Dick Dastardlyquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Alfred
Dommel
Boes
Ovide
Samurai Pizza Cats
schaam jequote:Op zaterdag 22 september 2012 01:34 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Wanneer in de jaren '90? Ik kom uit '91 en ken het niet, maar ik keek dan ook niet vaak Kindernet.
[..]
Ik had het over Boes o.i.d.
ik heb geen ideequote:Op zaterdag 22 september 2012 01:34 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Die zijn al lang blij dat ze in groningen ook een keer een potje kunnen matten.
Waarom heeft de NS al dat volk niet gewoon bij Zwolle teruggestuurd eigenlijk?
quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:35 schreef BroodPitt het volgende:
Captain N The Game Master
Wacky Wheels Races!
yeeeeesssssssssssquote:
neuh, 2 zwaar gewonden.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik hoor net in de trein twee doden.. ???
waarvan 1 ernstigquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nergens iets officieel over bevestigd.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nee 450quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ach kom dat verschil ziet een beetje conducteur zelf ook wel. Belachelijk dat ze eerst wachten tot er een paarduizend man in een of ander Gronings kutdorp staan en we daarna raar staan te kijken dat het rotzooi wordt.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik heb geen idee
zou ook wel raar zijn als de NS mensen terug begint te sturen, voor hetzelfde geld kom je thuis van je werk
Waarvan één voorwaardelijk.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik kijk bijna altijd naar Cartoon Network.quote:
Paon is Frans voor pauw.quote:
hoe heette die kat ook alweer?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |