Heb je gelezen wat ik eerder heb gepost? Ik blijf mezelf niet herhalen, als je niet inhoudelijk kunt reageren en alleen kunt zeggen dat alle mensen die er waren idioten zijn kap je maar met reageren.quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:26 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat dacht je dan? Gaat wel goed?
Mm, van dit soort massa's maakten de fascisten gebruik, toen de wetenschap van de massa-psychologie gegrond werd.quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het volk dat afreist, mag wat mijn betreft in één categorie met mensen die bestuurders van zwarte Suzuki Swifts gingen lastigvallen na de aanslag van Karst T. En in één categorie mensen die ineens boeken/cd's gaan kopen van overleden artiesten als Jan Wolkers, Michael Jackson en Amy Winehouse.
Mensen die een flink steekje los hebben zitten.
Ja, om het even. Het ging echt nergens over.quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Was een uitzendkracht die hij wilde wegsturen
Op voorhand was absoluut niet duidelijk dat het uit de hand zou lopen. De eerste tekenen waren zelfs dat het aantal mensen dat kwam opdagen veel lager lag dan verwacht.quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:24 schreef eriksd het volgende:
Pure sensatielust naar een gebeurtenis waarvan het op voorhand duidelijk was dat het uit de hand zou lopen.
Klopt we zaten vanmiddag al met een groepje naar de stream van Ricardo te kijken. Alles leek best leuk en aardig te kunnen gaan worden.quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Onzin, iedereen riep nog te schreeuwen dat er niemand zou komen opdagen en dat het met een sisser zou aflopen, dat het zo erg uit de hand zou lopen hadden weinig mensen voorspeld
Uhu, en mijn vraag blijft staan. Wat waren je verwachtingen nou? Of was het achteraf niet beter geweest gewoon niet te gaan - wat al op voorhand duidelijk was - zodat de politie zich kon concentreren op de echt notoire onruststokers?quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:26 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Heb je gelezen wat ik eerder heb gepost? Ik blijf mezelf niet herhalen, als je niet inhoudelijk kunt reageren en alleen kunt zeggen dat alle mensen die er waren idioten zijn kap je maar met reageren.
Daarbij was het de eerste paar uur zelfs best gezellig.quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:27 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Op voorhand was absoluut niet duidelijk dat het uit de hand zou lopen. De eerste tekenen waren zelfs dat het aantal mensen dat kwam opdagen veel lager lag dan verwacht.
Als jij je niet schuldig zou maken aan pure sensatielust zou je niet in dit topic reageren.quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:24 schreef eriksd het volgende:
Pure sensatielust naar een gebeurtenis waarvan het op voorhand duidelijk was dat het uit de hand zou lopen. Sterkte ermee verder, hoop dat je genoten hebt.
Gelukkig zit jij alle dagen te FOK!ken en kom je je studeerkamertje niet uit hè, toekomstig fiscalist.quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:24 schreef eriksd het volgende:
Pure sensatielust naar een gebeurtenis waarvan het op voorhand duidelijk was dat het uit de hand zou lopen. Sterkte ermee verder, hoop dat je genoten hebt.
Mijn verwachten waren vrij onduidelijk. Ik weet niet wat ik moet verwachten, en de reden dat ik heen ben gegaan is om dat in levende lijve mee te maken. Zoals ik al eerder zei, was het de eerste paar uur zelfs best gezellig, tot er enige chaos ontstond (weet niet waar dat door kwam).quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:28 schreef eriksd het volgende:
[..]
Uhu, en mijn vraag blijft staan. Wat waren je verwachtingen nou? Of was het achteraf niet beter geweest gewoon niet te gaan - wat al op voorhand duidelijk was - zodat de politie zich kon concentreren op de echt notoire onruststokers?
Nee hoor, ik vraag me af wat mensen drijft om daadwerkelijk te gaan. Toegegeven, ik had niet verwacht dat het dermate uit de hand zou lopen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:28 schreef Mercer het volgende:
[..]
Als jij je niet schuldig zou maken aan pure sensatielust zou je niet in dit topic reageren.
Punt blijft dat er geen feest was en dat aangeraden was om niet heen te gaan.quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:28 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Daarbij was het de eerste paar uur zelfs best gezellig.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:29 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Mijn verwachten waren vrij onduidelijk. Ik weet niet wat ik moet verwachten, en de reden dat ik heen ben gegaan is om dat in levende lijve mee te maken. Zoals ik al eerder zei, was het de eerste paar uur zelfs best gezellig, tot er enige chaos ontstond (weet niet waar dat door kwam).
quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Klopt we zaten vanmiddag al met een groepje naar de stream van Ricardo te kijken. Alles leek best leuk en aardig te kunnen gaan worden.
Was pas nadat de burgemeester zei dat er géén toestemming kwam voor een spontaan feest op het voetbalveld en dat de ME ingezet zou worden dat de sfeer omsloeg.
Dit!quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:29 schreef RemcoW23 het volgende:
Aan de andere kant. Als wij het een keer niet met de politiek eens zijn, en gaan met het 10-voudige (30.000, das nog weinig) in Den Haag tekeer dan kan het best nog wat opleveren. We hebben best veel macht als we de handjes eens in een slaan ipv elkaar te pakken
Sprake van een feest was er al niet meer nadat het evenement van Merthe zelf offline is gehaald.quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Punt blijft dat er geen feest was en dat aangeraden was om niet heen te gaan.
nee toen riep iedereen op fok! dat er zoveel problemen van zouden komen maar er gebeurde nog zeker een uur helemaal nietsquote:
Nouja, klein plaatsje, lokale overheid raadt met klem af op te komen dagen, bedoel: had je niet gewoon beter thuis kun blijven? Zekere voor het onzekere?quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:29 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Mijn verwachten waren vrij onduidelijk. Ik weet niet wat ik moet verwachten, en de reden dat ik heen ben gegaan is om dat in levende lijve mee te maken. Zoals ik al eerder zei, was het de eerste paar uur zelfs best gezellig, tot er enige chaos ontstond (weet niet waar dat door kwam).
Valt ook prima te volgen door niet heen te gaan dus dat is geen argumentquote:Op zaterdag 22 september 2012 02:31 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Sprake van een feest was er al niet meer nadat het evenement van Merthe zelf offline is gehaald.
Toch vind ik het interessant om te zien hoe zo iets bizar uit kan groeien door puur Social Media en later aandacht van radio en TV. Dat is een reden dat ik er op af kwam.
Wat wil je van me horen?quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:31 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nouja, klein plaatsje, lokale overheid raadt met klem af op te komen dagen, bedoel: had je niet gewoon beter thuis kun blijven? Zekere voor het onzekere?
Terecht, wie wil nou zo'n randdebiel op de werkvloer. Met een beetje mazzel komt hij niet eens opdagen maandag, gevalletje au op de bips ofzoquote:Op zaterdag 22 september 2012 02:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Was een uitzendkracht die hij wilde wegsturen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |