quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
1200 mensen op stream
http://www.ustream.tv/channel/derpderpderp1111
Lijkt me sterk kijkend naar de P2000 alarmeringen...( al ben ik niet bekend met de regio groningen )quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:11 schreef shishdem het volgende:
RT @juliantje15: RT @HarenLive: 19-jarig meisje zou zijn doodgedrukt volgens de laatste berichten #ProjectXHaren #Haren #Projectx
uitstekende stream bedanktquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
1200 mensen op stream
quote:
Ik kom er niet opquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
1200 mensen op stream
voor jou is dat toch hetzelfdequote:Op vrijdag 21 september 2012 22:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Mensen, jullie zijn echt dom, die mensen gingen feesten, niet rellen.
ik heb hem op twitter/facebook gezetquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
1000 mensen op stream![]()
![]()
Ik moest lachenquote:
2 kijkers + per secondenquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Lol aantal gaat ziek hard omhoog
Denk het wel.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:14 schreef TwenteFC het volgende:
Hoop dat de informatie over dat overleden meisje een zieke twitter "grap" is.
Ik zag het...quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
quote:
Tuurlijk wel, ik wou daar ook heen gaan enkel om te rellen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
:S :Squote:Op vrijdag 21 september 2012 22:15 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
voor jou is dat toch hetzelfde
Die bergen vooral...quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:17 schreef SoftAmbiance het volgende:
[..]Verschrikkelijk dit, dat dit kan gebeuren in Nederland!
quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:16 schreef Barbapapamama het volgende:
HALLO HALLO HIER SPREEKT DE BRANDWEER
quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:17 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Na vandaag geven ze de M.E. nu eindelijk eens de mogelijkheid om naar eigen inschatting scherp te laten schieten?
Gewoon iedereen die binnen een straal van 10 meter binnen de M.E. komt door het hoofd schieten.
ze zeiden het ook op Radio Noordquote:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:17 schreef TommyGun het volgende:
TV:
UPC kanaal 701 / www.horizon.tv
CanaalDigitaal 1291
Ziggo kanaal 36 Afhankelijk van regio!
KPN kanaal 501
CAIW 266
Astra 23.5
Inet:
HarenFM: http://213.193.236.7:9088/ *vol*
HarenFM mirror: http://twitch.tv/rannasha
RTVNoord: http://www.rtvnoord.nl/includes/livetv.asp *unstable*
RTVNoord mirror: http://www.ustream.tv/channel/derpderpderp1111
RTVNoord cam http://www.ustream.tv/channel/davidbonting
RTL: http://www.rtl.nl/xl/#/u/2caa35a3-e34a-305e-a893-99552600075f/ *offline*
Ze krijgt haar eigen talkshow op RTL5.quote:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
2300 viewers
Gewoon keihard gayp0rn aanzetten nu
krul gaat mengen allesquote:
Bullshitquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:18 schreef Mandéra het volgende:
Op Haren FM hebben ze het ook over 'het gerucht' van een dood meisje. Maarja....
And countingquote:
Tja, is een gerucht nog steeds.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:18 schreef SecretStoryWous het volgende:
GERUCHT: meisje is doodgedrukt
bron: Haren FM, ook uitgezonden op 3FM
Bij het invoeren van de wietpas, een evt downloadverbod, andere privacybeperkende maatregelen of het verhogen van de zorgpremie blijft iedereen inderdaad wat mopperen, maar doet niks.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:15 schreef TigerXtrm het volgende:
WAAROM kunnen we niet zo rellen als ze weer eens zo'n bullshit wet er door drukken of de belasting verhogen of weet ik het allemaal? Kut Nederland
Beter met bakstenen gooien inderdaad.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:18 schreef TBakkert het volgende:
facking triest, staan er 2 meisjes met blikjes energy in beeld_____________!!!!
Hopelijk blijft het een geruchtquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:18 schreef SecretStoryWous het volgende:
GERUCHT: meisje is doodgedrukt
bron: Haren FM, ook uitgezonden op 3FM
Stiekem heeft de ME dat gedaan om stoer te doenquote:
bedankt voor de spoiler, die moet ik nog zienquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:18 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik wou een plaatje posten van Flodder 3 dat die hele wijk in as ligt, maar kan hem niet vinden
BRON: Twitterquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:19 schreef S0nic het volgende:
[..]
Hopelijk blijft het een geruchtidioten.
Jawohl.quote:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:19 schreef TigerXtrm het volgende:
Tyf eens op met die (fake) plaatjes...
Ik kan geen medelijden hebben met iemand die gewond (of erger) raakt die daar aanwezig is. Het spijt me...quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:19 schreef S0nic het volgende:
[..]
Hopelijk blijft het een geruchtidioten.
RISE AGAINST THE MACHINE!quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:19 schreef mrstylo het volgende:
Er zit toch diepere gedachte bij de rellen in Haren. Zie foto:
[ afbeelding ]
Die beelden zijn toch vast de highlights?quote:
feestquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:20 schreef Drolflap het volgende:
Nu al een beter feest dan in duitsland
Haha jij hebt een ban van EAquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:20 schreef baasvandemaffia het volgende:
[..]
aanstichters van de rellen!!!!!
laat gaan johquote:
Massaal bananen gooien naar zwarte politieagenten is gestart, aldus lokale bronnen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:20 schreef YazooW het volgende:
Zullen wij ook een gerucht bedenken? Even op twitter knallen en alle media neemt het over zonder na te denken. Iemand suggesties?
quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:19 schreef Barbapapamama het volgende:
File richting haren
[ afbeelding ]
Ai :\quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:20 schreef shishdem het volgende:
P1 ONGEVAL SPOORVERVOER (TIS: 3.1) ( Inc.net: 2 ) (slachtoffers: 1) (Aanrijding persoon) (passagierstrein) , STATIONSPLEIN/Station HAREN SPOOR 1 [ HVT ]
P1 ONGEVAL SPOORVERVOER (TIS: 3.1) ( Inc.net: 2 ) (slachtoffers: 1) (Aanrijding persoon) (passagierstrein) , STATIONSPLEIN/Station HAREN SPOOR 1 [ HVT ]
bron??quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:20 schreef shishdem het volgende:
Me busje heeft een motoragent aangeredenquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:20 schreef YazooW het volgende:
Zullen wij ook een gerucht bedenken? Even op twitter knallen en alle media neemt het over zonder na te denken. Iemand suggesties?
Scholieren doen tenminste watquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:19 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Bij het invoeren van de wietpas, een evt downloadverbod, andere privacybeperkende maatregelen of het verhogen van de zorgpremie blijft iedereen inderdaad wat mopperen, maar doet niks.
Troll, report, ban please.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:20 schreef shishdem het volgende:
Het is Ricardo.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:21 schreef Lemsterr het volgende:
Hoe is het met ricardo of hoe heet die vent?
Fake.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:20 schreef shishdem het volgende:
quote:A28 Utrecht - Zwolle
tussen Maarn en knp. Hoevelaken
wegafsluiting in verband met wegwerkzaamheden
omleiding ingesteld
Langer durende situatie, verwachte eindtijd: 24/09, 05:00
Assen - Groningen
ter hoogte van Vliegveld Groningen
afgesloten toe- en afrit in verband met veiligheidsmaatregelen
ter hoogte van Haren
ter hoogte van Groningen-Zuid
A28 Groningen - Assen
ter hoogte van Groningen-Zuid
ter hoogte van Haren
ter hoogte van Vliegveld Groningen
dit is een goeie, doe dat de ME de eerste kogels heeft afgeschotenquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:20 schreef YazooW het volgende:
Marokkanen?quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:20 schreef byah het volgende:
Der zitten hier een berg Marokkanen de boel op te naaien in dit topic met plaatjes en valse meldingen
uit hun duim gezogenquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:22 schreef Fox21 het volgende:
waar halen jullie die p2000 meldingen vandaan?
Was dat niet de eerste project x party?quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:21 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Scholieren doen tenminste wat
Lekker rellen tegen extra uurtjes
Knew itquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:22 schreef blup het volgende:
http://www.p2000zhz-rr.nl/pda/index.php?page=regio1
niks te ziern
Ja, doe zoietsquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:22 schreef TigerXtrm het volgende:
Zullen we Fok! geruchten op Twitter gooien?
"Agent zwaar gewond, politie schiet met scherp!"
Je hebt het er echt moeilijk mee hé, godver de kanker.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:22 schreef DutchErrorist het volgende:
OH WAT LEUK WAT TOF TOCH!!!
Kankerlui.
doenquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:22 schreef TigerXtrm het volgende:
Dat gevoel heb ik dus ook al de hele tijdquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:23 schreef Mr_DG het volgende:
De ME werkt wel als een rode lap op een stier. Zie je bij voetbal ook.
Het is nergens gezelligquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:23 schreef FL_Freak het volgende:
Ook echt alleen het de negatieve sfeer uitzenden en niet waar het wel gezellig is
dit is goed, maar wel allemaal doen en zeg dat Radio Noord de bron isquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:22 schreef TigerXtrm het volgende:
Maar dat is ook wat de mensen willen zien hè.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:23 schreef FL_Freak het volgende:
Ook echt alleen het de negatieve sfeer uitzenden en niet waar het wel gezellig is
Volgens mij heeft Waylon hem geretweetquote:
DAAR is dat feestje.quote:
hahahaquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:24 schreef mrstylo het volgende:
Ik ga Merthe wel troosten over 2 jaar.
twitter:Bart_Heemskerk twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 22:21:40@waylonline Eventueel een live stream hier http://t.co/6ZiTWOVJ #haren reageer retweet
Ja want de ME is diegene die alles doet. Rot toch op ze zoeken een reden om te rellen. Kuttuig moeten ze oppakken en in een gevangenis stoppen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:23 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik dus ook al de hele tijd
Ze moeten daar ook niet blijven staan. Gewoon iedereen die niet weg wil neerknuppelen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:23 schreef Mr_DG het volgende:
De ME werkt wel als een rode lap op een stier. Zie je bij voetbal ook.
Jaquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:24 schreef Grifte het volgende:
Hoort het geluid het te doen bij je stream ClapClap?
quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:22 schreef TigerXtrm het volgende:
Haren (Groningen) PROJECT X Hipsters aller landen verenigt u! #11quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:24 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dit is goed, maar wel allemaal doen en zeg dat Radio Noord de bron is
Niet echt een party, was op het museumplein lekker rellenquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:22 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Was dat niet de eerste project x party?
Net als bij die Kelly Huizen toenquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:24 schreef Ierse_Strijder het volgende:
Dat kind moet straks serieus naar een psycholoog.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:24 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
https://twitter.com/RobinFranke/status/249242635250843648
Retweet
Die is waarschijnlijk van een van die ''feestvierders''quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:25 schreef Lyza666 het volgende:
Je fiets niet binnen gezet hebben als je in Haren woont. Fail.
Waar?quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:25 schreef tralalala het volgende:
Ons onzinbericht is al overgenomen door NWS!
indd, je hebt nu wel alle paupers van nederland op 1 plekquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:25 schreef Mossiah het volgende:
We hebben toch nog tanks in die hangars staan? Laten we die gebruiken dan, anders staan ze daar maar te in de stof. Gewoon kapot knallen.
Ik heb geen twitter maar dit moet echt geretweet wordenquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:24 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
https://twitter.com/RobinFranke/status/249242635250843648
Retweet
Krijg je als domme mensen zich vaker voortplanten dan slimme, plus alle geestdodende bullcrap op tv.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:23 schreef Breekfast het volgende:
Wat een boel geestelijk gehandicapten leven er toch in dit land.
Shit just got realquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:25 schreef Asmodeus. het volgende:
Shiiiiit ze gooien met struikjes nu.
Precies!quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:25 schreef wise het volgende:
[..]
indd, je hebt nu wel alle paupers van nederland op 1 plek
Hij wordt al geretweet door mensen inmiddelsquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:25 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik heb geen twitter maar dit moet echt geretweet worden
Omdat in nederland de rechten van de politie naar de klote zijn geholpen. Die mogen niets meer zonder weer 10 verbalen te moeten opmakenquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:25 schreef Breekfast het volgende:
Waarom niet doen zoals de politie in Spanje het in bijvoorbeeld Lloret doet?
Gewoon die hele straat kapot schieten met rubberen kogels...
quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:25 schreef OverRated het volgende:
Ben erg benieuwd naar the day after beelden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |