SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic Chick
Topic Nummer
Topicventjes/vrouwtjes:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
[ Bericht 0% gewijzigd door mschol op 23-09-2012 11:14:20 ]
ga je gangquote:Op zaterdag 22 september 2012 09:47 schreef SosuaCafe het volgende:
Misschien is het leuk om een shared spotify playlist te maken en deze in de op te zetten? FOK!mcsc ?
Maar jij was toch erg rijk met huishoudster en megavilla enzo?quote:Op zaterdag 22 september 2012 09:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Mn monitor is dood.![]()
Wat zal ik nemen? Lcd/led? Wil niet zo'n grote. 23/24" Max 300 euro.
ZILLERTALER JODLER #1quote:Op zaterdag 22 september 2012 09:47 schreef SosuaCafe het volgende:
Misschien is het leuk om een shared spotify playlist te maken en deze in de op te zetten? FOK!mcsc ?
Als je maar geen 3D neemt.quote:Op zaterdag 22 september 2012 09:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Mn monitor is dood.![]()
Wat zal ik nemen? Lcd/led? Wil niet zo'n grote. 23/24" Max 300 euro.
Geen helemaal eerlijke vergelijking, de charme van Glen Moray is juist dat hij zo licht is waardoor het makkelijk is om af en toe te drinken tijdens het gamen. Je neemt ook geen handgemalen door priesters gezegende columbiaanse koffie tijdens het werken, dit is vergelijkbaar.quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:20 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Ik was bij de slijter en die boorde glen moray finaal de grond in. Lichte malt, waarvan de smaak heel snel weer weg spoelt. Ik had hem ook lichtelijk beledigd door te vragen of hij verstand had van whisky. Ben wel met :
[ afbeelding ]
Naar huis gegaan.
Ik snap het nu even niet, heb je nog een ééngezinswoning in de tuin van je villa? Als tuinhuisje ofzo?quote:Op zaterdag 22 september 2012 09:58 schreef SosuaCafe het volgende:
Haha. Gewoon eengezinswoning hoor. Wel nieuwbouw.
En hij moet in de huiskamer. Vandaar.
dat noemen ze het volkswahgen gefuhl jongeh.quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:01 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik snap het nu even niet, heb je nog een ééngezinswoning in de tuin van je villa? Als tuinhuisje ofzo?
Plant-met-potgrond, IK KIES JOU!quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:01 schreef SosuaCafe het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vond ik toch toch wel de sterkste actie van de avond.
Kan, maar de een heeft metal smaak en de ander klassiek..quote:Op zaterdag 22 september 2012 09:47 schreef SosuaCafe het volgende:
Hmm ja zo komt het wel goed!quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:57 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Prima, iedereen stel 2-3 nummers voor om er in te zetten?
Jij maakt?
Kopenquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:03 schreef drumstickNL het volgende:
Zin om Borderlands 2 te kopen maar heb nog 5 top titels staan die ik nog niet eens heb opgestart. (o.a. van de steam sale)
Gewoon kopenquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:14 schreef Ame_thyst het volgende:
maar IK HEB AL ZOVEEL SPELLETJES.
En het enige wat ik eigenlijk speel is LoL
ja, was wel leuk. Maar die potjes duren altijd eindeloos bij mij.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:14 schreef Ame_thyst het volgende:
maar IK HEB AL ZOVEEL SPELLETJES.
En het enige wat ik eigenlijk speel is LoL , nja en GW2
quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Bobber is de liefdesbaby van Tom en Berend
quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:03 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Hmm ja zo komt het wel goed!
Maar dan kunnen we wel iedereens account/email zien he
1?quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:21 schreef MineraalWater het volgende:
Ik heb 4 pack borderlands gekocht
paas mij eenquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:21 schreef MineraalWater het volgende:
quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Bobber is de liefdesbaby van Tom en Berend
1 overquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:21 schreef MineraalWater het volgende:
nja; het is een leuk spel. 9/10 zo ongeveer maar je moet er maar zin in hebbenquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:30 schreef maurisioo het volgende:
Is dat borderlands leuk? En zijn er nog andere leuke games?
Dan koop je nog maar een 4 packquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:39 schreef MineraalWater het volgende:
Nee harhar heb al 3 andere mensen.
Valt mee, 25 euro per persoon voor een net uitgekomen spel.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:45 schreef maurisioo het volgende:
Best wel heel erg ontzettend gigantisch duur
quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:47 schreef drumstickNL het volgende:
http://malaysiabay.org:6081/torrent/7649571/Borderlands_2-SKIDROW
Hier is hij pas goedkoop.
Here Comes Honey Boo Booquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:50 schreef drumstickNL het volgende:
Iemand recommend mij een serie.
zeg jij bent van de frontpage he, ken jij iemand van de frontpage die redacteur is en Ron heet?quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:52 schreef drumstickNL het volgende:
[ afbeelding ]
Heb nu geen geld meer.
nope; is niet op de vergadering iig geweest.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:56 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
zeg jij bent van de frontpage he, ken jij iemand van de frontpage die redacteur is en Ron heet?
sp?quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:36 schreef -Datdus- het volgende:
[ afbeelding ]
Toch maar weer eens een kasteeltje maken o.i.d.
Ja. Doet GAMESquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:56 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
zeg jij bent van de frontpage he, ken jij iemand van de frontpage die redacteur is en Ron heet?
Melee/pantherquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:11 schreef SosuaCafe het volgende:
Welke class/pet hebben jullie met torchlight?
DEATH VALLEYquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:50 schreef drumstickNL het volgende:
Iemand recommend mij een serie.
User link?quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja. Doet GAMES
https://www.google.nl/sea(...)v79dUK15w6DRBdyOgbgJquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Mijn oma belde me net. Een poos geleden maakte ik google earth screentjes van de Lek, die ik voor haar printte. Jeugdherinneringen enzo.
Of ik nu voor haar foto's van de mooie wolken boven de lek wilde maken
Ja oma, er hangen duizenden camera's langs de lek die livebeelden geven
hey powerkiwiquote:
Nieuw gezegde: "Iemand een buxus toewerpen" Iemand onterecht aanvallen en met een slecht argumentatie.quote:
Ja dat is waarquote:Op zaterdag 22 september 2012 17:57 schreef vogelkooi het volgende:
Als vrouw werk ik liever dan vanaf je 16 baby´s baren en het huishouden doen.
Had ik ook, restart doenquote:Op zaterdag 22 september 2012 18:29 schreef MineraalWater het volgende:
Serieus.... Kan geen CO OP doen op Borderlands 2... Kunnen ze het nou nooit goed maken stelletje amateurs.
HAJAHAHHAHAHAAHAHAHAHJAKSL JAKL HAHAHAHA FUCKING GENIAALquote:
Ik gebruik vloei als wc papier.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Toen we nog geen drielaags wc-papier maar riet gebruikten
Doet het ook niet.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Had ik ook, restart doen
Ja heb ik net gedaan en werkt niet.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
pc restart? Had het iig ook, nu niet meer. Werkt als een dikke kont nu
Jep.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:44 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Server settings zijn "online voor vrienden"?
Heb het getest, kan ook niet met je connectenquote:Op zaterdag 22 september 2012 18:48 schreef MineraalWater het volgende:
Ja kanker gearbox of KPN. Serieus man.
Ja alles geblocked, Beter koop ik een nieuwe router.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:52 schreef Ame_thyst het volgende:
KPN routersNAT settings
![]()
![]()
![]()
Ja ik heb er ook een
bij ons gaat de telefoon ook via dat klote dingquote:Op zaterdag 22 september 2012 18:58 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja alles geblocked, Beter koop ik een nieuwe router.
grappig als aidsremmersquote:Op zaterdag 22 september 2012 18:32 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
HAJAHAHHAHAHAAHAHAHAHJAKSL JAKL HAHAHAHA FUCKING GENIAAL
Als je kut zegt hangt hij zeker op?quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:02 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
bij ons gaat de telefoon ook via dat klote ding
WOULD YOU RATHER. duhquote:Op zaterdag 22 september 2012 18:42 schreef bobbernaut het volgende:
[ afbeelding ]
welke site was dit ook alweer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
liegenaarquote:
No you did not.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:09 schreef bobbernaut het volgende:
Ey datdus k heb je een tweet gestuurd op je eckte account
die gast waarmee ik zou cooppen heeft geen pc omdat hij hem nog niet mag bouwen van zijn vaderquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:45 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Mensen die niet Borderlands 2 coop
Ouders zonder verstand van computers vooral.quote:
quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:57 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Ouders zonder verstand van computers vooral.
JIJ HEBT OP FACEBOOK GEZETEN OP MIJN LAPTOP NU HEEFT HIJ EEN VIRUS!
Mam, de batterij is leeg. Doe de stekker er eens in...
Ik heb het geprobeerd. Nog nooit zo'n stress gehad in mijn leven.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:13 schreef Lorrelies het volgende:
Soms zou ik oude mensen best computerles willen geven
Alleen weet ik niet of ik het geduld er wel voor heb... want ze leren gewoon heel langzaam
Kweenie, was in februari dit jaar, zijn zoon zou vanaf september 2011 een jaar in de USA zitten, hij wou graag sterven als zijn zoon er weer wasquote:
Haha oh godquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:21 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd. Nog nooit zo'n stress gehad in mijn leven.
Serieus, dan denk je dat je ze geleerd hebt hoe je de pc aanzet etc zijn ze het de volgende keer weer vergeten.:')quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:24 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Haha oh godIk ben ben best wel geduldig, maar als ze het maar niet snappen...
Alzheimerquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:25 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Serieus, dan denk je dat je ze geleerd hebt hoe je de pc aanzet etc zijn ze het de volgende keer weer vergeten.:')
Oefenen moeten zequote:Op zaterdag 22 september 2012 21:25 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Serieus, dan denk je dat je ze geleerd hebt hoe je de pc aanzet etc zijn ze het de volgende keer weer vergeten.:')
Dus als ze eindelijk de PC hebben aangezet sadistisch op het uitknopje drukken zodat ze m weer aan kunnen zetten?quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:28 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Oefenen moeten zeTot in den treure!
Je praat tegen me alsof ik niet weet wat het debat op 2 is.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:43 schreef Lorrelies het volgende:
Die presentator (/homo) van die LiveStream van Haren is op NL 2 bij zo'n "discussie programma"![]()
ik wist eigenlijk zelf niet wat het wasquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:50 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Je praat tegen me alsof ik niet weet wat het debat op 2 is.
Ik heb zo'n titeldinges.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:58 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
ik wist eigenlijk zelf niet wat het was
Indien u de maximum snelheid met meer dan 50 km per uur overschrijdt, wordt uw rijbewijs door de politie ingevorderd en wordt dit meteen opgestuurd naar de Officier van Justitie. Die neemt binnen 10 dagen een beslissing of u het rijbewijs voorlopig terug krijgt of dat het rijbewijs ingevorderd blijft. (Voor bestuurders van een bromfiets geldt een maximum van 30 km te snel.) Sinds 1 juni 2011 is de regeling veranderd: Als uw rijbewijs door de politie wordt ingevorderd, zal de officier van justitie uw rijbewijs altijd tenminste twee maanden inhouden.quote:Op zondag 23 september 2012 10:51 schreef Lorrelies het volgende:
Jullie zijn slim hè, dus ik heb een vraag.
Als je rijbewijs wordt ingevorderd doordat je te hard hebt gereden of wat dan ook, dan moet je een tijdje wachten tot je je rijbewijs terug krijgt. Maar kun je 'm na een tijdje dan weer gewoon ophalen, of moet je dan opnieuw rijexamen doen? Of verschilt dit per situatie?
Een collega vroeg het zich af gisteren en toen dacht ik van: ja, geen idee eigenlijkOp internet kan ik het eigenlijk ook niet zo snel vinden.
Niks mijn PC. Het hele steam forum zijn ook mensen die er last van hebben.quote:Op zondag 23 september 2012 12:13 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ligt denk ik echt aan je pc, ik heb nerreges last van
welk spel?quote:Op zondag 23 september 2012 12:12 schreef MineraalWater het volgende:
Belachelijk dat ik voor een spel een third party program (Tunngle) moet gaan gebruiken om online te kunnen.
Kanker industrie.
Oh en deze haterquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:51 schreef Timwonnacott het volgende:
OPTIEFEN NOU MET JE GRENSLANDEN 2
Saxion hogeschool reclame van de g-spotify is stom.quote:Op zondag 23 september 2012 12:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dood aan de spotivijanden!
Geen gezeik met pispotify!
....quote:Op zondag 23 september 2012 12:43 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik kan de playlist niet vinden.. :/
k nerdjes haha zeker mmo spelen haha zeker elfen en orka's spelen echte leven ontsnappen omdat je niet op echt vrouw af durft te stappen ga je zeker rukke op tentakelsquote:Op zondag 23 september 2012 12:41 schreef Ame_thyst het volgende:
Echte bazen spelen GW2
Progression in een co-op spel
320bitrate en offline playlists. Bij kpn meegeleverd.quote:Op zondag 23 september 2012 12:52 schreef mschol het volgende:
spotify, de nieuwe vorm van geld uit zakken van argeloze mensen kloppen: betalen voor een streamend nummertje, en NOG meer betalen om het te mogen downloaden
Had jij al weer en nieuwe vriendin zeg je?quote:Op zondag 23 september 2012 12:50 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
k nerdjes haha zeker mmo spelen haha zeker elfen en orka's spelen echte leven ontsnappen omdat je niet op echt vrouw af durft te stappen ga je zeker rukke op tentakels
Haha jaloers op mijn skills en wapens zeker ik schiet jullie elfjes kapot met rockit roker launcher haha geen kans k nerdjes
je kan een shared playlist aanmaken. Kunnen we zelf dingen toevoegen.quote:
kpnquote:Op zondag 23 september 2012 12:54 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
320bitrate en offline playlists. Bij kpn meegeleverd.
vreemd. Heb ik niet.quote:Op zondag 23 september 2012 12:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
hmmmm
kut
mag alleen met facebook
Valt niet mee hè de 21ste eeuwquote:Op zondag 23 september 2012 12:58 schreef mschol het volgende:
[..]
kpn10x teveel betalen en dat voor een beetje gecomprimeerde muziek die je streamt...
offline playlists: ik neem aan dat je de nummers zelf niet mag downloaden maar dat er 1 of andere vorm van drm overheen zit?
Hmm ja, ik heb zelf twee accounts. Ééntje met facebook en ééntje zonder, maar tegenwoordig kun je geen NIEUWE accounts aanmaken zonder facebookquote:
Jij hoort natuurlijk het verschil tussen flac en 320kbitquote:Op zondag 23 september 2012 12:59 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben minder kwijt, ongecomprimeerd en geen vieze drm shit..
meh. Ik was eerst ook sceptisch, maar toen ik het eenmaal ging gebruiken was het toch wel erg relaxed. Neemt niet weg dat op een goede installatie flac/alac nog steeds beter is. Maar 320kb is meer dan genoeg voor tussendoortjes.quote:Op zondag 23 september 2012 12:58 schreef mschol het volgende:
[..]
kpn10x teveel betalen en dat voor een beetje gecomprimeerde muziek die je streamt...
offline playlists: ik neem aan dat je de nummers zelf niet mag downloaden maar dat er 1 of andere vorm van drm overheen zit?
quote:Op zondag 23 september 2012 13:04 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Een drietal invites is verstuurd
quote:
dat maak jij ervan, feit is wel dat je betaalt voor gecomprimeerde muziekquote:Op zondag 23 september 2012 13:01 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Jij hoort natuurlijk het verschil tussen flac en 320kbit
Rest alchohol die mij lascieve onbewuste temperen.quote:Op zondag 23 september 2012 13:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Jouw bijdrage[ afbeelding ]
Ik zat al te denken, jaquote:Op zondag 23 september 2012 13:10 schreef vogelkooi het volgende:
Zorg wel dat je de fb meldingen uit hebt staan
lueken secret room!quote:
Deze man. Betalen om te downloaden of te streamenquote:Op zondag 23 september 2012 12:52 schreef mschol het volgende:
spotify, de nieuwe vorm van geld uit zakken van argeloze mensen kloppen: betalen voor een streamend nummertje, en NOG meer betalen om het te mogen downloaden
dit. Hoewel er nog 1tb aan mp3 ed op mn schijf staat.quote:Op zondag 23 september 2012 13:50 schreef vogelkooi het volgende:
Ik betaal vooral voor gemak, lekkere playlistjes maken, nieuwe liedjes ontdekken, hele albums streamen binnen en paar klikken van de muis. Niks torrents of nieuwsgroepen.
let er wel op dat het dan wel zuurstof is die kwalitatief minder is.quote:Op zondag 23 september 2012 14:02 schreef vogelkooi het volgende:
Ja dat zouden ze kunnen, als ik voor gratis lucht en hoop moet doen. En voor 10 euro per twee maanden makkelijk lucht kan krijgen, ik teken daarvoor.
Zuurstof premium HDquote:Op zondag 23 september 2012 13:58 schreef Timwonnacott het volgende:
Voor het gemak.Ze zouden jullie nog zo gek kunnen krijgen om voor zuurstof te betalen.
als dat werkelijk zo was zou ik binnenkort wel dood moeten gaan...quote:Op zondag 23 september 2012 14:07 schreef vogelkooi het volgende:
De premium kwaliteit voldoet voor mij.
En om de lucht vergelijking nog op te houden, ik fiets een keer door de stad en leef meteen en week minder, maar dat maakt me ook niks uit.
Wie weet, maar hoop het niet.quote:Op zondag 23 september 2012 14:09 schreef mschol het volgende:
[..]
als dat werkelijk zo was zou ik binnenkort wel dood moeten gaan...
Ja maar mijn muziek HDD is volquote:Op zondag 23 september 2012 13:46 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Deze man. Betalen om te downloaden of te streamenTis verdomme legaal om hier te mogen downloaden voor je eigen gebruik. Doe het dan ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |