Wat wordt het? Een zwaar feestje of een nietszeggend feestje dat met een sisser afloopt?quote:Noodverordening in Haren om Facebookfeestje
HAREN - De gemeente Haren (Groningen) en de politie hebben een noodverordening afgekondigd met het oog op een verjaardagsfeestje van meisje dat vrijdag haar 16e verjaardag viert.
Via Facebook had zij vrienden en vriendinnen uitgenodigd, maar vergeten aan te geven dat het om een privéfeestje gaat.
Inmiddels hebben 24.000 mensen de uitnodiging gekregen, waarvan 2400 hebben aangegeven vrijdag naar Haren af te reizen, zo meldde de politie dinsdag.
De noodverordening is volgens een woordvoerster nog niet actief, maar kan zo van stal worden gehaald als Haren vrijdag wordt overspoeld met feestgangers. De politie heeft een draaiboek klaarliggen en houdt extra agenten achter de hand.
Balthasar!quote:
ja!quote:
dankjequote:
Rutgerquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:39 schreef Geo4kant het volgende:
Rutger: Toch best een leuk feestje van jullie boertjes.
Mocro: RUSTIG HEYrustig!!! Wij zijn Leeuwarders!!!
![]()
http://www.ustream.tv/channel/derpderpderp1111quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waarom gaat het ineens over kindercaroons..
waarom nietquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waarom gaat het ineens over kindercaroons..
Powned al iets geüpload?quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:39 schreef Geo4kant het volgende:
Rutger: Toch best een leuk feestje van jullie boertjes.
Mocro: RUSTIG HEYrustig!!! Wij zijn Leeuwarders!!!
![]()
Toch heeft hij wel een leuk baantje hoor.. beetje iedereen afzeiken en trollen.. Al is het een kwal natuurlijkquote:
Pownews was saai. 2 minuten over Project Xquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Powned al iets geüpload?
quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Powned al iets geüpload?
leuk baantje idd maar hij is er niet eens zo goed inquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Toch heeft hij wel een leuk baantje hoor.. beetje iedereen afzeiken en trollen.. Al is het een kwal natuurlijk
quote:1:25:
Een woordvoerder van het Universitair Medisch Centrum Groningen (UMCG) meldde rond 01.00 uur dat zich 4 gewonden bij het ziekenhuis hebben gemeld als gevolg van de rellen in Haren. "Maar het kunnen er meer zijn, dit is op dit moment wat wij weten.'' Het gaat vooral om glaswonden en in een geval om een sleutelbeenbreuk. Bij het UMCG zijn geen gevallen van zwaargewonden bekend.
Mooi is datquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:42 schreef Bombshell het volgende:
mooi om de kracht van de massa te zien
Ja, een van mijn laatste posts in het vorige topicquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Powned al iets geüpload?
Domme flapdrol is hetquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
leuk baantje idd maar hij is er niet eens zo goed in
zeikwijf vind ik het
Netjes.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Hmm m'n kanaal is 85.000 keer bekeken en ik had een piek van 10.000 kijkers op hetzelfde moment
waarschijnlijk 4 uur schoffelen ofzoquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:45 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hoop dat justitie flink wat stevige boetes in gaat vorderen.
Nee, je zegt het zelf al...geen geweten.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:45 schreef LazyDave het volgende:
Zouden een (groot deel) van deze idioten (zonder geweten) hier nou later met een schuldgevoel op terugkijken?
Een groot deel lijken me doorgesnoven idioten. Een deel zal wel spijt krijgen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:45 schreef LazyDave het volgende:
Zouden een (groot deel) van deze idioten (zonder geweten) hier nou later met een schuldgevoel op terugkijken?
Neuh, lijkt me dat ze hier harder dan dat tegen optreden.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:46 schreef gers het volgende:
[..]
waarschijnlijk 4 uur schoffelen ofzo
Hoop dat justitie er veel aan heeft!quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Hmm m'n kanaal is 85.000 keer bekeken en ik had een piek van 10.000 kijkers op hetzelfde moment
Like.quote:Update 00:48 uur:
Inmiddels is er op Facebook een initiatief gestart om Haren morgen weer schoon te vegen: "Vannacht hebben we allemaal toegekeken hoe het dorp Haren werd afgebroken. Iedereen heeft op TV kunnen toekijken. Toekijken is te makkelijk! Morgen is het tijd om Nederland te laten zien hoe een probleem in iets moois kan veranderen, namelijk de oplossing. Project Clean-X zal morgen laten zien dat er niets is dat anderen sneller kunnen afbreken dan dat wij het weer met elkaar kunnen opbouwen."
Project Clean-X Haren heeft binnen uur al meer dan 6.500 likes ontvangen, en ook al een groot aantal toezeggingen van mensen die willen komen helpen.
Vrijwel alle beelden waren van RTV Noord dus justitie kan bij hun terecht. (Ik heb ook nog wat van Ned 3 en SBS uitgezonden maar niet zoveel.)quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:47 schreef Montagui het volgende:
[..]
Hoop dat justitie er veel aan heeft!
Nee... eerder met een soort van 'eer'gevoel....wah, kijk mij nou... I was there I got the T-shirt.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:45 schreef LazyDave het volgende:
boetes? Laat ze maar grotendeels opdraaien voor de schade en inzet van de MEquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:45 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hoop dat justitie flink wat stevige boetes in gaat vorderen.
x2quote:
Ja, stoere taal. Ik kan mij hier gigantisch kwaad om maken, blanke terroristen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:46 schreef Shashaska het volgende:
Met z'n alle rellen voor een gratis blikje energy drink, stelletje k* boeren
Dat bedoel ik eigenlijk ook.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:48 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
boetes? Laat ze maar grotendeels opdraaien voor de schade
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |