SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Foto's van Team Fok! tijdens Rotterdam Ekiden 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Ik bekijk het maar zo, het is voor de fun. Ik verdien mijn geld ergens anders meequote:
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
mijn laatste postquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:20 schreef Jumparound het volgende:
vandaag doorgekomen zonder koude/wamte/ril aanval. Ook de hoofdpijn bleef na een nekmassage en oefeningen redelijk weg.
Zo lekker onder de wol... morgen hopelijk toch naar mn geboortedorp om een staartje van de kermis mee te pikken (het plan was om van vrijdag op zaterdag flink door te halen, echt zwaar kut dat dat ook niet door gaat) bij de jaarlijkse bloemencorso (of in dialect, bloemenkarsjow)...
En dan zondag hardlopen! Jeej
(ja, volgens de dokter kon ik lopen als ik me beterder voelde, ik heb geen zware koorts gehad)
Komt het dan toch nog goed dit weekend???!?Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Preciesquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:24 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik bekijk het maar zo, het is voor de fun. Ik verdien mijn geld ergens anders mee
Na 30 sept wordt dat ook het credo hier.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
ik ben verliefd op de spieren die onder de vetlaag vandaan komen![]()
![]()
ben zeker al een kledingmaat of 2 kwijt.
ook veel meer energie
yeahhhhh vor hardlopen![]()
![]()
![]()
home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
hahaquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:31 schreef winterstorm666 het volgende:
![]()
ook veel meer energie
![]()
![]()
Mooi he
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Goed bezigquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:31 schreef winterstorm666 het volgende:
![]()
ook veel meer energie
![]()
Na 30 september?quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
Precies
Na 30 sept wordt dat ook het credo hier.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Ik kan in de buurt mezelf helemaal gek oefenen op traplopen zie foto;quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:01 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik denk ook dat dat makkelijk onderschat wordt! Tijdens de Arnhemse Meisjesloop kwam ik twee keer een trap tegen. Viel echt vies tegen!!
Je kan er ook met de fiets skate etc. op omdat er asfalt in de rondte omheen ligt wielrenners zie je er ook vaak zichzelf stuk fietsen![]()
En met de skate naar beneden is engwant als je de scherpe bochten niet haalt klap je zo maar een flinke verdieping naar beneden .....
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]![]()
Austerlitz, tochquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:46 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Ik kan in de buurt mezelf helemaal gek oefenen op traplopen zie foto;
[ afbeelding ]
Je kan er ook met de fiets skate etc. op omdat er asfalt in de rondte omheen ligt wielrenners zie je er ook vaak zichzelf stuk fietsen![]()
En met de skate naar beneden is engwant als je de scherpe bochten niet haalt klap je zo maar een flinke verdieping naar beneden .....
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Singelloop. Daarna even geen doelen (en dus lat om te hoog te leggen) meer voor mij.quote:♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Bijna goedquote:deze is nog van de vorige Floriade in Hoofddorp.
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Oh ja! Mud Masters is daar!quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:50 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Bijna goeddeze is nog van de vorige Floriade in Hoofddorp.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Bingo!quote:
http://www.mudmasters.nl/uk_index.php
Das echt zwaar hoor ik zie mezelf dat voorlopig nog niet doen.[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Hey, die heb ik toen nog beklommen tijdens de floriadeWoonde toen nog in Haarlem, dus was mooi in de buurt
![]()
![]()
Helemaal nietquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:57 schreef GotC het volgende:
Gebouwenloop is wel grappig, 2 jaar geleden gedaanwas m'n 1e wedstrijd
! Juist stoer om die als eerste te doen!
inderdaad... die aparte loopjes zijn leuk om er af en toe tussendoor te doen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:58 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Helemaal niet! Juist stoer om die als eerste te doen!
had het er net met iemand op DM over dat er zoveel leuke dingen te doen zijn (loopgroep, off-road HM, x-country etc.) dat ik het moeilijk vind om mijn "normale" training er tussen te frommelen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Zeg GotC, hoe was je sportmassage?
Gewoon jezelf klonenquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:04 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad... die aparte loopjes zijn leuk om er af en toe tussendoor te doen.
had het er net met iemand op DM over dat er zoveel leuke dingen te doen zijn (loopgroep, off-road HM, x-country etc.) dat ik het moeilijk vind om mijn "normale" training er tussen te frommelen
kon dat maar, maar "probleem" is bijv. vandaag 7.5km X-country wedstrijd en morgen een 25km duurloop, weet dus bij voorbaat bijna al dat morgen zwaar gaat worden.quote:
moeilijk om te combineren... maar ik vind, omdat ik altijd alleen loop, juist het sociale aspect zoals clubruns, x-country ook belangrijk om plezier in het lopen te houden'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
ik denk dat GotC in slaap is gevallen tijdens de massage..quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:05 schreef Guppyfriend het volgende:
Zeg GotC, hoe was je sportmassage?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Het antwoord mag op zich laten wachtenquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:12 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik denk dat GotC in slaap is gevallen tijdens de massage..nagenieten is ook erg belangrijk
Ja is het ook maar je zal toch af en toe iets moeten laten glippen anders wordt het meer een verplichting i.p.v. sport/ontspanning.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:10 schreef rechtsedirecte het volgende:
ik vind, omdat ik altijd alleen loop, juist het sociale aspect zoals clubruns, x-country ook belangrijk om plezier in het lopen te houden[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Haha dat zou ik ook wel willen! dan kon m'n kloon nu verstandig gaan slapen en ik lekker opblijvenquote:![]()
![]()
Deze kloon gaat wel slapen
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Hup naar bed !quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:45 schreef Shravani het volgende:
[..]
Haha dat zou ik ook wel willen! dan kon m'n kloon nu verstandig gaan slapen en ik lekker opblijven
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:00 schreef Shravani het volgende:
[..]
Me too, mag morgen om 8 uur op het voetbalveld staan![]()
trust!Goed zo
Morgen mag ik onderstaande schema gaan lopen. Inclusief oefeningen doen. Nu al zin in![]()
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Vandaag is het Dam tot Dam weekend![]()
Heel veel succes Nero22, YUR, Klonterpot, LoganMCV en Miezziej op de 10EM
En ook heel veel succes MissBliss en Quoi op de 4EM
Mensjes die de DtD loop gaan lopen: Heel veel plezier en succes
(mijn overbuurjongens lopen voor de witte bedjes)
Ik ga nu de deur uit voor lesje 18 van Evy![]()
![]()
Nee, staat er iets bijzonders in? Ik heb geen abo, dus haal m af en toe bij de Brunaquote:Op zaterdag 22 september 2012 08:26 schreef YUR het volgende:
Goedemorgen. Heeft iemand de nieuwe Runnersworld al gelezen?
vandaag de laatste x-country wedstrijd van het seizoen.
En even wat tips gevraagd qua training aan de kanonnen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
De playlist van DJMOquote:Op zaterdag 22 september 2012 08:28 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nee, staat er iets bijzonders in? Ik heb geen abo, dus haal m af en toe bij de BrunaF means you're fucked![]()
Ohquote:speaking of which, ik vraag me af of die nog de 4EM gaat lopen...
Donderdag gekeken. Lag toen nog niet in de winkel. Zal vanmorgen of volgende week nog eens kijken dan
hoorde een tijdje terug al dat het er in zou komenquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
volgens mij welquote:Op zaterdag 22 september 2012 08:31 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ohspeaking of which, ik vraag me af of die nog de 4EM gaat lopen...
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked![]()
ZOMG, van muziek heeft ze weinig kaas gegeten. Maar ik ben wel benieuwd of ze nog wel loopt en hoe het gaat.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Vanmiddag ga ik echt weer, bijna 2 weken niet gelopen
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Was héérlijk. Hij had er een mix van gemaakt: voor m'n kuiten+voeten sportmassage, voor m'n rug ontspanningsmassage. Was echt genieten! En rug lekker losquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:05 schreef Guppyfriend het volgende:
Zeg GotC, hoe was je sportmassage?![]()
![]()
Hmmm klinkt goed!!quote:Op zaterdag 22 september 2012 08:38 schreef GotC het volgende:
[..]
Was héérlijk. Hij had er een mix van gemaakt: voor m'n kuiten+voeten sportmassage, voor m'n rug ontspanningsmassage. Was echt genieten! En rug lekker losvoor herhaling vatbaar dus?
nog 7 weken als voorbereiding voor een HM, dat zal haar niet meevallenquote:Op zaterdag 22 september 2012 08:36 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Ben eerder benieuwd of ze de eenhoornloop nog gaat lopen en de marathon.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Lekker, gewoon binnenkort weer doen danquote:Op zaterdag 22 september 2012 08:38 schreef GotC het volgende:
[..]
Was héérlijk. Hij had er een mix van gemaakt: voor m'n kuiten+voeten sportmassage, voor m'n rug ontspanningsmassage. Was echt genieten! En rug lekker los![]()
Ik ben eens buiten kijken. Tot zo
Ik heb geen idee hoeveel ze nu loopt, misschien loopt ze al fluitend de 18km.quote:Op zaterdag 22 september 2012 08:39 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
nog 7 weken als voorbereiding voor een HM, dat zal haar niet meevallen![]()
kan je vertellen dat dat niet het geval isquote:Op zaterdag 22 september 2012 08:40 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoeveel ze nu loopt, misschien loopt ze al fluitend de 18km.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Zeker! Is alleen een duur geintje, 40 euro voor een uur. Dus niet te vaakquote:Op zaterdag 22 september 2012 08:38 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Hmmm klinkt goed!!voor herhaling vatbaar dus?
![]()
![]()
Ja...quote:Op zaterdag 22 september 2012 08:43 schreef GotC het volgende:
[..]
Zeker! Is alleen een duur geintje, 40 euro voor een uur. Dus niet te vaakalleen voor special occasions dus
Ja..of 1x per 2 maanden ofzo.quote:Op zaterdag 22 september 2012 08:43 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja...alleen voor special occasions dus
![]()
Zou ook kunnen. Kan me zo voorstellen dat dat toch wel uitkan. Je moet jezelf toch af en toe ook een beetje verwennenquote:
Jammer. Ik mag het wel als iemand ondanks alles toch zijn doelen weet te halen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 08:41 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
kan je vertellen dat dat niet het geval is![]()
Zeker! En vooral als het helpt en me beter laat voelenquote:Op zaterdag 22 september 2012 08:46 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Zou ook kunnen. Kan me zo voorstellen dat dat toch wel uitkan. Je moet jezelf toch af en toe ook een beetje verwennen![]()
Zo weer naar de loopgroep![]()
![]()
Ooh, wou ik net vragen, of je nog naar de loopgroep gingquote:Op zaterdag 22 september 2012 08:47 schreef GotC het volgende:
[..]
Zeker! En vooral als het helpt en me beter laat voelen![]()
Zo weer naar de loopgroeplekkerrr!! En daarna je camera opladen voor morgen!!
Jij mag morgen al
Ik denk dat ik er morgen maar een gezellige loop van maak. Beetje ouwehoeren met de mensen om me heenquote:
F means you're fucked![]()
Is toch ook leukquote:Op zaterdag 22 september 2012 08:54 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er morgen maar een gezellige loop van maak. Beetje ouwehoeren met de mensen om me heendaarnaast weet ik ook niet of de DtD nou zo geschikt is om een PR aan te vallen...?
Was van plan om een PR neer te zetten, aangezien het mijn eerste wedstrijd isquote:Op zaterdag 22 september 2012 08:55 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Is toch ook leukdaarnaast weet ik ook niet of de DtD nou zo geschikt is om een PR aan te vallen...?
![]()
![]()
Ja, ok, dan moet een PR mogelijk zijnquote:Op zaterdag 22 september 2012 08:56 schreef linebear het volgende:
[..]
Was van plan om een PR neer te zetten, aangezien het mijn eerste wedstrijd is
Buiten dat...ik wil me niet 100% inspannen, het is een trainingsloopje voor mequote:Op zaterdag 22 september 2012 08:55 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Is toch ook leukdaarnaast weet ik ook niet of de DtD nou zo geschikt is om een PR aan te vallen...?
In de allerallerallerlaatste groep. Dus dat is om 14.40 uurquote:F means you're fucked![]()
Je hoofddoel is op dit moment de HM in Amsterdam, toch?quote:Op zaterdag 22 september 2012 08:57 schreef YUR het volgende:
[..]
Buiten dat...ik wil me niet 100% inspannen, het is een trainingsloopje voor me[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
ach je kan nog uitslapenquote:Op zaterdag 22 september 2012 08:57 schreef YUR het volgende:
[..]
In de allerallerallerlaatste groep. Dus dat is om 14.40 uurik start om 10:41 in zaandam
![]()
Ik ga misschien nog wel kijken morgen bij de DtD
Pa en broer lopen m
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Zeker weten. Voor iedere kilometer een minuut van mn PR afhalen is het doelquote:Op zaterdag 22 september 2012 08:58 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Je hoofddoel is op dit moment de HM in Amsterdam, toch?
F means you're fucked![]()
veels te druk om een PR te lopenquote:Op zaterdag 22 september 2012 08:55 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Hardloop carriere van mijn vriendin is al weer snel tot een stop gekomen. Na 1 week al shin splints opgelopen. Ook gaat ze vanaf volgende maand weer werken en veel op zaterdag en is dus de start to run ook niet meer te doen.![]()
21 minuten eraf? dat is veelquote:Op zaterdag 22 september 2012 08:58 schreef YUR het volgende:
[..]
Zeker weten. Voor iedere kilometer een minuut van mn PR afhalen is het doel![]()
quote:Op zaterdag 22 september 2012 08:59 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Hardloop carriere van mijn vriendin is al weer snel tot een stop gekomen. Na 1 week al shin splints opgelopen. Ook gaat ze vanaf volgende maand weer werken en veel op zaterdag en is dus de start to run ook niet meer te doen.
Zo snel alquote:Op zaterdag 22 september 2012 08:59 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Hardloop carriere van mijn vriendin is al weer snel tot een stop gekomen. Na 1 week al shin splints opgelopen. Ook gaat ze vanaf volgende maand weer werken en veel op zaterdag en is dus de start to run ook niet meer te doen.wat zonde...!
Ambitiesquote:Op zaterdag 22 september 2012 08:58 schreef YUR het volgende:
[..]
Zeker weten. Voor iedere kilometer een minuut van mn PR afhalen is het doel
Wat balenquote:Op zaterdag 22 september 2012 08:59 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Hardloop carriere van mijn vriendin is al weer snel tot een stop gekomen. Na 1 week al shin splints opgelopen. Ook gaat ze vanaf volgende maand weer werken en veel op zaterdag en is dus de start to run ook niet meer te doen.
Hoop iig dat ze snel van de pijn af is.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Tja wordt nu gewoon een ander plan van aanpak. Zelf ook maar eens wat bewegen het zonnetje schijnt zo mooi nu hier.![]()
quote:Op zaterdag 22 september 2012 08:35 schreef YUR het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WAT EEN FOKKING MOOI WEER! Nou ja, op het eind dan. In het begin in de regen gelopen, maar na een minuut of 20, 25 werd het droog en dan mag ik hopen dat jullie morgen bij DtD ook zulk weer hebben.
Superlekker gelopen. Maar af en toe last van m'n lies, hoewel er zelfs momenten waren dat ik bewust voelde of mijn lies zeer deed, maar dat deed-ie soms ook niet. Ik heb het idee dat de fysiotherapie aanslaat.
http://www.endomondo.com/workouts/jhI1_80xI_U
http://connect.garmin.com/activity/225402994Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Lekker bezig Mossel
ja dat hoop ik ook, moet me om 9.20 melden bij de vrachtwagensquote:Op zaterdag 22 september 2012 09:59 schreef mosselmossel het volgende:
WAT EEN FOKKING MOOI WEER! Nou ja, op het eind dan. In het begin in de regen gelopen, maar na een minuut of 20, 25 werd het droog en dan mag ik hopen dat jullie morgen bij DtD ook zulk weer hebben.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 september 2012 09:59 schreef mosselmossel het volgende:
. Ik heb het idee dat de fysiotherapie aanslaat.
na mijn mindere LDL van afgelopen weekend voor morgen een ander plan van aanpak.
In plaats van een lange ronde morgen twee korte rondjes zodat ik langs mijn huis kom...... een mueslireep en drinken in de brievenbus langs de weg en dan weer verder, kijken of dat beter gaat'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Zit eraan te denken om lid te worden van de plaatselijke atletiekvereniging.
En dan de recreatieve loopgroep proberen.
http://www.avhaarlemmermeer.nl/avh/tekst.php?tekst=31
Dan heb je twee trainingsdagen per week al zal het denk ik bij 1 blijven meestal want zaterdagochtend zie ik mezelf nog niet om 9 uur op het gravel staan
that's the spirit....quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:26 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Dan heb je twee trainingsdagen per week al zal het denk ik bij 1 blijven meestal want zaterdagochtend zie ik mezelf nog niet om 9 uur op het gravel staan
Ben nu aan het omkledenquote:Op zaterdag 22 september 2012 10:29 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Hopelijk gaat-ie bij jou straks ook zo lekker
quote:Nou meer ervaring de hele week werken vrijdagavond de week overdenken met een goed glas whisky en een filmpje of twee kijken of iets lezen dan is het snel 2 uur voordat ik ga slapen.
En dan om 8 uur eruit om op 9 uur klaar te zijn voor de training is voor mij een mindset die ik nog even niet heb
quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:32 schreef Dr.Sexy het volgende:
Dat gevoel als je hardloopschoenen je voeten omsluiten als een warme omhelzing vol liefde.
Weet je nog je reactie toen ik iets soortgelijks zei begin dit jaar?quote:Op zaterdag 22 september 2012 08:58 schreef YUR het volgende:
[..]
Zeker weten. Voor iedere kilometer een minuut van mn PR afhalen is het doel
Anyhows, morgen ga ik weer een km of 4 proberen te lopen en dan kijken hoe de schenen het dan trekken. Als ze weer problemen geven ga ik serieus moeten nadenken of ik Mudmasters en de HM moet gaan afzeggen..In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Natasha was best boos op mij, ondanks dat ik ziek ben![]()
Ineens begint ze tegen mij te piepen: Waarom heb je nog niet gelopen, dit dat alles.![]()
Overigens ga ik vanmiddag al naar Amsterdam. En niet voor DtD.
Afscheidsconcert van de Heideroosjes in de Melkweg vanavond!
Nou ik ben er ff 2 weken uit geweest helaas.
De eerste week onwijs druk gehad zowel zakelijk als prive, de afgelopen week met een flinke blaar rondgelopen op mijn voet door nieuwe schoenen.
Morgenavond ga ik weer verder met Evy, hopelijk ben ik niet teveel conditie kwijt geraakt
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019![]()
Ik fiets wel met je meequote:Op zaterdag 22 september 2012 10:40 schreef junkiexp het volgende:
Nou ik ben er ff 2 weken uit geweest helaas.
De eerste week onwijs druk gehad zowel zakelijk als prive, de afgelopen week met een flinke blaar rondgelopen op mijn voet door nieuwe schoenen.
Morgenavond ga ik weer verder met Evy, hopelijk ben ik niet teveel conditie kwijt geraakt![]()
![]()
![]()
Ooh hoe tof is dat!! Ik ben jaloersquote:Op zaterdag 22 september 2012 10:39 schreef mosselmossel het volgende:
Afscheidsconcert van de Heideroosjes in de Melkweg vanavond!![]()
Nou ik ben weg hoor, voor m'n testrondje. Tot zo
mooie liefdesverklaringquote:Op zaterdag 22 september 2012 10:32 schreef Dr.Sexy het volgende:
Dat gevoel als je hardloopschoenen je voeten omsluiten als een warme omhelzing vol liefde.![]()
![]()
Hoop ik voor je dat je langer bent dan 1,60quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:58 schreef linebear het volgende:
Ben bang dat het dringen gaat worden bij de start. Gelukkig heb ik brede schouders![]()
![]()
ja gelukkig welquote:Op zaterdag 22 september 2012 11:00 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Hoop ik voor je dat je langer bent dan 1,60![]()
![]()
Komt een enkel een losliggende stoeptegel tegen:
Zegt de stoeptegel tegen de enkel:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Er heerst hier een slechte karma vibe in dit topic heb ik het idee.
J'espère que non entorse
Wat is hardlopen toch kut soms. Leuk , maar kut.![]()
En weer terugals testje heb ik les 1 van Evy gedaan, kijken hoe het zou gaan
![]()
Ik ben nog niet in absolute jubelstemming, maar het ging toch een stuk beter dan de laatste keer dat ik liep!
M'n nieuwe schoenen lopen lekker, en m'n conditie was gelukkig niet dermate ruk dat ik kapotging op les 1. Ik heb m'n scheen ook nauwelijks gevoeld onderweg, gelukkig. Alleen af en toe een heel klein beetje, maar net als Mossel heb ik ook moment gehad dat ik tijdens het lopen bewust erop ging letten en dat ik niks voelde. Nu even hopen dat dat de rest van de dag ook zo blijft![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
De site van Garmin zei dat er een update was voor m'n horloge. Prima, dus ik die downloaden. En nu krijg ik deze melding:Euhm, oké. Moet ik verder nog iets doen dan nu?quote:Software update successfully sent to Garmin ANT Agent for transfer to your device.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Gewoon de goeie kant op dus. Het komt wel weer goed!quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:23 schreef Guppyfriend het volgende:
En weer terugals testje heb ik les 1 van Evy gedaan, kijken hoe het zou gaan
![]()
Ik ben nog niet in absolute jubelstemming, maar het ging toch een stuk beter dan de laatste keer dat ik liep!
M'n nieuwe schoenen lopen lekker, en m'n conditie was gelukkig niet dermate ruk dat ik kapotging op les 1. Ik heb m'n scheen ook nauwelijks gevoeld onderweg, gelukkig. Alleen af en toe een heel klein beetje, maar net als Mossel heb ik ook moment gehad dat ik tijdens het lopen bewust erop ging letten en dat ik niks voelde. Nu even hopen dat dat de rest van de dag ook zo blijft!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Daar ga ik ook heen vanavond!quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:39 schreef mosselmossel het volgende:
Afscheidsconcert van de Heideroosjes in de Melkweg vanavond!![]()
![]()
Geen idee, nooit gehad.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:26 schreef Guppyfriend het volgende:
De site van Garmin zei dat er een update was voor m'n horloge. Prima, dus ik die downloaden. En nu krijg ik deze melding:
[..]
Euhm, oké. Moet ik verder nog iets doen dan nu?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Als we elkaar zien, zal wel mega druk zijn! (weet eigenlijk niet hoe je eruit zietquote:Op zaterdag 22 september 2012 11:28 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Gezellig! Zeggen we nog even hoi tegen elkaar?)
![]()
Oh, ik was te ongeduldighij is hem nu automatisch aan het overzetten. Duurt 18minuten
quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:19 schreef Dr.Sexy het volgende:
Zegt de stoeptegel tegen de enkel:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
J'espère que non entorse
Wat is hardlopen toch kut soms. Leuk , maar kut.kut zeg.
Veel plezier bij de Heideroosjes vanavond, mossel!♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:19 schreef Dr.Sexy het volgende:
Zegt de stoeptegel tegen de enkel:* Daywalk3r stuurt Good karma too Dr. SEXYSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
J'espère que non entorse
Wat is hardlopen toch kut soms. Leuk , maar kut.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Er gebeurt inderdaad weinig op Runkeeper.quote:Op zaterdag 22 september 2012 08:41 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
kan je vertellen dat dat niet het geval isKierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ook in Endomondo is al maanden niks gelogd...quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:11 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Er gebeurt inderdaad weinig op Runkeeper.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Toch zonde voor ING.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:16 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ook in Endomondo is al maanden niks gelogd...Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
En de ING doet dat van MIJN spaarcentenquote:terwijl ik donderdag toch mooi m'n eigen schoentjes kon aftikken aan de kassa.
En de eventuele donaties van anderen hebben we het dan nog niet eens over...[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: