SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic Chick
Topic Nummer
Topicventjes/vrouwtjes:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
User plaatjes door PlexOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
van Harry Potter?quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:34 schreef -Datdus- het volgende:
Die luna is in het echt niet zo leuk.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:38 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
ik hoop dat je wist dat haar natuurlijke haar niet blond is
Ik verwacht eerder een situatie als in Flodder 3quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:40 schreef -Datdus- het volgende:
Die kak buurt daar in haren is morgen echt helemaal gesloopt zoals in die film.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:42 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Ik verwacht eerder een situatie als in Flodder 3
je weet t toch nog wel? hele buurt afgefikt/gesloopt op 1 huisje na
Is dat nou geschreeuw op die stream of watquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:58 schreef -Datdus- het volgende:
http://www.ustream.tv/channel/derpderpderp1111
Nee, ik denk feedback.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:01 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Is dat nou geschreeuw op die stream of wat
is de journalist op de plekquote:
Klasgenoot van mij zit er midden inquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:03 schreef Timwonnacott het volgende:
Nou zo te zien ligt er ook een hoop afval op straat. Gezellig feestje zo.
Of tot de ME met honden en al het gerei alles neerslaatquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:07 schreef shaderon het volgende:
Die gaan gewoon tot de ochtend door al zie je dat
Die slaan geen 15000 man neer..quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:08 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Of tot de ME met honden en al het gerei alles neerslaat
http://www.reddit.com/r/W(...)_was_bad_my_cousins/quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:06 schreef -Datdus- het volgende:
zullenw e hier posten? Project x Haren #16 Rellen!
Serieus? nee manquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:14 schreef Flodder450 het volgende:
Er zou een 19 jarig meisje zijn doodgedrukt
geen meet zonder mij he?quote:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:28 schreef shaderon het volgende:
Moet dat meisje alles betalen? Lijkt me niet toch?
de kosten worden kennelijk verhaald op de ouders; althans daar was sprake van vandeweekquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:28 schreef shaderon het volgende:
Moet dat meisje alles betalen? Lijkt me niet toch?
roflquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:30 schreef shaderon het volgende:
Eindelijk, er worden huizen ingeslagen
dat meisje neem ik aan...quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:30 schreef Flodder450 het volgende:
Ik heb medelijden met degene die de rotzooi moet opruimen
Kun je mooi de mensen met een taakstraf voor gebruikenquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:30 schreef Flodder450 het volgende:
Ik heb medelijden met degene die de rotzooi moet opruimen
Samen uit, samen thuisquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:31 schreef shaderon het volgende:
[..]
Kun je mooi de mensen met een taakstraf voor gebruiken
dat beeld dat ik erbij krijgquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:21 schreef AnimeFan het volgende:
"Villabewoners in Haren bewaken huizen met hockeysticks"
Ik zou sowieso geen rel veroorzaken en dingen gaan gooienquote:
Dat zou wel vet zijnquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:32 schreef shaderon het volgende:
Gewoon een waterkanon inzetten, dat levert pas geniale beelden op
er hoeven maar een paar tussen te zitten die weten hoe ze zich van een hond moeten verweren en zo'n hond heb je erg weinig aan...quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:35 schreef Lorrelies het volgende:
Ze moeten die honden er op af sturen
Of meteen afschieten, die idioten. Die mogen zich niet voortplanten want dan krijg je net zulke mongolen
waar kijk je naar?quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:51 schreef Flodder450 het volgende:
Daar ging een verkoopbord per luchtpost
Die heb ik al 3x gezien, ze herhalen die beelden steeds.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:51 schreef Flodder450 het volgende:
Daar ging een verkoopbord per luchtpost
Zo'n rood frame met blauw bord?quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:53 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Die heb ik al 3x gezien, ze herhalen die beelden steeds.
Prachtig stukje dat. Kunnen ook echt niet gooienquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:54 schreef Lorrelies het volgende:
En ze hebben die buxus ook al 3x gegooid
Weet je hoe duur buxussen zijnquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:55 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Prachtig stukje dat. Kunnen ook echt niet gooien
Minder duur dan die auto die op z'n kant ligt.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:56 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Weet je hoe duur buxussen zijn
er ligt een auto op z'n kant?quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:56 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Minder duur dan die auto die op z'n kant ligt.
Project x Haren #20 RTV Noord, Pownews en SBS6 volgenquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:57 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
er ligt een auto op z'n kant?
foto?
Wij zitten ook gewoon bij ziggo en hier is het welquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:00 schreef mschol het volgende:
[..]
dat geeft ziggo al een jaar niet meer door hier_!
Den haag...quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:01 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Wij zitten ook gewoon bij ziggo en hier is het wel
Waar woon jij dan?
daar hebben wij geen last vanquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:01 schreef Lorrelies het volgende:
Ziggo zuigt.
Ik heb bij sommige zenders nog altijd dat 't stoort.
twitter:chrisklomp twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 22:59:12Zit in oog vd storm. Om mij heen vecht ME op drie fronten. Ergste rellen nu in centrum. ME'er: 'dit heb ik nog nooit meegemaakt' #projectx reageer retweet
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:06 schreef bobbernaut het volgende:
Kom meeten dan?
KFC bij buitenhof als die eckte nigguhs G
twitter:chrisklomp twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 22:32:10Geparkeerde auto midden op straat in brand gezet #projectx reageer retweet
Okey ik ga nu wegquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:06 schreef bobbernaut het volgende:
Kom meeten dan?
KFC bij buitenhof als die eckte nigguhs G
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
De huizen in die straat zitten ook wel in de 500.000+ categorie. Denk je eindelijk rustig te wonenquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:09 schreef Timwonnacott het volgende:
http://www.elsevier.nl/we(...)e-gemeenten-2012.htm
Haren staat op #1
Dan gaan de huizenprijzen inderdaag wel omlaag vanavond/vannachtquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:10 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
De huizen in die straat zitten ook wel in de 500.000+ categorie. Denk je eindelijk rustig te wonen
Welke huizenquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:12 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Dan gaan de huizenprijzen inderdaag wel omlaag vanavond/vannacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:17 schreef TJV het volgende:
Ik ga een motie indienen voor het maken van een zwarte lijst. Tuig als in Haren maar ook hooligans, criminelen, PVV-stemmers, wezens woonachtig in Woensel en weet ik veel allemaal wat moeten daar dan op. Vervolgens mogen ze niet meer naar concerten, festivals, sportwedstrijden, dorpsfeesten, een huisje huren in Centerparcs, een Telegraaf kopen of een bakkie koffie bij de stationskiosk. Ze moeten gewoon relatief onopvallend en systematisch uit de maatschappij gehaald worden.
Het tuig plant zich sneller voort dan wij, het weldenkende volk, dus is dit de enige oplossing. Stem op mij, stem op de NLATP*.Ik zou op je stemmen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben gewoon een stroming binnen de VVD, dus dat hebben we al.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:19 schreef shaderon het volgende:
Vergeet een strenger immigratie beleid niet
Ah oke.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:20 schreef TJV het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een stroming binnen de VVD, dus dat hebben we al.
Ik ga een motie indienen voor het maken van een zwarte lijst. Tuig als in Haren maar ook hooligans, criminelen, PVV-stemmers, wezens woonachtig in Woensel en weet ik veel allemaal wat moeten daar dan op. Vervolgens mogen ze niet meer naar concerten, festivals, sportwedstrijden, dorpsfeesten, een huisje huren in Centerparcs, een Telegraaf kopen of een bakkie koffie bij de stationskiosk. Ze moeten gewoon relatief onopvallend en systematisch uit de maatschappij gehaald worden.
Het tuig plant zich sneller voort dan wij, het weldenkende volk, dus is dit de enige oplossing. Stem op mij, stem op de NLATP*.doet mij denken aan idiocracySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat staat ons ook te wachten. Daar ben ik van overtuigd. Daarom hoop ik dat een aantal van ons binnen korte tijd een andere planeet weet te bereiken.quote:
Het tuig plant zich sneller voort dan wij, het weldenkende volk, dus is dit de enige oplossing. Stem op mij, stem op de NLATP*.Ik zou op je stemmen. En de rest van het gezin ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
daarom dacht ik eraan, ik heb em deels gezien, was best grappigquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:25 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Van de week nog gekeken, leuke film wel
Ik denk dat je iig goeie zaken doet in de gemeente Haren.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:28 schreef TJV het volgende:
Ik denk serieus dat als er morgen gestemd moest worden ik de 10 zetels wel zou halen. Zoveel mensen die dit simpele tuig zat zijn.
Wij hebben wapensquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:29 schreef MineraalWater het volgende:
Als het hier was was ik naar duitsland gereden om wat van die airsoft guns te halen en dan ermeegaan zwaaien. Of met de luchtbuks.
stiekem vond ik hem ook wel erg realistisch ingesteldquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:23 schreef TJV het volgende:
[..]
Dat staat ons ook te wachten. Daar ben ik van overtuigd. Daarom hoop ik dat een aantal van ons binnen korte tijd een andere planeet weet te bereiken.
Ik ook, flink keukenmes, wat breekmesjes, zakmes, fotostatiefquote:
Ja idd, ik krijg regelmatig handjobs bij de Starbucksquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:29 schreef mschol het volgende:
[..]
stiekem vond ik hem ook wel erg realistisch ingesteld
hipsterquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:30 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja idd, ik krijg regelmatig handjobs bij de Starbucks
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:30 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja idd, ik krijg regelmatig handjobs bij de Starbucks
Ja want "veilige seks, wasda?"quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:32 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
ik doelde uiteraard op het feit dat mensen met een hoog IQ minder kinderen krijgen en mensen met een hoog IQ meer kinderen...
Ik heb een maglite en ik wil zo'n John Neeman bijl. Wat een bazendingen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:31 schreef Lorrelies het volgende:
Als je even goed om je heen kijkt en bedenkt wat je allemaal niet als wapen kunt gebruiken eigenlijk... echt een hele hoop
dat bedacht ik me laatst toen ik me ging bedenken waar ik een inbreker mee zou meppen of zo
We hadden eerst een bijltje in de slaapkamer, maar nu niet meer
als ze nou op sokken liepen: lego op straat gooienquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:31 schreef Lorrelies het volgende:
Als je even goed om je heen kijkt en bedenkt wat je allemaal niet als wapen kunt gebruiken eigenlijk... echt een hele hoop
dat bedacht ik me laatst toen ik me ging bedenken waar ik een inbreker mee zou meppen of zo
We hadden eerst een bijltje in de slaapkamer, maar nu niet meer
fixedquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:32 schreef Timwonnacott het volgende:
Je bedoelt andersom natuurlijk.
Nicequote:Op vrijdag 21 september 2012 23:32 schreef TJV het volgende:
[..]
Ik heb een maglite en ik wil zo'n John Neeman bijl. Wat een bazendingen.
Zit je waarschijnlijk langer in de cel dan die inbrekerquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:34 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Nice
Nja die van ons is heel erg standaard, oud en roestig. Maar wel echt vlijmscherp nog.
Als ik die zou gebruiken op een inbreker..........
Ja precies :/ Ik snap nog altijd niet dat je een inbreker z'n hersens niet mag inslaan. Het is toch jouw huis en hij betreedt het met een kwade bedoeling. Mijn eerste reactie zou toch echt geweld zijnquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:34 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Zit je waarschijnlijk langer in de cel dan die inbreker
niet alleen dan: ook b.v. die tienermoeders.. op hun 16de moeder willen worden omdat ze perongeluk zwanger zijn geworden en geen abortus willen doen... echt hoe stupide ben je dan wel nietquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:32 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ja want "veilige seks, wasda?"
Ja, ze zijn gewoon achterlijk. Kan er niet meer van makenquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:36 schreef mschol het volgende:
[..]
niet alleen dan: ook b.v. die tienermoeders.. op hun 16de moeder willen worden omdat ze perongeluk zwanger zijn geworden en geen abortus willen doen... echt hoe stupide ben je dan wel niet
Ja, is ook wel zo... lastig gewoonquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:37 schreef Timwonnacott het volgende:
Nou ja, het gros van de inbraken verlopen geweldloos. Je loopt altijd het risico dat wanneer dat mag de inbrekers zelf ook met meer geweld komen.
Maar ja, van mij mocht je ze ook gewoon afmaken.
Ik en Mor hadden ooit het idee, midden in de nacht, dat we wat hoorden in de woonkamer, en na een tijdje te hebben geluisterd zijn we de kamer ingesprongen met die bijlquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:39 schreef TJV het volgende:
Heb wel het idee dat je met meer weg kan komen tegenwoordig hoor. En terecht, als iemand 's nachts naast je bed slaat mag je zijn hersens uit zijn kop slaan.
WIj hebben een hond, zolang die rustig ik blijf ik lekker liggenquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:41 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ik en Mor hadden ooit het idee, midden in de nacht, dat we wat hoorden in de woonkamer, en na een tijdje te hebben geluisterd zijn we de kamer ingesprongen met die bijl
Ik ben ook al een paar keer met maglite/mes naar beneden gelopen hoor.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:41 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ik en Mor hadden ooit het idee, midden in de nacht, dat we wat hoorden in de woonkamer, en na een tijdje te hebben geluisterd zijn we de kamer ingesprongen met die bijl
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:41 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die afkortingquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:43 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Brand-_en_Traangaseenheid
Jammer dat je een agent moet zijn![]()
Weet je hoe fel die dingen zijn? Die nikker is een week later opgepakt bij een andere inbraak.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:42 schreef Lorrelies het volgende:
Beesten zijn handig
En omg? En toen?
Maar je kwam beneden en toen stond er dus zo'n inbreker?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:46 schreef TJV het volgende:
[..]
Weet je hoe fel die dingen zijn? Die nikker is een week later opgepakt bij een andere inbraak.
Mijn pa was in 3 seconden 2 trappen naar beneden gekomen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:47 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Maar je kwam beneden en toen stond er dus zo'n inbreker?
Ik zou echt zo bang zijnZeker als ik alleen was. Met meer mensen durf ik nog wel een soort van
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:48 schreef Timwonnacott het volgende:
Je mist eerder alle lol. Borderlands is er morgen ook nog.
Geef hem aanquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:49 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hmm, heb de stream al wel tien minuten bekeken hoor
en een kennis herkend![]()
![]()
Lekker van je pijp genieten ondertussen borderlands 2 doen met whisky.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:47 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Borderlands bevalt prima. Ik laat NIKS mijn avond verneuken
Oh dat is niet zo raar hoorquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:48 schreef TJV het volgende:
[..]
Mijn pa was in 3 seconden 2 trappen naar beneden gekomen.Op het moment schrik je je dood, maar we hebben er vroeger op geoefend. Ja echt.
Wat te doen bij brand en inbrekers.
Nope, om drie voor negen nog even Korenwijn (of beter gezegd de Bols-variant Corenwijn 6yo) gehaaldquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:49 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Lekker van je pijp genieten ondertussen borderlands 2 doen met whisky.
Een geslaagde avond voor aldie
JAAHAAAHAAAA TYFUSLIJER STRAFBLAD OLE OLE OLEquote:
Even een paar keer z'n toch al lege hoofd tegen dat busje slaanquote:
Enkeltje Siberiëquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:50 schreef TJV het volgende:
[..]
JAAHAAAHAAAA TYFUSLIJER STRAFBLAD OLE OLE OLE
Als je dat licht in je ogen hebt, wend je je hoofd af. Kun je meteen beter weg proberen te komen want de komende 10 minuten zie je niet 100%.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:50 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Oh dat is niet zo raar hoorDeden wij dus ook. Of nou ja, niet echt oefenen... maar meer van "jongens, we gaan hier heen als er brand is en spreken daar af, en anders via daar". Wel zo handig in een gevaarlijke situatie
Maar stoer van je pa
En toen is die negert gewoon weggegaan of zo?
Ja ik snap dat ook niet hoor dat mensen met hun raam open kunnen slapen. Heb vroeger ook iets licht traumatisch meegemaakt en kan ook echt niet met mijn raam open slapen hoor.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:52 schreef TJV het volgende:
[..]
Als je dat licht in je ogen hebt, wend je je hoofd af. Kun je meteen beter weg proberen te komen want de komende 10 minuten zie je niet 100%.Mijn kamer is nu op 3 hoog dus ik heb wat minder te vrezen, maar elke keer als ik bij iemand slaap die zijn raam wijd open heeft 's nachts heb ik toch altijd zoiets van 'dicht dat ding'.
Ja dat is wel waar, goeie!quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:52 schreef TJV het volgende:
[..]
Als je dat licht in je ogen hebt, wend je je hoofd af. Kun je meteen beter weg proberen te komen want de komende 10 minuten zie je niet 100%.Mijn kamer is nu op 3 hoog dus ik heb wat minder te vrezen, maar elke keer als ik bij iemand slaap die zijn raam wijd open heeft 's nachts heb ik toch altijd zoiets van 'dicht dat ding'.
Ik kan het wel als ie nog op een slot kan, maar echt wijd open. No fucking way.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:53 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja ik snap dat ook niet hoor dat mensen met hun raam open kunnen slapen. Heb vroeger ook iets licht traumatisch meegemaakt en kan ook echt niet met mijn raam open slapen hoor.
Bang? Jij hebt tig zwaarden in huis toch?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:54 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ja dat is wel waar, goeie!
Ik zou er ook echt bang van wordenHeb het nog nooit meegemaakt en ben al bang alleen thuis, kun je nagaan
Stond een file richting Haren, dus echt alleen omgeving red je het niet mee. Maar inderdaad, je kan je videos/foto's ook al uploaden op een site van de politie die ze linken via twitter. Dus dat wordt idd wel gedaan.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:55 schreef TJV het volgende:
[..]
Ik kan het wel als ie nog op een slot kan, maar echt wijd open. No fucking way.![]()
Wel mooi dat al dat tuig prima op de foto's staat, maandag lekker alle scholen langs in Haren en omgeving, wat foto's verspreiden via internet en Opsporing verzocht en je hebt ze allemaal aan het onkruid wieden over 2 weken. Mooi man.
Inmiddels niet meer... maar nou ja, gewoon algemene angst voor zulke dingen. Hou ook niet zo van donker en zoquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:56 schreef TJV het volgende:
[..]
Bang? Jij hebt tig zwaarden in huis toch?
Sinds mijn buurjongen de uitkering van zijn eigen moeder stop heeft laten zetten vind ik dat ik alles kan maken.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:58 schreef Timwonnacott het volgende:
Ja, ik zou het wel anoniem doen zo ben ik dna ook weer wel
groningen is gewoon afgebrand dan johquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:00 schreef Lorrelies het volgende:
Ik ga mijn bed maar eens opzoeken denk ik...
Morgen weer werken
Trusten
ik zie morgenochtend vroeg wel hoe het is afgelopen daar in greuningen
quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:00 schreef TJV het volgende:
[..]
Sinds mijn buurjongen de uitkering van zijn eigen moeder stop heeft laten zetten vind ik dat ik alles kan maken.
Creatief tuinieren.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:55 schreef Ame_thyst het volgende:
Die is al begonnen aan zijn taakstraf, voordat hij die überhaupt gehad heeft
Ik was bij de slijter en die boorde glen moray finaal de grond in. Lichte malt, waarvan de smaak heel snel weer weg spoelt. Ik had hem ook lichtelijk beledigd door te vragen of hij verstand had van whisky. Ben wel met :quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:12 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[ afbeelding ]
Dit kunnen hebben maar nee hoor, kijken jullie maar lekker stream
slagveld...quote:Op zaterdag 22 september 2012 08:55 schreef Flodder450 het volgende:
Zo, hoe is het eigenlijk afgelopen in Haren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |