Ik heb niets toe te geven. En nu?quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:20 schreef andreas612 het volgende:
[..]
je '' verraadt jezelf wel behoorlijk.. geeft niet, vooral niet toegeven
Dit dusquote:Op zaterdag 22 september 2012 02:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ja hoor je hoeft niet gelijk te doen alsof boem-dikkie een relschopper is omdat hij daar was
Hij is weliswaar een relschopper, maar alleen digitaal...quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ja hoor je hoeft niet gelijk te doen alsof boem-dikkie een relschopper is omdat hij daar was
nu niks, speen terug in je mond en je bed inquote:Op zaterdag 22 september 2012 02:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb niets toe te geven. En nu?
Als alle niet relschoppers gewoon hun verstand hadden gebruikt, dan stonden de relschoppers er alleen voor en was het geen overmacht tegenover de ME.quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vuurlinie.. afknallen dat tuig.
Het volk dat afreist, mag wat mijn betreft in één categorie met mensen die bestuurders van zwarte Suzuki Swifts gingen lastigvallen na de aanslag van Karst T. En in één categorie mensen die ineens boeken/cd's gaan kopen van overleden artiesten als Jan Wolkers, Michael Jackson en Amy Winehouse.quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, de massa-psychologie heeft hiervoor allang verklaringen voor opgesteld hoor.
Op zich is het niet eens zo verwonderlijk dat zoiets gebeurt.
Hij probeert alleen maar te rellen hoor, die eriksd.quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:22 schreef andreas612 het volgende:
[..]
nu niks, speen terug in je mond en je bed in
echt he, altijd dezelfde :Squote:Op zaterdag 22 september 2012 02:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hij probeert alleen maar te rellen hoor, die eriksd.
Ik ook zeker, als het een fietsafstand was sowieso even poolshoogte nemen, als ik de stream zag rond 20:00 waren het alleen mensen die kwamen uit nieuwsgierigheidquote:Op zaterdag 22 september 2012 02:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dit dus
Ik ben totaal geen sensatie zoeker![]()
Zoek ze alleen maar op streams en zo, maar als er zoiets 10 minuten fietsen van mijn huis af zou gebeuren zou zelfs ik er heen gaan
Nee, heb ik niet.quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:24 schreef eriksd het volgende:
Pure sensatielust naar een gebeurtenis waarvan het op voorhand duidelijk was dat het uit de hand zou lopen. Sterkte ermee verder, hoop dat je genoten hebt.
Ontslaan via FBquote:Op zaterdag 22 september 2012 02:24 schreef Devv het volgende:
Er was een paar uur geleden serieus iemand die een werknemer wilde ontslaan omdat hij hem in beeld had gezien_! Hoe simpel ben je dan.
Onzin, iedereen riep nog te schreeuwen dat er niemand zou komen opdagen en dat het met een sisser zou aflopen, dat het zo erg uit de hand zou lopen hadden weinig mensen voorspeldquote:Op zaterdag 22 september 2012 02:24 schreef eriksd het volgende:
Pure sensatielust naar een gebeurtenis waarvan het op voorhand duidelijk was dat het uit de hand zou lopen. Sterkte ermee verder, hoop dat je genoten hebt.
Wat dacht je dan? Gaat wel goed?quote:
Net zo simpel als mensen die elk persoon die op zo'n evenement afkomt onder 'relschopper' schaart.quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:24 schreef Devv het volgende:
Er was een paar uur geleden serieus iemand die een werknemer wilde ontslaan omdat hij hem in beeld had gezien_! Hoe simpel ben je dan.
Was een uitzendkracht die hij wilde wegsturenquote:Op zaterdag 22 september 2012 02:24 schreef Devv het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |