Gemaakt door god, naar zijn evenbeeldquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:49 schreef Shashaska het volgende:
De mensheid
Pakistan rellen voor islamfilmpje
Rellen voor een feestje
apen
Nou, geen apen. Mensen die zich in groepen begeven gaan zich sowieso anders gedragen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:48 schreef Montagui het volgende:
[..]
Nee... eerder met een soort van 'eer'gevoel....wah, kijk mij nou... I was there I got the T-shirt.
Stelletje APEN.
Jep.. evolutie my ass.. we zijn nog altijd laagbegaafden primitieve kut dwazen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:49 schreef Shashaska het volgende:
De mensheid
Pakistan rellen voor islamfilmpje
Rellen voor een feestje
apen
Wat heb ik een hekel gekregen aan jonge jongens eigenlijk.quote:
De bezem staat rechts van de poort. En de stoffer en blik liggen bij het hooi.quote:
Spontaan zin om sommige een paar flinke rossen te verkopen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat heb ik een hekel gekregen aan jonge jongens eigenlijk.
Volgens mij zijn het allemaal halve zolen tegenwoordig.
Dan moet je beter oplettenquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:51 schreef HenkHenkers het volgende:
[..]
Idioot eigenlijk dat jij de eerste bent die dat vraagt![]()
Die zijn in de middag al gevlucht manquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:52 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Die zal door pa wel op tijd naar bed gestuurd zijn.
Dat lijkt me gelul. De echte klootzakken zijn goddank nog altijd een kleine minderheid.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Leg uit.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:52 schreef Janneke141 het volgende:
Die burgemeester zal zijn langste tijd in ieder geval wel gehad hebben.
Ik heb geen facebook. Wat staat er?quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:52 schreef andreas612 het volgende:
http://www.facebook.com/events/241404025982536/
Nee, niet allemaal. De (jonge) intelligente mens houd zich gedeisd en zal dus niet meedoen aan dit soort taferelen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Terwijl hij pas net is begonnen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:52 schreef Janneke141 het volgende:
Die burgemeester zal zijn langste tijd in ieder geval wel gehad hebben.
Exactlyquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:52 schreef LazyDave het volgende:
[..]
Nee, niet allemaal. De (jonge) intelligente mens houd zich gedeisd en zal dus niet meedoen aan dit soort taferelen.
project x t gooi, uitgenodigd nu al dik 20000 manquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik heb geen facebook. Wat staat er?
En de mensen met fatsoen/goede opvoeding.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:52 schreef LazyDave het volgende:
[..]
Nee, niet allemaal. De (jonge) intelligente mens houd zich gedeisd en zal dus niet meedoen aan dit soort taferelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |