draw/fey wintquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:34 schreef AFCNiels het volgende:
De wedstrijd tegen Feyenoord is wel belangrijk, de club die dat verliest staat al op een flinke afstand van de top.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gewoon uit angst voor de Stroot
Hoe zit het nou met Heitinga, hij speelt steeds minder geloof ik.quote:
weet het ook nietquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoe zit het nou met Heitinga, hij speelt steeds minder geloof ik.
twitter hem even andersquote:
Nee manquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:54 schreef napoleonfour het volgende:
Ben je al in Amersfoort steven?
ah okay. Wat sowieso een nutteloze vraag want je hebt geen rijbewijs. Staat een beetje vast zo rond soest. Lekker anderhalf uur over gedaan, heerlijk.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee man
Fuck die shit, al die mensen zijn knettergek
Ik blijf lekker waar ik zit en ze zoeken het allemaal maar uit
Er rijden toch treinenquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ah okay. Wat sowieso een nutteloze vraag want je hebt geen rijbewijs. Staat een beetje vast zo rond soest. Lekker anderhalf uur over gedaan, heerlijk.
ja ik was even vergeten dat jij een verwend treinliefhebbert ben.quote:
Je zou toch met mij afsprekenquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:03 schreef Jojoortje het volgende:
Een zaterdagavond zonder afspraken/feestjesOok wel een keer lekker.
Nee dat is verzet naar vorige week.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je zou toch met mij afspreken
was wel gezelligquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee dat is verzet naar vorige week.
Dan staat Feyenoord boven Utrecht op alfabet.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:14 schreef Celeritas het volgende:
Iemand enig idee wat er gebeurt als PSV tegen Fey 1-1 wordt? Staat utreg dan vierde of Feyenoord?
Beiden hebben dan zelfde doelsaldo en aantal doelpunten gemaakt (en tegen dus).
Feyenoord heeft van utrecht gewonnen, dus onderling resultaat is sowieso in het voordeel van Feyenoord.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:14 schreef Celeritas het volgende:
Iemand enig idee wat er gebeurt als PSV tegen Fey 1-1 wordt? Staat utreg dan vierde of Feyenoord?
Beiden hebben dan zelfde doelsaldo en aantal doelpunten gemaakt (en tegen dus).
doen ze aan onderlinge resultaat ja?quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Feyenoord heeft van utrecht gewonnen, dus onderling resultaat is sowieso in het voordeel van Feyenoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |