Ach, kan me best voorstellen dat het grappig is om die chaos te aanschouwen (zonder enige gewelddadige intentie)quote:
Oke, sensatie dus.quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:16 schreef boem-dikkie het volgende:
Lezen jullie allemaal mee?
Ik ben heen gegaan omdat ik het interessant vind dat zoiets kan uitgroeien doormiddel van Social Media, radio en TV. Ik woon 10 minuten fietsen van Haren, en was benieuwd hoeveel mensen van de 33k aanwezigen er nou écht zouden komen.
Ik dacht hetzelfde (woon in Groningen) maar ik bedacht op een gegeven moment ook dat ik hiermee juist het probleem erger zou maken.quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:16 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ben heen gegaan omdat ik het interessant vind dat zoiets kan uitgroeien doormiddel van Social Media, radio en TV. Ik woon 10 minuten fietsen van Haren, en was benieuwd hoeveel mensen van de 33k aanwezigen er nou écht zouden komen.
Media & televisiequote:Op zaterdag 22 september 2012 02:16 schreef boem-dikkie het volgende:
Vuurlinie.. afknallen dat tuig.quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:16 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
En hoe zou het leger dan uitgerust zijn? Je bedoelt toch niet dat je soldaten met Damieco's/M-16's in de straten van Haren wil zien?
Soldaten zijn er niet om ingezet te worden tegen eigen burgers.
Daar is de ME voor.
Meegelezenquote:Op zaterdag 22 september 2012 02:16 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik moet eerlijk toegeven dat ik me in 24 jaar nog nooit in zo'n situatie heb begeven en het best bijzonder was. Laat niet staan dat het niet weer hoeft. Tof was het absoluut niet.quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:16 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ach, kan me best voorstellen dat het grappig is om die chaos te aanschouwen (zonder enige gewelddadige intentie)
kerel, elke persoon die op 10 min fietsen woont zou daar heen gaan.. kan je wel lekker stoer doen en beweren dat jij onderscheidend en anders bent dan de rest.. maar bewaar dat verhaal lekker voor jezelfquote:
Dat dus. Een of ander gat waar duizenden mensen naartoe komen om te klooien. En dan maar miemelen over "ja de hype leek me interessant".quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Want?
Je bent gewoon een mongool als je daar überhaupt heengaat.
Geen idee.quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Meegelezen
En wat is jouw inschatting? waren het 1500 of 3000 man?
Los van het feit of hij het wel of niet doet, jij ging voor de sensatie.. meer zegt hij niet. Je voelt je snel aangevallenquote:Op zaterdag 22 september 2012 02:18 schreef andreas612 het volgende:
[..]
kerel, elke persoon die op 10 min fietsen woont zou daar heen gaan.. kan je wel lekker stoer doen en beweren dat jij onderscheidend en anders bent dan de rest.. maar bewaar dat verhaal lekker voor jezelf
Jawel, ik begrijp dat wel idd. Dat zei ik toch al?quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:16 schreef boem-dikkie het volgende:
Nee hoor, ik zeg gewoon wat ik vind. Jammer voor je.quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:18 schreef andreas612 het volgende:
[..]
kerel, elke persoon die op 10 min fietsen woont zou daar heen gaan.. kan je wel lekker stoer doen en beweren dat jij onderscheidend en anders bent dan de rest.. maar bewaar dat verhaal lekker voor jezelf
Kan ik me voorstellen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:18 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk toegeven dat ik me in 24 jaar nog nooit in zo'n situatie heb begeven en het best bijzonder was. Laat niet staan dat het niet weer hoeft. Tof was het absoluut niet.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:18 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat dus. Een of ander gat waar duizenden mensen naartoe komen om te klooien. En dan maar miemelen over "ja de hype leek me interessant".
Ja flauw. Iedereen weet hier immers dat zij het feestmeisje is.quote:
Doe eens normaal zeg!quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:13 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nog een klap voor die kansloze smoel gekregen of wat?
Ja, de massa-psychologie heeft hiervoor allang verklaringen voor opgesteld hoor.quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:18 schreef Elfletterig het volgende:
Wat mankeert mensen toch? Een Facebook-event dat overduidelijk niet bedoeld is als uitnodiging voor heel Nederland, maar vervolgens toch mensen die massaal - tegen beter weten in - afreizen naar Haren. Waarom eigenlijk? Gewoon om te rellen, gok ik.
Serieus... .de ME mag wat mij betreft met scherp schieten en de genenpool flink opschonen.
je 'quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:19 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zeg gewoon wat ik vind. Jammer voor je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |