Nee man, het kost een paar duizend maar dan heb je ook wat.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:22 schreef Rezania het volgende:
Ik verwachte een andere klacht, iets in de trant van dat alle relschoppers kansloos zijn.
Een paar duizend? Hou het maar op een paar honderdduizend.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:27 schreef Levolution het volgende:
[..]
Nee man, het kost een paar duizend maar dan heb je ook wat.
Je moet het zien als een vergelding voor de bezuinigingen op kunst en cultuur.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een paar duizend? Hou het maar op een paar honderdduizend.
Wat?quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:28 schreef Levolution het volgende:
[..]
Je moet het zien als een vergelding voor de bezuinigingen op kunst en cultuur.
Maar het geheel was wel verrassend. Hoe het ontstond enzo.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:32 schreef Hierro het volgende:
Project X was allesbehalve verrassend. Je kon dit van mijlenver zien aankomen.
wij turken rollen met veel money dus geen probleem voor onsquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:28 schreef Levolution het volgende:
[..]
Je moet het zien als een vergelding voor de bezuinigingen op kunst en cultuur.
ey man kan ik 10 euro lenequote:Op zaterdag 22 september 2012 00:36 schreef Gulmez het volgende:
[..]
wij turken rollen met veel money dus geen probleem voor ons
quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:38 schreef einzeinz het volgende:
Nooit gedacht dat ik voor een legendarisch moment zou zorgen
Wees er maar trots op, een heel dorp in puin, briljant.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:38 schreef einzeinz het volgende:
Nooit gedacht dat ik voor een legendarisch moment zou zorgen
Nouja zeg, met deze swag heb je heel Project X weggevaagd.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:40 schreef Weissman het volgende:
1 uber baas voor je topic:
[ afbeelding ]
hahah zeker voor holly zodat je 9 euro entree kan betalen om binnen te komenquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:37 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
je krijgt zaterdag in de holly terug
quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:47 schreef Gulmez het volgende:
[..]
hahah zeker voor holly zodat je 9 euro entree kan betalen om binnen te komen
bra geef he,m wat doekoe hijs wel boeng betaald wel op tije trugquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:47 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ik koop gr sos voor 10 e verkoop ik in holly voor 50 betaal ik jou 20 jwtquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:47 schreef Gulmez het volgende:
[..]
9 strepe alles ?quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:56 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
ik koop gr sos voor 10 e verkoop ik in holly voor 50 betaal ik jou 20 jwt
iwz.. koalo boelersquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:01 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
eig gwn bakpoedre mar die paupesr in holly mekren tog geen verschil
Is dat een broer/neef/vriend van?quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:40 schreef Weissman het volgende:
[ afbeelding ]
Zat ik me ook te bedenken jaquote:Op zaterdag 22 september 2012 04:28 schreef NotYou het volgende:
Niets mis mee, zolang het maar plaatsheeft in Brussel/Staatsburg. Denk dat genoeg Griekse feestbeesten wel in zullen zijn voor een deftige fuif.
Portugal is prima bezig hoorquote:Op zaterdag 22 september 2012 05:35 schreef MAHL het volgende:
[..]
Zat ik me ook te bedenken jaEn dan samen met onze Spaanse en Portugese vrinden
Project Mayhem? Wie zet het op?
Maar die meisjes willen we ook meekrijgen hequote:Op zaterdag 22 september 2012 05:39 schreef kiezer het volgende:
[..]
Portugal is prima bezig hoorDie zijn lief nu.
Ok, daar heb je zeker een puntquote:Op zaterdag 22 september 2012 05:40 schreef MAHL het volgende:
[..]
Maar die meisjes willen we ook meekrijgen he
Geniale foto ja :p jammer dat ie er niet duidelijker opstaat.quote:Op zaterdag 22 september 2012 05:55 schreef dubidub het volgende:
[ afbeelding ]
Whehe, tyfuspauper. Met je rooie broek.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 05:55 schreef dubidub het volgende:
[ afbeelding ]
Whehe, tyfuspauper. Met je rooie broek.
Spoilertags!quote:Op zaterdag 22 september 2012 05:08 schreef kiezer het volgende:
Stoere praat vooral.. Ik denk niet dat er iemand de nieuwe Merthe wil worden. Daarbij zijn denk ik de meeste jongeren na vanavond wel afgeknapt op het idee, want (op een klein percentage tuig na) willen de meeste tieners/twintigers niet zo graag in gevecht met de ME of tussen een auto en lantaarn-palen slopende menigte staan. Merthe zal weinig kwalijk genomen worden, maar mocht iemand nu bewust nog zo'n party van de grond krijgen dan zal diegene hetzelfde lot overkomen als die van de hoofdpersoon uit de film, namelijk jarenlang betalen!
Ja, een complete zelfbevlekking van de (traditionele) media..quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:33 schreef Levolution het volgende:
[..]
Maar het geheel was wel verrassend. Hoe het ontstond enzo.
ABN?quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:49 schreef amenth het volgende:
We moiete 2 dh utregt roffa fzo fixe dn wrd egt rwina
1 dooie DJ?quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:58 schreef Nikmans het volgende:
Als ze nou één DJ hadden opgetrommeld in plaats van duizend ME, wat zou er dan zijn gebeurd
Dat is denk ik niet zo. Dat goldt wellicht voor die harde kern van ca. 25 man, maar ik heb niet het idee dat het grote deel daar in eerste instantie kwam om te rellen. Een deel kwam als toerist, een ander deel had een feestje verwacht.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:02 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
1 dooie DJ?
Denk je nu echt dat er ook maar iemand voor de lieve vrede naar het niet bestaande feestje van een 16 jarig meisje kwam? Er was 1 doel en dat was slopen. Er was geen feest, het was niet leuk, er kwam geen feest en het werd niet leuk. Dat kun je niemand anders in de schoenen schuiven dan die relschoppers.
Heeft hij het shirtje van Bert gejat?quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:40 schreef Weissman het volgende:
[ afbeelding ]
mooie samenvatting is ditquote:Project X is juist zo mooi omdat het ontstond door een klein foutje. Een prachtig voorbeeld van het vlindereffect in de praktijk. Een nietsvermoedend, onschuldig meisje, dat nota bene haar gemeente is ontvlucht door de catastrofale consequenties die haar onoplettendheid met zich meebrengt, is verantwoordelijk voor een apocalyps in haar godvergeten gemeente. Totale chaos uit het niets, terwijl het voor onze ogen groeide. En niemand kon het voorkomen.
Mijn achterneef Guido Jesusquote:Op zaterdag 22 september 2012 02:03 schreef Saucerian het volgende:
[..]
Is dat een broer/neef/vriend van?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fuck, die blik. Alsof ze al die tijd wist wat ze gedaan had. Vol minachting rijdt ze weg in deze auto. Op zoek naar een nieuw dorp om te terroriseren.quote:
Jullie rellen ook veel dus ik vind jullie hier heel geschikt voor.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:36 schreef Gulmez het volgende:
[..]
wij turken rollen met veel money dus geen probleem voor ons
Heb je de afgelopen dagen onder een steen geleefd?quote:
Ik was bezig met Skeletor te verslaan ja, en dan had je nog Beastman die een horde draken op hol liet slaan, niet te vergeten trapjaw die een dam heeft kapot gemaakt, en de borrel bij Fisto.quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:36 schreef -She-Ra- het volgende:
[..]
Heb je de afgelopen dagen onder een steen geleefd?
Een epische bazenfilm.quote:
Een heul dorp trollen, wat een Bazin.quote:
die schouders.quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:03 schreef Saucerian het volgende:
[..]
Is dat een broer/neef/vriend van?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geloof je dat echt?! Na 5 dagen media aandacht dat er GEEN feestje komt, er alleen politie is en je er vooral NIET heen moet gaan?quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:41 schreef kiezer het volgende:
[..]
Dat is denk ik niet zo. Dat goldt wellicht voor die harde kern van ca. 25 man, maar ik heb niet het idee dat het grote deel daar in eerste instantie kwam om te rellen. Een deel kwam als toerist, een ander deel had een feestje verwacht.
Mja waren wel bepaalde artiesten die beloofden te komen, zoals Yellow Claw.quote:Op zondag 23 september 2012 18:30 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Geloof je dat echt?! Na 5 dagen media aandacht dat er GEEN feestje komt, er alleen politie is en je er vooral NIET heen moet gaan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |