abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117107368

Welke fokkers gaan er vanavond naar het feest?

http://projectxharen.com/

Laatste update:
Headhunterz en Yellow Claw komen?

Hier verder.

Livestream:
http://www.ustream.tv/channel/project-x---haren
http://www.rtl.nl/xl/#/u/2caa35a3-e34a-305e-a893-99552600075f/ (beeld)
http://www.rtvnoord.nl/includes/liveradio.asp (geluid)

Er was eens een meisje uit Haren.
Die wilde opvallend verjaren.
Ze plaatste een linkje maar miste een vinkje.
Nu zit heel Haren op de blaren.

http://www.ustream.tv/channel/derpderpderp1111

livestream voor in mediaspelerts:
rtsp://stream.rtvnh.nl:1935/rtvnoord/rtvnoord

Pics van de rellen

DutchSpeakwords twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 16:48:45 Merte probably sits with the hands in the Haren. #ProjectXHaren reageer retweet
pi_117107375
Nee het is wat.
Ура для россии
pi_117107376
laatste post uit het vorige deel:

quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 09:09 schreef GoobyPls het volgende:

[..]

Wie zegt dat ze niet al in het noorden wonen? Sowieso is de gemeente achterlijk geweest, een beetje internet scannen en je kan erachter komen daar het zeer waarschijnlijk is dat er veel mensen komen, om dan te besluiten deze mensen maar op straat te laten is vragen om problemen. Of in Haren is klaarzetten om te doen, of alleen nog bestemmingsverkeer doorlaten naar Haren.
  zaterdag 22 september 2012 @ 09:58:41 #4
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_117107416
Haha...Wat een mongolen toch.
Trotse Belg.
pi_117107448
Waar is de samenvatting?

Hoeveel doden, wat is er kapot etc?
  zaterdag 22 september 2012 @ 10:03:34 #6
369415 Bendoe
-|||----------|||-
pi_117107480
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 10:00 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Waar is de samenvatting?

0 dood, 25 gewonden waarvan 2 zwaar, 25 arrestaties. over schade nog niks bekend.
Op vrijdag 24 augustus 2012 21:25 schreef LittleBrownie het volgende:
Boks van Bendoe _O_
pi_117107481
Ik hoop echt gewoon zo dat die reltrappende imbecielen een dikke vette rekening krijgen, zo eentje waar ze echt jaren voor moeten betalen *O* *O*
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_117107525
Jammer dat het zo heeft moeten lopen. Als het anders aangepakt was had het veel beter kunnen gaan. Beetje dommigheid allemaal.
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_117107542
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 10:07 schreef Samson het volgende:
Jammer dat het zo heeft moeten lopen. Als het anders aangepakt was had het veel beter kunnen gaan. Beetje dommigheid allemaal.
Als je een concert had neergezet had het alsnog puinhoop geworden.

Denk 2 keer zoveel volk en op het eind zeg 23:30 uur hadden alsnog mensen de bewuste straat ingegaan.
  zaterdag 22 september 2012 @ 10:08:32 #10
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_117107547
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 10:00 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Waar is de samenvatting?

3 doden waarvan 2 ernstig.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_117107558
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 10:07 schreef Samson het volgende:
hoe had het dan aangepakt moeten worden?
had de gemeente een festival terrein uit hun mouw moeten schudden? dat is dan toch meteen een vrijbrief om dit soort bagger elke week uit te halen?
pi_117107613
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 10:09 schreef spiedermann het volgende:

[..]

had de gemeente een festival terrein uit hun mouw moeten schudden? dat is dan toch meteen een vrijbrief om dit soort bagger elke week uit te halen?
Er was een heel groot voetbalveld beschikbaar. Je had kunnen voorspellen dat er veel mensen zouden komen, deze gewoon maar op straat te laten is heel dom, ze hadden iets moeten organiseren.
pi_117107620
Is er al een fok schoonmaakploeg in de maak?
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
pi_117107621
quote:

[..]

Ze hadden òf de mensen meteen weg moeten sturen, òf ze ergens heen moeten verwijzen (grasveld ofzo). Nu stond er een verveelde menigte in een woonwijk.
Amen.
pi_117107651
Trieste kereltjes.

Alle schade verhalen op de knuppeltjes die zijn opgepakt en/of dat nog zullen worden.

quote:
Nog niet alle vandalen zijn opgepakt. Direct na de rellen heeft de recherche een opsporingsteam opgezet met als doel alle daders in de kraag te vatten. Het team maakt onder meer gebruik van beelden die tijdens de rellen zijn gemaakt.
_O_

quote:
'De meeste mensen kwamen niet om zich te misdragen maar uit nieuwsgierigheid'', zegt de woordvoerster. De 'feestgangers' kwamen volgens haar uit alle hoeken van het land. Later op de dag moet duidelijk worden hoeveel personen de politie precies heeft opgepakt.
Onzin natuurlijk. Er werd via alle media duidelijk gemaakt dat je niet hoefde te komen, dat er geen feest zou zijn en dat zelfs de toegang geweigerd zou worden. Als je alle oproepen zag om daar rotzooi te gaan trappen vind ik het gewoon écht te triest voor woorden dat je er alsnog heen gaat. Het zal niet mogelijk zijn, maar iedereen die er was zou gewoon op zijn minst voor openbare ordeverstoring gepakt moeten worden.

quote:
De gemeente meldt op haar website dat zij de schade die veroozaakt is, wil verhalen op de relschoppers. Zij roept burgers op hun schade te melden bij de gemeente en aangifte te doen bij de politie.
Juist. + een flinke taakstraf + nog een geldboete. Eventueel een celstrafje, meteen duidelijk maken dat dit soort triest gedrag en meeloperigheid niet word getolereerd.

Te triest voor worden hoeveel nieuwe Project X feestjes je nog ziet op Facebook :') |:( .
  zaterdag 22 september 2012 @ 10:17:05 #16
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_117107655
quote:
5s.gif Op zaterdag 22 september 2012 10:14 schreef Logician78 het volgende:
Is er al een fok schoonmaakploeg in de maak?
http://www.facebook.com/ProjectCleanXHaren
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_117107665
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 10:14 schreef GoobyPls het volgende:

[..]

Er was een heel groot voetbalveld beschikbaar. Je had kunnen voorspellen dat er veel mensen zouden komen, deze gewoon maar op straat te laten is heel dom, ze hadden iets moeten organiseren.
Niks organiseren, Haren had afgesloten moeten worden voor iedereen behalve bestemmings verkeer.
pi_117107668
quote:
Dat is van Tijl, niet FOK! :P
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_117107675
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 10:17 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:

[..]

Niks organiseren, Haren had afgesloten moeten worden voor iedereen behalve bestemmings verkeer.
Dat heb ik ook als een van de oplossingen staan in een andere post. Eens dus.
pi_117107680
quote:
Die zag ik al, maar aangezien fok in het verleden ook vaak dingen op touw heeft gezet was ik benieuwd of er nogeen grote groep vanuit fok ging.
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
  zaterdag 22 september 2012 @ 10:19:20 #21
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_117107696
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 september 2012 10:18 schreef Logician78 het volgende:

[..]

Die zag ik al, maar aangezien fok in het verleden ook vaak dingen op toue heeft gezet was ik benieuwd of er nog een grote groep vanuit fok ging.
Ik wil best wel helpen, maar tegen de tijd dat ik daar ben (3 uur met OV) is het al opgeruimd :P
pi_117107716
quote:

[..]

Meteen verbieden die straat in te gaan is de kat op het spek binden. Dan willen mensen natuurlijk juist die straat in. Daar zijn ze tenslotte in eerste instantie voor gekomen. Dat is toch echt wel de consequentie van de dommigheid van die meid die het in eerste instantie op FB had gezet. Als je vantevoren dus dit al zo duidelijk aangeeft als autoriteit kun je er gewoon op wachten totdat mensen dit juist wel gaan doen. En daar heb je de eerste confrontatie al te pakken.
pi_117107741
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 10:17 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:

[..]

Dat was idd een goed idee geweest
pi_117107806
Wel grappig dat iedereen al iemand de schuld heeft gegeven. Maar hoe en waarom begon de ME met ingrijpen? Toen liep het volledig uit de hand toch?
pi_117107830
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 10:26 schreef Travel. het volgende:
Wel grappig dat iedereen al iemand de schuld heeft gegeven. Maar hoe en waarom begon de ME met ingrijpen? Toen liep het volledig uit de hand toch?
Nee, het begon met een vinkje en mensen die grappig dachten te zijn door het bewust als "kom laten we een feestje gaan vieren!"

Alleen hebben bepaalde mensen in dat gezelschap een raar idee bij een feestje. Die zijn schuld, niet meer, niet minder.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')