't spul er nu ook al wel inzetten, instellen en vliegen maar het lijkt me prettiger om alle electronica gewoon eerst goed voor elkaar te hebben en dan in 1x op 't frame zetten.quote:Hehe, die hexa is eigenlijk echt net een overheidsproject zo langzamerhand.![]()
(Steeds weer tegenslagen en meer geld moeten uitgeven dan gepland was)
Sanei N10, Ramos W30 (duur; zo'n $300, maar wel met razendsnelle Samsung CPU), Cube U9GT V / U9GT5 met 9.7" Retina scherm en vast nog een aantal die ik zo niet weet/vergeet. 't wordt leuk. En ik kan met dergelijke prijzen ook verantwoorden; want ik heb er nu wel een aantal praktische doeleinden voor verzonnen. Maar 't is ook wel een beetje spec-geilen, want een RK3066 CPU is eigenlijk net zo goed als een quad core.quote:Ben echt nieuwsgierig naar die tien inch quadcores.'k Ga d'r vast ook eentje halen.
Ja. Of nee, geen idee waar je het over hebt namelijk. 14.gifquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:48 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ik heb trouwens gister die Aaron een mailtje gedaan, maar heb niets van hem ontvangen nog.
Heb ik wel het juiste emailadres gebruikt?
Omdat ze voorheen gespamd hebben op tweakers en hier geloof ik. Igg iets in die richtingquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:55 schreef davedavy het volgende:
Waarom worden ********** links altijd aangegeven met *******?
->quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:55 schreef davedavy het volgende:
Waarom worden ********** links altijd aangegeven met *******?
_quote:Op zondag 23 september 2012 17:16 schreef shiznuts het volgende:
Everbuying.com heeft een geschiedenis met spammen op deze site. De naam en url wordt daarom geblokkeerd. Verder een ok shop, heb er vaak besteld.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:55 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ja. Of nee, geen idee waar je het over hebt namelijk. 14.gif
_quote:Op zondag 23 september 2012 18:25 schreef shiznuts het volgende:
Prima shop/deal wel.
Moet je ff Aaron (Aaron Qin (Chen), van YouTube en RC Groups ) onder bruce@banggood.com mailen, vragen of 'ie misschien een leuke korting heeft voor je.
Voor dat geld heb je echter ook een WLToys V911 heli of V929 / V939 quadrotor afhankelijk van hoe tricky/fel je het wilt hebben. Udi R/C lijkt ook steeds meer te verkopen in de Chinese webshops.
Mja, je weet niet hoe druk 'ie is ende zo. Geef het wat tijd hè...quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:59 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ja die heb ik gebruikt idd...
had gevraagd om een mooie deal, en wat paypal issues.
Ja die heb ik gebruikt idd...quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:54 schreef shiznuts het volgende:
bruce @ ? Zou goed moeten zijn idd. Al heb ik al een tijdje (maand of twee) niks meer gevraagd.
Die omschrijving van die Beta´squote:Op dinsdag 25 september 2012 16:15 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Pfff, screw kwantiteit... ... ...
Wat? Ik combineer gewoon beide...
[..]
Hehe, die hexa is eigenlijk echt net een overheidsproject zo langzamerhand.![]()
(Steeds weer tegenslagen en meer geld moeten uitgeven dan gepland was)
Ben echt nieuwsgierig naar die tien inch quadcores.'k Ga d'r vast ook eentje halen.
[..]
True. Beta's zijn meer geöriënteerd richting pop/rock. Wat meer detail en helderheid, maar toch wat bass. Maar niet echt voor hardstyle... dan ben je idd beter ff met een allround ES800M of hardstyle puur bevalt de ES900i je misschien inderdaad wel beter, qua 'clubfeeling'.
_
Nu eerst maar eens inloggen op MisterTao, zag eerder al foto's van m'n Takstar HI1500 en Mele F10 voorbijkomen en 'In stock' waren (maar nog niet 'packed & ready', ff kijken of nu wel edit: jup!).
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Dan komt er nog een Takstar TS-650 aan.Een Takstar TCM-340 lavalier microphone en een WEIDE horloge.
Was't wel zo'n beetje gloof ik.
geniale beurs ga ik ook halen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:44 schreef mcwops het volgende:
mijn 'wallet' sinds een paar maanden...![]()
http://www.**********.com/product128356.html
[ afbeelding ]
Dan kom je wel weer makkelijk op de 1ste plaats te staan wat betreft het aantal postsquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:11 schreef shiznuts het volgende:
Ik heb al vernomen dat er replica's van mij in de maak zijn. Zhe horror!
Hmmmm, kdacht dat aan mij lag. Kan je wel een request doen en dat het door hun in het systeem wordt gezet??quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:06 schreef shiznuts het volgende:
Nieuwe richtlijn van MisterTao. Ik neem aan dat je MisterTao bedoelt waar dat inderdaad nieuw is. Weet ik ook niet waarom dat opeens is. Vinden ze leuk ofzo.Maar goed. Ga je toch zelf naar www.taobao.com en www.tmall.com . Ik kan prima me weg vinden daar, hoef je geen Chinees voor te kunnen. Beetje rondvogelen en je weet hoe je dingen kunt sorteren op prijs e.d. ook.
Dan de url's plakken op MisterTao.
Helaas worden veel links ook als 'foute handelaren' gezien terwijl ze legit zijn. Beetje jammer. Zo doet de Novo7 Fire-link van ainoljy het daar niet en ook die Mele F10 die ik dus net besteld heb en daar binnen is wordt nu opeens beschouwd als 'caution' en dat je elders je product vandaan moet halen.
Gebruik 17track.net of track gewoon nietquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:17 schreef LKVBHD het volgende:
Meer mensen bij wie de track/trace niet werkt?
intmail.183.com.cn bedoel ik. Is nu al een dag of 2 down, soms werkt ie maar dan krijg ik een 500-error als ik wil tracken.
Wat is de bron van 17track.netquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:21 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Gebruik 17track.net of track gewoon niet
Tracking is toch niet betrouwbaar.
Thanks, moet ik ook nog even regelen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:24 schreef nodig het volgende:
Artscow 1 Dollar deal's
Tot 30 Sep kun je deze producten bestellen met eigen ontwerp erop voor maar $1 Dollar incl. shipping met deze coupon: Z099PLAYVN7ZV Onder andere; Muismatjes, Kettingen ( Dog Tag's), tassen en fotolijsten.
Bron: davydavy ofzo.
Shark inderdaad, linkje comming up.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:30 schreef rene90 het volgende:
Wat was ook alweer die naam van die horloges die hier populair waren/zijn, via ebay, shark iets dacht ik? Ik weet alleen niet meer welk type het nou precies was. Dacht rond de 10-20 euro ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |